Η Blavatsky, οι "Masters", και η Θεοσοφική.

Μυστικές αδελφότητες, εταιρείες, αποκρυφισμός κ.λ.π.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Ιουν 11, 2005 1:42 am

pikos apikos έγραψε:Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Για να διευκρινησω
Οσον αφορα Τον Τεκτονισμο και τη Θεοσοφικη νομιζω οτι πολιτικες αποψεις κατα καιρους εχουν εκφρασει και οι δυο,οποτε αυτο εννοω για τον Λεντμπηντερ.Επισης πιστευω οτι επειδη καθε πραξη ειναι πολιτικη ποσο μαλλον οταν εκεινα τα χρονια μονο ευκαταστατοι αστοι ειχαν τη δυνατοτητα συμετοχης σε τετοιες γκρουπες η Πνευματικη Εταιρεια ενδεχεται να ειχε και καποιες πολιτικες κατευθυνσεις.


Αγαπητέ φίλε,

έχω την αίσθηση ότι είσαι αντιφατικός στην ανάπτυξη της σκέψης σου.

Από τη μία θεωρείς ότι κάθε πράξη μπορεί να είναι μία πολιτική πράξη (αντίστοιχα σκέψη, ιδέα) κι από την άλλη διερωτάσαι σε συγκεκριμένη βάση και σε δεδομένη χρονική περίοδο για συγκεκριμένα πρόσωπα ή αντιλήψεις.

Για να βοηθήσω στη συνειδητοποίηση της αντιφατικότητας αυτής, όπως εγώ τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι, θα φέρω ένα πολύ απλό και σημερινό παράδειγμα:

Οι οικολόγοι είναι ΚΑΙ πολιτικό κόμμα. Όμως το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η εφαρμογή των οικολογικών προβληματισμών και επιλογών στην καθημερινότητά μας συνεπάγεται ΚΑΙ πολιτικές πράξεις ή πρωτοβουλίες, σημαίνει ότι η οικολογία είναι πρωτίστως πολιτική ή έχει πολιτικά κίνητρα :?:

Παρ' όλα αυτά, θα με ενδιέφερε να μάθω ποιές είναι οι "πολιτικες αποψεις" που "κατα καιρους εχουν εκφρασει και οι δυο" (Θεοσοφία κ' Τεκτονισμός), ελπίζοντας ότι δε θα αναφερθούμε σε απόψεις που κάποιος, κάπως, κάπου κάποτε εξέφρασε, που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε τους χώρους αυτούς και όχι σε αρχές ή επίσημες διακυρήξεις των ίδιων των χώρων.

Με άλλα λόγια, το ότι ο Ληντμπήτερ ήταν τέκτονας, δε σημαίνει ότι ό,τι έγραφε αφορούσε στον τεκτονισμό ή ήταν αποδεκτό από αυτόν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Σάβ Ιουν 11, 2005 9:18 am

Ο pikos apikos έγραψε:"... Οσον αφορά τη Συναρχία αναφέρομαι σε κάποιο βιβλίο του Σαιντ Υβ Ντ Αλβειτρ το οποίο θεωρείται οτι μέσα απο τον πνευματισμό μας αποκαλύπτει μια κοινωνικοοικονομική μορφή οργάνωσης ριζοσπαστικότερη και δικαιότερη και απο τις προτάσεις του Κροποτκιν και της αυτοοργανωσης..."


Καλά λοιπόν το θυμόμουν ότι αφορούσε κατά κύριο λόγο την Γαλλική Σχολή όπου εκφραστές της ήταν οι Φάμπρ Ντε Ολιβέ, ο Σαίντ Ύβ Ντέ Αλβέντρ, ο Φίλιππος της Λυών, ο Ζεράρ Ανκώς (Παπύς), ο Υβόν Λελούπ (Σεντίρ) και γενικά όλοι εκείνοι που στηρίχθηκαν στο πλέον γνωστό Λού Κλώντ Ντε Σαίντ Μαρτέν, τον Άγνωστο Φιλοσοφο...

Σχετικά με τη Συναρχία επιγραμματικά να παραθέσω τα εξής:

Ο Σαίντ Ύβ Ντέ Αλβέντρ μεταξύ των ετών 1882 & 1887 έγραψε τον κύριο όγκο του έργου του που γενικά θα μπορούσαμε να του δώσουμε τον τίτλο ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ. Ένα τμήμα του έργο αυτού είναι και η ΣΥΝΑΡΧΙΑ.

Στη ΣΥΝΑΡΧΙΑ θα βρούμε ότι ο Αλβέντρ θεωρεί ότι ΜΕΤΑ απο τον Ιησού Χριστό, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αφού όλες οι δημοκρατίες εμπεριέχουν μιας κάποιας μορφής ΔΟΥΛΕΙΑΣ, όπως επίσης και οι Μοναρχίες ή Διδακτορίες αφού έχουν δικαίωμα οι μονάρχες ή οι δικτάτορες επάνω στη ζωή και το θάνατο των υπηκόων τους.

Αυτή είναι και η αιτία που ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΜΟΝΑΡΧΙΑ ή ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ δεν έμεινε επί μακρόν διάστημα βιώσιμη.
Ποια είναι ουσιαστικά η αιτία;
Είναι το γεγονός ότι ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ δεν στηρίζεται σε ΑΡΧΕΣ

Τι είναι η ΣΥΝΑΡΧΙΑ;
Είναι η διακυβέρνηση με ΑΡΧΕΣ. Οι άνθρωποι που κατέχουν ΕΞΟΥΣΙΑ είναι ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ σε αυτούς που διαθέτουν ΚΥΡΟΣ το οποίο έχουν φυσιολογικά οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ όπου έργο τους είναι να ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ.
Το σώμα αυτό των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ έχει ως ηγέτη τον ΜΕΓΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ή ΠΟΝΤΙΦΙΚΑ τον οποίον ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί.
Τόσο ο επικεφαλής της ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ όσο και οι υπάλληλοι της κυβέρνησης ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕΣΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ απο το σώμα των εκπαιδευτικών.

Η ΣΥΝΑΡΧΙΑ θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ όπου οι ΤΡΕΙΣ βασικές λειτουργίες των συλλογικών δραστηριοτήτων των ΕΤΑΙΡΙΩΝ, της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ λειτουργούν ΑΡΜΟΝΙΚΑ η μία με τις άλλες.
Αυτό απορρέει απο ΤΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ και όχι πολιτικές ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ που εκλέγονται ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ δια ψηφοφορίας.

Πολύ μα πολύ γενικά αυτά σχετικά με την ΣΥΝΑΡΧΙΑ του Μεγάλου πραγματικά διανοητή, του Σαίντ Ύβ Ντέ Αλβέντρ.
Τα παραπάνω τα άντλησα απο ένα ενδιαφέρον άρθρο του Ζάκ Βάϊς που δημοσιεύτηκε τον Μάιο - Ιούνιο του 1953 στο τεύχος Νο 3 του περιοδικού "ΜΥΗΣΗΣ"

Αναρωτιέμαι λοιπόν ΕΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ένα τέτοιο σύστημα διακυβέρνησης :?: :?: :?:

Τώρα σχετικά με τα όσα αναφέρθηκαν σχετικά με τον ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ & τη ΘΕΟΣΟΦΙΑ σε σχέση με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ...

Να θυμίσω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ οι επαναστάσεις έκρυβαν μέσα τους το τρίπτυχο :
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ * ΙΣΟΤΗΣ * ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ

Αυτό το ΤΡΙΠΤΥΧΟ (που νομίζω πως κάλλιστα θα μπορούσε να "δέσει" με την ΣΥΝΑΡΧΙΑ) είναι για μένα η ΥΨΙΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ άρα ΑΦΟΥ οι Τεκτονικές Στοές υπό αυτού του ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ εργάζονται, ΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Την Πολιτική ΟΜΩΣ ως Ιδέα και όχι ως μέσο Εξουσίας...
Άλλωστε ο Άνθρωπος είναι ένα Πολιτικό Ον και αυτός ο ίδιος ο Άνθρωπος είναι που εργάζεται εντός των Τεκτονικών ή Θεοσοφικών ή Ροδοσταυρικών Στοών...

Για μένα λοιπόν ΝΑΙ ο Τεκτονισμός, η Θεοσοφία κλπ σαφέστατα ασχολούνται με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ και πάντα υπό των οριοθετήσεων που ανέφερα προηγουμένως φίλοι μου...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Σάβ Ιουν 11, 2005 10:01 am

Μια σημείωση επί του θέματος:

Κάποιοι μελετητές κατέθεσαν και "πολιτικές" σκέψεις μέσα όμως από μια φιλοσοφική θεώρηση και όχι με το πνεύμα της πολιτικής αυτής καθ' αυτής. Οι σκέψεις αυτές είτε αβασάνιστα είτε σκόπιμα παρερμηνεύθηκαν και οδήγησαν σε άλλες κατευθύνσεις.

Η Συναρχία του ντ'Αλβέντρ, για παράδειγμα, είναι ένα φιλοσοφικά πολιτικό σύστημα, όπως το αναφέρει παραπάνω ο αγαπητός Κέλσος ο Φιλαλήθης, αλλά έφτασε να ερμηνεύεται ως προπομπός... της παγκοσμιοποίησης.

Για τη Συναρχία (Synarchie, Synarchy) αγαπητέ Pikos Apikos θα βρεις πληροφορίες στο δίκτυο, τόσο ερμηνευτικές όσο και παρερμηνευτικές.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Ιουν 11, 2005 1:42 pm

Κέλσος ο Φιλαλήθης έγραψε:Τώρα σχετικά με τα όσα αναφέρθηκαν σχετικά με τον ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ & τη ΘΕΟΣΟΦΙΑ σε σχέση με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ...

Να θυμίσω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ οι επαναστάσεις έκρυβαν μέσα τους το τρίπτυχο :
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ * ΙΣΟΤΗΣ * ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ

Αυτό το ΤΡΙΠΤΥΧΟ (που νομίζω πως κάλλιστα θα μπορούσε να "δέσει" με την ΣΥΝΑΡΧΙΑ) είναι για μένα η ΥΨΙΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ άρα ΑΦΟΥ οι Τεκτονικές Στοές υπό αυτού του ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ εργάζονται, ΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Την Πολιτική ΟΜΩΣ ως Ιδέα και όχι ως μέσο Εξουσίας...
Άλλωστε ο Άνθρωπος είναι ένα Πολιτικό Ον και αυτός ο ίδιος ο Άνθρωπος είναι που εργάζεται εντός των Τεκτονικών ή Θεοσοφικών ή Ροδοσταυρικών Στοών...

Για μένα λοιπόν ΝΑΙ ο Τεκτονισμός, η Θεοσοφία κλπ σαφέστατα ασχολούνται με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ και πάντα υπό των οριοθετήσεων που ανέφερα προηγουμένως φίλοι μου...


Όπως προέγραψα, για μένα είναι λάθος να θεωρείται πολιτική μία φιλοσοφική θεώρηση, διότι αυτομάτως της στερεί την πνευματικότητά της, αφού η πολιτική αφορά σε καθαρά υλικά/πρακτικά ζητήματα.

Η πολιτική είναι παράγωγό της βέβαια, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει πάντα να έχουμε υπ' όψιν ότι δεν ταυτίζονται, τουλάχιστον δυστυχώς όχι συνεχώς...

Ειδικότερα σχετικά με το παράδειγμα σου, φίλτατε Κέλσο, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι το "τεκτονικό" αυτό τρίπτυχο έχει ταυτιστεί αποκλειστικά με τη "Γαλλική σχολή" και δεν τυγχάνει καθολικής αποδοχής στην τεκτονική παράδοση, ΑΝ ΚΑΙ οι έννοιες που το απαρτίζουν έχουν εξέχουσα θέση στις αρχές του.

Κατά τον Oswald Wirth, πολυγραφότατο περί του αποκρυφισμού και βαθύ γνώστη των τεκταινομένων εις Γαλλία, η περί τον ΚΛΩΝΤ ΝΤΕ ΣΑΙΝ ΜΑΡΤΕΝ ιστορία έχει ως εξής:

Κατά το 1750, ο Martinez de Pasqualis, ένας καμπαλιστής Πορτογαλλικής καταγωγής, καθιέρωσε τον Τεκτονικό Τύπο των Elus Cohens (Εκλεκτών Ιερέων), ο οποίος είχε Στοές στο Μπορντώ, την Τουλούζη, τη Λυών και το Παρίσι.

Εκεί επιδίδοντο σε πρακτικές θεουργίας.
Οι μυημένοι διατείνοντο ότι εμβάθυναν στην γνώση της ψυχής και ότι αποκτούσαν εξαιρετικές ικανότητες.

Ο πιο διάσημος ανάμεσά τους υπήρξε ο Louis - Claude de Saint Martin, ο επονομαζόμενος Άγνωστος Φιλόσοφος, ο οποίος έγινε στο τέλος του 18ου αιώνα ο επικεφαλής μίας νέας Γαλλικής μυστικιστικής σχολής, του Μαρτινισμού.
Τα έργα του είχαν μία τεράστια απήχηση, ιδίως το πρώτο, με τον τίτλο: "Περί των Σφαλμάτων και της Αληθείας" ή "Οι άνθρωποι εγκαλούμενοι εκ νέου στη Συμπαντική αρχή της Επιστήμης".

H επιρροή αυτού του μεγάλου στοχαστή υπήρξε σημαντική.
Σ' αυτήν αποδίδεται το έμβλημα: Ελευθερία - Ισότητα - Αδελφότητα, όπως μας το αποδεικνύει ο Louis Blanc στο βιβλίο του "Η ιστορία της Επαναστάσεως", στο κεφάλαιο "Μυστικιστές Επαναστάτες".

Εύλογα θα αναρωτηθείτε, "μα γιατί δίνω τόση σημασία σε αυτές τις λεπτομέρειες" :?:

Μα γιατί ο τεκτονισμός και κάθε αυθύπαρκτη προσέγγιση της αλήθειας δεν στηρίζεται στην άποψη ενός ή κάποιων προσώπων, όσο καλά και αν την έχουν αυτοί αποδώσει.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει απόλυτη πολιτική ελευθερία :?:

Πνευματική ελευθερία :?:

Ελευθερία συνείδησης :?:

Όσοι ασχολούμεθα με τον εσωτερισμό, θα πρέπει να συνειδητοποιούμε ότι όταν η δράση ξεκινά από ανώτερα πεδία, επηρεάζει αναπόφευκτα και τα κατώτερα.
Όταν εδράζεται στα κατώτερα, απλά εμμένει σε αυτά.

Σημασία λοιπόν, έχει να πέσει η Βαστίλλη που τρώει τα σωθικά μας και να εκδιωχθεί ο μονάρχης της αλαζονείας, της άγνοιας και του ψεύδους...

Δεν χρειάζεται να στήσουμε γκιλοτίνες ή να προβούμε σε αποκεφαλισμούς μέσα μας. Αρκεί να πάρουμε πραγματικά τα ηνία στα χέρια μας και να ελέγχουμε τα δύο ά-λογα του άρματος, το θυμοειδές και το επιθυμητικόν που τόσο παραστατικά αναφέρονται στο "Φαίδρο ή Περί καλού" του Πλάτωνος, εκείνου του έλληνα φιλοσόφου του οποίου η "Πολιτεία", ίσως είναι έκφραση πολιτικής θέσης. :P

Ελπίζω να μη σας κούρασα... :)
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

MORDRED
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Παρ Μάιος 27, 2005 2:09 pm

Δημοσίευσηαπό MORDRED » Σάβ Ιουν 11, 2005 4:20 pm

Εγώ νιώθω παντελώς άσχετος :oops:
Εικόνα

pikos apikos
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pikos apikos » Σάβ Ιουν 11, 2005 5:45 pm

Πολυ ωραιες οι απαντησεις και τον δυο σας.
Πριν ξεκινησω Κυριε Mordred πολυ καλος ο συγκεκριμενος δισκος!!!
Παρ' όλα αυτά, θα με ενδιέφερε να μάθω ποιές είναι οι "πολιτικες αποψεις" που "κατα καιρους εχουν εκφρασει και οι δυο" (Θεοσοφία κ' Τεκτονισμός), ελπίζοντας ότι δε θα αναφερθούμε σε απόψεις που κάποιος, κάπως, κάπου κάποτε εξέφρασε, που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε τους χώρους αυτούς και όχι σε αρχές ή επίσημες διακυρήξεις των ίδιων των χώρων.

Οι πολιτικες αποψεις ειναι η ενεργη συμετοχη της Μπενζαντ στο Απελευθερωτικο κινημα της Ινδιας οσο για τους Τεκτωνες νομιζω η αναμιξη τους στην Ελληνικη,Αμερικανικη Γαλικη επανασταστη ειναι πολιτικη πραξη


Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει απόλυτη πολιτική ελευθερία Question

Πνευματική ελευθερία Question

Ελευθερία συνείδησης Question

Νομιζω οτι το Ελευθερια ειναι σχετικη εννοια και σιγουρα πρεπει να οριζεται απο την γνψστη αρχη >η Ελευθερια μας σταματα εκει που αρχιζει η ελευθερια του αλλου<
Ενα συστημα ομως που θα ικανοποιει το συνολο του κοσμου πιστευω οτι ειναι εφικτο αλλα ισως ο ανθρωπος ειναι αρκετα ανωριμος ακομα για να το βιωσει

Ασχολουμενος αρκετα χρονια με την πολιτικη κυριως με εξωκοινοβπυλευτικα αριστερα σχηματα παντα εβρισκα καποια κενα στις θεωριες αυτες ειτε ηταν Μαρξιστικες ειται Ελευθεριακες
Οταν καποιος φιλος μου γνωρισε τη διδασκαλια του Γκουρτζιεφ και την εξελιξη τοτε σκεφτηκα¨Μια κοινωνια απο τετοιυς ανθρωους σιγουρα θα ειναι η ιδανικη κοινωνια μιας και η κοινωνια αφου αποτελειται απο ατομα στο συνολο της θα ειναι αντανακλαση αυτων.Απο εκει και μετα αρχισα να διαβαζω Εσωτερικη φιλοσοφια και αυτος ειναι και ο λογος που οι δημεσιευσεις μου ειναι σε αυτο το υφος.Βεβαια αυτα ειναι γνωμη μου και οπως
ελεγε ο Dirty Harry " οι γνωμες ειναι σαν τις %!#$& Ολοι εχουν απο μια αλλα κανεις δεν ξερει τι θα βγει απο εκει!!!" :D :D
Πικος Απικος

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Ιουν 11, 2005 6:21 pm

Κατ' αρχήν, αγαπητέ pikos apikos, θα πρέπει να κάνεις τον κόπο να εξασκηθείς στην χρήση της λειτουργίας της παράθεσης, ώστε να μπορούμε εύκολα να διακρίνουμε το δικό σου κείμενο. :)

Αν χρειάζεσαι βοήθεια, ευχαρίστως να σου την προσφέρουμε.

pikos apikos έγραψε:
Οι πολιτικες αποψεις ειναι η ενεργη συμετοχη της Μπενζαντ στο Απελευθερωτικο κινημα της Ινδιας οσο για τους Τεκτωνες νομιζω η αναμιξη τους στην Ελληνικη,Αμερικανικη Γαλικη επανασταστη ειναι πολιτικη πραξη


Αγαπητέ μου, ακριβώς αυτή είναι η ένστασή μου.

Ο Τεκτονισμός ή η Θεοσοφία δεν υπαγόρευσαν ποτέ σε καμμία π.χ. Μπεζάντ ή σε κανένα Τσακάλωφ ή οποιονδήποτε άλλο να συμμετάσχει σε ένα κίνημα ή επανάσταση. Βέβαια, αντικείμενο των εσωτερικών αυτών μαθητεύσεων είναι η ατομική εξέλιξη του ανθρώπου και της κοινωνίας κατ' επέκτασιν.

Αν η αρχή π.χ. της ελευθερίας, την οποία πρεσβεύουν, συνεπάγεται την αποτίναξη κάθε μορφής ζυγού, αυτό είναι συν-επακόλουθο και όχι κίνητρο. Εξάλλου ακριβώς επειδή τιμούν την αξία της ελευθερίας, σέβονται απόλυτα και τις προσωπικές επιλογές του καθενός.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Κυρ Ιουν 12, 2005 8:03 am

Ο pikos apikos έγραψε:"...Παρ' όλα αυτά, θα με ενδιέφερε να μάθω ποιες είναι οι "πολιτικές απόψεις" που "κατά καιρούς έχουν εκφράσει και οι δυο" (Θεοσοφία κ' Τεκτονισμός), ελπίζοντας ότι δε θα αναφερθούμε σε απόψεις που κάποιος, κάπως, κάπου κάποτε εξέφρασε, που υποτίθεται ότι εκπροσωπούσε τους χώρους αυτούς και όχι σε αρχές ή επίσημες διακηρύξεις των ίδιων των χώρων..."

"...τότε σκέφτηκα¨ Μια κοινωνία απο τέτοιους ανθρώπους σίγουρα θα είναι η ιδανική κοινωνία μιας και η κοινωνία αφού αποτελείται απο άτομα στο σύνολο της θα είναι αντανάκλαση αυτών..."


Την καλημέρα μου σε όλους τους αγαπητούς συν-συζητητές...

Φίλε Πίκο Απίκο, κράτησα 2 αποσπάσματα απο το μήνυμά σου...
Στο πρώτο απόσπασμα έχω με έντονα μεγάλα γράμματα υπογραμμίσει τη λέξη ΚΛΕΙΔΙ στη βάση της σκέψεώς σου...
"...που υποτίθεται..."

Νομίζω, όσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς :wink: , πως "υποτίθεται" ότι "κάποιος" εκπροσωπεί τα φιλοσοφικά αυτά συστήματα...
Κατα την άποψή μου ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ τις ιδέες που διέπουν τα φιλοσοφικά συστήματα, ΑΛΛΑ κάποιος είναι που εκπροσωπεί τα ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ όπου εργάζονται φιλοσοφικά επάνω στους ΤΥΠΟΥΣ και τις ΑΡΧΕΣ της εκάστοτε φιλοσοφίας.

Νομίζω λοιπόν πως με τον τρόπο αυτόν απλά ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΜΑΣΤΕ στις δράσεις εκείνου του ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ και μάλλον αυθαίρετα εξάγουμε το συμπέρασμα ότι οι δράσεις αυτές είναι και ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ...

Για να έχουμε μια "ίδιαν άποψη περί των ΑΡΧΩΝ και των ΤΥΠΩΝ των φιλοσοφικών ιδεών, θεωρώ δεδομένο πως θα πρέπει ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ τις ΑΡΧΕΣ και τους ΤΥΠΟΣ...

Σχετικά φίλε μου με το δεύτερο απόσπασμα...
Αυτό το ίδιο συμπερασμα με σένα ΑΛΛΑ και εμένα, είχε ΚΑΙ ο Αλβέντρ ΚΑΙ ο Πλάτωνας ΚΑΙ ο Βάκωνας ΚΑΙ ο Αγ Αυγουστίνος ΚΑΙ ο Αγ Ιωάννης ΚΑΙ Βούδδας ΚΑΙ ο Παράκελσος (ο Στεκόμενος δίπλα στο Κέλσο 8) ) ΚΑΙ ο Ρώχλην ΚΑΙ ο Ρόζενκρόϊτς ΚΑΙ ο Κόμης του Αγ. Γερμανού και τόσοι άλλοι που στα έργα τους ή στις διδασκαλίες τους περιέγραφαν μια ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στην οποία θα ζούσαν εκείνοι που θα διέπονταν απο τις ΑΡΧΕΣ που απέρρεαν απο το εκάστοτε φιλοσοφικό σύστημα που διαπραγματεύονταν και οι ίδιοι οι Φιλόσοφοι...

Πραγματικά, ΤΕΛΕΙΟ...
Ειλικρινά, ΑΝΕΦΙΚΤΟ...
Και ο λόγος;;;
Βρίσκεται γύρο μας...
Παρατήρησε τη Φύση και τα Φαινόμενα και θα το διαπιστώσεις (που μάλλον το έχει ήδη πράξει...

Αγαπημένη μου Ζαντόκ...
Πολύ ορθά και χρήσιμα όσα μας παράθεσες...
Επέτρεψέ μου ΟΜΩΣ να κρατήσω κάτι που θεωρώ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ απο τον λόγο σου...
"...ΑΝ ΚΑΙ οι έννοιες που το απαρτίζουν έχουν εξέχουσα θέση στις αρχές του..."


Αυτό το ΑΝ ΚΑΙ αγαπητή μου είναι που μετρά σε μένα...
Απο αυτό το ΑΝ ΚΑΙ ορμώμενος έγραψα ότι το τρίπτυχο αυτό ΚΑΘΟΛΙΚΟ και ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ στον Τεκτονισμό (και όχι μόνον)...

Τώρα το ΑΝ χρονικά κάποιοι Γάλλοι Τέκτονες το ανέσυραν μέσα απο τα τυπικά τους και το ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΝ ως "ιδιαίτερο" μέρος των εργασιών τους, ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να υστερήσει το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι το τρίπτυχο είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ και ΚΑΘΟΛΙΚΟ σε απανταχού τις γής Τέκτονα είτε το αναφέρει το τυπικό του είτε απλά το κρατά θαμμένο μέσα στις αρχές του...

Αγαπητέ μου Μόρντρεντ...
Ζήτησέ μας διευκρινήσεις για όσα σου φαντάζουν "αλλόκοτα" και "παράξενα"...
Το forum έχει σκοπό την συζήτηση με όλους και σε όλα τα επίπεδα...
Είμαστε όλοι εδώ να σε βοηθήσουμε να συμμετάσχεις και εσύ στο διάλογο...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

lorenzo
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: kriti

Δημοσίευσηαπό lorenzo » Δευ Ιουν 13, 2005 12:34 pm

Αγαπητοί φίλοι,
Νομίζω ότι θα πρέπει να βάλουμε μια σειρά στις σκέψεις μας.

Κατ' αρχή θα πρέπει να καταλάβουμε ότι, παρθενογέννηση στη φιλοσοφική σκέψη - με την απόλυτη έννοια του όρου - δεν υπάρχει. Στο πέρασμα των χρόνων έχουν ειπωθεί τόσα πολλά από τόσους πολλούς από τόσες οπτικές, που είναι απίθανο να έχει διαφύγει κάποια παράμετρος οπτικής θεώρησης.

Όλες αυτές οι σκέψεις, απόψεις, ταξιδεύοντας στο χρόνο μαζί μας, είναι αδύνατον λόγου του όγκου τους, να αποθηκευτούν ως καταγραφή και μόνον, σ' έναν και μόνο εγκέφαλο ακόμη κι αν θα είχε την λειτουργική ικανότητα συνεχούς και δια βίου επί 24ώρου βάσεως δυνατότητα. Θα έπρεπε να ζήσει κάποιος 1000+ χρόνια μόνο αποθηκεύοντας τες!!! Για αφομίωση, κατανόηση, επεξεργασία, ταξινόμηση, κατηγοροποίηση, συμπερασμολογία βέβαια, ούτε λόγος δεν είναι δυνατόν να γίνει!!

Αυτό που παρατηρούμε ιστορικά είναι, ότι κάθε εποχή προβάλλει μέρος κάποιων απόψεων, συγγενών με το πνεύμα, που οι ανάγκες των ανθρώπων της κάθε εποχής απαιτούν και επιβάλλουν προβάλουν, ιεραρχώντας τες ως πρωτεύοντες, αξιολογικά, ιδεολογικά, χρηστικά, δογματικά κοκ. των υπολοίπων, οι οποίες δεν χάνονται, απλώς στέκουν στο περιθώριο ως μειοψηφικές, περιμένοντας την σειρά τους, όταν θα ωριμάσουν και γι αυτές οι συνθήκες, να κάνουν το ίδιο.. κοκ. .

Όπως είπα προηγουμένως, ο όγκος των διαφόρων απόψεων θεάσεων, γνώσεων, προφορικών ή γραπτών είναι τέτοιος - ειδικά δε των σχετικών με το υπαρξιακό πρόβλημα - διάσπαρτος σε όλη την υφήλιο, σε όλους τους λαούς, τους πολιτισμούς, νέους και παλιούς, υπαρκτούς έως σήμερα ή μη, που αν δεν υπήρχαν κάποιοι πεφωτισμένοι άνθρωποι που με αυταπάρνηση αφιέρωσαν την ζωή τους για να τις συγκεντρώσουν, και να τις ταξινομήσουν, μελετώντας, συγκρίνοντας, αξιολογώντας, και προβάλλοντας τες, πολύ πιθανόν, διασκορπισμένες και μονοσήμαντες όπως ήταν, να μη γίνονταν ευρύτερα γνωστές ποτέ.

Η επίπονη εργασία τους και η βαθειά και ευρεία κατανόηση των ευρημάτων της αναζήτησης τους, προβάλλει και γίνεται ολοφάνερη, στην συγκριτική τους μελέτη, την χρονική ταξινόμηση, την αδογμάτιστη, άφυλη, αχρωμάτιστη, απολιτική επιλογή και επομένως στην σύνθεση, στο πάντρεμα των πολιτισμών στο βάθος του χρόνου προσθέτωντας έτσι ένα λιθαράκι ακόμη στην μεγάλη δεξαμενή της παγκόσμιας γνώσης.

Κι όλα αυτά με άκρως επιστημονικό αλλά και μαγικό τρόπο υπό την έννοια ότι παραπέμπουν, παρακεινούν εμφανώς σε περαιτέρω διερεύνηση κι έτσι ανοιχτά πλατιά διευρύνοντας την σκέψη σε πλήθος θεάσεων αναλύσεων απόψεων αποπνέουν μίαν ελευθερία στον αναγνώστη - αποδέχτη για ΟΠΟΙΑ περαιτέρω χρήση ανάγκη του δημιουργηθεί διαβάζοντας τα.

Επομένως συμπερασματικά καταλήγω λέγοντας τούτο.

Η χρήση της γνώσης είναι η μετάφραση που ο καθένας αυθαίρετα δύναται εν δυνάμει να πράξει. Οι θεωρίες κι οι λέξεις είναι ΑΓΝΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΑΝ Ο ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΣ!!!

Οι εντολές στο σώμα για να δράσει δίνονται από τους μεταφραστές αποδέκτες αυτοβούλους δράστες: ΕΜΑΣ!!!

Όλα τ' άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες, ευθυνοφοβικές, μικρόψυχες, από νάνους ψευδό - γνώστες, παραφραστές, λασπολόγους, υποκριτές, ετερόφωτους, που ψάχνουν τρόπους να κρύψουν την γύμνια τους, αναζητώντας ακόμη και κατασκευάζοντας αποδιοπομπαίους τράγους!!!

Ας μη ξεχνάμε τον Χίτλερ και τον Στάλιν κι ευρύτερα τον ναζισμό και τον κουμμουνισμό, που παραφράζοντας, λεηλατώντας και μεταφράζοντας τρομάρα όπως τους βόλευε, χρησιμοποίησαν το έργο και την φιλοσοφική σκέψη, έλλειψη δικής τους προφανώς αλλά και της αξίας και του σεβασμού που εξέπεμπε το όνομα τους και μόνον, του Νίτσε και του Μαρξ αιματοκύλισαν τον κόσμο!!!!

Εκτός κι αν θεωρείτε ενόχους αυτούς και τις θεωρίες τους!!!
Εικόνα
\"I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.\"
--Confucius[img][img]http://img0.pksp.jp/saku-miyu/img/030/02/49/src/00000061.gif[/img] [/img]

pikos apikos
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pikos apikos » Τρί Ιουν 14, 2005 12:02 am

Aγαπητη Ζαντοκ
η αληθεια ειναι οτι με τη χρηση της παρενθεσης μαλλον δεν τα παω καλα(λεγε με Forest Gamp!!!)
Oσον αφορα τον Κελσο ναι
ειναι δυσκολο πολυ να δημιουργηθει η αληθινα δικαιη κοινωνια αλλα δεν οιστευω οτι ειναι ανεφικτο
Απο ανθρωπους αποτελειται και οσο οι ανθρωποι εχουν μυαλο παντα θα υπαρχει ελπιδα για μια πραγματικα δικαιη κοινωνια
Αγαπητε Lorenzo(Απο τον Lorenzo Large?? :lol: )
O Nιτσε δεν ειχε και μεγαλη σχεση με τον Χιτλερ και οσο και αν ο Σταλιν ηταν Δικτατωρ δε νομιζω οτι στεκει η εξωμοιωση των δυο,αυτο ειναι μια ταση που προωθειται τελευταια αλλα δεν ειναι εδω μερος για να το συζητησουμε καλυτερα στο ΙNDYMEDIA!!!
Πικος Απικος

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Σεπ 18, 2005 6:24 pm

Zadok the priestess έγραψε:Εν τω μεταξύ, με αφορμή το θέμα σου, η καλή φίλη Shakti προθυμοποιήθηκε να εμπλουτίσει την κατηγορία "Βιογραφίες - Προσωπογραφίες" με ειδική ενότητα αφιερωμένη στους "Masters", ώστε να μπορέσουμε να αντλήσουμε χρήσιμο υλικό για τον παρόντα δια-λογο...


Καθυστερήσαμε λίγο να ανταποκριθούμε σε αυτή τη δέσμευσή μας, αλλά μάλλον άξιζε η αναμονή... :)

Το άρθρο τελικά ανέβηκε στην κεντρική σελίδα των άρθρων μας, όπου μπορείτε να δείτε και άλλες νέες εργασίες.

Απ' ευθείας σύνδεση από εδώ.

Εν αναμονή μελέτης λοιπόν...
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 8:20 pm

Συνεχίζονται οι ομιλίες στην Θεοσοφική Εταιρεία

από τον Θοδωρή Καφετζόπουλο
(επιμελητού των εκδόσεων Τετρακτύς)

με θέμα: Οι 7 Ρίζες-Φυλές κατά την Άννα Μπέζαντ


Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2005
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2005
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2005


Ώρες: 20:15 - 21:30

Βουκουρεστίου 25, 1ος όροφος, Αθήνα.
(Μετρό Σύνταγμα)
Τηλέφωνο: 210.3620.702.


Είσοδος Ελεύθερη
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Δεκ 16, 2005 6:34 am

kynikos έγραψε:"...Στην αρχική σελίδα του mystica.gr, ο σύνδεσμος για τα άρθρα μας παραπέμπει και σε ένα άρθο του αγαπητού μέλους Κέλσος ο Φιλαλήθης, με τίτλο Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ, Υπότιτλος - ή κριτική στον Β΄ τόμο της Ίσιδας Αποκαλυμμένης από κάποιον που ΔΕΝ είναι εσωτεριστής

Το κείμενο αυτό, σύμφωνα με τον συγγραφέα είναι απάντηση σε κάποιο αρθρο/ρεπορτάζ "Κυριακάτικής εφημερίδας".

Θα ήθελα να παρακαλέσω τον αγαπητό Κέλσο, αν μπορεί, να παραθέσει και το αρχικό κείμενο, και το όνομα της εφημερίδας, για να μπορέσουμε να καταλάβουμε όλοι καλύτερα την απάντηση του.

Προσωπικά δυσκολεύτηκα, και μόνο εικασίες μπορούσα να κάνω για το τί ακριβώς είπε ο δημοσιογράφος, αφήνοντας μου έτσι περιθώριο να τον αδικήσω - πράγμα που δεν θα ήθελα..."


Την καλημέρα μου σε όλους και ιδιαιτέρως στον φίλο Κυνικό, που μας έχει εγκαταλείψει καιρό τώρα :roll:
Η αλήθεια είναι ότι τόσο προσωπικά όσο και με τους υπόλοιπους ιθύνοντες του χώρου, προβληματίστηκα στο "ΓΙΑΤΙ" ο φίλος μας, μας "εγκατέλειψε" :?:

Θέλω να πιστεύω (και γι' αυτό και γράφω στο παρόν θέμα), ότι έπραξε την μεγάλη φυγή, ΕΠΕΙΔΗ δεν του είχαμε παραθέσει το άρθρο που τόσο ευγενικά μας είχε ζητήσει να του παραθέσουμε :!: :!: :!: :roll:

Λοιπόν, χάρις στην Φίλη Ζαντόκ, καταφέραμε να έχουμε (και σε ηλεκτρονική μορφή μάλιστα :!: ), το επίμαχο άρθρο, επάνω στο οποίο και με ηλικία πολύ νεότερη της σημερινής μου, είχα ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ όχι την Μεγάλη μου Δασκάλα, την Έλενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ , ποιος είμαι άλλωστε εγώ που θα υπερασπιστώ μία Τιτάνα του Πνεύματος γενικά και δη του ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΥ ειδικά :oops: :?:
Είχα απλά ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ το δικαίωμα του Ανθρώπου που έχει στον να ΜΗΝ δέχεται ΤΙΠΟΤΑ ως θέσφατο της "επιστήμης" και ΜΟΝΟΝ όσα η "επιστήμη" μπορεί και αναγνωρίζει με τα εκάστοτε μέσα, στις εκάστοτε εποχές...

Θα σας παραθέσουμε λοιπόν, ένα άρθρο ΛΙΒΕΛΟ προς το δικαίωμα του Ανθρώπου στην ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και έτσι μέσα από το κείμενο του ίδιου του συγγραφέα, να εξάγεται μόνοι σας τα δικά σας συμπεράσματα...

Θυμίζω δε, ότι ο παρόν χώρος είναι ένα ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΖΗΤΗΤΕΣ..
Για τα ανήσυχα πνεύματα εκείνων που διαρκώς και συνεχώς ΕΡΕΥΝΟΥΝ τόσο την Φύση, όσο και τα Φαινόμενα Αυτής...

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΠΟΜΕΝΟ post ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΒΙΣΤΩΝΙΤΗ (αυτός είναι ο "περίφημος" κύριος Β...) ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ( 22/02/98 )

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Δεκ 16, 2005 6:40 am

-------------------------
Το άρθρο του "Βήματος"
πλέον φιλοξενείται στην
κεντρική μας σελίδα
μαζί με μία ακόμη σχετική
επιστολή.
Μπορείτε να εισέλθετε
απ' αυθείας από εδώ
και από εδώ.
Zadok the priestess
-------------------------
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Φεβ 12, 2006 2:34 am

Ένα ακόμη ενδιαφέρον άρθρο, σχετικό με τη θεοσοφική διδασκαλία, φιλοξενείται στην κεντρική μας σελίδα:

Χριστιανισμός και Νέα Εποχή.

Ευχαριστούμε το φίλτατο Κέλσο, ο οποίος το εξασφάλισε για το Mystica.gr!
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Μαρ 31, 2006 6:42 pm

>|<>QBB<
Zadok the priestess έγραψε:Συνεχίζονται οι ομιλίες στην Θεοσοφική Εταιρεία

από τον Θοδωρή Καφετζόπουλο
(επιμελητού των εκδόσεων Τετρακτύς)

με θέμα: Οι 7 Ρίζες-Φυλές κατά την Άννα Μπέζαντ


Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2005
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2005
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2005


Ώρες: 20:15 - 21:30

Βουκουρεστίου 25, 1ος όροφος, Αθήνα.
(Μετρό Σύνταγμα)
Τηλέφωνο: 210.3620.702.


Είσοδος Ελεύθερη



Συνεχίζεται η ανάπτυξη του θέματος...

Τρίτη, 11 Απριλίου 2006

και

Τρίτη, 2 Μαΐου 2006


------------------------------------------------------

Επίσης, ο ίδιος ομιλητής θα παρουσιάσει το θέμα:

"Ο Διδάσκαλος Κόμης του Αγίου Γερμανού"


την

Τετάρτη, 12 Απριλίου 2006

ίδια ώρα και τόπος.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Μάιος 08, 2007 2:12 pm

Για να θυμηθούμε τη σημερινή επέτειο:

[center]Εικόνα

Εικόνα[/center]
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry


Επιστροφή σε “- ΤΑΓΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΕΣ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες