Τα 12 ζώδια των μαθητών του Ιησού

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Τα 12 ζώδια των μαθητών του Ιησού

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Οκτ 06, 2007 5:10 pm

Σε όλη τη χριστιανική Βίβλο, στην Παλαιά και την Καινή Διαθήκη, ο αριθμός δώδεκα έχει προεξέχουσα σημασία. Οι δώδεκα απόστολοι του Χριστού, οι δώδεκα γιοί του Ιακώβ (γνωστοί και ως δώδεκα φυλές του Ισραήλ), τα δώδεκα στρώματα των πολύτιμων λίθων στα θεμέλια του ουρανού ή της Νέας Ιερουσαλήμ.

Στη μυθολογία έχουμε τους δώδεκα άθλους του Ηρακλή.

Η αστρολογία έχει δώδεκα ζωδιακά σύμβολα ή αστερισμούς των ουρανών, καθώς επίσης και δώδεκα οίκους σε κάθε διάγραμμα ή ωροσκόπιο.

Οι αστρολόγοι εδώ και χρόνια έχουν μελετήσει τους Αποστόλους του χριστιανικού Μεσσία και έχουν συνδέσει κάθε έναν με τον αντίστοιχο ζωδιακό χαρακτήρα. Η σημασία του αριθμού δώδεκα για τους Αποστόλους φαίνεται κι από το γεγονός ότι μετά από το θάνατο του Ιούδα, αυτός αντικαταστάθηκε άμεσα, λες και η ομάδα δεν ήταν ολόκληρη, αν δεν ήταν δώδεκα.

Στη συνέχεια θα μελετήσουμε τα χαρακτηριστικά αυτά των Αποστόλων, με βάση την αστρολογία.

Ας μην ξεχνάμε ότι χαρακτηριστική απεικόνιση των ζωδιακών τους εκφράσεων και χρωμάτων αποτελεί ο διάσημος πλέον πίνακας του DaVinci "Μυστικός Δείπνος":

[center]Εικόνα

(κάντε κλικ για μεγαλύτερο μέγεθος)[/center]
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Οκτ 07, 2007 2:46 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΚΡΙΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Πέτρος[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Πέτρος, επίσης γνωστός ως Σίμων και/ή Κηφάς, λέγεται ότι είναι Κριός. Πολύ δραστήριος και φλογερός, στην απεικόνιση του Da Vinci δείχνει εμφανώς θυμωμένος στο άκουσμα της επικείμενης προδοσίας του Δασκάλου. Ήταν ιδιαίτερα ηγετική φυσιογνωμία, όπως κάθε Κριός γενικά. Ιδρυτής της νέας εκκλησίας, θεωρείται ηγέτης της κυρίως από τους Ρωμαιοκαθολικούς και όλοι οι Πάπες διάδοχοί του.

Εάν ακολουθήσετε τα βήματά του μέσα στη Βίβλο, θα δείτε ότι είναι παρορμητικός και αλλάζει γνώμη άμεσα. Λέγεται ότι έχει εξουσία από το Θεό, να αποφασίζει ποιος μπορεί να εισέλθει στις πύλες του ουρανού. Όταν ο Ιούδας πρόδωσε τον Κύριό του και οι ιερείς ήρθαν να συλλάβουν τον Ιησού, ο Πέτρος ήταν ο παρορμητικός εκείνος απόστολος που έκοψε αμέσως το αυτί ενός ιερέα. Αν και ο Ιησούς είχε προειδοποιήσει τον Πέτρο ότι θα αρνούνταν ακόμη και ότι τον γνώριζε, πόσο μάλλον ότι ήταν μαθητής του, ο Πέτρος τον αμφισβήτησε. Ωστόσο, όταν τον ρώτησαν,

ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΚ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΡΝΗΘΗ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
ΛΕΓΕΙ ΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ ΟΣΤΙΣ ΗΤΟ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΑΠΕΚΟΨΕ ΤΟ ΩΤΙΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΟΝ ΕΓΩ ΕΝ ΤΩ ΚΗΠΩ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ
ΠΑΛΙΝ ΛΟΙΠΟΝ ΗΡΝΗΘΗ Ο ΠΕΤΡΟΣ

Κατά Ιωάννην 18:25-27

Για να περισώσει την αξιοπρέπειά του, ακριβώς όπως θα έκανε ένας Κριός, αρνήθηκε ότι γνώριζε τον Ιησού ακόμη κι όταν του επανέλαβαν την ερώτηση.
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Δευ Οκτ 08, 2007 2:35 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Κυρ Οκτ 07, 2007 7:50 am

>|<>QBB<
Zadok the priestess έγραψε:Για να περισώσει την αξιοπρέπειά του, ακριβώς όπως θα έκανε ένας Κριός, αρνήθηκε ότι γνώριζε τον Ιησού ακόμη κι όταν του επανέλαβαν την ερώτηση.

Εφόσον ο παραλληλισμός αφορά την ηλιακή έκφραση, νομίζω ότι δεν συγκαταλέγεται στα χαρακτηριστικά ενός Κριού η αποκοτιά, ιδίως για λόγους αξιοπρέπειας. Ξεροκεφαλιά, ίσως. Επιπολαιότητα, ίσως. Αδύνατη μνήμη, ίσως. Κάτι άλλο πρέπει να είναι.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Οκτ 07, 2007 3:27 pm

Δεν ξέρω ποιά ιδιότητά μου θα πρέπει να επιστρατεύσω για να απαντήσω, αγαπητέ μου Δημήτριε. :28:

Οφείλω να ομολογήσω όμως, ότι η διατύπωσή μου "ακριβώς όπως θα έκανε ένας Κριός" αναφέρεται στο επόμενο τμήμα της πρότασης, "αρνήθηκε ότι γνώριζε τον Ιησού ακόμη κι όταν του επανέλαβαν την ερώτηση", και όχι στο αρχικό "Για να περισώσει την αξιοπρέπειά του".

Όπως και να έχει, νομίζω ότι ο Πέτρος είναι χαρακτηριστικό δείγμα Κριού.
Και ίσως έχει ενδιαφέρον να δούμε το γεγονός ότι ο Ιησούς φαίνεται να επέλεξε τον "βράχο" αυτόν - ζωδιακό εκπρόσωπο της απερχόμενης τότε εποχής του Κριού - ως ακρογωνιαίο λίθο της νέας Εκκλησίας της εποχής των Ιχθύων. Εξ ου κι η ονομασία Πέτρος ή Κηφάς στα αραμαϊκά, που του έδωσε λόγω της σταθερότητας του χαρακτήρα του (Ιωάννης 1:43), ενώ το αρχικό του όνομα ήταν Σίμων ή Συμεών.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Κυρ Οκτ 07, 2007 3:50 pm

Θα παρακολουθήσω την συνέχεια και θα αναφερθώ εκτενέστερα...Αν και πάλι, η σταθερότητα δεν είναι κύριο γνώρισμα των Κριών. Εν πάση περιπτώσει, ολοκλήρωσε και θα έχουμε τον καιρό να τα κουβεντιάσουμε :)

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Οκτ 07, 2007 4:05 pm

Σε σχέση με τον Κριό - Πέτρο έχω ολοκληρώσει. Δεν έχω να προσθέσω κάτι.
Ελπίζω ότι παρατήρησες πως έγραψα για σταθερότητα χαρακτήρα (έως ξεροκεφαλιάς δηλαδή) και για μεταβλητότητα στις απόψεις. Δεν ξέρω που ακριβώς έγκειται η ένστασή σου, αλλά και ως Κριός κάπως έτσι το βλέπω.

Τεσπα, η επόμενή μου δημοσίευση θα αφορά στον Ταύρο.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Κυρ Οκτ 07, 2007 9:26 pm

Να συμπληρώσω μόνον, ότι ο Κριός έχει και την σημασία τού πρώτου, της αρχικής σύλληψης. Ο Πέτρος ήταν ο πρώτος που κλήθηκε από τον Ιησού, μαζί με τον Ανδρέα –τον αδελφό του– αν δεν κάνω λάθος.
Δεν γνωρίζω την συνέχεια, θα έχει ενδιαφέρον αν ο Ανδρέας συμβολίζεται από τον Ταύρο...

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Δευ Οκτ 08, 2007 2:46 am

Αγαπητέ μου Δημήτριε, οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου. Στη δική μου ανάλυση ο Ανδρέας αντιστοιχεί στον Καρκίνο. Αλλά ας τα δούμε με τη σειρά...

[center][font=Monotype Corsiva]ΤΑΥΡΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Σίμων[/font]

Εικόνα[/center]

Ταύρος ήταν ο Σίμων ο Ζηλωτής ή Κανανίτης. Ενδιαφερόταν για τα χρήματα και κάθε μορφής ιδιοκτησία, όπως θα ταίριαζε σε κάθε εκπρόσωπο του γήινου αυτού ζωδίου. Ο Σίμων ήταν ευθύς και σταθερός στην άρνησή του να πληρώνει φόρους στον Καίσαρα, ακόμη κι όταν ο Ιησούς δίδαξε:

ΑΠΟΔΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ
Κατά Ματθαίον 22:21

Είναι γνωστός ως Σίμων ο φανατικός (Ζηλωτής), συνήθως και πιθανά διότι ήταν μέλος της εβραϊκής ομάδας των Ζηλωτών, της πολιτικής αυτής ομάδας που είναι γνωστή για την αντίστασή της στη ρωμαϊκή διακυβέρνηση. Όπως οι περισσότεροι Ταύροι, είχε προτιμήσει την ασφάλεια και τον πλούτο στη ζωή του. Ο Σίμων ήταν γνωστός για την υλιστική συμπεριφορά του. Ένας χαρακτηριστικός Ταύρος θεωρεί ότι οι άλλοι θέλουν να τον εκμεταλλευθούν και σπάνια αλλάζει γνώμη όταν έχει πλέον διαμορφώσει άποψη για ένα ζήτημα. Ο Σίμωνας δεν ήταν καθόλου διαφορετικός.

Στην απεικόνιση του Da Vinci ο Σίμων είναι ο μαθητής που δείχνει να ζητά εξηγήσεις όταν τα πράγματα παίρνουν δυσάρεστη τροπή.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 09, 2007 12:23 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΔΙΔΥΜΟΙ[/font] [font=Book Antiqua]- Ιάκωβος ο μικρός, γιος του Αλφαίου[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Ιάκωβος ο νεώτερος θεωρείται εκπρόσωπος του ζωδίου των Διδύμων. Ήταν θαυμάσιος ομιλητής κι έτσι, έγινε ο ιεροκήρυκας της νέας εκκλησίας στην Ιερουσαλήμ. Όπως γνωρίζουμε, το σύμβολο των Διδύμων δείχνει ουσιαστικά δύο πρόσωπα και αυτό συναντούμε στην περίπτωση αυτή. Το βιβλικό πρόσωπο του Ιακώβου εκπληρώνει αυτή την παράμετρο. Μερικοί θεωρούν ότι ήταν αυτός που έγραψε την "Επιστολή Ιακώβου" και πως ήταν ένας εκ των τεσσάρων αδελφών του Ιησού. Άλλοι πιστεύουν ότι είναι κατά το ήμισυ αδελφός του, καθώς η Παρθένος Μαρία και ο Θεός ο πατέρας είχαν μόνο ένα παιδί. Έτσι, όλοι οι άλλοι θα ήταν αμφιθαλείς αδελφοί του. Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία τον θεωρεί μόνο εξάδελφο του Ιησού, εκτιμώντας ότι ο Μεσσίας δεν είχε κανέναν ούτε καν αμφιθαλή αδελφό. Παρόλα αυτά, κάποια δόγματα τον θεωρούν παιδί του Ιωσήφ από προηγούμενο γάμο. Ενώ σε άλλα, δε συναντούμε καμμία τέτοια σύνδεση και αναφέρεται ως γιος του Αλφαίου, ενός εκ των Αποστόλων του Χριστού. (Ο Αλφαίος θεωρείται επίσης ο πατέρας του Ματθαίου, του αποκαλουμένου Λεβί.)

Ακριβώς όπως και το ζώδιο το οποίο του αποδίδουμε εδώ, ο Ιάκωβος ο νεώτερος έχει πολλές ταυτότητες ή προσωπικότητες. Ειδικά εάν πράγματι ήταν εκείνος ο οποίος έγραψε την Επιστολή του Ιακώβου, είναι ιδιαίτερα εύγλωττος στο λόγο του, όπως και οι περισσότεροι Δίδυμοι.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΓΝΩΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΕΝ ΠΑΣΑΙΣ ΤΑΙΣ ΟΔΟΙΣ ΑΥΤΟΥ
Επιστολή Ιακώβου 1:8

Στον πίνακα του Da Vinci δείχνει να μένει άναυδος στο άκουσμα των λεγομένων του Κυρίου.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Οκτ 10, 2007 1:02 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΚΑΡΚΙΝΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Ανδρέας[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Ανδρέας, αδελφός του Σίμωνα του αποκαλούμενου Πέτρου, ψαράς, πιστεύεται ότι είναι Καρκίνος. Ένας μοναχικός τύπος και σπιτόγατος, δεμένος με την οικογένειά του. Συναντώντας το Μεσσία ως μαθητής του Ιωάννη του βαπτιστή, οι πρώτες σκέψεις του ήταν να μοιραστεί το γεγονός με τον αδελφό του.

ΟΥΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΕΥΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΕΥΡΗΚΑΜΕΝ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΘΕΡΜΗΝΕΥΟΜΕΝΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
ΚΑΙ ΕΦΕΡΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ

Κατά Ιωάννην 1:41-42

Ακριβώς όπως συνήθως συμβαίνει με τους εκπροσώπους του ζωδίου του Καρκίνου, ο Ανδρέας δεν ήταν ηγετική φυσιογνωμία. Ο Ιησούς του είπε "ΕΛΘΕΤΕ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΣΑΣ ΚΑΜΕΙ ΑΛΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ" (Κατά Ματθαίον 4:17). Ο Ανδρέας ήταν συνήθως ο πιο συμπονετικός Απόστολος εκ των μαθητών του Ιησού. Οι Καρκίνοι χαρακτηρίζονται από μία μητρική στάση απέναντι στους δικούς τους ανθρώπους, είναι ευαίσθητα άτομα και θεωρούνται οι εκπρόσωποι της οικογένειας και του σπιτιού στο ζωδιακό κύκλο. Έχουν ισχυρούς δεσμούς και αφοσίωση θα λέγαμε, διότι αισθάνονται πως την οφείλουν στην οικογένειά τους, καθώς επίσης και σε όλους τους άλλους. Πάντα φροντίζουν για την ευημερία των άλλων.

Στον πίνακα του Da Vinci δείχνει κι αυτός εμβρόντητος στο άκουσμα των λεγομένων του Κυρίου σε βαθμό που κάνει μία χαρακτηριστική χειρονομία, σα να θέλει να σταματήσει τα πάντα.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Πέμ Οκτ 11, 2007 2:38 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΛΕΩΝ[/font] [font=Book Antiqua]- Ιωάννης[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Ιωάννης ήταν Λέων. Ο αγαπητός. Ο Ιωάννης θεωρείται η κεφαλή της εκκλησίας στα πρώτα χρόνια και λέγεται ότι είχε γράψει πολλά από τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, συμπεριλαμβανομένου του Ευαγγέλιου του Ιωάννη, των επιστολών του Ιωάννη Α', Β' και Γ' καθώς επίσης και της Αποκάλυψης.

Ακριβώς οπως οι Λέοντες, λάτρευε να είναι το επίκεντρο θα μπορούσαμε να πούμε. Όταν αναφέρεται στον εαυτό του στα βιβλία του, παινεύεται και σχεδόν επιδεικνύεται, όπως γενικά κάνουν οι Λέοντες. Ο Ιωάννης έγραψε μία ιδιαίτερα λεπτομερή περιγραφή του ουρανού στις αποκαλύψεις, με ζωηρές λεπτομέρειες.

Οι Λέοντες φημίζονται για τη φιλοξενία τους στους ενδεείς και ο Ιωάννης δεν υστερούσε σε αυτό. Θρέφονται κυριολεκτικά και ευημερούν όταν είναι αγαπητοί, όταν τους λατρεύουν θα λέγαμε κι όταν αισθάνονται νικητές. Ο Ιωάννης αναφέρει ότι ήταν ο Απόστολος που ο Ιησούς αγάπησε ..

ΕΚΑΘΗΤΟ ΔΕ ΚΕΚΛΙΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΗΓΑΠΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ
Κατά Ιωάννην 13:23

Ποιος άλλος θα μπορούσε να ισχυριστεί κάτι τέτοιο παρά ο ίδιος, δεδομένου ότι εκείνος έγραψε το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο;

Στον πίνακα του Da Vinci είναι η θηλυπρεπής φυσιογνωμία που δείχνει έτοιμη να λιποθυμήσει.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

qubit
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 29, 2005 4:01 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό qubit » Πέμ Οκτ 11, 2007 12:49 pm

Είναι γνωστή βέβαια η εικασία, ότι ο Ντα Βίντσι εξυπονοούσε την Μαγδαληνή, ζωγραφίζοντας τον Ιωάννη.
Αλήθεια, η Μαγδαληνή ήταν κάτι σαν "13" σ' αυτή την δωδεκάδα; ή, μπορούμε να βρούμε το αντίστοιχό της, στην 12-μερή διαίρεση; Εσύ, Zadok, τί ζώδιο την "κόβεις" ?

Παρεμπιπτόντως δε, μου φαίνεται πως αδικείς λιγάκι τους Λέοντες. Δεν ανέφερες, ας πούμε, ότι ο Λέων είναι το ζώδιο της δημιουργίας (το 5ο). Και η δημιουργία, τροφοδοτείται από την αγάπη, απ' όποια σκοπιά και να το δεις. Δεν είναι θέμα εγωκεντρισμού λοιπόν, αλλά συμβατότητας με τις φυσικές διαδικασίες. 8)

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Οκτ 12, 2007 1:25 am

Αγαπητή μου qubit,

αυτή η εξιστόρηση του Dan Brown είναι μία υπόθεση εργασίας.
Αστρολογικά, μια και αυτή την οπτική εξετάζουμε τώρα, δεν εξυπηρετεί σε κάτι να προσθέσουμε μαθητές είτε αριθμητικά, είτε ως προς το φύλο.
Η παρούσα ανάλυση, κατά τη δική μου άποψη, βοηθά μόνο αν μπορέσουμε να αντιληφθούμε ότι όλες οι πιθανότητες - δυνατότητες εμπεριέχονται σε ένα σύνολο.
Δεν προσπαθώ να ισχυριστώ ότι ο Ιησούς πήγε και διάλεξε μαθητές ζητώντας τους ληξιαρχική πράξη γέννησης. 8)

Με αυτό σα σημείο αναφοράς, θα σου απαντήσω και σχετικά με το Λέοντα ότι δε θεωρώ κανένα χαρακτηριστικό της φύσης ή και του ανθρώπου απόλυτα θετικό ή απόλυτα αρνητικό. Όλα είναι σχετικά και χρήσιμα.
Όμως εξελισσόμαστε μέσα από τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων μας ή αν προτιμάς, μέσα από την καλύτερη διαχείριση του εαυτού μας στο σύνολό του.
Κι η αστρολογία (που δεν ασχολείται μόνο με την ηλιακή θέση που εξετάζουμε - αυτό που λέμε "το ζώδιο μου") προσπαθεί να μας δείξει ότι, ο καθένας με τον τρόπο του, όλοι σέρνουμε 12 μαθητές... :roll:

[center][font=Monotype Corsiva]ΠΑΡΘΕΝΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Φίλιππος[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Φίλιππος είναι ο Παρθένος, ο φιλόσοφος, εκείνος που πάντα υπολογίζει και ερευνά. Επιθυμία του είναι να γνωρίσει όσο το δυνατόν περισσότερα. Στο Φίλιππο αποδίδεται η γνωριμία του Ιησού στο Ναθαναήλ. Οι Παρθένοι είναι ευρέως γνωστοί για τη σε βάθος μελέτη του όποιου αντικειμένου τους ενδιαφέρει, αφού ερευνούν πριν δεσμευτούν κατ' οποιονδήποτε τρόπο.

ΕΥΡΙΣΚΕΙ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΝ ΝΑΘΑΝΑΗΛ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΓΡΑΨΕΝ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΕΝ ΤΩ ΝΟΜΩ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΑΙ ΕΥΡΗΚΑΜΕΝ ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΑΠΟ ΝΑΖΑΡΕΤ
Κατά Ιωάννην 1:45

Ο Φίλιππος ήξερε τις αναφορές που σχετίζονταν με το Μεσσία, δεδομένου του ότι κάθε Παρθένος, πρίν κάνει μια σύσταση, φροντίζει να μάθει πόσο αξιόπιστο είναι το πρόσωπο το οποίο συστήνει σε κάποιον άλλο. Οι Παρθένοι ενδιαφέρονται ιδιαίτερα, σε γενικές γραμμές, για τις λεπτομέρειες. Εάν μιλούν για οποιοδήποτε θέμα, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι το έχουν μελετήσει εκτενώς. Η γνώση των Παρθένων μπορεί να μην είναι ευρεία, αλλά σαφώς είναι πολύ εμβριθής.

Στον πίνακα του Da Vinci ο Φίλιππος δείχνει να ζητά διευκρινίσεις.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Οκτ 13, 2007 2:25 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΖΥΓΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Ναθαναήλ[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Ναθαναήλ ή Βαρθολομαίος ήταν Ζυγός. Οι Ζυγοί λέγεται ότι έχουν αίσθηση του χιούμορ και εκφράζουν τον καλύτερο εαυτό τους μέσα από σαρκαστικές λεκτικές συμπεριφορές που φτάνουν και στο επίπεδο της αγένειας. Η πρώτη απάντηση του Ναθαναήλ όταν του είπε ο Φίλιππος για τον Ιησού από τη Ναζαρέτ (βλ. ανωτέρω δημοσίευση), χαρακτηριζόταν από απόλυτη δυσπιστία: "Από τη Ναζαρέτ;! Υπάρχει περίπτωση κάτι καλό να προέρχεται από τη Ναζαρέτ;" (ΕΚ ΝΑΖΑΡΕΤ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΛΘΗ ΤΙ ΑΓΑΘΟΝ - Κατά Ιωάννην 1:46)

Οι Ζυγοί είναι γνωστοί για τις πολύ ξεκάθαρες και οριοθετημένες απόψεις τους, καθώς και για μία γοητευτική ικανότητα στην χρήση επικοινωνιακών δυνατοτήτων. Ο Ναθαναήλ ο αποκαλούμενος Βαρθολομαίος ήταν γνωστός επίσης για την πειθώ του ως ευαγγελιστής.

Οι Ζυγοί μπορούν να είναι δίκαιοι ηγέτες όταν έχουν έναν σκοπό (π.χ. έναν ιδεολογικό αγώνα) και είναι πολύ χειριστικοί όταν προσπαθούν να κάνουν τους άλλους να τους ακολουθήσουν. Μπορούν να είναι αυταρχικοί κατά περιόδους, αλλά οι Ζυγοί είναι γενικά ικανοί να κάνουν τους άλλους να δουν τη δική τους οπτική σε οτιδήποτε, ακριβώς όπως συνέβαινε με το Ναθαναήλ.

Στον πίνακα του Da Vinci δείχνει να μένει άναυδος, όπως ο Ανδρέας κι ο Ιάκωβος ο νεώτερος.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Οκτ 14, 2007 4:54 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΣΚΟΡΠΙΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Θωμάς[/font]

Εικόνα[/center]

Ο δύσπιστος Θωμάς, ο λεγόμενος "Δίδυμος", παρουσιάζεται ως Σκορπιός. Όπως συμβαίνει με τους Σκορπιούς, ο Θωμάς ήταν πολύ καχύποπτος ακούγοντας την ιστορία της εμφάνισης του Ιησού από τους άλλους μαθητές μετά από την Ανάσταση, δεδομένου του ότι δεν ήταν παρών. Ο Θωμάς είπε ότι ο μόνος τρόπος για να πιστέψει την ιστορία αυτή ήταν εφόσον θα μπορούσε να αγγίξει με τα δάχτυλά του τα πλευρά του Ιησού. Οι Σκορπιοί αντιδρούν ακριβώς έτσι, επιμένοντας να αγγίξουν τα τεκμήρια προκειμένου να πιστέψουν.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΙΔΩ ΕΝ ΤΑΙΣ ΧΕΡΣΙΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΝ ΤΥΠΟΝ ΤΩΝ ΗΛΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΩ ΤΟΝ ΔΑΚΤΥΛΟΝ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟΝ ΤΩΝ ΗΛΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ
Κατά Ιωάννην 20:25

Μόλις παρουσιαστούν οι αποδείξεις, μένουν ακλόνητοι και ασφαλείς στην πεποίθησή τους και δεν κλυδωνίζονται ως προς τον στόχο τους ή τα φρονήματά τους.

Στον πίνακα του Da Vinci ο Θωμάς δείχνει ταραγμένος.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Δευ Οκτ 15, 2007 2:55 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΤΟΞΟΤΗΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Ιάκωβος[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Ιάκωβος, γιος του Ζεβεδαίου, είναι Τοξότης. Μαζί με τα άλλα ζώδια της φωτιάς, τον Πέτρο (Κριός) και τον Ιωάννη (Λέων), είναι γνωστός ως ένας από τους τρεις μεγάλους ηγέτες των πρώτων εκκλησιών. Τα ζώδια της φωτιάς ατομικά, είναι χαρισματικοί ηγέτες, αλλά και τα τρία μαζί είναι μια ασταμάτητη δύναμη, όπως ακριβώς ήταν και αυτά τα τρία άτομα.

Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους Τοξότες, ο Ιάκωβος ήταν εραστής των ταξειδιών και ιδιαίτερα διαισθητικός. Η τιμιότητα και η δικαιοσύνη ήταν ιερές γι' αυτόν, ενώ είχε και ιδιαίτερα ανεπτυγμένη διάνοια. Ο Ιάκωβος ήταν ο πρώτος μάρτυρας από τους δώδεκα, θανατώθηκε κατόπιν διαταγής του βασιλιά Ηρώδη Αγρίππα θυσιαζόμενος για τα πιστεύω του. Ένας Τοξότης δεν αλλάζει τις πεποιθήσεις του για να σώσει τη ζωή του, είναι τίμιος και ακλόνητος και δε λογαριάζει το κόστος ούτε το προσωπικό, ούτε των άλλων. Ένα από τα πιο πιστά ζώδια ο Τοξότης, έτσι κι ο Ιάκωβος ήταν απ' τους πιο πιστούς μαθητές του Ιησού.

ΤΟΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ Ο ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕ ΘΕΛΟΜΕΝ ΝΑ ΚΑΜΗΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ Ο ΤΙ ΖΗΤΗΣΩΜΕΝ
Κατά Μάρκον 10:35

Στον πίνακα του Da Vinci ο Ιάκωβος δείχνει πραγματικά έκπληκτος.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 16, 2007 12:58 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Ματθαίος[/font]

Εικόνα[/center]

Ο φορο-εισπράκτορας Ματθαίος, γνωστός και ως Λευί, είναι Αιγόκερως. Ο Ματθαίος λέγεται ότι είχε σημαντική πολιτική θέση στη ρωμαϊκή κυβέρνηση. Οι Αιγόκεροι λογίζονται γενικά ως υπερήφανα πλάσματα, που σέβονται τις αρχές - εξουσίες και εργάζονται σκληρά ανεξαρτήτως του είδους του επαγγέλματός τους.

Ο Ματθαίος έκανε μία περιφρονημένη εργασία, εκείνη του φορο-εισπράκτορα, την οποία τιμούσε όμως δεόντως. Εάν κάποιος θέλει τον καλύτερο για μια δουλειά, ένα άτομο οργανωμένο και ρεαλιστικό, καλό θα είναι να ψάξει για έναν Αιγόκερω. Οι Αιγόκεροι δεν είναι ποτέ ικανοποιημένο με μια καλώς διεκπεραιωμένη εργασία, αλλά αισθάνονται ότι πρέπει να την τελειοποιήσουν. Αν και επιθυμούν μια θέση υψηλή και ισχυρή, δεν ενδιαφέρονται για την ατομική προβολή τους. Ο Ματθαίος από αυτή την άποψη ταιριάζει να είναι Αιγόκερως.

Οι Αιγόκεροι επίσης, αρκετές φορές δείχνουν διπρόσωποι, διότι μπορεί να πιστεύουν κάτι στωικά και να ενεργούν τελείως αντίθετα. Ο Ματθαίος ενώ ήταν μέλος της ρωμαϊκής κυβέρνησης που αντιτάχθηκε στον Ιησού, ο ίδιος ήταν ταυτόχρονα οπαδός του Κυρίου.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Οκτ 17, 2007 1:25 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΥΔΡΟΧΟΟΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Θαδδαίος[/font]

Εικόνα[/center]

Ο Θαδδαίος, ο αποκαλούμενος και Ιούδας, θεωρείται από διάσημους αστρολόγους ότι είναι Υδροχόος. Ο Υδροχόος είναι ένα από τα σταθερά ζώδια και ζώδιο του αέρα που χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα, περιέργεια, που "ανακρίνει" τους άλλους χωρίς διακριτικότητα και με τρόπο αγενή. Στο Μυστικό Δείπνο, ο Θαδδαίος ήταν αυτός που έθετε ερωτήματα στον Ιησού.

ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΟΥΧΙ Ο ΙΣΚΑΡΙΩΤΗΣ ΚΥΡΙΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΛΛΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΗΣ ΣΕΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ
Κατά Ιωάννην 14:22

Ενώ ένας Υδροχόος μπορεί να είναι πιστός φίλος, όπως ο Θαδδαίος, θα διερωτηθεί ποιο θα είναι το κέρδος του. Δεν είναι μαχητές και δεν είναι πρόθυμοι να παλέψουν για κάτι που πιστεύουν. Μάλλον θα προτιμούσαν να αλλάξουν την άποψή τους ώστε να συνταχθούν με το πλήθος.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Πέμ Οκτ 18, 2007 2:35 am

[center][font=Monotype Corsiva]ΙΧΘΥΣ[/font] [font=Book Antiqua]- Ιούδας[/font]

Εικόνα[/center]

Τέλος, όπως θα καταλάβατε, έχουμε τον Ιούδα τον Ισκαριώτη, τον Ιχθύ. Για τριάντα αργύρια, ο Ιούδας πρόδωσε το φίλο και Κύριό του Ιησού. Και όπως κάθε Ιχθύς θα έκανε, όταν όσα ήταν να ειπωθούν ειπώθηκαν και όσα ήταν να γίνουν έγιναν, έπεσε σε κατάθλιψη και έδωσε τέλος στη ζωή του.

Ο Ιχθύς είναι χαρακτηριστικά ντροπαλός και μονόχνωτος, ενώ σε γενικές γραμμές, χάνει την επαφή με την πραγματικότητα. Όταν ο Ιούδας κάθισε με τον Ιησού στο Μυστικό Δείπνο, ο Ιησούς είπε ότι ένας από τους δώδεκα θα τον πρόδιδε. Και αν και ο Ιούδας είχε ήδη τα αργύρια ως πληρωμή για την προδοσία στην κατοχή του, αναρωτιόταν ποιός ήταν ο προδότης.

ΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ ΔΕ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΟΣΤΙΣ ΠΑΡΕΔΙΔΕΝ ΑΥΤΟΝ ΕΙΠΕ ΜΗΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ
Κατά Ματθαίον 26:25

Το σύμβολο με τα δύο ψάρια, το οποίο αντιστοιχεί στο ζώδιο του Ιχθύ, δείχνει ότι έχουν τη δυνατότητα είτε να βυθιστούν, είτε να κολυμπήσουν. Σαφώς, ο Ιούδας επέλεξε να βυθιστεί στα χαμηλότερα βάθη και τελικά, αυτοκτόνησε.

Αυτό το οποίο βρίσκω ενδιαφέρον, είναι ότι όλα τα Ευαγγέλια αναφέρουν την πράξη της προδοσίας του, που σημαίνει ότι ήταν μία πράξη ιδιαίτερα ενοχλητική και ανησυχητική για όλους. Δεν ήταν κάτι που θα μπορούσε να αγνοηθεί εύκολα.

Είναι απίστευτο το πόση ταπείνωση μπορεί να αισθάνθηκε ο ίδιος ο Ιούδας, σε τέτοιο βαθμό που τον οδήγησε στο σημείο όπου αισθάνθηκε ότι δεν είχε καμμία άλλη επιλογή παρά να σκοτωθεί.

Στον πίνακα του Da Vinci ο Ιούδας, εμφανώς έχει το πρόσωπό του στη σκιά και κρατά ένα μικρό σακκουλάκι (με τα αργύρια; ).
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Πέμ Οκτ 18, 2007 11:51 pm

Μερικοί αστρολόγοι έχουν συνδέσει συμβολικά τη Σελήνη με τη Μαρία, την Παρθένο μητέρα του Ιησού. Άλλοι θεωρούν ότι η σελήνη είναι ο Ιησούς ή ο Θεός. Προσωπικά, συμφωνώ ότι σε αντιστοιχία με ό,τι αντιπροσωπεύει η Σελήνη, η Μαρία συνδέεται μαζί της. Η Σελήνη αντιστοιχεί στα συναισθήματα του κάθε ανθρώπου, η αντίδραση που έχει πριν να αξιοποιήσει τον χρόνο κατά κάποιον τρόπο και να σκεφτεί το όποιο γεγονός. Οι επιστήμονες ερευνούν ακόμα την επίδραση της Σελήνης επί των παλιρροιών, της γονιμότητας, της εμμηνόρροιας και των συμβάντων του εγκλήματος.

Δεδομένου του ότι ο Πατέρας, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα είναι Ένα στο πεδίο της τριάδας, αντιστοιχίζω την Αγία αυτή Τριάδα με τον Ήλιο. Για πολλούς αιώνες, οι αστρολόγοι πίστευαν ότι όλοι οι πλανήτες περιστρέφονταν σε τροχιά γύρω από τη γη, οπότε η γη ήταν ο εαυτός. Στη σύγχρονη αστρολογία ακόμη θεωρούμε τη γη ως τον εαυτό, ενώ από το δέκατο έβδομο αιώνα, ξέρουμε ότι τα ουράνια σώματα περιστρέφονται σε τροχιά γύρω από τον ήλιο. Γι’ αυτούς τους λόγους κάνω και αυτόν το συσχετισμό.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry


Επιστροφή σε “- Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες