Χειμερινό Ηλιοστάσιο / Ήλιος - Βόρειος Σταυρός

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Χρήστος
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 15, 2005 5:36 pm
Επικοινωνία:

Χειμερινό Ηλιοστάσιο / Ήλιος - Βόρειος Σταυρός

Δημοσίευσηαπό Χρήστος » Τρί Ιούλ 10, 2007 4:03 am

Στο ακόλουθο ντοκιμαντέρ
(ZEITGEIST, The Movie - Official Release - Full Film)
στο 18ο λεπτό, αναφέρεται πως κατά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο, ο Ήλιος ευθυγραμμίζεται με τον αστερισμό του Βόρειου Σταυρού (στα Αγγλικά τουλάχιστον Southern Cross/Crux). Γνωρίζει κανείς εάν όντως ισχύει αυτό το αστρονομικό φαινόμενο;

Είναι ενδιαφέρων διότι συσχετίζεται η "σταύρωση" διαφόρων ηλιακών θεοτήτων με αυτό το γεγονός, ισχυρίζοντας πως ο Ήλιος κατά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο σταματάει ευθυγραμμισμένος στο κέντρο του σταυρού και 3 ημέρες αργότερα ξεκινάει μια διαφορετική πορεία.

[mod]Ο σύνδεσμος έχει υποστεί επεξεργασία
ώστε να μην αλλοιώνεται το μέγεθος της σελίδας.
[/mod]

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Ιούλ 10, 2007 9:37 am

Χρήστο καλή σου ημέρα.

Δεν μπόερσα να δώ το εν λόγω video, αλλά είναι όντας πολύ πιθανό (αν όχι βέβαιο) να συμβαίνει αυτό.

Φυσικά το "εντυπωσιακό" για μένα είναι η ονομασία που του δώθηκε ως αστερισμού, βεβαιόνοντας μας όλους ότι εκείνοι που ονοματοδοτούσαν τους αστερισμούς τότε (περί το τέλος του 17ου αιώνα), ΓΝΩΡΙΖΑΝ πολλά περισσότερα για την Μεταφυσική ή Εσωτερική όψη των πραγμάτων, από όσα οι σημερινοί "εξωτερικοτραφείς" επιστήμονες...

Πάντως ο συγκεκριμένος αστερισμός που είναι ίσως ο μικρότερος αστερισμός στο στερέωμα (με έκταση ίση περίπου με το 1/20 της έκτασης του αστερισμού της Ύδρας που είναι ο μεγαλύτερος), είναι μια περιοχή στον αστερισμό του Κενταύρου (μάλλον το επίκεντρο της περιοχής), και αυτό φυσικά σε σχέση με την παρατήρησή σου για παραλληλισμούς με την θυσία των Ηλιακών Ηρώων, θα πρέπει να μας θέτει σε πολλούς "προβληματισμούς".

Να και μερικές φώτο, για να ξέρουμε περί τίνος μιλάμε...

[align=center]Εικόνα[/align]

[align=center]Εικόνα[/align]

Με εκτίμηση,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Re: Χειμερινό Ηλιοστάσιο / Ήλιος - Βόρειος Σταυρός

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Τρί Ιούλ 10, 2007 1:49 pm

>|<>QBB<
Χρήστος έγραψε:Στο ακόλουθο ντοκιμαντέρ
(ZEITGEIST, The Movie - Official Release - Full Film)
στο 18ο λεπτό, αναφέρεται πως κατά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο, ο Ήλιος ευθυγραμμίζεται με τον αστερισμό του Βόρειου Σταυρού (στα Αγγλικά τουλάχιστον Southern Cross/Crux). Γνωρίζει κανείς εάν όντως ισχύει αυτό το αστρονομικό φαινόμενο;

Είναι ενδιαφέρων διότι συσχετίζεται η "σταύρωση" διαφόρων ηλιακών θεοτήτων με αυτό το γεγονός, ισχυρίζοντας πως ο Ήλιος κατά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο σταματάει ευθυγραμμισμένος στο κέντρο του σταυρού και 3 ημέρες αργότερα ξεκινάει μια διαφορετική πορεία.


Αρχικώς να κάνουμε μια μικρή αλλά ουσιώδη διόρθωση, δεν είναι Βόρειος Σταυρός αλλά Νότιος, ο γνωστός σε όλους μας Σταυρός του Νότου. Κατά τα άλλα, είναι όντως εντυπωσιακή η ταύτιση πολλών χαρακτηριστικών μυθολογικών στοιχείων με ουράνιους σχηματισμούς, η οποία ταύτιση όμως αποκαλύπτεται χιλιάδες χρόνια μετά την αρχική έκφρασή τους. Εμένα, για παράδειγμα, με είχε εντυπωσιάσει το ότι ο Άρης μυθολογικά είχε δύο γιους, τον Φόβο και τον Δείμο, και μετά 2.000 χρόνια και βάλε αποδείχτηκε ότι ο πλανήτης Άρης είχε δύο δορυφόρους οι οποίοι δεν ήταν ορατοί από τον άνθρωπο (που ονομάστηκαν έτσι, Δείμος και Φόβος). Και δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα, βέβαια.
Όσον αφορά στο αστρονομικό κομμάτι, από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα δεν βρήκα την συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά επιφυλάσσομαι για να το κοιτάξω καλύτερα.

[mod]Ο σύνδεσμος έχει υποστεί επεξεργασία
ώστε να μην αλλοιώνεται το μέγεθος της σελίδας.
[/mod]

magikadespell
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2006 3:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό magikadespell » Τρί Ιούλ 10, 2007 2:34 pm

Να επισημάνω ακόμα κάτι, έναν άλλο παραλληλισμό που αφορά στη θεωρία της αστρολογίας (και όχι στην αστρονομία) ότι στις 22 Δεκεμβρίου, που είναι το χειμερινό ηλιοστάσιο, ο Ήλιος αφήνει το ζώδιο του Τοξότη που συμβολίζεται με τον Κένταυρο Χείρωνα, τον θεραπευτή Κένταυρο.
Κάποια σχέση θα έχει και αυτό φαντάζομαι ως συμβολισμός αφού το σημείο που αναφέρει ο Χρήστος αφορά στον αστερισμό του Κένταυρου όπως αναφέρει ο Κέλσος. :)

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Ιούλ 10, 2007 3:14 pm

Σταυρός Νότιος
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Ο Νότιος Σταυρός (Λατινικά: Crux, συντομογραφία: Cru), πιο γνωστός ως «Σταυρός του Νότου», είναι αστερισμός που σημειώθηκε πρώτη φορά το 1603 στην Ουρανομετρία και διαχωρίστηκε έτσι από τον Κένταυρο.
Είναι ένας από τους 88 επίσημους αστερισμούς που θέσπισε η Διεθνής Αστρονομική Ένωση. Αποτελεί τον μικρότερο αστερισμό αλλά έναν από τους πιο ευδιάκριτους. Τρεις πλευρές του περιτριγυρίζονται από τον αστερισμό Κενταύρου, ενώ προς τα νότια βρίσκεται ο αστερισμός Μυία (Musca).

Ο Σταυρός του Νότου ήταν για τους αρχαίους Έλληνες τμήμα του Κενταύρου, αλλά ορίστηκε ως ξεχωριστή ομάδα αστέρων τον 16ο αιώνα μετά την εξερευνητική αποστολή του Αμέρικο Βεσπούτσι στη Νότια Αμερική το 1501.

[align=center] Εικόνα
Ο Αμέρικο Βεσπούκι με τα σύνεργα της Βασιλικής Τέχνης, χαρτογραφεί τον Σταυρό του Νότου[/align]

Ο Βεσπούτσι χαρτογράφησε τους δυο αστέρες, Άλφα του Κενταύρου και Βήτα του Κενταύρου, καθώς και τους αστέρες του Σταυρού του Νότου. Αν και αυτοί οι αστέρες ήταν γνωστοί στους αρχαίους Έλληνες, η σταδιακή μετάπτωση τους έχει φέρει χαμηλά κάτω από τον ορίζοντα της Ευρώπης μ' αποτέλεσμα να ξεχαστούν.
Σύνδεσμος προς το σχετικό άρθρο της Wikipedia: Σταυρός Νότιος

Και μιας και μου αρέσει το θέμα, ας ρίξουμε και μια ματιά στον "απέναντι" αστερισμό, εκείνον του ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟΥ...
Είναι εκείνος ο αστερισμός του Περσέως :!:


Περσέας
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Ο Περσεύς προσωποποιήθηκε από την αρχαιότητα ως ο ήρωας που έσωσε την Ανδρομέδα στον σχετικό μύθο.
Παριστάνεται ως νέος, φορώντας τα ταλάρια (τα φτερωτά σανδάλια), να κρατά στο αριστερό του χέρι το Γοργόνειον, την κεφαλή της Μέδουσας, και στο δεξί την άρπην, δώρο του Ερμή.
Ο Άρατος περιγράφει τον Περσέα να «σηκώνει σκόνη στον ουρανό», ίσως από το γεγονός ότι τα πόδια του εμφανίζονται να ακουμπούν πάνω στον Γαλαξία, καθώς τρέχει να σώσει την Ανδρομέδα.
Τον χαρακτηρίζει ακόμα με το επίθετο περιμήκητος, πολύ ψηλός, δικαιολογημένα αφού έχει μήκος 28 μοίρες.
Ο Κτησίας στα Περσικά του (περ.400 π.Χ.) αναφέρει το βαβυλωνιακό αστρικό όνομα Parsondas, που μπορεί να σχετίζεται με την ετυμολογία του ονόματος του ήρωα.

- Οι Ρωμαίοι ποιητές τον ονόμαζαν Pinnipes και Profugus (Ιπτάμενο) από τα σανδάλια που φορώντας τα μπορούσε να πετάει, Gorgonifer, Gorgonisue και Deferens cathenam. Επιθετικοί προσδιορισμοί είναι οι Ακρισιονιάδης από τον πατέρα του Περσέως και Ιναχίδης από τον προγόνο του πρώτο βασιλέα του Άργους.

- Οι ονομασίες Bershawish, Fersaus, ακόμα και Siaush, προέρχονται καθαρά από την απόδοση του ελληνικού ονόματος από τους Άραβες, αφού αυτοί δεν έχουν το γράμμα «Π».
Συνήθως πάντως ονόμαζαν τον Περσέα περιγραφικώς, ως Hamil Ra's al Ghul, «ο Φέρων την Κεφαλή του Δαίμονος», φράση που έγινε το όνομα Almirazgual στους Μαυριτανούς της Ισπανίας.

- Τα ονόματα Celeub, Cheleub, Chelub που δίνουν η Αλμαγέστη του 1515, οι Αλφόνσειοι Πίνακες και η Ουρανομετρία του Bayer προέρχονται πιθανώς από το αραβικό Kullab, το όπλο του ήρωα, μολονότι ο Grotius κ.ά. τα αποδίδουν στο Kalb = σκύλος.

- Ο Λαλάντ ταύτισε τη μορφή με τον Khem των Αιγυπτίων και με τον Μίθρα των Περσών. Οι Ινδοί υιοθέτησαν την ελληνική ονομασία ως Parasiea. Οι αστρολόγοι ονόμαζαν τον αστερισμό Κακοδαίμονα, με ειδική αναφορά στον Αλγκόλ.

- Οι Schickard, Νοβίδιος κ.ά. έλεγαν ότι ο Περσεύς αντιπροσώπευε τον Δαυίδ με την κεφαλή του Γολιάθ, ενώ άλλοι τον παρομοίασαν με τον Απόστολο Παύλο με το ξίφος και το βιβλίο του.

- Ο Αργκελάντερ απέδιδε στον Περσέα 81 αστέρες ορατούς με γυμνό μάτι, ενώ ο Heis 136.
Σύνδεσμος προς το σχετικό άρθρο της Wikipedia: Περσεύς (αστερισμός)

Χμμμμ....
Ενδιαφέρουσα "σύμπτωση" δε νομίζεται :?: :?: :?:


Κέλσος ο Φιλαλήθης

[mod]Οι σύνδεσμοι έχουν υποστεί επεξεργασία
ώστε να μην αλλοιώνεται το μέγεθος της σελίδας.
[/mod]
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Τετ Ιούλ 11, 2007 7:07 am

Hamil Ra's al Ghul, «ο Φέρων την Κεφαλή του Δαίμονος»

Από αυτό βγαίνει και το όνομα του απλανή Αλγκόλ, ο οποίος θεωρείται από τους πλέον κακεργέτες απλανείς.

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:30 am

Την καλημέρα μου σε όλους τους φίλους.

Αγαπητή μου MagikaDeSpell, πράγματι ένα μέρος του "υπαινιγμού μου" είχε να κάνει με τον περίφημο ΚΕΝΤΑΥΡΟ, το κατεξοχήν συμβολισμό του ΤΟΞΟΤΟΥ και το Χειμερινό Ηλιοστάσιο, με όλη την αλληγορία & το συμβολισμό περί των Ηλιακών Ηρώων...
Ας το διεργαστούμε λίγο...

Αγαπητέ Δημήτριε, πράγματι έτσι είναι όπως τα λες.
Και πως να ήταν διαφορετικά, που αν συλλογιστούμε την ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ που έκοψε ο ΕΠΙΣΗΣ Ηλιακός Ήρωας Περσέας, αντιλαμβανόμαστε (πιθανά) τα υψηλά νοήματα που κρύφτηκαν μέσα στην ΟΥΡΑΝΟΓΡΑΦΙΑ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιούλ 11, 2007 12:32 pm

Xαρισμένο στην MagikaDeSpell... :roll: :wink:

[align=center]Εικόνα[/align]
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

magikadespell
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2006 3:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό magikadespell » Τετ Ιούλ 11, 2007 1:26 pm

Ωωωω!!! Πολύ καλό Κέλσο!! :)
Ευχαριστώ πολύ
Το τύπωσα!

Στο δικό μου χάρτη (αστρολογικό) έχει πολλαπλούς συμβολισμούς και έντονη παρουσία το ζώδιο του Τοξότη και ειδικότερα οι ιδιότητες του Κένταυρου

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιούλ 12, 2007 8:44 am

ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΧΕΙΡΩΝ

Ο Κένταυρος Χείρωνας είναι ο πιο γνωστός από τους Κένταυρους. Γιος του Κρόνου και της Ωκεανίδας Φιλύρας και δάσκαλος πολλών γνωστών μυθολογικών ηρώων. Είναι ο πρώτος που χρησιμοποίησε βότανα για τη θεραπεία ασθενειών και τραυμάτων.

Σύμφωνα με το μύθο, οι Έλληνες διηγούνταν ότι ο Κρόνος, ερωτεύτηκε με πάθος παράφορο την πανέμορφη Ωκεανίδα Φιλύρα. Η δύστυχη, φοβούμενη την οργή της γυναίκας του Κρόνου Ρέας, προσπάθησε να αποκρούσει τον Κρόνο. Τότε ο Κρόνος μεταμορφώθηκε σε περήφανο άτι και η Νύμφη μαγεμένη από την ομορφιά του το πλησίασε να το χαϊδέψει. Από την ένωση αυτή γεννήθηκε ο Κένταυρος Χείρωνας στο όρος Πήλιο.
Ορισμένοι πάλι, διηγούνταν ότι η άτυχη νύμφη, προκειμένου να γλιτώσει την εκδικητική μανία της θεάς, μεταμορφώθηκε στο ομώνυμο δέντρο.

Ο Χείρωνας ανατράφηκε στο Πήλιο όπου και δίδασκε την ιατρική, τη μουσική, την πολεμική και την κυνηγετική τέχνη. Χρησιμοποιούσε θεραπευτικά βότανα, με τα οποία γιάτρευε τους άρρωστους και τους τραυματίες.
Παντρεύτηκε την πανέμορφη νύμφη Χαρικλώ και απέκτησε μαζί της μια κόρη, την Ωκυρρόη, η οποία είχε μαντικές ικανότητες.

Σημαντικό είναι ότι μαθήτεψαν κοντά του πολλοί γνωστοί μυθολογικοί ήρωες. Ένας απ' αυτούς υπήρξε ο θεός Ασκληπιός, γιος του Απόλλωνα και της νύμφης Κορωνίδας. Από τον Χείρωνα ο Ασκληπιός έμαθε την τέχνη της ιατρικής και της χρήσης των βοτάνων.

Ένας άλλος μυθολογικός ήρωας που ανάθρεψε ο Κένταυρος Χείρωνας ήταν ο Αχιλλέας, γιός του Πηλέα και της Θέτιδος.
Όταν η Θέτιδα εγκατέλειψε τον Πηλέα, εκείνος ανέθεσε την ανατροφή του γιου του Αχιλλέα στο σοφό Κένταυρο. Οι δυο μυθικοί ήρωες συνδέθηκαν με μια σχέση αγάπης, φιλίας και αλληλοεκτίμησης και ο Χείρωνας του πρόσφερε όλη του τη σοφία και τις γνώσεις και του δίδαξε όλες του τις τέχνες.

Το τέλος του πάνσοφου αυτού και ενάρετου Κένταυρου ήταν τραγικό.
Κατά το μύθο, όταν οι Λαπίθες, με τη βοήθεια του Θησέα, έδιωξαν τους Κένταυρους από το Πήλιο, ο Χείρωνας έφτασε στον Μαλέα, όπου και εγκαταστάθηκε.
Όταν αργότερα ο ημίθεος Ηρακλής καταδίωξε τους Κένταυρους της Φολόης, αυτοί ζήτησαν προστασία στη σπηλιά του Χείρωνα.
Κατά τη φοβερή συμπλοκή, ένα από τα φαρμακερά βέλη του Ηρακλή διαπέρασε το μπράτσο του Κένταυρου Έλατου και καρφώθηκε στο γόνατο του Χείρωνα. Η πληγή ήταν βαθιά και αιμορραγούσε.
Ο πόνος ήταν αβάστακτος.
Μάταια προσπάθησε ο αγαθός Κένταυρος με βότανα να θεραπεύσει την πληγή, για να γλυκάνει ο πόνος. Ούτε οι προσπάθειες του Ηρακλή, ούτε τα πικρά δάκρυα του νεαρού μαθητή του Αχιλλέα, στάθηκαν ικανά να ημερώσουν τον πόνο που έσκιζε τα σωθικά του Χείρωνα και κατακτούσε τη σκέψη του.

Η αθανασία που του χάρισε ο πατέρας του, ο Κρόνος, του ήταν πια ανώφελη. Η υπόσχεση μιας ζωής απέθαντης, μ' ένα σώμα νικημένο από την αρρώστια και κατακτημένο από τους πόνους, τον τρόμαζε. Ζήτησε τότε από τους θεούς τον οίκτο τους. Προτίμησε να ανταλλάξει την αθανασία του μ' ένα λυτρωτικό θάνατο και οι θεοί εισάκουσαν την παράκλησή του και η αθανασία του Χείρωνα μεταβιβάστηκε στον Προμηθέα, ο οποίος πήρε τη θέση του τραγικού Κένταυρου στον Όλυμπο. Μετά το θάνατο του Χείρωνα, ο Δίας τον τοποθέτησε στον Ουρανό, μεταμορφώνοντάς τον στον αστερισμό του Τοξότη.

Μελετώντας το τι ο μύθος μας παραδίδει για τους ήρωες του, μπορούμε έτσι να αντιληφθούμε με "διαφορετικό" μάτι το τι μας συμβαίνει...
Για δοκίμασέ το καλή μας MagikaDeSpell :wink:

Υ.Γ.
Ενδιαφέροντες σύνδεσμοι από την Βικιπαίδεια:
Για το Κένταυρο Χείρωνα
Κένταυρος
Για τον αστερισμό του Κενταύρου
Κένταυρος (αστερισμός)

Κέλσος ο Φιλαλήθης

[mod]Οι σύνδεσμοι έχουν υποστεί επεξεργασία
ώστε να μην αλλοιώνεται το μέγεθος της σελίδας.
[/mod]
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

magikadespell
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2006 3:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό magikadespell » Πέμ Ιούλ 12, 2007 9:00 am

Καλημέρα σε όλους :D

Κέλσο, επειδή την αστρολογία τη σπουδάζω (μια ζωή ολόκληρη θα έλεγα) έχω πάρα πολύ ψάξει αυτό το θέμα του ζωδίου του Τοξότη (που το θεωρώ από τα πιο σημαντικά κι ας μην έχουν καταλάβει το παραμικρό οι εκπρόσωποι του) και του Κένταυρου και έχω όντως ανακαλύψει διάφορα που μου συνέβησαν ή συμβαίνουν. Επειδή όμως η αστρολογία είναι πολύ πλούσια επιστημή και ο κάθε χάρτης είναι γεμάτος από δυνατότητες και συμβολισμούς για τον κάθε άνθρωπο, πάντα υπάρχει κάτι καινούριο να ανακλύψεις που δεν το είχες προσέξει πριν, τουλάχιστον για μένα που θεωρώ πως είμαι ακόμη στην αρχή.

Ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να παραθέσεις ολόκληρο τον πολύ όμορφο μύθο που δεν τον ήξερα με τόσες λεπτομέρειες

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιούλ 12, 2007 10:15 am

Αγαπητή μου MagikaDeSpel
Συμφωνώ και επαυξάνω σε αυ΄το που αναφέρεις.
Άλλωστε έχω αναφερθεί και στο παρελθόν, ότι Αστρολογία (για μένα) είναι η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ επιστήμη που εξετάζει, αναλύει και ορίζει τις επιδράσεις των ουρανίων σωμάτων επάνω σε εγκόσμιες υποθέσεις, οι οποίες συχνά αποκαλούνται και ως πεπρωμένο.
Και πεπρωμένο είναι η αλυσίδα της ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ, που παράγει αντίστοιχες σειρές αποτελεσμάτων.
Κάθε άνθρωπος (και όχι μόνο) είναι δημιουργός του εαυτού του.

Η μελλοντική μας προσωπικότητα είναι αποτέλεσμα του τωρινού τρόπου ζωής μας.
Αρα η τωρινή μας κατάσταση είναι το αποτέλεσμα παρελθόντων καταστάσεων μας, όπως ένα δέντρο αναπτύσσεται απο τον σπόρο που είχε πέσει στη γη, απο ένα άλλο (φαινομενικά) δέντρο.
Έτσι (για μένα), η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ είναι η ΕΠΙΣΤΗΜΗ που μας διδάσκει ποιες συγκεκριμένες αιτίες παράγουν κάποιους συνδυασμούς.

Αν λοιπόν κατανοήσουμε το πραγματικό της νόημα, ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΙ να μας παρέχει τα μέσα εκείνα για το πώς θα καθοδηγήσουμε τις μελλοντικές μας γεννήσεις!!!


Ο συμβολισμός και η αλληγορία, είναι όντως κλειδιά για την κατανόηση βαθύτερων όψεων του ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΥ.
Αστρολογία ΧΩΡΙΣ αποσυμβολισμό της μυθολογίας, είναι ένα ελειπές (κατ' εμέ) εργαλείο ερεύνης.

Με εκτίμηση,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Ιούλ 12, 2007 10:32 am

Κέλσο, τι έγινε ; Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω ;
Π.Β

Ramoglou
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ramoglou » Πέμ Ιούλ 12, 2007 1:15 pm

Εικόνα

Το καρφί απ' το κεφάλι ποιος θα βγάλει ;
Ο Παυλίτος που ξέρει και πως να το βάλει !

(Σε μουσική "Τι λόλα απ' τη φωτιά ποιος θα τη βγάλει")
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Ιούλ 13, 2007 8:42 am

>|<>QBB<
O Παύλος Βουλουτιάδης έγραψε:Κέλσο, τι έγινε ; Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω ;


Μα τι θέλει να πει ο ποιητής εκ του προχείρου

:?: :?: :?: :shock: :?: :?: :?:

:606_vuu:
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Παρ Ιούλ 13, 2007 11:39 pm

>|<>QBB<
Κέλσος ο Φιλαλήθης έγραψε:
Και πεπρωμένο είναι η αλυσίδα της ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ, που παράγει αντίστοιχες σειρές αποτελεσμάτων.
Κάθε άνθρωπος (και όχι μόνο) είναι δημιουργός του εαυτού του.

και

Η μελλοντική μας προσωπικότητα είναι αποτέλεσμα του τωρινού τρόπου ζωής μας.
Αρα η τωρινή μας κατάσταση είναι το αποτέλεσμα παρελθόντων καταστάσεων μας, όπως ένα δέντρο αναπτύσσεται απο τον σπόρο που είχε πέσει στη γη, απο ένα άλλο (φαινομενικά) δέντρο.

Πώς, εάν υπάρχει αιτιότητα που νομοτελειακά οδηγεί κάπου, κάθε άνθρωπος είναι δημιουργός του εαυτού του;
Προσωπικά, διαισθάνομαι την ύπαρξη σχεδίου που υπερβαίνει την όποια προσωπική βούληση και παρεμβατική δυνατότητα. Δεν το προσεγγίζω μοιρολατρικά (μάλλον). Ίσως το αίτημα να είναι η διαπίστωση αυτής καθ εαυτής της αδυναμίας και η προσαρμογή στις υπάρχουσες συνθήκες, με σκοπό την όποια εξέλιξη...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Δευ Ιούλ 16, 2007 5:02 pm

O Δημήτριος έγραψε:Πώς, εάν υπάρχει αιτιότητα που νομοτελειακά οδηγεί κάπου, κάθε άνθρωπος είναι δημιουργός του εαυτού του;


Χμμμμμμ....
Για να δούμε τώρα, μήπως το κάνω πιό "απλό"...

"...Η μελλοντική μας προσωπικότητα είναι αποτέλεσμα του τωρινού τρόπου ζωής μας.
Η τωρινή μας κατάσταση, είναι το αποτέλεσμα παρελθόντων καταστάσεων μας, όπως ένα δέντρο αναπτύσσεται απο τον σπόρο που είχε πέσει στη γη, απο ένα άλλο (φαινομενικά) δέντρο...

...Κατ'επέκταση, το "πεπρωμένο" είναι η αλυσίδα της ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ, που παράγει αντίστοιχες σειρές αποτελεσμάτων, (σύμφωνα με τις εκάστοτε δράσεις μας).
Έτσι καταλήγουμε στο αξίωμα, ότι ο κάθε άνθρωπος είναι δημιουργός του εαυτού του.


Με εκτίμηση,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Τρί Ιούλ 17, 2007 10:38 am

>|<>QBB<
Κέλσος ο Φιλαλήθης έγραψε:
O Δημήτριος έγραψε:Πώς, εάν υπάρχει αιτιότητα που νομοτελειακά οδηγεί κάπου, κάθε άνθρωπος είναι δημιουργός του εαυτού του;


Χμμμμμμ....
Για να δούμε τώρα, μήπως το κάνω πιό "απλό"...

"...Η μελλοντική μας προσωπικότητα είναι αποτέλεσμα του τωρινού τρόπου ζωής μας.
Η τωρινή μας κατάσταση, είναι το αποτέλεσμα παρελθόντων καταστάσεων μας, όπως ένα δέντρο αναπτύσσεται απο τον σπόρο που είχε πέσει στη γη, απο ένα άλλο (φαινομενικά) δέντρο...

...Κατ'επέκταση, το "πεπρωμένο" είναι η αλυσίδα της ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ, που παράγει αντίστοιχες σειρές αποτελεσμάτων, (σύμφωνα με τις εκάστοτε δράσεις μας).
Έτσι καταλήγουμε στο αξίωμα, ότι ο κάθε άνθρωπος είναι δημιουργός του εαυτού του.


Με εκτίμηση,

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Θεωρείς ότι η αλυσίδα της αιτιότητας αφορά μόνον τις προσωπικές μας δράσεις και ότι δεν υπάρχει σχέση συνάρτησης με πράξεις άλλων παραγόντων (ανθρώπινων ή μη) στο πλαίσιο ενός γενικότερου συνόλου στο οποίο εμπεριέχονται τα πάντα; Δηλαδή, αν ένα δένδρο κλαδευτεί, ποτιστεί, γενικότερα φροντιστεί από έναν κηπουρό περισσότερο από ένα άλλο που έχει φυτευτεί ταυτόχρονα αλλά δεν έχει τύχει της ανάλογης φροντίδας, δεν θα αποτελεί προϊόν μιας διαδικασίας στην οποία δεν έπαιξε ρόλο μόνον η δική του διάθεση για ανάπτυξη και εξέλιξη;

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιούλ 18, 2007 6:54 am

>|<>QBB<
O Δημήτριος έγραψε:Θεωρείς ότι η αλυσίδα της αιτιότητας αφορά μόνον τις προσωπικές μας δράσεις και ότι δεν υπάρχει σχέση συνάρτησης με πράξεις άλλων παραγόντων (ανθρώπινων ή μη) στο πλαίσιο ενός γενικότερου συνόλου στο οποίο εμπεριέχονται τα πάντα;

Δηλαδή, αν ένα δένδρο κλαδευτεί, ποτιστεί, γενικότερα φροντιστεί από έναν κηπουρό περισσότερο από ένα άλλο που έχει φυτευτεί ταυτόχρονα αλλά δεν έχει τύχει της ανάλογης φροντίδας, δεν θα αποτελεί προϊόν μιας διαδικασίας στην οποία δεν έπαιξε ρόλο μόνον η δική του διάθεση για ανάπτυξη και εξέλιξη;


Καλημέρα σε όλους τους φίλους και ιδιαίτερα σε σένα αγαπητέ Δημήτριε.

Αυτό που γνωρίζω είναι πως ότι έχει να κάνει με ΕΜΑΣ και τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ δράσεις, αυτά είναι που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ
Αυτό φίλε μου είναι και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΡΜΑ :roll:

Ακριβώς ΟΜΩΣ επειδή οι σχέσεις μας με τους ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (και τονίζω την λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ αφού το Κάρμα ως νόμος έχει ισχύ και ενεργοποιείται ΜΟΝΟΝ στους ανθρώπους οι οποίοι έχουν και το ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ), είναι και (ας το πούμε) καθοριστικές για το με ΠΟΙΟ τρόπο και ΠΟΤΕ θα εξισορροπηθεί ή εξομαλυνθεί ή επανέλθει στην ΑΡΧΙΚΗ του ηρεμία (αυτό το Κάρμα), φυσικά και έχει ενεργώ συμμετοχή η παράμετρος που αναφέρεις.

Αλλά μόνο ώς παράμετρος για τον ΤΡΟΠΟ και τον ΧΡΟΝΟ που αυτό θα επανέλθει.
Αυτό που αναφέρεις ως "γενικό σύνολο", είναι ένας ΖΩΝΤΑΝΟΣ & ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟΣ "οργανισμός", η εξέλιξη του οποίου ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ είναι προκαθορισμένη.
Πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι "προκαθορισμένος, όταν υπάρχει ο νόμος του ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ :?: :?: :?: :wink:

Τέλος, σχετικά με το εύστοχο παράδειγμα που ανέφερες, να σου θυμίσω ότι το δέντρο ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, δεν έχει τίποτα από όσα αποδίδω στο ανθρώπινο γένος (Κάρμα & Ελευθέριο Βουλήσεως) ΑΡΑ το ΑΝ ή ΟΧΙ αυτό μεγαλώσει όπως και το καλοφροντισμένο δέντρο, ΔΕΝ έχει να κάνει με την "δική του αλυσίδα αιτιότητας" (αφού ΔΕΝ ΕΧΕΙ τέτοια αλυσίδα), αλλά έχει να κάνει με την προσωπική αλυσίδα αιτιότητας του κηπουρού...

Θα ήθελα να μου περιγράψεις αν σου είναι εύκολο, πως αντιλαμβάνεσαι την εξέλιξη ενός δέντρου (του δέντρου του παραδείγματός σου)...

Με εκτίμηση,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Δημήτριος
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Απρ 10, 2006 6:16 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » Κυρ Ιούλ 22, 2007 7:46 am

>|<>QBB<
Κέλσος ο Φιλαλήθης έγραψε:>|<>QBB<

Καλημέρα σε όλους τους φίλους και ιδιαίτερα σε σένα αγαπητέ Δημήτριε.

Αυτό που γνωρίζω είναι πως ότι έχει να κάνει με ΕΜΑΣ και τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ δράσεις, αυτά είναι που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ
Αυτό φίλε μου είναι και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΡΜΑ :roll:


Η δική μας προσωπική αλυσίδα αιτιότητας δεν συνυπάρχει και συνλειτουργεί με την "γενικότερη" αλυσίδα; Δεν υπάρχει, δλδ, συνάρτηση με τις άλλες αλυσίδες;

Ακριβώς ΟΜΩΣ επειδή οι σχέσεις μας με τους ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (και τονίζω την λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ αφού το Κάρμα ως νόμος έχει ισχύ και ενεργοποιείται ΜΟΝΟΝ στους ανθρώπους οι οποίοι έχουν και το ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ), είναι και (ας το πούμε) καθοριστικές για το με ΠΟΙΟ τρόπο και ΠΟΤΕ θα εξισορροπηθεί ή εξομαλυνθεί ή επανέλθει στην ΑΡΧΙΚΗ του ηρεμία (αυτό το Κάρμα), φυσικά και έχει ενεργώ συμμετοχή η παράμετρος που αναφέρεις.

Μπορεί η άγνοιά μου να είναι και ενοχλητική, αλλά το κάρμα, με την έννοια της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, αφορά μόνον τους ανθρώπους; Η "δικαιοσύνη" ως έννοια πρέπει να εκλαμβάνεται με την περιοριστική σημασία που της αποδίδεται για την έκφραση ανθρώπινων και εν πολλοίς καθημερινών αναγκών; Ή μπορεί να εκληφθεί και ως έννοια εκφράζουσα την αναγκαστική εξισορρόπηση μεταξύ των επί μέρους αλυσίδων που απαρτίζουν το γενικότερο σύνολο. Νομίζω ότι, αν ισχύει το δεύτερο, τότε σίγουρα το κάρμα, ως νόμος, δεν αφορά μόνον τους ανθρώπους.
Η συνειδητοποίηση του ρόλου και της θέσης από τον καθένα μας στην διαδικασία της αέναης εξέλιξης δεν είναι το αίτημα της καρμικής επιταγής; Να λειτουργήσουμε δηλαδή με βάση τα όσα υποστηρίζουν την διατήρηση της αρμονίας, ή με βάση τα όσα την επαναφέρουν -αν χρειάζεται.

Τέλος, σχετικά με το εύστοχο παράδειγμα που ανέφερες, να σου θυμίσω ότι το δέντρο ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, δεν έχει τίποτα από όσα αποδίδω στο ανθρώπινο γένος (Κάρμα & Ελευθέριο Βουλήσεως) ΑΡΑ το ΑΝ ή ΟΧΙ αυτό μεγαλώσει όπως και το καλοφροντισμένο δέντρο, ΔΕΝ έχει να κάνει με την "δική του αλυσίδα αιτιότητας" (αφού ΔΕΝ ΕΧΕΙ τέτοια αλυσίδα), αλλά έχει να κάνει με την προσωπική αλυσίδα αιτιότητας του κηπουρού...


Με μια μικρή διάθεση αστεϊσμού, να σου πω πως το δένδρο ίσως και να μην έχει τις ίδιες ανάγκες με αυτές του ανθρώπινου είδους καθώς έχει σε απόλυτο (ίσως) βαθμό κατανοήσει τον ρόλο και την θέση του στην διαδικασία της εξέλιξης και λειτουργεί εκπληρώνοντας το κάρμα του συμβάλλοντας στην κοσμική αρμονία. Αν ο νόμος είναι συμπαντικός, αφορά και τα δένδρα. Η επίδραση και τα αποτελέσματα της παρέμβασης ενός κηπουρού αποτελούν τους παράγοντες που συνδέουν τις επί μέρους αλυσίδες, είτε για την ενδυνάμωση της αρμονίας είτε για την διασάλευσή της.
:D


Επιστροφή σε “- Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης