Sapiens Dominabitur Astris...Η Σοφία να Εξουσιάζει τα Άστρα

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Sapiens Dominabitur Astris...Η Σοφία να Εξουσιάζει τα Άστρα

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Κυρ Μάιος 08, 2005 4:06 pm

Θα ξεκινήσω με τις καλύτερες ευχές, μιας και έχω την τιμή να ‘θέσω σε τροχιά’ το πρώτο από τα θέματα που αφορούν την ενότητα των Άστρων και είθε ο Labrum – το σημαντικότερο απ’ τ’ Άστρα του Εσωτερικού μου Κόσμου – να μας οδηγήσει με το φως του στο ‘δισκοπότηρο’ που ευελπιστώ να βρούμε στο τέλος αυτής της αναζήτησης.

Μέσω αυτού του θέματος, θα ήθελα να πραγματευτούμε α) τις σχέσεις ανάμεσα στην Αστρο-λογία και τη Θεο-λογία, β) τους τρόπους με τους οποίους τα δύο προηγούμενα επηρρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου, γ) αν θα μπορούσε ή αν θα έπρεπε το δεύτερο να υπερισχύει του πρώτου (δηλ. ο Λόγος του Θεού να κυβερνά τον Λόγο των Άστρων) και δ) εάν η Αστρολογία στη φύση της είναι Ψυχουργία, ενώ αντιστοίχως η Θεολογία, Θεουργία.

Η εισαγωγή που ετοίμασα για το εν λόγω θέμα, βασίζεται σε μία πραγματεία του Valentin Weigel (Γερμανού μυστικιστή και Προτεστάντη Θεολόγου που έζησε τον 16ο αιώνα) που αφορά τη θεολογοποίηση της αστρολογίας ή αλλιώς, την επιρροή των άστρων στον άνθρωπο και την τέχνη του να τα εξουσιάζει σύμφωνα με τους νόμους της Θείας Χάριτος. Έτσι, λοιπόν, για αρχή, θα παραμείνω πιστός στη γλαφυρότητα των λόγων του Weigel, αφήνοντας τη συνέχεια στην ‘ψυχή’ και το ‘πνεύμα’ των συγγραφομένων.

Η Αστρολογία είναι στην ουσία της Φιλοσοφία, το Φως της Φύσης, από το οποίο ανέτειλαν όλες οι Γνώσεις και οι Φυσικές Επιστήμες που κατέχει ή ευελπιστεί να κατακτήσει ο άνθρωπος. Όλες οι Τέχνες, οι Επιστήμες, οι Γλώσσες και τα Επαγγέλματα προέκυψαν από την μελέτη των Άστρων, της φύσεώς τους και των μεταξύ τους σχέσεων.

Ο άνθρωπος δεν άργησε να καταλάβει ότι υπάρχουν δύο είδη Αστρολογίας, η Εξωτερική και η Εσωτερική. Όπως είναι πανω, έτσι είναι και κάτω...όπως είναι τα πράγματα έξω από τον άνθρωπο, έτσι είναι και μέσα στον άνθρωπο.

Από τη μία, υπάρχει το εξωτερικό φως των άστρων στον ουρανό, το οποίο μας δίνει τα κλειδιά της Γνώσης ώστε να μάθουμε για τον Κόσμο που μας περιβάλλει και για τις αρμονικές, ή μη, σχέσεις των στοιχείων που τον απαρτίζουν (Μακροκοσμικά).

Από την άλλη, υπαρχει το εσωτερικό φως των άστρων της ψυχής του ανθρώπου, το οποίο μας δίνει τα κλειδιά της Γνώσης ώστε να μάθουμε για τον εσωτερικό μας κόσμο και για τις αρμονικές, ή μη, σχέσεις των στοιχείων που απαρτίζουν την ίδια μας την ψυχή (Μικροκοσμικά).

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μέσω της Αστρολογίας ο άνθρωπος μπορεί να αποκτήσει Γνώσεις επί οποιουδήποτε αντικειμένου (είτε εξωτερικού, είτε εσωτερικού) τον ενδιαφέρει, αλλά ο τρόπος με τον οποίο θα τις χειριστεί – για καλό ή για κακό, για να θεραπεύσει ή για να βλάψει – εξαρτάται από την ικανότητά του να κατευθύνει την ελεύθερή του βούληση, τις επιθυμίες του και την αγάπη ή το μίσος του.

Υπό αυτήν την έννοια, μέσω της Αστρολογίας ο άνθρωπος γεύεται τους καρπούς του Δέντρου του Καλού και του Κακού, αποκτώντας εξουσία επί των πραγμάτων που υπόκεινται στην Φύση...είτε για καλό, είτε για κακό.

Η Θεολογία, από την άλλη, είναι το φως της Θείας Χάριτος που δωρήθηκε στον άνθρωπο από το Άγιο Πνεύμα εκ των άνωθεν ή αλλιώς η Παγκόσμια Σοφία και η Γνώση των Θείων και Υπερ-φυσικών πραγμάτων. Ο Λόγος του Θεού από τον ίδιο τον Θεό που μόνον αυτός είναι Θεο-λόγος.

Μέσω της Θεολογίας, ο άνθρωπος ανακλύπτει τα μυστικά των Θείων Κόσμων και του Πνεύματος που τον διακατέχει, όπως και για τη σχέση του με τον Θεό, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Διότι ο Θεός τοποθέτησε τον άνθρωπο εντός του και εντός του ανθρώπου τοποθέτησε τον Θεό – ουκ έρχεται η βασιλεία του Θεού μετά παρατηρήσεως...ιδού γαρ η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστιν, Κατά Λουκάν -.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μέσω της Θεολογίας ο άνθρωπος μαθαίνει ότι ο Θεός εποίησε τα πάντα για τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος προτιμά να φτιάχνει τα πάντα για τον εαυτό του. Γι’ αυτό, λοιπόν, τα ανθρώπινα όντα πρέπει να μάθουν να λειτουργούν Θεουργικά, εναρμονίζοντας την θέλησή τους με το Θέλειν του Θεού - καί εσωτερικά, καί εξωτερικά – σεβόμενοι απεριόριστα το Ναό του Θεού που βρίσκεται τόσο μέσα στην Καρδιά τους, όσο και εντός των υπόλοιπων πλασμάτων της Δημιουργίας.

Υπό αυτή την έννοια, μέσω της Θεολογίας ο άνθρωπος γεύεται τους καρπούς του Δέντρου της Ζωής και απολαμβάνει την Βασιλεία του Πνεύματος επί της Ύλης, τοποθετόντας την Σοφία πάνω από τις Γνώσεις.

Αναμένοντας τις γνώμες και τις απόψεις σας για τα παραπάνω και κατανοόντας ότι μέσω αυτού του θέματος επιχειρούμε μια βουτιά σε βάθη απροσμέτρητα, θα επιθυμούσα να το προσεγγίσουμε απολύτως ‘εσωτερικά’.

Μετά Τιμής
Ding an Sich

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Μάιος 11, 2005 4:09 pm

Καλησπέρα, ευγενικέ Ding an Sich!

Σήμερα αναβαθμίσαμε την κεντρική σελίδα των άρθρων μας και προστέθηκε το κείμενο του φίλτατου Κέλσου, το οποίο σχετίζεται άμεσα με το παρόν θέμα.

Ας μελετήσουμε το άρθρο εδώ και ας ξεκινήσουμε λοιπόν, αυτή την ενδιαφέρουσα περιήγηση στα άστρα... :wink:
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Παρ Μάιος 13, 2005 2:48 am

Καλημέρα αγαπητή Zadok :D

Σ’ ευχαριστώ για τους ευγενικούς χαιρετισμούς καί για την παραπομπή στο άρθρο του Κέλσου. Άργησα λίγο να απαντήσω διότι ήθελα πρώτα να το μελετήσω καλά.

Θα ήθελα να ξεκινήσω αλλάζοντας λίγο το ύφος της αρχικής μου παρουσίασης του θέματος, έτσι ώστε να μην δωθεί η εντύπωση ότι το topic αφορά αποκλειστικά και μόνο τον χριστιανικό τρόπο σκέψης.

Άρα, από το αυστηρά θρησκευτικό και εσωτεριστικό ύφος του Wiegelius, θα προσπαθήσω να περάσω σε σκέψεις πιό απλές, καθημερινές και πεζές.

Φυσικά, έχετε προσέξει ότι η προσέγγιση της Αστρολογίας από τον περισσότερο κόσμο δεν είναι μελέτη των Άστρων, της φύσεώς τους και της σχέσης τους με τον άνθρωπο, αλλά κυρίως αφορά την ανάγνωση πληροφοριών από περιοδικά και το internet (καλά, δεν λέω, κι εγώ δεν είμαι και κάνας ‘παθιασμένος ερευνητής’ που τρέχει από άκρη σε άκρη του κόσμου – εσωτερικού και εξωτερικού – με διάφορων ειδών αστρολάβους και άλλα παρελκόμενα).

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι πιό σημαντικές επιδράσεις στην εξέλιξη της προσωπικότητας ενός ανθρώπου, προέρχονται από το κοινωνικό περιβάλλον, την οικογένεια, τον τρόπο ζωής, το ποσοστό της ελευθερίας που είναι ικανά να προσφέρουν στην ψυχή και το πνεύμα του ανθρώπου τα προηγούμενα, τις εμπειρίες και την παιδεία ενός ανθρώπου, φθάνω στο εξής συμπέρασμα:

Τελικά, η επιρροή των Ουράνιων Σωμάτων αφορά ένα πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με όλα τα προηγούμενα (αν σκεφτούμε μάλιστα ότι ως άνθρωποι των πόλεων ζούμε σχεδόν μία ολόκληρη ζωή από ‘κουτάκι’ σε ‘κουτάκι’...σπίτι-αυτοκίνητο-γραφείο-αυτοκίνητο-σπίτι-κλαμπάκι...τσσσσ-ταξί, γιατί τα ήπιαμε-σπίτι και πάλι από την αρχή).

Αποφορτισμένοι σχεδόν πλήρως από τις ενέργειες των Άστρων, αναπόφευκτα αυτό που υπερισχύει των φυσικών παραγόντων είναι αυτό που ονομάζουμε φιλοσοφία της ζωής ή ακόμη και lifestyle. Δηλαδή το πώς έχουμε τα πράγματα στο μυαλό μας υπερισχύει του πώς έχουν τα ίδια τα πράγματα...και επιστρέφοντας στον τίτλο του θέματος, θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκ των πραγμάτων και των συνθηκών, Οι Νοοτροπίες Εξουσιάζουν τα Άστρα.

Ξέρω, θα μου πείτε ότι ο κύριος λόγος στις σχέσεις Ανθρώπου και Άστρων, αφορά την στιγμή της γέννησης, όπου αρχίζουν να λαμβάνουν χώρα και να σημειώνονται οι προδιαθέσεις, οι ικανές να ‘σημαδέψουν’ μία ολόκληρη ζωή.

Και σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι άνθρωποι φαίνεται πιό πολύ να είναι ‘επιφορτισμένοι’ από τα διάφορα περιοδικά, παρά από τα Άστρα.

Και σε αυτό το σημείο, έχοντας διαβάσει το άρθρο του Κέλσου, θα ήθελα να παρακαλέσω να μην οδηγήσουμε την ουσία του θέματος στους 'μυητικούς βαθμούς' που θα έπρεπε κάποιος άνθρωπος να κατέχει, ώστε να μπορεί να ερμηνεύσει ορθά τα άστρα, για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες περί προπαγάνδας και προσυλητισμού και να μην θεωρηθεί από κάποιους ότι ασκείται μία τακτική του στυλ ‘Οι μυημένοι μέσα, οι αμύητοι έξω’.

Για αρχή, θα ήθελα να σχολιάσω δύο σημεία του άρθρου, που δεν αφορούν αυτή καθεαυτή την αστρολογία, αφήνοντας τα σπουδαία για αύριο.

1) Φίλε Κέλσο, έπεσες σε μία περίοδο που έχω βαλθεί να ανακαλύψω τα Μυστήρια της Αρχαίας Αιγύπτου, άρα συμπληρώνοντας τα λόγια σου περί Ηλιοκεντρικών Θρησκειών:

Θα αναφερθώ στο όνομα του Φαρώ Αμένοφη του 4ου (Ακενατόν=Χαρά του Ηλίου), του πρώτο – απ’ όσο γνωρίζουμε – οραματιστή μίας παγκόσμιας θρησκείας και ενός εννιαίου, ειρηνικού και αδελφικού κόσμου, κάτω από το Φως του Ηλίου. Ιδρυτής της Πόλεως Ακετ-ατόν (Ορίζοντας του Ηλιακού Δίσκου) και εμπνευστής ενός κινήματος που θα τολμούσαμε να πούμε ότι υπήρξε ο πρόδρομος όλων των μετέπειτα μονοθεϊστικών θρησκειών, προσπάθησε στην εποχή του να επαναφέρει τη λατρεία του Ηλιακού Θεού Ρα, αλλά κατηγορήθηκε από το Ιερατείο των Αμμωνιτών ως αιρετικός και όλες του οι προσπάθειες για μεταρύθμιση γκρεμίστηκαν, όταν ακόμη ήταν στην ηλικία των 33 ετών.

Τώρα θα το χοντρύνω λίγο, πάλι

2) Ψάχνοντας τις ρίζες αυτού που ονομάζουμε αριθμολογικά Τετρακτύ και γλωσσολογικά Τετραγράμματο, στις Παραδόσεις της Αρχαίας Αιγύπτου (άρρηκτα συνδεδεμένες με τις αντίστοιχες Ελληνικές και Εβραϊκές), κατάφερα να φθάσω στην λέξη ΑΜΩΝ (καί έτσι γράφεται) και στα τέσσερα ιερόγλυφα που το αναπαριστούν.

Θα πρότεινα σε όσους κυρίως έχουν ασχοληθεί/διαβάσει για Καμπαλά και Ερμητισμό, (ας ακολουθήσουμε τις μεθόδους του Παπύς) α) να τοποθετήσουν επάνω στο σχέδιο ενός σταυρού τα τέσσερα γράμματα της λέξης ΑΜΩΝ (anti-clockwise που λέμε) με το Α και το Ω στο πάνω και το κάτω άκρο της καθέτου αντιστοίχως, το Μ και το Ν στο αριστερό και το δεξιό της οριζοντίου αντιστοίχως, β) να κάνουν μία αριθμοσοφική ανάλυση των αριθμών που αντιστοιχούν στα γράμματα, σύμφωνα με τους Πυθαγορίους,

γ) να προσέξουν ιδιαίτερα την προφορά του ιερόγλυφου (κρίμα, πώς μπορώ να γράψω με κάποιο font ιερογλυφικών?), η οποία δεν είναι Αμμών, άλλα άιμεν, δ) να τολμήσουν να κάνουν έναν συσχετισμό του άιμεν με το Αμήν (όπου στην αρχαία Ελληνική Η=διπλό Ε, άρα το αμήν γράφεται έτσι, αλλά προφέρεται άμεεν και όχι αμίν), ε) να μου πουν τί συμπεράσματα βγάζουν οι ίδιοι, μπας και άρχισα να ‘τρελαίνομαι’ από την πολύ μελέτη. :?

Ευχαριστώ
Ding an Sich
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Μάιος 13, 2005 3:13 am

Καλημέρα, καλέ μου Ding an Sich!

Πριν προχωρήσουμε σε πιο βαθιά νερά, αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να σταθώ σε ένα σημείο της τοποθέτησής σου, το οποίο μάλλον δεν έχω εννοήσει επαρκώς.
Γράφεις, αγαπητέ φίλε:

Και σε αυτό το σημείο, έχοντας διαβάσει το άρθρο του Κέλσου, θα ήθελα να παρακαλέσω να μην οδηγήσουμε την ουσία του θέματος στους 'μυητικούς βαθμούς' που θα έπρεπε κάποιος άνθρωπος να κατέχει, ώστε να μπορεί να ερμηνεύσει ορθά τα άστρα, για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες περί προπαγάνδας και προσυλητισμού και να μην θεωρηθεί από κάποιους ότι ασκείται μία τακτική του στυλ ‘Οι μυημένοι μέσα, οι αμύητοι έξω’.


Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι πώς έχουν προκύψει οι σκέψεις αυτές από την ανάγνωση του άρθρου του φίλτατου Κέλσου.

Μήπως υπάρχει κάποια παρανόηση ή κάτι το οποίο εγώ δεν έχω προσέξει στο άρθρο :?:

Πολύ φοβούμαι, ότι ο αρθρογράφος καμμία τέτοια πρόθεση δεν έχει.
Δυστυχώς, ο ίδιος δε θα μπορέσει να μας δώσει εξηγήσεις παρά μετά από κάποιες μέρες, όταν ο υπολογιστής του αναρρώσει από την "ασθένεια", η οποία τον βαραίνει.

Εν τω μεταξύ όμως, νομίζω ότι δε θα ήταν καθόλου άσκοπο να προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο από τις όποιες ασάφειες, αγαπητέ Ding an Sich. Τί λες :?: :roll:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Παρ Μάιος 13, 2005 3:46 am

Αγαπητή Zadok

απ' ότι φαίνεται, μάλλον δεν έθεσα σωστά αυτό το οποίο ήθελα να πώ.

Εννοείται ότι δεν παρεξήγησα αυτά το οποία έγραψε ο Κέλσος και θέλησα να βάλω το χεράκι μου (μάλλον ανεπιτυχώς) ώστε να μην γίνουν παρεξηγήσεις λόγω κάποιον φράσεων όπως...οι νεο-Αστρολόγοι δεν δύναται να γνωρίζουν, διότι κατά το πλείστον είναι αμύητοι...και ειδικότερα σε σχέση με τα Αρχαία Μυστήρια!

Εννοείται ότι η παραπάνω δήλωση είναι αληθής, αλλά δεν θα θελα να νομίζουν κάποιοι ότι τίθεται το θέμα, 'οι αμύητοι ας μην μιλάνε λοιπόν, κι ας μιλήσουνε οι μυημένοι!!!'...όλοι μπορούν να εκφραστούν μέσω αυτού του topic, ελεύθερα.

Το ξέρω ότι και ο Κέλσος συμφωνεί με τα παραπάνω και σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να προβάλει κάτι τέτοιο μέσω του άρθρου του...Άρα, δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, αλλά δικό μου λάθος στην διατύπωση των πραγματων που ήθελα να πω.
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Μάιος 13, 2005 4:06 am

Πάρα πολύ ωραία, αγαπητέ Ding an Sich!

Τώρα νομίζω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στο δια ταύτα...

Επιφυλάσσομαι λοιπόν. :)
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Δευ Μάιος 23, 2005 6:49 pm

Την καλησπέρα μου αγαπητοί μου Zadok the priestess & Ding an Sich...

Φυσικά και συμφωνώ με αυτό που διευκρινίζεις αγαπητέ μου Ding.
Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να υποστηρίξω κάτι τέτοιο, άλλωστε εμείς εδώ, δε προβάλουμε την όποια ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΓΝΩΣΗ - ΕΜΠΕΙΡΙΑ ως θέσφατο που θα πρέπει να ακολουθήσουν κάποιοι "άλλοι", ΑΛΛΑ αυτό που θέλουμε και αναζητούμε είναι η γνώμη - ΓΝΩΣΗ του καθενός ούτως ώστε η αναταλλαγή της με τις δικές "μας" γνώσεις να δημιουργήσουν το έναυσμα για περεταίρω διερεύνηση.

ΟΜΩΣ...
Η πραγματικότητα του φαινομενικού κόσμου που μας περιβάλει είναι αυτό που "στιγματίζεις" (ας μου επιτραπεί η έκφραση)...
"...οι νεο-Αστρολόγοι δεν δύναται να γνωρίζουν, διότι κατά το πλείστον είναι αμύητοι...και ειδικότερα σε σχέση με τα Αρχαία Μυστήρια! ..."

Και προσθέτω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτούς ακούνε και γι'αυτό λένε τα όσα λένε για την Ιερή Θεολογική Επιστήμη Των Άστρων...

Ο σκοπός μου λοιπόν ήταν αυτός ακριβώς, η απογύμνωση ή η απομυθοποίηση αν θέλεις καλύτερα, των "νεο-Αστρολόγων" που φυσικά και γνωρίζουν τα "πάντα" έναντι αδράς αμοιβής...

Τώρα σχετικά με την "πρακτική" που ζητάς να εφαρμόσουμε:
.......Α
Ν + Μ
.......Ω

Α = 1 + Μ = 40 + Ω = 800 + Ν = 50 = 891 = 18 = 9

Σχόλιο:
Εκεί στο ΕΝΝΕΑ (9) σταματούν οι ΜΟΝΑΔΕΣ και ως γνωστών απο εκείνες (τις πρώτες ΕΝΝΕΑ ΜΟΝΑΔΕΣ) προέρχεται ΟΛΗ Η ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Μετά το ΕΝΝΕΑ έχουμε και πάλι τη ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΕΚΑΔΑ!!! (10 = 1 + 0 = 1)
Όπου ΔΕΚΑΔΑ δεν είναι παρά το ΑΘΡΟΙΣΜΑ των ΤΕΣΣΑΡΩΝ πρώτων αριθμών (της τετρακτιδος)...
1 + 2 + 3 + 4 = 10

Επίσης το ΕΝΕΝΑ χαρακτιρίζει τον ΠΡΩΤΟ ΚΥΚΛΟ.
Άλλωστε και ιδεογραματικά να το δεί κάποιος μπορεί να διακρίνει τον ΚΥΚΛΟ και την ΟΥΡΙΤΣΑ ΤΟΥ που ξεκινά μια ΝΕΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

Αυτός ο ΚΥΚΛΟΣ δεν είναι παρά η ΕΝΩΣΗ των 4 τεταρτιμορίων των τόξων που σχεδιάζονται με τη βοήθεια του σταυρού, δηλαδή των ΔΙΑΜΕΤΡΩΝ του κύκλου.

Να πώς απο την ΜΟΝΑΣ έχουμε τον πρώτο ιδρυτή ΑΜΩΝ της ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, αυτής της λατρείας του ΗΛΙΑΚΟΥ ΔΙΣΚΟΥ και ο δίσκος πάλι κύκλος δεν είναι ;)

Αγαπητέ μου Ding an Sich, επιφυλάσομαι για μόλις φτάσω σπίτι να σου παραθέσω κάποια στοιχεία σχετικά με την ανάλυση του ΑΜΗΝ - ΑΜΕΝ - ΑΜΩΝ
Τώρα για τα παραπάνω, απλές σκέψεις είναι επάνω σε αυτό που μας ζήτησες να πράξουμε.
Εάν έκανα "λάθος", σου ζητώ συγγνώμη, αλλά είμαι ακόμα στην εργασία μου...!!!!

Την καλησπέρα μου

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Τρί Μάιος 24, 2005 4:14 pm

Καλώς ήλθες αγαπητέ Κέλσο, το ομολογώ ότι σε περίμενα για να συνεχίσουμε μαζί στο θέμα :D

Και προσθέτω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτούς ακούνε και γι'αυτό λένε τα όσα λένε για την Ιερή Θεολογική Επιστήμη Των Άστρων


Και να σε συμπληρώσω στο ότι, ο περισσότερος κόσμος δεν μπαίνει καν στον κόπο να προσπαθήσει να φτιάξει μόνος του τον γεννέθλιό του χάρτη, ούτε να βρεί 'Αστρολογικές Εφημερίδες' (όπου σημειώνονται οι θέσεις των Άστρων για τις επόμενες δεκαετείες, μην πώ εκατονταετείες).

Οι περισσότεροι λειτουργούν κυρίως ως συνδρομητές σε περιοδικά και πελάτες σε ψευδοαστρολόγους...θα μπορούσαν τουλάχιστον να συλλέξουν πληροφορίες για όλα τα παραπάνω (που στο κάτω, κάτω, υπάρχουν δωρεάν στο net) και να μάθουν να αναζητούν, να μελετούν και να εφαρμόζουν μόνοι τους.

Φυσικά και χρειάζεται να υπάρχει και μια ανάλογη 'Αστρολογική Παιδεία', δηλαδή, μια πιό εσωτερική και φιλοσοφημένη προσέγγιση των Άστρων' γιατί αλλιώς το πιθανότερο είναι να παραμείνουν σε μιά εξωτερικότατη και απλοϊκή παρατήρηση των πληροφοριών, η οποία πάντοτε θα δίνει την ψευδαίσθηση της γνώσης λόγω της 'επιφόρτησης'.

Όσον αφορά την αναζήτησή μου περί του ΑΜΩΝ-ΑΜΗΝ, με χαρά θα περιμένω και τα υπόλοιπα στοιχεία που πρόκειται να μας παραθέσεις.

Η μέθοδος που πρότεινα παραπάνω, είναι η μέθοδος που ακολούθησα και με βοήθησε να ανακαλύψω μερικά πράγματα όπως ,σχεδόν, ακριβώς τα ανέλυσες (και σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες και μας παρέθεσες αυτές σου τις απόψεις). Με μόνη διαφορά ότι έχεις τοποθετήσει το Μ και το Ν ανάποδα :P .

Επίσης προσέξτε τη σχέση των Α και Ω, το ένα στην κορυφή και άλλο στη βάση, σαν σχέση της μονάδας (1) και του απείρου (8, το σύμβολο του απείρου κάθετα), όπως και το Μ με το Ν, ως σχέση της τετράδας (4) με την ελλειπή πεντάδα (5)...αριθμοσοφικά πάντα, αν και τα 40, 50 και 800 είναι τα 4,5 και 8 έχοντας κλείσει κάποιους κύκλους.

Το εβραϊκό τετραγράμματο, κατά Φαμπρ ντ' Ολιβέ, σε ένα σχετικό με το παραπάνω διάγραμμα ερμηνεύεται ως Εγώ-Ειμί-Ων και μου έκανε εντύπωση ο συσχετισμός αυτής της ερμηνείας με το ΑΜ-ΩΝ.

Και εγώ, αγαπητέ Κέλσο, υποθέσεις κάνω. Ανέφερα απλά κάποια πράγματα να μου πείτε και τη γνώμη σας σε σχέση με το Άστρο του Ηλίου που είναι ο πυρήνας του πλανητικού μας συστήματος, αυτός που πραγματικά μας δίνει Ζωή και αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο των Ηλιοκεντρικών Θρησκειών (συμβολικά και όχι μόνο).
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Κυρ Μάιος 29, 2005 3:00 am

Ding an Sich έγραψε:Η μέθοδος που πρότεινα παραπάνω, είναι η μέθοδος που ακολούθησα και με βοήθησε να ανακαλύψω μερικά πράγματα όπως ,σχεδόν, ακριβώς τα ανέλυσες (και σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες και μας παρέθεσες αυτές σου τις απόψεις). Με μόνη διαφορά ότι έχεις τοποθετήσει το Μ και το Ν ανάποδα :P .


Την καλησπέρα μου αγαπητέ μου Ding an Sich...

Ομολογώ φίλε μου ότι μου κάνε μι "κάποια" εντύπωση το όλο θέμα και εννοώ το γεγονός των μελών που εγγράφονται ΑΛΛΑ που δε συμμετέχουν...
Τέλος πάντων φίλε μου...

Μιας και το έθεσα λάθος, όπως λες στο μήνυμα σου, ας το διορθώσω κιόλας...

....Α
Μ + Ν
....Ω


Και τώρα μερικά στοιχεία σχετικά με τη λέξη ΑΜΗΝ - ΑΜΩΝ

Γενικά επικρατεί η άποψη ότι η λέξη ΑΜΗΝ είναι Εβραϊκή :!:
Κάτι με το οποίο φυσικά και ΔΕΝ συμφωνώ ΚΑΘΟΛΟΥ :idea:

Ας δούμε το γιατί:
Η λέξη ΑΜΗΝ είναι παραφθορά της αιγυπτιακής λέξης - θεότητας ΑΜΜΩΝ ΡΑ που σημαίνει "Ο Πνευματικός Ήλιος" ή αλλιώς "Ο Ήλιος της Δικαιοσύνης".
Σημειώνω δε ότι αναφερόμαστε στον θεό ΑΜΜΩΝ ΡΑ και όχι στον θεό ΑΜΜΩΝΑ ή ΑΜΟΥΝ που είναι πολύ αρχαιότερος απο τον ΑΜΜΩΝ ΡΑ και που θα μπορούσαμε να τον ταυτίσουμε με τον ΒΑΑΛ.
ΑΜΟΥΝ ή Hammon είναι ο "Κύριος του Ουρανού"

Ο ΑΜΜΩΝ ΡΑ λοιπόν είναι ο θεός του Μυστηρίου, είναι το Πάν, ή Πάν Φύση εσωτερική δηλαδή καταλήγουμε να λέμε οτι ήταν ο "Κύριος της Αιωνιότητας".
Η παράδοση τον θέλει ΑΥΤΟΓΕΝΝΗΜΕΟ, μιας και μια αρχαία επιγραφή σε πινακίδα αναφέρει ότι "γεννήθηκε απο τη Νηίθ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ με τοκετό".

Ενας επίσης αρχαίος ύμνος, εξορκίζει το όνομα Amen Ra και χαιρετίζει με αυτό τον "Κύριο των Θρόνων της Γης... ...Κύριο της Αλήθειας, Πατέρα των θεών, δημιουργό των ανθρώπων, Κύριο της Ύπαρξης"

Ήταν ένας κριοκέφαλος θεός (όπως ήδη ανέφερα στο άρθρο μου), στον οποίο οι Ιουδαίοι θυσίαζαν αμνούς...

Τον αποκαλούσαν οι Αιγύπτιοι λοιπόν και ως Amen AMHN που σημαίνει ο "Κρυμμένος" ή "Εκείνος που είναι Κρυμμένος" (δηλαδή ο Θεός) και έτσι τον παρακαλούσαν να τους ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.

Στα εβραϊκά τώρα η λέξη ΑΜΗΝ (Amen) σχετίζεται ή καλύτερα της αποδίδουν την έννοια της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ενώ στη καθομιλουμένη σημαίνει το "ΑΣ ΓΙΝΕΙ".
Εσωτερικά όμως η λέξη αυτή είπαμε ότι σημαίνει τον "κρυμμένο". Ο Μανέθων μάλιστα αναφέρει κι λεει πως σημαίνει "Εκείνο που είναι κρυμμένο".

Ο Μπονομί (ένας πολύ ικανός ιερογλυφιστής), αποκαλεί τους λάτρες της Κρυμένης αυτής Θεότητας με το όνομα ΑΜΕΝΟΦ.
Ο Άμεν ως θεότητα προσαγορεύεται ως "Κύριος της Πανσελήνου".
Και μιας και αναφερθήκαμε στην ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑ, η λέξη ΑΜΕΝ στα εβραϊκά έχει την ΙΔΙΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ με το όνομα ΓΙΕΧΟΒΑ ΑΔΩΝΑΪ :!:

Ας δούμε όμως κα λίγο την Ελληνική λέξη ΑΜΗ (με "ψιλή" και "περισπομένη" στο ήτα)...
Σημαίνει λοιπόν "Κατά κάποιο τρόπο - κάπως" ή "έτσι ή αλλιώς" δηλαδή μας φανερώνει ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ.

Παράγεται δε απο τη λέξη ΑΜΩΣ (δασία & περισπομένη) που σημαίνει "κατά ένα οποιοδήποτε τρόπο".

Σαν επίρρημα η λέξη ΑΜΗΝ σημαίνει "ΑΛΗΘΩΣ ΤΟ ΟΝΤΙ ΓΕΝΟΙΤΟ" ενώ ως ουσιαστικό σημαίνει "Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΣ", ΤΟ ΒΕΒΑΙΟΝ", ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ"...

Συσχετιζόμενες οι δύο πηγές (Αιγυπτιακή & Ελληνική) ΜΑΛΛΟΝ για Ελληνική τη βλέπω την λέξη Αμήν και όχι Εβραϊκή όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν...

Την καλημέρα μου,

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Δευ Σεπ 12, 2005 11:43 pm

Επειδή αυτό το θέμα μοιάζει να είναι το συγγενέστερο, μεταφέρω μια ενημέρωση εδώ:

Κυκλοφόρησε ένα αρκετά ενδιαφέρον βιβλίο με τίτλο «Το Ερμητικό Μουσείο – Αλχημεία & Μυστικισμός» υπό Alexander Roob, έκδοση Taschen. Με ένα σωρό γνωστά και άγνωστα διαγράμματα αναζητητών από διάφορες φυλές (Αλχημιστές, Ερμητιστές, Καμπαλιστές, Ελευθεροτέκτονες κ.ά.) και με ενημερωτικές πληροφορίες εύχρηστα ταξινομημένες και ευκολονόητες. Για τους φίλους του είδους.

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Σεπ 15, 2005 5:46 am

Σε ευχαριστούμε για την άμεση ενημέρωση φίλε μας...
Είναι στα ελληνικά μεταφρασμένο;
Αν ναι, απο ποιόν ελληνικό εκδοτικό οίκο;;;

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

livia
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 8:26 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό livia » Τετ Φεβ 01, 2006 2:07 pm

Ding an Sich έγραψε:Ξέρω, θα μου πείτε ότι ο κύριος λόγος στις σχέσεις Ανθρώπου και Άστρων, αφορά την στιγμή της γέννησης, όπου αρχίζουν να λαμβάνουν χώρα και να σημειώνονται οι προδιαθέσεις, οι ικανές να ‘σημαδέψουν’ μία ολόκληρη ζωή.

Ding an Sich

γειά σου ,
Πιστεύω πως υπάρχει κάποιο λάθος στην τοποθέτησή σου γιατί αν το πάρεις λογικά και τις μετρητίς το θέμα έχει ως εξής:
ο λόγος στην σχέση του ανθρώπου με τα άστρα αφορά την στιγμή της σύληψης,όχι της γέννησης.

Τώρα λόγω της ανικανότητας να βρούμε την στιγμή της σύληψης αρκούμαστε στον "γεννέθλιο χάρτη" της αστρολογίας.

Οι προδιαθέσεις,οι ικανές να σημαδέψουν μία ολόκληρη ζωή,λαμβάνουν χώρα απο τον χρόνο που είμαστε μέσα στην μήτρα.

Δεν το θεωρώ τυχαίο πως στην Χριστιανική θρησκεία η σύληψη του Ιησού είναι άμωμος αφού αυτό εξυπηρετεί την γνώση της ακριβούς στιγμής ,κάτι που θα ήταν αδύνατο αν η σύληψη του ήταν φυσιολογική.

Αυτό το γεγονός επιτρέπει την γνώση του πραγματικού αστρολογικού χάρτη του Ιησου που αφορά την ημέρα που η Μαρία γονιμοποιήθηκε απο τον "κρίνο".Μπορείς να τον ψάξεις και να μας πείς αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον?
Είναι δύσκολο το μονοπάτι
Εικόνα

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Πέμ Αύγ 17, 2006 2:48 pm

ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ.

Δεν είμαι ειδικός του θέματος, απλά θα εκφράσω εδώ κάποιες σκέψεις, που αν είναι λαθεμένες- να με διορθώσει ο ειδικός αστρολόγος και βεβαίως την έγκυρη άποψή του θα την δεχτώ.

Ας πούμε, πως ένας σοβαρός αστρολόγος θα μας κάνει τον ωροσκόπο μας.
Και βάσει του ωροσκόπου αυτού εμείς σε δυο χρόνια πρέπει να πεθάνουμε.
Τι θα κάνουμε?

Είμαστε σίγουροι, ότι σ’ αυτά τα δυο χρόνια που μας έχουν απομείνει, εμείς δεν θα ποδοπατούμε την Αγάπη μέσα στην ψυχή μας?

Νομίζω πως για τους κοινούς θνητούς δεν κλείνεται τυχαία η γνώση του μέλλοντος.

Η το άλλο: βάσει του ωροσκόπου στον προσεχές χρόνο εμείς έχουμε την μεγάλη απώλεια των χρημάτων.
Εμείς κάνουμε το παν για να αποτρέψουμε την απώλεια χρημάτων και δεν χάνουμε τελικά τα χρήματα.
Και αν με την απώλεια χρημάτων, με την προδοσία και την απάτη εμείς θα περνούσαμε την κάθαρση και θα γινόμασταν πολύ καλλίτεροι και δεν θα αποκτούσαμε μια βαριά αρρώστια, που άρχισε να προβάλλει στον ορίζοντα?
Εντάξει, σώσαμε τα χρήματα, αλλά αποκτήσαμε και την αρρώστια.

Θα μπορέσει η αστρολογία να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από την αρρώστια?

Η αστρολογία προβλέπει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ- ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ?

Το ζητούμενο είναι: έναντι των μελλούμενων αρνητικών γεγονότων η ψυχή μας θα διατηρήσει την αγάπη της η θα την ποδοπατήσει?

Το μεγάλο ατού της σοβαρής Αστρολογίας θεωρώ, πως αυτή σου δίνει την μεγάλη ακρίβεια των μελλούμενων, πράγμα που μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε το εγωιστικό αίσθημα της σημαντικότητάς μας.

Για τους ώριμους ανθρώπους η γνώση του μέλλοντος βοηθάει να ξεπεραστεί η τραυματική εμπειρία , να συνειδητοποιηθεί, ότι αυτή είναι αναπόφευκτη, να εξοικονομηθούν τα νεύρα και η υγεία.
Αλλά αυτά τα πράγματα αφορούν μόνο ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ.

Όλοι μας θέλουμε να ξέρουμε το μέλλον, ελπίζοντας, πως αυτό θα είναι για μας μόνο καλό.
Αλλά η γνώση του μέλλοντος χωρίς τις αρνητικές επιπτώσεις δεν είναι προσιτή για τον καθένα.

Στην σοβαρή όντως Αστρολογία πρέπει να φέρεσαι με σοβαρό πράγματι τρόπο.
Πιστεύω, πως οι πραγματικοί φορείς της σοβαρής Αστρολογίας πάντα ήσαν η μειοψηφία, κυνηγημένοι και αδικημένοι.
Και πολλές φορές συκοφαντημένοι.

Η μήπως κάνω λάθος?…

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Re: ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Πέμ Αύγ 17, 2006 7:02 pm

Καλησπέρα, αγαπητέ Epsylon!

Το θέμα σου μεταφέρθηκε και ενώθηκε με το παρόν, αφού έχουν κοινή θεματολογία.

Ας πούμε, πως ένας σοβαρός αστρολόγος θα μας κάνει τον ωροσκόπο μας.
Και βάσει του ωροσκόπου αυτού εμείς σε δυο χρόνια πρέπει να πεθάνουμε.
Τι θα κάνουμε?


Όταν ένας αστρολόγος μας φτιάχνει το γενέθλιο χάρτη μας (υποθέτω ότι σε αυτό αναφέρεσαι) δεν προσδιορίζει το "πρέπει" τις ζωής μας.

Στην ουσία χαρτογραφεί τις προϋποθέσεις και τις τάσεις με τις οποίες γεννηθήκαμε και επιλέξαμε να βιώσουμε.

Το ζήτημα του θανάτου δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις.
Αν πρόκειται π.χ. για κάποιο νέο άνθρωπο και ο αστρολόγος εντοπίσει την πιθανότητα σοβαρού ατυχήματος είναι τελείως διαφορετικό από κάποιον ηλικιωμένο, ο οποίος στη δύση της ζωής του περιμένει ούτως ή άλλως το μοιραίο.

Είμαστε σίγουροι, ότι σ’ αυτά τα δυο χρόνια που μας έχουν απομείνει, εμείς δεν θα ποδοπατούμε την Αγάπη μέσα στην ψυχή μας?


Αυτό έχει να κάνει με την αστρολογία ή με τη δική μας συνειδητοποίηση :?:

Προσωπικά, πιστεύω πως αφορά στο δεύτερο και μάλιστα, δεν έχει να κάνει με το αν θα πεθάνουμε ή όχι άμεσα.

Σημασία έχει να συνειδητοποιούμε όσο ζούμε, ότι η Αγάπη δεν ποδοπατιέται.

Νομίζω πως για τους κοινούς θνητούς δεν κλείνεται τυχαία η γνώση του μέλλοντος.


Μακάριοι οι "ηλίθιοι" :?:

Η το άλλο: βάσει του ωροσκόπου στον προσεχές χρόνο εμείς έχουμε την μεγάλη απώλεια των χρημάτων.
Εμείς κάνουμε το παν για να αποτρέψουμε την απώλεια χρημάτων και δεν χάνουμε τελικά τα χρήματα.
Και αν με την απώλεια χρημάτων, με την προδοσία και την απάτη εμείς θα περνούσαμε την κάθαρση και θα γινόμασταν πολύ καλλίτεροι και δεν θα αποκτούσαμε μια βαριά αρρώστια, που άρχισε να προβάλλει στον ορίζοντα?
Εντάξει, σώσαμε τα χρήματα, αλλά αποκτήσαμε και την αρρώστια.


Νομίζω ότι δεν έχεις εμβαθύνει στην αξία της πρόβλεψης.

Πάρε για παράδειγμα τους χρησμούς των αρχαιοελληνικών μαντείων και θυμήσου την ιστορία του Οιδίποδα.

Θα μπορέσει η αστρολογία να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από την αρρώστια?


Δεν είναι αυτός ο σκοπός της αστρολογίας.

Η αστρολογία προβλέπει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ- ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ?


Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.
Η αστρολογία ασχολείται με την ψυχή, η οποία επιδρά στο σώμα.
Στην ουσία διερευνά τα ουσιαστικότερα αίτια της ύπαρξής μας.

Το ζητούμενο είναι: έναντι των μελλούμενων αρνητικών γεγονότων η ψυχή μας θα διατηρήσει την αγάπη της η θα την ποδοπατήσει?


Αυτή είναι μία επιλογή που κάθε ελεύθερο ον - δημιούργημα του Θεού, διαθέτει και πρέπει να διαχειριστεί ατομικά.

Το μεγάλο ατού της σοβαρής Αστρολογίας θεωρώ, πως αυτή σου δίνει την μεγάλη ακρίβεια των μελλούμενων, πράγμα που μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε το εγωιστικό αίσθημα της σημαντικότητάς μας.


Η αστρολογία είναι μία βαθύτατα ψυχαναλυτική μέθοδος ουσιαστικής αυτογνωσίας.

Για τους ώριμους ανθρώπους η γνώση του μέλλοντος βοηθάει να ξεπεραστεί η τραυματική εμπειρία , να συνειδητοποιηθεί, ότι αυτή είναι αναπόφευκτη, να εξοικονομηθούν τα νεύρα και η υγεία.
Αλλά αυτά τα πράγματα αφορούν μόνο ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΗΨΗ.


Ούτως ή άλλως αγαπητέ φίλε, οι υπόλοιποι δεν καταλαβαίνουν την αστρολογία.

Όλοι μας θέλουμε να ξέρουμε το μέλλον, ελπίζοντας, πως αυτό θα είναι για μας μόνο καλό.
Αλλά η γνώση του μέλλοντος χωρίς τις αρνητικές επιπτώσεις δεν είναι προσιτή για τον καθένα.


Όσο κι αν γνωρίζεις, σημασία έχει τί συνειδητοποιείς...
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Πέμ Αύγ 17, 2006 11:10 pm

Δεν είμαι ειδικός του θέματος, απλά θα εκφράσω εδώ κάποιες σκέψεις, που αν είναι λαθεμένες- να με διορθώσει ο ειδικός αστρολόγος και βεβαίως την έγκυρη άποψή του θα την δεχτώ


Καί αυτό ακριβώς κάνω φίλη Zadok. :)

Ρωτώντας και μιλώντας - μαθαίνεις.

Καλησπέρα σου.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Αύγ 18, 2006 4:22 pm

Καμμία αντίρρηση επ' αυτού, αγαπητέ φίλε. Το αντίθετο.

Αξίζει να ασχοληθεί κάποιος με την αστρολογία πάντως και μέσα από τη μελέτη συτή, θα ξεκαθαρίσει πολλές απορίες...
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry


Επιστροφή σε “- Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης