e_shadow έγραψε:Αισθάνομαι άσχημα γιατί με το post μου έφερα αναστάτωση!
Εσείς εδώ τα είχατε όλα όμορφα τυλιγμένα σε ένα ροζ συννεφάκι με καρδούλες και μπον μπον και εγώ ήρθα και τα χάλασα!
Αγαπητή e_shadow, θα συμφωνήσω με το φίλτατο Ramoglou.
Σκοπός της συζήτησης δεν είναι να καλλιεργήσουμε μία εικόνα ωραιοποίησης, αλλά να προσεγγίσουμε τα βαθιά συναισθήματά μας και να ανταλλάξουμε απόψεις.
Τώρα, σχετικά με την καθημερινή τριβή που αναφέρεις, θέλω να παρατηρήσω, ότι αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο στάδιο στις σχέσεις όλων των ανθρώπων και μόνον η αμοιβαία εκτίμηση και ο αλληλοσεβασμός στις ατομικές ελευθερίες του καθενός μπορούν να καταστήσουν την όποια σχέση στέρεη και δυνατή.
...εσυ λοιπον βαζεις το εαυτο σου εφοσον εχεις καταφερει καποια πραγματα , διπλα στη θαυμαστρια της λαικιας τραγουδιστριας απο επανω ?
Αγαπητέ j-Apie, δεν βρίσκω το νόημα της ερώτησής σου, την στιγμή που θα μπορούσα να δώσω οποιαδήποτε απάντηση εκ του ασφαλούς (λόγω της ανωνυμίας της διαδικτυακής επικοινωνίας) κι ούτε αντιλαμβάνομαι τί προσπαθείς να καταδείξεις με το παράδειγμα των θαυμαστριών αυτών σε σχέση με το θέμα.
Εν πάσει περιπτώσει, δεν είμαι ο τύπος του ανθρώπου που εκφράζεται κατ' αυτόν τον τρόπο, μέσα από ινδάλματα σαν αυτό της λαϊκής τραγουδίστριας, όμως θα πρέπει να σου θυμίσω ένα αξίωμα της διδασκαλίας του εσωτερισμού, όπως το βρήκα σε δημοσιευμένο άρθρο του αμερικάνικου περιοδικού "Ubique":
«… δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίσοι στην ανάπτυξη, εντούτοις είναι ίσοι κυρίως ως Τέκνα του ίδιου Θεού και συνεπώς, απαιτείται μέριμνα για την φροντίδα των λιγότερο εξελιγμένων από τους πιο εξελιγμένους, ώστε όλοι να μπορούν ν’ αναπτυχθούν σε πλήρες και ίσο ανάστημα.
Οποιοδήποτε κι αν είναι το νέο σύστημα για τη Νέα Εποχή, θα πρέπει να είναι αρκετά σοφό και αρκετά περιεκτικό ώστε να αναγνωρίζει ότι τα πρωτόγονα χαρακτηριστικά στην ανθρώπινη φύση παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην εξέλιξη του ατόμου και θα πρέπει να παρέχει, για την απαιτούμενη άσκηση αυτών των χαρακτηριστικών και ενστίκτων κάτω από επαρκή έλεγχο, προστασία των πιο εξελιγμένων μελών της κοινωνίας από τις καταστροφές των λιγότερο ανεπτυγμένων.
Η διδασκαλία της Αρχαίας Σοφίας αναγνωρίζει ότι υπάρχουν δύο φάσεις στον κύκλο της ανθρώπινης εξέλιξης, οι οποίες αποκαλούνται «η ατραπός του εξερχόμενου» και «η ατραπός της επανόδου».
Στον Χριστιανισμό απεικονίζονται στην παραβολή του ασώτου υιού του Κυρίου ημών.
Πραγματική «μεταστροφή» σηματοδοτεί τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις δύο αυτές φάσεις στη μακριά αλληλουχία ζωών του κάθε ατόμου, όταν σταματά να εργάζεται για τον εαυτό του και ξεκινά να εργάζεται για το σύνολο, όταν σταματά το άρπαγμα και ξεκινά το δόσιμο, όταν αρχίζει να συνειδητοποιεί την πρώτη αρχή του νόμου της πνευματικής ανόδου μέσα από αγάπη και προσφορά.
Όμως, οι ιδεολόγοι, οι οποίοι πρώτοι δράττουν την αλήθεια, θα πρέπει να μην προσπαθούν να την επιβάλλουν σ’ εκείνους, οι οποίοι δεν είναι έτοιμοι να τη δεχθούν, διαφορετικά μπορεί να προκληθεί μεγάλο κακό. Ο πρωτόγονος έχει δικαίωμα στην αγριότητα, ο ανταγωνιστής στην αντιπαράθεση, ο άπληστος στην ευκαιρία ν’ αρπάξει και να κατέχει, αλλιώς όλοι αυτοί δε θα βρουν το ψεύδος μέσα σε όλα αυτά, ώστε να στραφούν με την ίδια τους τη θέληση σε ανώτερα πράγματα».
Φίλε Κέλσο, δεν είναι πολύ ενδιαφέρον