ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ
Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1113
- Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Το σωματείο που σας παρέθεσα πιο πάνω είναι αυτό που αναφέρεται στο άρθρο των Νέων.
Όσο αφορά το θέμα αναγνώριση - νομιμοποίηση τώρα.
Αν κάτι είναι αναγνωρισμένο είναι και νόμιμο, δηλαδή μπορεί να λειτουργεί χωρίς κάποιος να το εμποδίζει.
Η διαφορά που υπάρχει με το Ελληνικό κράτος είναι στο να χρησιμοποιούνται οι χώροι λατρείας, που σήμερα αποτελούν αρχαία μνημεία.
Το κράτος δηλαδή λέει, τράβα κύριε στο βουνό και κάνε επίκληση στον όποιον θέλεις, όμως στον Παρθενώνα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παρά μόνο να τον δεις.
Ε εκεί είναι το θέμα λοιπόν.
Στο Thread αυτό από αρχής έχουν καταγραφεί πολλά πράγματα, τα οποία αποτυπώνουν το μεγαλύτερο μέρος της σημερινής πραγματικότητας.
Όμως το ερώτημα παραμένει ένα για μένα.
Με τι τυπικά θα λειτουργήσει η νέα αυτή Θρησκεία ;
Τα παλιά ΔΕΝ υπάρχουν, οπότε μόνο αν αντλήσουμε από την μεταγγισμένη κατάσταση θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για αναβίωση ...... If you know what I mean …
Όσο αφορά το θέμα αναγνώριση - νομιμοποίηση τώρα.
Αν κάτι είναι αναγνωρισμένο είναι και νόμιμο, δηλαδή μπορεί να λειτουργεί χωρίς κάποιος να το εμποδίζει.
Η διαφορά που υπάρχει με το Ελληνικό κράτος είναι στο να χρησιμοποιούνται οι χώροι λατρείας, που σήμερα αποτελούν αρχαία μνημεία.
Το κράτος δηλαδή λέει, τράβα κύριε στο βουνό και κάνε επίκληση στον όποιον θέλεις, όμως στον Παρθενώνα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παρά μόνο να τον δεις.
Ε εκεί είναι το θέμα λοιπόν.
Στο Thread αυτό από αρχής έχουν καταγραφεί πολλά πράγματα, τα οποία αποτυπώνουν το μεγαλύτερο μέρος της σημερινής πραγματικότητας.
Όμως το ερώτημα παραμένει ένα για μένα.
Με τι τυπικά θα λειτουργήσει η νέα αυτή Θρησκεία ;
Τα παλιά ΔΕΝ υπάρχουν, οπότε μόνο αν αντλήσουμε από την μεταγγισμένη κατάσταση θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για αναβίωση ...... If you know what I mean …
Καταρχήν η αναγνώριση μιας θρησκείας από.... την κατεστημένη θρησκεία, δε μου λέει τίποτα. Το κράτος είναι αρμόδιο στη λήψη τέτοιων αποφάσεων και το κράτος δεν αναγνώρισε τη δημιουργία θρησκείας (γιατί δεν έχει τέτοιο μηχανισμό εφόσον αυτό το θέμα -κακώς- το διαχειρίζεται η εκκλησία) αλλά ενέκρινε τη δημιουργία σωματίου που αφορά την ελληνική θρησκεία (τουλάχιστον αυτό μπορούσε να το κάνει).
Απο 'κει και πέρα, το πώς και τί έπεται αυτής της αναγνώρισης, είναι κάτι που βρίσκεται στο χέρι των 12θεϊστών. Νομίζω όμως πως θέλουν αρκετό δρόμο ακόμα ώστε να "πιάσουν το νόημα", τόσο για το λόγο της αναβίωσης που σχολίασε ο Ramoglou, όσο και για τη γενικότερη οργάνωση αυτού του κινήματος. Ακόμα και μια πολιτική κίνηση που έγινε κάποια στιγμή με τη δημιουργία κάποιου πολιτικού φορέα, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να λύσει τα προβλήματα που υπάρχουν, εφόσον δε λυθούν πρώτα τα εσωτερικά προβλήματα που υπάρχουν.
Και ένα αρκετά ενδιαφέρον (τουλάχιστον πολύ πιό ενδιαφέρον από το ysee κατά την ταπεινή μου γνώμη) link που πραγματεύεται θέματα του 12θεϊσμού, είναι το: www.12830.gr (και το αντίστοιχο φόρουμ του).
Απο 'κει και πέρα, το πώς και τί έπεται αυτής της αναγνώρισης, είναι κάτι που βρίσκεται στο χέρι των 12θεϊστών. Νομίζω όμως πως θέλουν αρκετό δρόμο ακόμα ώστε να "πιάσουν το νόημα", τόσο για το λόγο της αναβίωσης που σχολίασε ο Ramoglou, όσο και για τη γενικότερη οργάνωση αυτού του κινήματος. Ακόμα και μια πολιτική κίνηση που έγινε κάποια στιγμή με τη δημιουργία κάποιου πολιτικού φορέα, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να λύσει τα προβλήματα που υπάρχουν, εφόσον δε λυθούν πρώτα τα εσωτερικά προβλήματα που υπάρχουν.
Και ένα αρκετά ενδιαφέρον (τουλάχιστον πολύ πιό ενδιαφέρον από το ysee κατά την ταπεινή μου γνώμη) link που πραγματεύεται θέματα του 12θεϊσμού, είναι το: www.12830.gr (και το αντίστοιχο φόρουμ του).
«Είναι προφανές πως πρέπει να βασίζεται η αρμονία της φόρμας στο αξίωμα μόνον της επωφελούς προσέγγισης της ανθρώπινης ψυχής.» (ο Βασίλυ Καντίνσκυ, ως αξίωμα της εσωτερικής αναγκαιότητας...)
Με τι τυπικά θα λειτουργήσει η νέα αυτή Θρησκεία ;
Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις μου γεννήθηκε μια ερώτηση για πολλοστή φορά και θα ήθελα να την καταθέσω.
Σχετίζεται με την λέξη ''τυπικά'' και αφορμή είναι κάτι που διάβασα το οποίο έλεγε ότι << αν κάποιος εφαρμόσει τα τυπικά μιας θρησκείας ενώ κατά βάθος πιστεύει σε άλλη η ακόμη και από άγνοια ''την έχει βαμμένη''>>…..παρακάτω υπήρξε κάτι σαν ανάλυση των δράσεων τις οποίες θα υποστεί ο αμαθής.
Η απορία μου είναι η εξής:
Έχει τόση μεγάλη σημασία το τυπικό στο θέμα λατρεία, προσευχή η επίκληση?
Ίσως η ερώτηση φαίνεται αφελής αλλά αναρωτιέμαι …αφού το θεϊκό πνεύμα είναι ένα και το αυτό, ανεξάρτητα του πως αναφέρεται και πως σχηματίζεται στη σκέψη μας, από την στιγμή που ένας άνθρωπος έχει θρησκευτική συνείδηση γιατί θα πρέπει να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας με αυτό [ τον Θεό]?
Κατά την άποψη μου οι κανόνες και τα ευαγγέλια γράφτηκαν από ανθρώπους εμπνευσμένους από το Θείο πνεύμα στην εκάστοτε εποχή και τόπο και δόθηκαν έτσι που να γίνονται κατανοητοί ΤΟΤΕ.
Κάποτε σε μια συζήτηση υποστήριζα ότι <<ο καθένας μας έχει στην πραγματικότητα τον δικό του Θεό μια και η σχέση μας μαζί ΤΟΥ είναι προσωπική. Ο λόγος που ακολουθούμε όμως τα ηδη γνωστά τυπικά είναι ότι αυτά γνωρίζουμε, αυτά είναι κοινωνικώς αποδεκτά στο σύστημα μας και δεν βλέπω κανένα λόγο να ψάξουμε για άλλα .
Υπάρχουν όμως αρκετοί λόγοι για τους οποίους θα έπρεπε να σκεφτούμε αν οι πράξεις μας και οι σκέψεις μας είναι ηθικές σύμφωνα με την φωνή της συνειδήσεως μας και αν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια σε αυτές.
Ο Θεός είναι δυνατόν να παρατηρεί το εξωτερικό φαίνεσθαι αν υποθέσουμε ότι ισχύει κάτι τέτοιο?>>
Θυμάμαι ακόμη τις εκφράσεις …των προσώπων…..
Επίσης νομίζω ότι οτιδήποτε θα μπορούσε να γίνει ιερό αν το ενδυναμώναμε εμείς με την θέληση και την πίστη μας άσχετα αν έχει προϋπάρξει…
Με εκτίμηση
[/quote]
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
>QBB<
Συγγνώμη που πάω λίγο πίσω, αλλά ποιά είναι η ερώτηση και ποιά η απάντηση;
magikadespell έγραψε:Και για κάνουμε και λίγο χιούμορ εδώ μέσα, μην τύχει και συναντηθείτε με κανέναν από αυτούς γιατί πριν το "καλησπέρα σας" θα γίνει η ερώτηση κλειδί!
Το νου σας τι θα απαντήσετε!
Συγγνώμη που πάω λίγο πίσω, αλλά ποιά είναι η ερώτηση και ποιά η απάντηση;
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
>QBB<
Και πάλι συγγνώμη, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζεις αγαπημένε μου, το ερώτημά σου είναι σικέ.
Δηλαδή άμα δεν έχουν τυπικά με βούλα από τη θεά Αθηνά, δεν μπορούν να διεκδικούν το δικαίωμα του θρησκεύεσθαι;
Από την τυπική πλευρά μπορεί αυτό να μη συνιστά αναβίωση, αλλά άμα το πάμε έτσι, τότε κάποιοι πρέπει να μας δώσουν πίσω το όνομα "Ολυμπιακοί Αγώνες", γιατί ...να μην πω τί το έχουν κάνει και σαφώς μόνο αναβίωση δεν είναι.
Και υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα...
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης το γιατί ένας χώρος δεν μπορεί να έχει διπλή χρήση και υπόσταση.
Η Αγία Σοφία δεν είναι μνημείο και τζαμί;
Αν οριοθετηθούν τα πράγματα, όλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Όλοι χωράνε.
Ramoglou έγραψε:Όμως το ερώτημα παραμένει ένα για μένα.
Με τι τυπικά θα λειτουργήσει η νέα αυτή Θρησκεία ;
Τα παλιά ΔΕΝ υπάρχουν, οπότε μόνο αν αντλήσουμε από την μεταγγισμένη κατάσταση θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για αναβίωση ...... If you know what I mean …
Και πάλι συγγνώμη, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζεις αγαπημένε μου, το ερώτημά σου είναι σικέ.
Δηλαδή άμα δεν έχουν τυπικά με βούλα από τη θεά Αθηνά, δεν μπορούν να διεκδικούν το δικαίωμα του θρησκεύεσθαι;
Από την τυπική πλευρά μπορεί αυτό να μη συνιστά αναβίωση, αλλά άμα το πάμε έτσι, τότε κάποιοι πρέπει να μας δώσουν πίσω το όνομα "Ολυμπιακοί Αγώνες", γιατί ...να μην πω τί το έχουν κάνει και σαφώς μόνο αναβίωση δεν είναι.
Και υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα...
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης το γιατί ένας χώρος δεν μπορεί να έχει διπλή χρήση και υπόσταση.
Η Αγία Σοφία δεν είναι μνημείο και τζαμί;
Αν οριοθετηθούν τα πράγματα, όλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Όλοι χωράνε.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Αγαπητή μου NEHEMAUT,
από ηθικής απόψεως είναι ορθότατη η παρατήρησή σου, όμως...
δίνεις ένα ενδιαφέρον έναυσμα για να εξηγήσουμε τη σημασία του τύπου και της μεθοδολογίας στην προσέγγιση ανώτερων πεδίων.
Είναι η φύση των πεδίων τέτοια, που καθιστά απαραίτητη την χρήση δεδομένων μεθόδων και μάλιστα την τακτική επανάληψή τους.
Μάλλον θα πρέπει να ανοιχτεί νέο θέμα γι' αυτό...
από ηθικής απόψεως είναι ορθότατη η παρατήρησή σου, όμως...
δίνεις ένα ενδιαφέρον έναυσμα για να εξηγήσουμε τη σημασία του τύπου και της μεθοδολογίας στην προσέγγιση ανώτερων πεδίων.
Είναι η φύση των πεδίων τέτοια, που καθιστά απαραίτητη την χρήση δεδομένων μεθόδων και μάλιστα την τακτική επανάληψή τους.
Μάλλον θα πρέπει να ανοιχτεί νέο θέμα γι' αυτό...
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1113
- Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
>QBB<
Κοπελιά, άνοιξε το site που παρέθεσα αρχικά και θα δεις την ερώτηση. (που και που κάνουμε ένα page up)
Zadok the priestess έγραψε:>|<>QBB<magikadespell έγραψε:Και για κάνουμε και λίγο χιούμορ εδώ μέσα, μην τύχει και συναντηθείτε με κανέναν από αυτούς γιατί πριν το "καλησπέρα σας" θα γίνει η ερώτηση κλειδί!
Το νου σας τι θα απαντήσετε!
Συγγνώμη που πάω λίγο πίσω, αλλά ποιά είναι η ερώτηση και ποιά η απάντηση;
Κοπελιά, άνοιξε το site που παρέθεσα αρχικά και θα δεις την ερώτηση. (που και που κάνουμε ένα page up)
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1113
- Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
>QBB<
Αχ το "you know what i mean" δεν είχε τη σημασία που απέδωσες. Άρα δεν είναι σικέ η ερώτηση.
Πάμε λοιπόν στην επεξήγηση.
Το αρχαίο λατρευτικό ΔΕΝ σώζεται, όπως και δε σώζονται οι ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ τρόποι τελετουργίας των μυστηρίων. Όμως, μιας και υπάρχουν πραγματάκια σήμερα (ή και κάποιοι "σύλλογοι") που έχουν διατηρήσει κάποια στοιχεία του τότε και μιας και αυτό το ξέρουμε, μπορούμε να πούμε ότι, αν γίνει μια καλή συρραφή θα προκύψει ένα τελετουργικό άξιο της αναβίωσης.
Θα πρέπει όμως να γίνει γνωστό ότι, η Αρχαία Θρησκεία δεν ήταν όπως η σημερινή και ότι κατ' ουσία η τελετουργία λάμβανε χώρα στην τέλεση των μυστηρίων.
Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός
Από εκεί και πέρα, αν νομίζεται ότι μπορεί να γίνει τελετή θρησκευτική σε αρχαιολογικό χώρο, τότε εγώ είμαι μαζί σας, ίσως έτσι μπορέσουμε να σώσουμε και κάτι από αυτούς.
Το Υπουργείο Πολιτισμού όμως διαφωνεί.
Zadok the priestess έγραψε:>|<>QBB<Ramoglou έγραψε:Όμως το ερώτημα παραμένει ένα για μένα.
Με τι τυπικά θα λειτουργήσει η νέα αυτή Θρησκεία ;
Τα παλιά ΔΕΝ υπάρχουν, οπότε μόνο αν αντλήσουμε από την μεταγγισμένη κατάσταση θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για αναβίωση ...... If you know what I mean …
Και πάλι συγγνώμη, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζεις αγαπημένε μου, το ερώτημά σου είναι σικέ.
Δηλαδή άμα δεν έχουν τυπικά με βούλα από τη θεά Αθηνά, δεν μπορούν να διεκδικούν το δικαίωμα του θρησκεύεσθαι;
Από την τυπική πλευρά μπορεί αυτό να μη συνιστά αναβίωση, αλλά άμα το πάμε έτσι, τότε κάποιοι πρέπει να μας δώσουν πίσω το όνομα "Ολυμπιακοί Αγώνες", γιατί ...να μην πω τί το έχουν κάνει και σαφώς μόνο αναβίωση δεν είναι.
Και υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα...
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης το γιατί ένας χώρος δεν μπορεί να έχει διπλή χρήση και υπόσταση.
Η Αγία Σοφία δεν είναι μνημείο και τζαμί;
Αν οριοθετηθούν τα πράγματα, όλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Όλοι χωράνε.
Αχ το "you know what i mean" δεν είχε τη σημασία που απέδωσες. Άρα δεν είναι σικέ η ερώτηση.
Πάμε λοιπόν στην επεξήγηση.
Το αρχαίο λατρευτικό ΔΕΝ σώζεται, όπως και δε σώζονται οι ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ τρόποι τελετουργίας των μυστηρίων. Όμως, μιας και υπάρχουν πραγματάκια σήμερα (ή και κάποιοι "σύλλογοι") που έχουν διατηρήσει κάποια στοιχεία του τότε και μιας και αυτό το ξέρουμε, μπορούμε να πούμε ότι, αν γίνει μια καλή συρραφή θα προκύψει ένα τελετουργικό άξιο της αναβίωσης.
Θα πρέπει όμως να γίνει γνωστό ότι, η Αρχαία Θρησκεία δεν ήταν όπως η σημερινή και ότι κατ' ουσία η τελετουργία λάμβανε χώρα στην τέλεση των μυστηρίων.
Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός
Από εκεί και πέρα, αν νομίζεται ότι μπορεί να γίνει τελετή θρησκευτική σε αρχαιολογικό χώρο, τότε εγώ είμαι μαζί σας, ίσως έτσι μπορέσουμε να σώσουμε και κάτι από αυτούς.
Το Υπουργείο Πολιτισμού όμως διαφωνεί.
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1113
- Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Η Θεά Αώματη δια μέσου της Κόρης της Μάντισσας Τύφλας σου απαντά.
Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα είναι όργανο πνευματικού πολέμου. Στέκεται στην πρώτη γραμμή μάχης κατά των μισελληνικών αιρέσεων. Δεν δικάζει τον εχθρό. Τον εξοντώνει. Δεν διεξάγει πόλεμο κατά ατόμων. Εξολοθρεύει ομαδικώς τις αντεθνικές δοξασίες. Δεν ψάχνει για στοιχεία που να αποδεικνύουν αξιόποινες πράξεις ατόμων. Η πρώτη ερώτηση που κάνουμε είναι: Λατρεύεις τους Πατρώους Θεούς; Η απάντηση θα καθορίσει την μοίρα του κατηγορουμένου. Αυτή είναι η ουσία του εμπόλεμου Ελληνισμού.
>QBB<
Φαντάζομαι ότι έχει την σημασία του και το τυπικό ζήτημα της λατρείας. Ξεκινώντας από το πιο απλό που είναι και το πρακτικό του θέματος: τι γίνεται, πώς συμπεριφερόμαστε κάποιοι που, έχοντας κοινή λατρευτική βάση, συναθροιζόμαστε για να επιτελέσουμε κάποιας μορφής ιεροπραξία, ή επίκληση ή δεν ξέρω εγώ τι. Και αυτό το αναφέρω ως παράδειγμα ανεξαρτήτως των οποιωνδήποτε κανόνων ή επιβολών μπορεί να έχει το οποιοδήποτε θρησκευτικό θεώρημα.
Ένα δεύτερο που νομίζω ότι έχει ουσιαστικό ρόλο είναι η συλλογική δυναμική που αναπτύσσεται μέσω της τέλεσης συγκεκριμένων θρησκευτικών πράξεων από περισσότερους του ενός ατόμου.
Βέβαια
οπότε μάλλον είναι καλύτερο να περιμένουμε τα εγκαίνια ενός νέου θέματος
NEHEMAUT έγραψε:
Η απορία μου είναι η εξής
Έχει τόση μεγάλη σημασία το τυπικό στο θέμα λατρεία, προσευχή η επίκληση?
Φαντάζομαι ότι έχει την σημασία του και το τυπικό ζήτημα της λατρείας. Ξεκινώντας από το πιο απλό που είναι και το πρακτικό του θέματος: τι γίνεται, πώς συμπεριφερόμαστε κάποιοι που, έχοντας κοινή λατρευτική βάση, συναθροιζόμαστε για να επιτελέσουμε κάποιας μορφής ιεροπραξία, ή επίκληση ή δεν ξέρω εγώ τι. Και αυτό το αναφέρω ως παράδειγμα ανεξαρτήτως των οποιωνδήποτε κανόνων ή επιβολών μπορεί να έχει το οποιοδήποτε θρησκευτικό θεώρημα.
Ένα δεύτερο που νομίζω ότι έχει ουσιαστικό ρόλο είναι η συλλογική δυναμική που αναπτύσσεται μέσω της τέλεσης συγκεκριμένων θρησκευτικών πράξεων από περισσότερους του ενός ατόμου.
Βέβαια
Αγαπητή μου NEHEMAUT,
από ηθικής απόψεως είναι ορθότατη η παρατήρησή σου, όμως...
δίνεις ένα ενδιαφέρον έναυσμα για να εξηγήσουμε τη σημασία του τύπου και της μεθοδολογίας στην προσέγγιση ανώτερων πεδίων.
Είναι η φύση των πεδίων τέτοια, που καθιστά απαραίτητη την χρήση δεδομένων μεθόδων και μάλιστα την τακτική επανάληψή τους.
Μάλλον θα πρέπει να ανοιχτεί νέο θέμα γι' αυτό... Wink
οπότε μάλλον είναι καλύτερο να περιμένουμε τα εγκαίνια ενός νέου θέματος
>QBB<
Αν δεν κάνω λάθος, παρά την ύπαρξη των μιναρέδων και την χρήση της Αγιάς Σοφιάς ως τζαμί για κάποια περίοδο, τώρα είναι μόνο ιστορικός/μνημειακός χώρος
Zadok the priestess έγραψε:>|<
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης το γιατί ένας χώρος δεν μπορεί να έχει διπλή χρήση και υπόσταση.
Η Αγία Σοφία δεν είναι μνημείο και τζαμί;
Αν δεν κάνω λάθος, παρά την ύπαρξη των μιναρέδων και την χρήση της Αγιάς Σοφιάς ως τζαμί για κάποια περίοδο, τώρα είναι μόνο ιστορικός/μνημειακός χώρος
-
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 16, 2006 4:54 pm
Θα είχε ενδιαφέρον να μας έκανε την τιμή ένα στέλεχος αυτού του σωματίου να έπαιρνε μέρος στην συζήτηση. Πολύ πιθανόν βέβαια το σωματείο αυτό να αποτελείται από έναν και μόνο chairman, διαφορετικά το πολύ μια χούφτα άνθρωποι. Ο λόγος που λέω chairman και όχι chairwoman είναι διότι ιδίως σε τέτοιες περιπτώσεις οι θηλυκές υπάρξεις αποδεικνύονται σοφότερες. Ίδωμεν.
Φιλικά,
LordPayens
Φιλικά,
LordPayens
-
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 16, 2006 4:54 pm
Απ'ότι κατάλαβα από τα γραφόμενά σου, δε βλέπεις και με τόσο καλό μάτι τη δημιουργία αυτού του σωματίου. Γι'αυτό και σε ρωτάω, τί άλλο θα μπορούσαν να κάνουν σαν αρχή?
Αν πάλι κατάλαβα λάθος και δεν εκφράζεις δυσαρέσκεια αλλά θες να πεις κάτι άλλο με το παραπάνω ποστ σου, με συγχωρείς.
Αν πάλι κατάλαβα λάθος και δεν εκφράζεις δυσαρέσκεια αλλά θες να πεις κάτι άλλο με το παραπάνω ποστ σου, με συγχωρείς.
«Είναι προφανές πως πρέπει να βασίζεται η αρμονία της φόρμας στο αξίωμα μόνον της επωφελούς προσέγγισης της ανθρώπινης ψυχής.» (ο Βασίλυ Καντίνσκυ, ως αξίωμα της εσωτερικής αναγκαιότητας...)
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2006 3:34 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Επιστροφή σε “- ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΑΒΑΤΟΝ -”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες