>QBB<Ηετίων έγραψε:Φιλε Ραμογλου, το αντιλαμβανομαι πως μπορει να εχεις διαφορετικη θεση σε διαφορα ζητηματα απο την επισημη εκκλησια.Δεν σ εγκαλω σε τιποτα, αν τυχων νομιζες κατι τετοιο ειναι λαθος.Απλα ομως ξερεις κατι; Βρησκεσαι στον ιδιο παρονομαστη.Και αν εισαι ετσι και αν εισαι αλλιως νομιζω πως εισαι χριστιανος η γενικοτερα κοσμοθεωριας μη ευρωπαικης.Μαλλων προς την Ανατολη κλεινης δεν ειναι ετσι;
Κατ’ αρχάς δε θα ημπορούσες να μ’ εγκαλέσεις αγαπητέ συνομιλητή, διότι για να το κάνεις αυτό, μάλλον θα έπρεπε να είμαστε σε κοινό παρανομαστή (αποδοχή της ίδιας κοσμοθεωρίας, ή μέλη του ίδιου Ιερατείου), πράγμα που με εμάς τους δύο ΔΕΝ συμβαίνει. Άρα είναι άτοπος, ή το λιγότερο πλεονασμός, ο σχολιασμός σου.
Πώς όμως δύνασαι να κρίνεις περί του δικού μου παρανομαστή ;
Έχεις αξιολογήσει τόσο καλά τις θρησκείες που αποφαίνεσαι με τόση βεβαιότητα περί της ιδίας αντιλήψεως όλων των ανατολικών (όπως τις χαρακτηρίζεις) θρησκειών ;
Ή απλά ότι δεν ταιριάζει με το δικό σου μοντέλο Θρησκευτικής αντίληψης είναι κατακριτέο και εξοβελιστέο ;
Ο Λόγος του Ιησού Χριστού μπορεί να ερμηνευτεί κατά το δοκούν, ανάλογα με τι μάτι θέλει κάποιος να διαβάσει τα όσα Εκείνος εδίδαξε. Ανάλογα με τι σκέψη εξετάζει τα πράγματα και πως μπορεί συνδυαστικά να δει το Αρχαιοελληνικό στοιχείο.
Όταν όμως η μισαλλοδοξία και η αμάθεια τυφλώνουν, τότε ο κάθε επίδοξος κριτής έρχεται απλός να καταδικάσει.
Τι να καταδικάσει ;
Μα φυσικά όσα ο φυσικοεγκέφαλος του δεν μπορεί να αντιληφθεί.
Το αν τα κειμενα της κυριακης της ορθοδοξιας δεν σε ενδιαφερουν καθολου ως ανθρωπο απλα δεν θα το κρινω.Θεμα γουστου...και γω δεν τα πολυ παω καλα με τον Πλατωνα.Ως Ελληνα ομως, θα επρεπε να σ ενδιαφερουν και να σ ενοχλουν.Το οτι δεν συμβαινει αυτο σημαινει πως δεν εισαι Εθνικος ……
Ναι με την έννοια που προσδίδεις εσύ στο Εθνικός δεν είμαι.
Και στο Ταλμούδ υβρίζονται οι Χριστιανοί, τι θα έπρεπε να κάνω να ασχολούμαι όλη την ώρα με αυτό ;
Οι «ύβρεις» που διαβάζονται την Κυριακή της Ορθοδοξίας, αφορούν όσους δεν ήθελαν τον Χριστιανισμό και επίστευαν στην παλιά Θρησκεία. Είναι λοιπόν απόλυτα λογικό την ημέρα που εορτάζεται το ΔΟΓΜΑ κατ’ ουσίαν μιας Θρησκείας να υπάρχει κείμενο το οποίο να εξοβελίζει κάτι αντίπαλο.
Εγώ γιατί θα έπρεπε να ασχολούμαι με το ένα ή με το άλλο Δόγμα ;
Είπα και ξαναλέω, ΔΕΝ με ενδιαφέρουν τα Δόγματα, ΔΕΝ με ενδιαφέρουν οι Παπάδες που κάνουν επάγγελμα, ΔΕΝ με αγγίζουν λόγια μισαλλοδοξίας απ’ όπου κι αν προέρχονται.
Μήπως λοιπόν καλέ μου συνομιλητή είσαι Δογματικός και γι’ αυτό σ’ ενοχλούν τέτοια κείμενα ;
………και μια που εισαι στην Ελλαδα και οχι σε καποια αλλη χωρα, σημαινει πολυ απλα πως εισαι ελληνοφωνος και αντε να πουμε σε λανθανουσα κατασταση.Ελληνας ομως δυστυχως δεν εισαι.Τουλαχιστον οπως θα επρεπε.
Και ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις την Ελληνικότητα μου ;
Με ποιο κριτήριο ;
Με το κριτήριο της τυφλής σου και απαίδευτης προσήλωσης σε κάποιο Δόγμα ;
Με το κριτήριο της ανιστόρητης κατάρτισης σου ;
Με το κριτήριο του κατά το δοκούν κρίνειν ;
Με το κριτήριο του οπαδικού συμφέροντος ;
Δυστυχώς δεν γνωρίζεται ούτε κατ’ ελάχιστον το τι είναι η Αρχαία Ελλάδα.
Για όλους εσάς που κάνατε μόδα το Δία, την Ελληνική φιλοσοφία, το «Ε» εν Δελφοίς, τις χλαμύδες και τα όργια, η Ελλάδα είναι μια τσίχλα που δεν γνωρίζεται και να την μασάτε.
Για ποια Ελλάδα μιλάτε ;
Για την Πόλη των Αθηνών ;
Για την Πόλη της Σπάρτης ;
Για τον Βασιλέα της Μακεδονίας και κατακτητή των υπολοίπων Αλέξανδρο ;
Για τι ;
Υμνείτε το Σωκράτη και τον Πυθαγόρα, αλλά παράλληλα ασπάζεστε και όσους τους Θανάτωσαν.
Πιστεύεται στο Δωδεκάθεο, αλλά δεν ξέρεται αν οι Θεοί είναι 12 ή παραπάνω, δεν γνωρίζεται τα τυπικά της Λατρείας, δεν ξέρεται τα μυστήρια.
Υβρίζεται το Χριστό και ψέλνεται Ορφικούς ύμνους, αλλά λησμονείτε πως ο Ορφέας μιλάει περί την μοναδικής Θεότητος.
Λέτε Πατρώα θρησκεία τη Λατρεία του Διός, αλλά λησμονείτε τη μητρώα Θρησκεία της Σελήνης.
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ !!!!!!!!!!!!
Μόνον ο Εφιάλτης θα μπορούσε να είναι πρόγονος σας.
Και οπως σου ειπα δεν ειναι θεμα συμφωνιας η οχι με τα οσα λεγονται στα κειμενα οσο ειναι θεμα εθνικης αλλοτριωσης και συνειδησης.Κατι που δεν αφορα μονο τον θρησκευτισμο, αλλα και αλλα πεδια της ζωης.Γι αυτο...δεν μπορει να ερμηνευει ο καθενας οπως θελει τα πραγματα ειδηκα επι του συνγκεκριμενου.Δεν μπορει να σου δειχνω το φεγγαρι και συ να κοιτας το δαχτυλο, ετσι δεν ειναι;
Απουσιάζει το συντακτικό (πήγε διακοπές, Ιούνιος γαρ)
Απουσιάζει η ορθογραφία (εικάζεται ότι ακολούθησε το συντακτικό)
Απουσιάζει το νόημα συγκεκριμένης πρότασης (η Πυθία εργάζεται επ’ αυτού)
Δεν ειναι αμφισημο ποιματακι το κατακτητικο βρισιδι που τρωμε! Ειναι υβρεις και οποιος δεν το καταλαβαινει μαλλων ειναι με τους ρωμαιους...Εγω που ειμαι με τους Γαλατες παντος το καταλαβαινω περιφημα
Η παγκοσμιοποίηση περνάει από τον Asterix !!!
Ουαί Ρωμαίοι υποκριταί !!!
Μου λες μετα για την νομιμοποιηση, και ενταξη σωστα τα λες.Αλλα τ οτι δεν καταλαβαινεις το λογο για τον οποιο δεν συμβαινει, ε...
δηλαδη δεν ξερεις τι συμβαινει στο τοπο μας;Η απλα δεν θες να ξερεις;
Επιτα εχω παρατηρισει οτι οταν καποιος θελει να κρυφτει πισω απο το δαχτυλο του, μολις λεχθει κατι το εντελος κοινο, απλο , και αυταποδεικτο,αρχιζει τα τι ενοεις, τι οριζεις ως εστι κτλ.
Η επέκταση του ωραρίου εργασίας θα έχει ως συνέπεια την εξάντληση των εργαζομένων και έτσι η προσδοκούμενη αποδοτικότητα δε θα μπορέσει να υπερκαλύψει το υπερχρεωστικό υπόλοιπο της φορομπηχτικής πολιτικής.
Η απόκρυψη ολοκλήρου του σώματος όπισθεν του δαχτύλου δύναται να λάβει χώρα σε συνθήκες εξαιρετικά δύσκολες, όπως επί παραδείγματι, κατά την ώρα προσπάθειας διαφυγής παρανόμου ζεύγους εκ της φιλοξενούσας κλίνης. Εάν αυτό δεν είναι κατορθωτό τότε προτείνεται η αναπαράσταση της εξόχου ηρωικής πράξεως η οποία έλαβε χώρα εις τον Ζάλογγο. Απαραίτητος κρίνεται δε η ανάκρουση του επικού άσματος «έχετε γεια ραχούλες λόγγοι βουνά βρυσούλες».
Φιλε μου Ραμογλου,αν δεν η ξερεις ποια ειναι τ ανθρωπιστικα κριτιρια,τοτε δεν εχεις απολυτος κανενα κριτηριο στη ζωη σου...Η βαση ολων των κριτικων και της οποιας αξιολογιας στο κοσμο εχει ως θεμελειο, τ ανθρωπιστικα κριτιρια.Οποιος δεν τα ξερει, η δεν τα συνειδητοποιη μπορει να εξηγησει θαυμασια τοτε, την ροπη προς τον μοναχισμο πχ, καθως το πρωτο κριτιριο δεν αποτελει τον σεβασμο του αλλου ως ανθρωπο αλλα του εαυτου μας πρωτα..
Θα το μελετήσω και αν καταλάβω θα απαντήσω.
Με αυτα η την απωλεια αυτων μπορει να καταλαβει καποιος την μονιμη εποδω των χριστιανων...Ειμαστε δουλοι του κυριου.Δηλαδη δεν εχουμε κριση , δηλαδη δεν εχουμε κριτιρια και δη ανθρωπιστικα ωστε να σεβαστουμε τον εαυτο μας πρωτα πρωτα και να ζησουμε ελευθεροι.
Μήπως ξέρεις να μου πεις μια αγάπη δυνατή …… όπα λάθος !!!
Πάμε πάλι …
Μήπως ξέρεις να μου πεις τι είναι η ειμαρμένη και ποιος αναφέρθηκε πρώτος εις αυτήν ;
Μήπως ο Σοφοκλής έχει γράψει ολόκληρη τραγωδία επ’ αυτού ;
Τελικά από αρχαία Ελληνική γραμματεία ξέρεται ή περί άλλων τυρβάζετε ;
Για τα υπόλοιπα τα οποία αναφέρεις αγαπητέ συνομιλητή μου, θα σου υπενθυμίσω πως ο Χριστός ήταν από τους μεγαλύτερους επαναστάτες της εποχής του διότι έδωσε στη γυναίκα την αξία που πρέπει να έχει, σε μια εποχή (και περιοχή) όπου η γυναίκα δεν είχε κανένα σχεδόν δικαίωμα.
Και εδώ θα σε ρωτήσω.
Στην Αρχαία Ελλάδα η γυναίκα είχε τα ίδια δικαιώματα με τον άνδρα ;
Μη τρελαθούμε τελείως !!!
Τα ιερατεία είχαν γυναίκες αρχηγούς ;
Ο Ιεροφάντης των Ελευσινίων ήταν γυναίκα ή άντρας ; κλπ κλπ κλπ
Αγαπητέ συνομιλητή αν ποτέ αγαπήσεις αυτή τη χώρα τότε ίσως να καταλάβεις πολλά, τόσο για την ιστορία της όσο και για την φιλοσοφία της.
Την καλημέρα μου διότι ξημερώνει Κυριακή.