Αγαπητή
NEHEMAUT,
ο [wiki=en]Rudolf_Steiner[/wiki] είναι μία σημαντική προσωπικότητα του παγκόσμιου εσωτερισμού, αλλά όπως είναι ίσως φυσικό, έχει μία ιδιαίτερη χαρακτηριστική αντίληψη κάποιων φαινομένων.
Εμπνευστής της φιλοσοφίας της "Ανθρωποσοφίας" ([wiki=en]Anthroposophy[/wiki]), η οποία συχνά αποκαλείται και "Πνευματική Επιστήμη" ([wiki=en]Spiritual_science[/wiki]), ουσιαστικά ξεδίπλωσε την σκέψη του και την πρακτική του αφού διαχωρίστηκε από τη Θεοσοφική, μετά τη διαφωνία του με την Άννι Μπεζάντ ([wiki=en]Annie_Besant[/wiki]).
Τώρα, η μεταστοιχείωση είναι σημαντική αλχημική διαδικασία και σε σχέση με το κείμενο το οποίο παραθέτεις, έχει δύο προεκτάσεις: η μία είναι αυτή καθ' αυτή η αλχημική, ως προς την πρώτη πρόταση και η άλλη είναι όπως την αντιλαμβάνεσαι μέσες άκρες, αλλά σε σχέση με την υπόλοιπη παράγραφο.
Νομίζω όμως, ότι αξίζει να επεκταθούμε επ' αυτών σε ένα πιο κατάλληλο θέμα και να μην καταχραστούμε άλλο τη φιλοξενία του παρόντος.
Εξάλλου θα είναι ενδιαφέρον να δούμε καλή μας φίλη, γιατί σκέπτεσαι ότι:
>QBB<(...) αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με το είναι μας ?
Το "είναι" μας δε μας δίνει κάποιες δυνατότητες για να τις χρησιμοποιήσουμε
Εγώ θα έλεγα ότι σε αντίθεση με το είναι μας, είναι να έχουμε δυνατότητες και να μην τις χρησιμοποιούμε.
Μήπως γίνεται να το εξηγήσεις λίγο με κάποιο παράδειγμα ?
Συγνώμη αν γίνομαι ενοχλητική με τις ερωτήσεις μου αλλά δεν θέλω να προσπερνάμε τις έννοιες που είναι σημαντικές.
Αγαπητή μου
NEHEMAUT, στη συνέχεια της δημοσίευσής μου υπάρχει το παράδειγμα.
Δεν είσαι καθόλου ενοχλητική, απλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις λίγο τί ακριβώς δεν καταλαβαίνεις.
santaclaws έγραψε:δηλαδη πρεπει κανεις οτι κανει,να το κανει για καποιο σκοπο....
Ε, ναι, θα έλεγα.
ειναι ομως σωστο να χρησιμοποιει κανεις τεοιου ειδους μεσα,που τον κανουν καπως...."ανωτερο" απο τους αλλους ανθρωπους ?
μπορουμε να χρησιμοποιουμε τετοιες μεθοδους αφοβα ?.
Κατ' αρχήν φίλε
santaclaws, ας μην μπερδεύουμε την ομοιότητα με την ισότητα.
Ίσοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι, αλλά σαφώς δεν είμαστε όμοιοι.
Τώρα, τί είναι ανώτερο και τί κατώτερο, δε θα το κρίνω επί του παρόντος.
Από κει και πέρα, αυτές οι μέθοδοι σίγουρα πρέπει να χρησιμοποιούνται ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ, γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ είναι καλύτερα να μην χρησιμοποιούνται ΚΑΘΟΛΟΥ.
Χρειάζεται γνώση και προπάντων αυτεπίγνωση.
Τόνισα επανειλημμένα ότι:
>QBB<Ωστόσο, μόνο όταν υπάρχει αρκετή γνώση για τη διάκριση των αληθινών αναγκών της φύσης μας, είναι δυνατό να γίνουν αυτά τα πράγματα.
και
>QBB<(...) το κύριο τμήμα της προετοιμασίας είναι η αυτοπροετοιμασία.
santaclaws έγραψε:γενικως απο οτι καταλαβα ολοκληρη η τελετουργια αποσκοπει στα να βοηθησει τον ανθρωπο σε καποια αδυνατα σημεια του.ενα ιδιεταιρα φλεγον ερωτημα ειναι......γινεται ενας τριτος ασχετος να γινει δεκτης των αποτελεσματων {οποια και αν ειναι αυτα} που πετυχε ο πρωτος με καποια τελεουργια ?
κατι τετοιο μου φερνει στο μυαλο το ξεματιασμα.αυτο παντως γινεται.
Όπως έγραψα και πιο πάνω, προτείνω να μπούμε σε τέτοιες λεπτομέρειες σε πιο κατάλληλο θέμα.
Υπό συγκεκριμένες συνθήκες πολλά μπορούν να συμβούν και είναι πιο φρόνιμο να μην αφήσουμε υπόνοιες να αιωρούνται.
------------------------------------------------------------
Ας δούμε όμως, τώρα, πώς συνδέονται όλα αυτά με το παρόν θέμα.
Αν και μία πολύ συγκεντρωμένη μορφή δύναμης θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο από έναν ειδικό, ο οποίος έχει περάσει την απαραίτητη προετοιμασία, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ζωή μας μπορεί να γίνει πλουσιότερη και η ιδιοσυγκρασία μας πολύ πιο ζωτική και ισορροπημένη, εάν μάθουμε να αντιλαμβανόμαστε τον χρόνο και τις εποχές όπως όλες οι πρωτόγονες πίστεις, οι οποίες είχαν στενή σχέση με τη φύση.
Το Καθολικό και το Ορθόδοξο δόγμα της χριστιανικής θρησκείας διατηρούν την απόκρυφη όψη και ακολουθούν σχολαστικά τις εποχές του χριστιανικού έτους, το οποίο πραγματικά σχετίζεται με την ηλιακή λατρεία.
Αντίθετα όμως, το Προτεσταντικό δόγμα δεν έχει συνείδηση των όσων κάνει και οι πενήντα δύο Κυριακές περνούν με μία σειρά μετάνοιες στην Αγία Τράπεζα και ένα μονόχρωμο λευκό άμφιο.
Τα Τέσσερα Στοιχεία, οι επτά πλανήτες και τα δώδεκα σύμβολα του Ζωδιακού αποτελούν θεμελιώδεις παράγοντες στον Κόσμο.
Καθένας από αυτούς έχει τις δικές του εποχές και περιόδους τις οποίες επηρεάζει, καθώς και τα κατάλληλα σύμβολα και τυπικά, τα οποία αναπτύχθηκαν στο ένα ή στο άλλο από τα μεγάλα συστήματα φυσικής λατρείας.
Ας σημειωθεί ότι η φυσική λατρεία δεν είναι ειδωλολατρική,
αλλά απλά αποτελεί μία επέκταση της λατρείας του Θεού στη φύση.
Πρόκειται για μία πολύ σημαντική όψη της πίστης και της ψυχολογίας μας, παρ' όλο που ελάχιστα κατανοήθηκε από το χριστιανικό σύστημα και τις δυτικές χώρες.
Οι ποικίλοι θεοί και αρχάγγελοι των αιγυπτιακών, ελληνικών, χαλδαϊκών και νορβηγικών συστημάτων, οι πολιτισμοί των οποίων συγγενεύουν με όλους τους δυτικούς λαούς, αποτελούν φυλετικές σκεπτομορφές, οι οποίες δομήθηκαν για να εκφράσουν αυτές τις πρωταρχικές κοσμικές δυνάμεις.
Τα σύμβολά τους συνιστούν την πρωτόγονη πίστη του ανθρώπινου πολιτισμού και υπάρχουν βαθιά κρυμμένα στο υποσυνείδητο του καθένα από εμάς, αναλλοίωτα και δεκτικά προς επίκληση στο συνειδητό με τις κατάλληλες μεθόδους.
Όλα τα παγανιστικά πάνθεα περιέχουν κοινούς παράγοντες, επειδή έργο τους είναι να φροντίσουν τις ανάγκες μίας ανθρώπινης φύσης, της οποίας τα συστατικά δε διαφέρουν από φυλή σε φυλή και από ηλικία σε ηλικία, αλλά απλά στο ποσοστό το οποίο κατά μέσο όρο αλληλοσυνδέονται.
Ο βόρειος έχει περισσότερο μυαλό,
ενώ ο νότιος περισσότερη καρδιά.
Ο ανατολίτης μεγαλύτερη διαίσθηση και ο δυτικός μεγαλύτερη θέληση.
Ωστόσο,
ούτε η σκέψη ούτε το συναίσθημα απουσιάζουν εντελώς από οποιαδήποτε φυλή της γης.
Συνεπώς,
τα διάφορα συστήματα δομήθηκαν και εξειδικεύτηκαν ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία των λαών τους οποίους υπηρετούν.
Πώς επιλέγουμε λοιπόν, την κατάλληλη τελετουργία
Συνεχίζεται...