Αλέξανδρος ο Μέγας, η Μεγάλη Ψυχή...

Μυθολογία και παραδόσεις των διαφόρων λαών.
Ανάλυση,αποσυμβολισμός και συγκριτική μελέτη αυτών.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Αλέξανδρος ο Μέγας, η Μεγάλη Ψυχή...

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Δευ Ιουν 13, 2005 12:25 am

Αλέξανδρος ο Μέγας, η Μεγάλη Ψυχή...

Σήμερα ξημερώνει 13 Ιουνίου, ημέρα θανάτου του Μέγα εκείνου Έλληνα στρατηλάτη...
Ήταν το 323 π.Χ.
Πέρασαν 2.327 απο τότε μέχρι σήμερα και η αίγλη του, τα κατορθώματά του, η ανδρία του, η στρατηγική ιδιοφυία του μένουν ακόμα ζωντανά...

Πολύ μελάνι ακόμα και αίμα έχει χυθεί για την ιστορική προσέγγιση του θέματος, απο ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο.
Εδώ, σε αυτό το θέμα λοιπόν θέλω να πρωτοτυπίσουμε...
ΟΛΟΙ ΜΑΣ...
Να υπερβούμε εαυτό και να προσεγγίσουμε το θέμα μέσα απο την καθαρά ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΗ...
Να μήν ασχοληθούμε ΚΑΘΟΛΟΥ με γεγονότα ιστορικά, αλλά με βάση αυτά τα ιστορικά γεγονότα να ανακαλύψουμε τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ που στο σύνολό τους έφτιαξαν τα όσα ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...

Την προσπάθεια αυτή, την είχε ξεκινήσει μια αγαπημένη φίλη (που μου λείπει μπορώ να πώ) στις 03/01/2003 σε άλλους τόπους...
Πρός τιμή της λοιπόν και πρός τιμή ενός απο τα ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ τόπικ του Ελληνικού διαδυκτίου, θα ήθελα να ξεκινήσω εκ νέου, αλλά στό ίδιο μοτίβο ένα θέμα Μεγάλο όσο και η Μεγάλη Ψυχή του Έλληνα στρατηλάτη...
Ένα θέμα που να αποδίδει ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ...

Το μοτίβο που επιθυμώ να κινηθούμε είναι πολύ απλοϊκό στη σκέψη του αλλά πολυσύνθετο στη εφαρμογή του...
Με λέξεις κλειδία απο τα διάφορα post που θα στέλνουμε, θα αντλούμε το θέμα τών επόμενων post...

Ας μην σας μπερδέψω άλλο όμως...
Και ακριβώς επειδή θέλω να τιμήσω το παρελθόν, θα σας παραθέσω το πρώτο μου post απο εκείνο το τόπικ...


"...Λοιπόν, απ' ότι κατάλαβα ΔΕΝ θέλεις να μιλήσουμε για τα περί Αλέξανδρου του Μακεδόνα απο την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ πλευρά των πραγμάτων...
Με βρίσκεις σύμφωνο λοιπόν και θα σου φανερώσω κάποιες σκέψεις μου.

Είναι απορίας άξιο να απαντηθεί το ερώτημα, ΓΙΑΤΙ ο Αλέξανδρος, ο ΜΥΗΜΕΝΟΣ στα ΥΨΙΣΤΑ Καβείρια Μυστήρια, ήθελε να φτάσει στην Ινδία...
Εάν γνωρίζεις, εκεί ΔΕΝ κατάφερε να φτάσει...
Έμεινε στον Ινδό ποταμό...

Εκεί απόκτησε έναν δάσκαλο, τον ΚΑΛΑΝΟ ο οποίος τον ακολούθησε μέχρι την Περσία, διδάσκοντάς των. Απο τον οποίον ΜΑΛΛΟΝ διδάχθηκε πολλά απο τα Μυστήρια των Βραχμάνων...
Κατα τη ταπεινή μου άποψη, απο αυτόν ΕΜΑΘΕ την αξία της ζωής, όταν στα Σούσα της Περσίας ξαφνικά πήδησε στην πυρά των νεκρών χωρίς να δείχνει ίχνος πόνου!!!

Ποια ήταν εκείνη η ΕΜΜΟΝΗ να φτάσει στην Ινδία;;;
Τι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ σκοπό ήθελε να πετύχει;;;
Είχε ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ απο εκείνα τα άγια μέρη σε παλαιότερες σαρκώσεις του;;;
Και πάλι η δολοφονία απο τα ίδια του τα χέρια, του ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ τι μας λεει;;;
Για την ομοφυλοφιλική ή όχι ερωτική του προτίμηση, παίζει ρόλο;;;
Και αν παίζει, τι ρόλο παίζει, θετικό ή αρνητικό;;;


Θα σας αφήσω τώρα στα χέρια της δημιουργική φαντασίας...
Εκείνης της φαντασίας που η Ω! Μέγα Ψυχή του Αλεξάνδρου, γνώριζε πολύ καλά, αφού ότι φαντάσθηκε - οραματίσθηκε, το πέτυχε...

Την καλημέρα μου σε όλους...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Ladyhawk
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:06 am
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ladyhawk » Τρί Ιουν 14, 2005 1:47 pm

Μιας και ο ιδρυτής του θέματος έχει επιλέξει η συζήτηση να επικεντρωθεί στην εσωτερική διαδρομή του Αλεξάνδρου θα ήθελα να παραθέσω μόνο ελάχιστα στοιχεία τα οποία μας δείχνουν πως αυτή η διαδρομή δεν ήταν απλά αυτή που φαινόταν.


Ο Αλέξανδρος πέρα από Στρατηγός, πολεμιστής και Βασιλιάς ήταν και ένας φιλόσοφος, πιο πολύ στην πράξη παρά στα λόγια.

Ο Μαθητής του Πλάτωνα Αριστοτέλης αναλαμβάνει τη Φιλοσοφική διαμόρφωση του 13χρονου Αλέξανδρου, στο Ιερό των Νυμφών, στην τοποθεσία Μίεζα, κοντά στα Στάγειρα, μαζί με μία ομάδα νέων.
Είχε μεγάλη εκτίμηση στους φιλοσόφους και τους συμπεριφερόταν ανάλογα.

Είχε γενναιόδωρη φύση και ειδικά προς τους φιλόσοφους.
Μία γενναιοδωρία που πήγαζε από μία ψυχή που έδινε περισσότερη αξία στα πνευματικά αγαθά από ότι στα υλικά.

Έδινε περισσότερη σημασία στις ουσιαστικές δυνάμεις του ανθρώπου, όπως τη σοφία, τη δικαιοσύνη, τη μεγαλοψυχία, την Ανδρεία, ανεξάρτητα αν αυτός ήταν εχθρός ή φίλος. Έτσι όταν καταλάβαινε πως ο κυβερνήτης της πόλης που κατακτούσε ή ο βασιλιάς του έθνους το οποίο νικούσε είχε αυτές τις αρετές, τον διόριζε πάλι άρχοντα, ανεξάρτητα αν είχε παραδοθεί ή νικηθεί μετά από μάχη.
Εικόνα
Τίποτα δεν χαρίζεται όλα κατακτιούνται ...

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Ιουν 15, 2005 11:08 am

Με αφορμή το πολύ αγαπημένο αυτό θέμα, να θυμήσω ότι χτες, σήμερα και αύριο οι προβολές του τηλεοπτικού σταθμού της ΕΤ-1 - "History Channel" ήταν και είναι αφιερωμένες στην Ω! ΜΕΓΑ ΨΥΧΗ.

Δείτε αύριο το Γ' Μέρος στις 11:10' πμ.

Εικόνα
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιουν 16, 2005 8:05 am

Η Ladyhawk έγραψε:"...Ο Μαθητής του Πλάτωνα, Αριστοτέλης αναλαμβάνει τη Φιλοσοφική διαμόρφωση του 13χρονου Αλέξανδρου, στο Ιερό των Νυμφών, στην τοποθεσία Μίεζα, κοντά στα Στάγειρα, μαζί με μία ομάδα νέων.

Είχε μεγάλη εκτίμηση στους φιλοσόφους και τους συμπεριφερόταν ανάλογα..."


Καλή σου μέρα γλυκιά Κυρά των Γερακιών...
Και μιας και στο παρόν θέμα θα ήθελα να αφήσουμε ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ, να σου πω μιας και ίσως σου έχει διαφύγει, πώς ο Γερακόμορφος Θεός της Αιγύπτου, της περιοχής όπου πέθανε αυτή η Ω! Μέγα Ψυχή, ο Αλέξανδρος, είναι ο ΩΡΟΣ γιος της ΙΣΙΔΟΣ και του ΟΣΙΡΙ, και αυτός είναι που συμβολίζει την ΨΥΧΗ...
Την Ω! Μέγα Ψυχή... :?:

Εικόνα
Ο Ωρος με το βασιλικό διάδημα της Αιγύπτου, ένα διάδημα που στο θέμα ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ με τίτλο "ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ, Θρύλοι, Μύθοι και Μυστικά της Χαμένης Ηπείρου" http://mystica.gr/forum/viewtopic.php?t=83&start=20 ο αγαπητός μας Ding an Sich μας το παρέθεσε, με την απορία που προκύπτει από την ομοιότητα που έχει με την
Νότιο Αμερική...

Φυσικά, όμως το ιερογλυφικό σύμβολο του Ώρου είναι αυτό:

Εικόνα

που προς το παρόν δε θα το σχολιάσω...

Πράγματι λοιπόν Κυρά των Γερακιών, ο Αλέξανδρος είχε ως δάσκαλό του τον Αριστοτέλη και ακριβώς επειδή αναγνώρισε την συμβολή του στην όλη σταδιοδρομία του, είπε το περίφημο ρητό το οποίο και εγώ με τη σειρά μου το προσφέρω στον δικό μου δάσκαλό...

Στους γονείς μου χρωστώ το ΖΕΙΝ και στον δάσκαλό μου το ΕΥ ΖΕΙΝ

Πάντως η Αριστοτέλεια Φιλοσοφία ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ να τον βοήθησε και πολύ στην Εσωτερική του Διαδρομή...
Απεναντίας θα έλεγα...

Αυτό που ΣΙΓΟΥΡΑ το βοήθησε στον Εσωτερικό του κόσμο, ήταν η μύησή του στα Ύψιστα Καβείρια Μυστήρια...
Χαρακτηριστικό του Αλέξανδρου, της Ω! Μέγας αυτής Ψυχής ήταν η εμμονή του με το Ομηρικό Μυητικό Έπος, την Ιλιάδα...

Πριν κοιμηθεί, διάβαζε κάθε βράδυ αποσπάσματα των μαχών και των αγώνων που έδινε ο ήρωά του, ο Αχιλλεύς ο Μυρμιδόνας, του οποίου και πίστευε πώς ήταν η ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ στην οποία και φυσικά πίστευε ΚΑΙ αποδεχόταν...

Πόσο όλα αυτά τον επηρέασαν στην μετέπειτα πορεία του;;;
Τι αναζητούσε πίσω από όλους αυτούς τους πολέμους και τις μάχες που έδωσε;;;

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Υ.Γ.
Αγαπημένη μου Ζαντόκ, ποιος έχει την πολυτέλεια να παρακολουθήσει το πρωί τηλεόραση :?:
Πάντως σε ευχαριστώ για την πληροφορία...
Ήδη τη μετέφερα στην κόρη μου...

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:18 am

Τώρα αγαπητές Ladyhawk, Zadok και αγαπητέ Κέλσο, μου πετάξατε μέσα σε ένα θέμα περί Πλάτωνα, Αλεξάνδρου, Καβειρίων και Αιγυπτιακών μυστηρίων και περιμένετε να μην 'τσιμπήσω'? :D

Επανέρχομαι...αχ, αχ δεν σας προλαβαίνω!
Εικόνα

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:41 am

Ή μάλλον, έτσι για αρχή...

Αλεξ-ανδρος: ο προφυλάσσων από του άνδρες? ο προστάτης των ανδρών? ο υπέρμαχος της ανδρείας? η αιγίδα των πολεμιστών? Μόνο στο όνομα να σταθείς, έχεις τόσα πολλά να πεις και να σκεφτείς.
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιουν 16, 2005 10:24 am

Ding an Sich έγραψε:"...Αλεξ-ανδρος: ο προφυλάσσων από του άνδρες? ο προστάτης των ανδρών? ο υπέρμαχος της ανδρείας? η αιγίδα των πολεμιστών? Μόνο στο όνομα να σταθείς, έχεις τόσα πολλά να πεις και να σκεφτείς..."


Kαλώς όρισες φίλε μου...
Σε περιμέναμε...

Και επειδή ξεκινάς με το όνομα, να σου αποκαλύψω και μαι ΑΛΛΗ εκδοχή, πολύ πιό ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ από την γνωστή μας που τόσο ευγενικά μας παράθεσες...

ΑΛ - ΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ
Όπου στα αραβικά που πιθανολογώ ότι μερικά γνωρίζεις, το ΑΛ σημαίνει την Θεότητα, τον Θεό...
Το ΕΞ στην Ελληνική σημαίνει "από" και δηλωνει "προέλευση"...
Και το ΑΝΔΡΟΣ σημαίνει τον γένος, όχι απλά το φύλλο, αλλά το γένος δηλαδή τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...

Συνολικά λοιπόν φίλοι μου, το όνομα ΑΛ - ΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ σημείνει:
Ο Θεός προερχόμενος απο τους ανθρώπους ή Ο άνθρωπος που Θεοποιήθηκε ή Ο σκοπός του ανθρώπου είναι η Θεοποίηση...

Σε περιμένουμε φίλε μου...
Σε περιμένουμε...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Πέμ Ιουν 16, 2005 11:56 am

Όπου στα αραβικά που πιθανολογώ ότι μερικά γνωρίζεις, το ΑΛ σημαίνει την Θεότητα, τον Θεό


Χμμμ! Πολλά σημαίνει το Αλ...κάτι ξέρω κι εγώ, αλλιώς δεν θα είχα ασχοληθεί με Αλ-Χημεία :D :wink:

Και το ΑΝΔΡΟΣ σημαίνει τον γένος, όχι απλά το φύλλο, αλλά το γένος δηλαδή τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ


Παρακαλώ και ελπίζω οι Κυρίες του forum να μην μας παρεξηγήσουν. Και το άνθρωπος είναι παραφθορά του ανδρ-ωπος, αυτός που έχει όψη ανδρα. Το άνω-θρώσκω-ώπα που μας μάθαν στο σχολείο είναι μετά από μία παρέμβαση μιας φιλόλογου στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, της οποίας δεν θυμάμαι το όνομα. Αδικαιολόγητα κατ' εμέ, το άνδρωπος θεωρήθηκε προσβλητικό για το γυναικείο φύλλο.

Αυτό έχει προκύψει από τις θρησκευτικές παραδόσεις, οι οποίες ερμηνεύοντας την Δημιουργία και τις Θείες Εκδηλώσεις, λένε ότι από το Θείο που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε άρρεν, ούτε θήλυ, το πρώτο στοιχείο που εκδηλώθηκε ήταν το άρρεν και μετά το θήλυ...π.Χ. Αδάμ-Εύα.

Εννοόντας φυσικά την σχέση και την αλληλουχία Ουδέτερο-Άρρεν-Θήλυ-Ουδέτερο, σαν Ουδέτερο-Θετικό-Αρνητικό, σαν Ουδέτερο-Ενεργητικό-Παθητικό και όχι σαν Ουδέτερο-Άντρας-Γυναίκα. Δυστυχώς τα παραπάνω με τον καιρό παρερμηνεύθηκαν και το Ενεργητικό εξισόθηκε με τον Άντρα και το Παθητικό με την Γυναίκα, σχεδόν επί αιώνες υποβάλλοντας και επιβάλλοντας στο γυναικείο φύλλο μιά θέση στη ζωή παθητική.

Παρόλο που το θετικό και το αρνητικό, το ενεργητικό και το παθητικό βρίσκονται εντός του κάθε ανθρώπου, άσχετα με το φύλλο και παρά τις αμέτρητες φορές που οι γυναίκες έχουν αποδείξει ότι μπορούν να είναι κάλλιστα, καί πιό 'ενεργητικές', καί πιό 'θετικές' από τους άντρες.

Έτσι, το άνθρωπος έγινε από άνδρωπος σε άνω-θρώσκω-ώπα, όπως και το Man=άνθρωπος και Mankind=ανθρωπότητα σε Human και Human kind.

Με συγχωρείτε, επιστρέφω με Αλέξανδρο (είπαμε, το Μέγας εννοείται και για όσους το θεωρούν εθνικιστικό, να σας υπενθυμήσω ότι οι Άραβες τον λένε Ισκάνταρ Ελ Άκμπαρ, Αλέξανδρος ο Μέγιστος).
Εικόνα

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Τετ Ιουν 22, 2005 10:48 am

Αυτήν την συζήτηση την είχαμε ξανακάνει κάααποτε παλιά.

For the record, θέλω να δηλώσω οτι αυτή η λατρεία, η Κουλτα, του Αλέξανδρου μου φαίνεται αρκετά ύποπτη.

Καταλαβαίνω, πχ, γιατί μπορεί να εντυπωσίασε κάποιους Αιγύπτιους σε βαθμό που να τον θεώρησαν "Γιο του Αμμων-Ρα ", καταλαβαίνω και γιατί ο ίδιος (ψιλονευροτικός όπως φαίνεται να ήταν) θα επιθυμούσε αφάνταστα την θεοποίησή του, καταλαβαίνω ακόμα και γιατί ένας μεσαίωνας θα διατηρούσε την μνήμη του σαν κάποιου πάλαι ποτε παγκόσμιου κυρίαρχου.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ΕΜΕΙΣ να συνεχίσουμε να στηρίζουμε και να διαιωνίζουμε αυτην την αντίληψη / σκεπτομορφή.

Η στρατηγική ικανότητα και μόνο δεν νομίζω να αποτελεί εγγύηση για το μεγαλέιο κάποιας ψυχής, αλλοιώς θα θεοποιούσαμε και τον Ατίλλα, τον Γκένγκις, τον Ταμερλάνο, τον Καίσαρα και έναν σωρο άλλους.
Με τί στοιχεία, λοιπόν, γίνεται αυτή η εκθείαση του Αλέξανδρου;
Τί είναι αυτο που τον κάνει να είναι κάτι πάρα πάνω από ένας πετυχημένος Καίσαρας; (Και όχι και τόσο πετυχημένος, αν σκεφτούμε τα χάλια των Διαδόχων)

Μπορούμε να βασιστούμε μόνο σε μια κάπως τραβηγμένη (κατ'εμε) ερμηνεία του ονόματος; Γιατι να μην δούμε το "Αλέξ-ανδρος" σαν, π.χ. , ο "δύσκολος", ο "ανάποδος", αυτός που κάνει του κεφαλιού του, αυτός που δεν υπολογίζει κανέναν... Ο αγαπητός Κέλσος λέει οτι ΔΕΝ θέλει να το εξετάσει απο εξωτερικής πλευράς, εντάξει, δεκτό αυτό, αλλά προσωπικά, για εμένα, και η εξωτερική πλευρά έχει σημασία, αφου δν είναι παρα η έκφραση της εσωτερικής. Πώς θα "ψυχολογήσουμε" τον Αλέξανδρο, όπως φαίνεται να ζητάς, φίλε Κέλσο, αν δεν ρίξουμε μια ματιά τουλάχιστον στο δυναμικό του οικογενιακού του πλάισιου; Η μήπως δεν ίσχυε η ψυχολογία εκείνες τς μέρες;

Και ΠΩΣ - κυρίως (όχι, πείτε μου) - θα μπορέσω να το προσεγγίσω το θέμα «εσωτερικά μόνο», και να έχω κάποιο βαθμό σιγουρότητας οτι οι συνειρμοί μου δεν είναι ΜΟΝΟΝ ΒΟΛΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ;

Ίσως όταν ήμουνα Αιγύπτιος αγροίκος (λέμε τώρα), η εντύπωση του θεϊκού Αλέξανδρου να ταίριαζε, αλλά την σήμερον ημέρα;;;
χμ, δεν πείθωμαι.

====

Όσο για τον Κάλανο, λέω οτι ήταν Κυνικός, και πήγε να του βάλει λίγο μυαλλό του παιδιού, ή μάλλον να του αλλάξει τα μυαλλά που κουβαλουσε.
Γυμνοσοφιστής δεν λέγεται οτι ήταν; Ε, Κυνικοί, Γυμνοσοφιστές, το ίδιο πράγμα βασικά... 8) :D

Ετσι το βλέπω "εσωτερικά" εγώ, τουλάχιστον.

k

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Τετ Ιουν 22, 2005 11:10 am

Γεια σου DaS!

Αυτό για την καθηγήτρια, και τα ανω-θρωσκω, κλπ, έχεις κανένα όνομα, ημερομηνία, καμμιά αναφορά;

Έτσι όπως το έγραψες μου φάνηκε αρκετά σωστό. Τό "άνω θρώσκω" νομίζω οτι πολλοί το έχουμε αποδεχθεί, έτσι, γιατί μας πλασαρίστηκε σαν δεδομένο*, αλλα ομολογώ οτι ποτέ δεν μου είχε καθήσει εντελώς καλα.

BTW, δεν είχες πει οτι θα πήγαινες διακοπές; Tί έγινε, γυρίσες κίολας; Και εγώ που έλεγα να το εκμεταλευτώ να ετοιμάσω κάποια απάντηση στο "Ψυχολογία"...

k

* Οπως τόσα και τόσα άλλα...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιουν 22, 2005 11:55 am

Ο kynikos έγραψε:"...Ο αγαπητός Κέλσος λέει οτι ΔΕΝ θέλει να το εξετάσει απο εξωτερικής πλευράς, εντάξει, δεκτό αυτό, αλλά προσωπικά, για εμένα, και η εξωτερική πλευρά έχει σημασία, αφου δν είναι παρα η έκφραση της εσωτερικής. Πώς θα "ψυχολογήσουμε" τον Αλέξανδρο, όπως φαίνεται να ζητάς, φίλε Κέλσο, αν δεν ρίξουμε μια ματιά τουλάχιστον στο δυναμικό του οικογενιακού του πλάισιου; Η μήπως δεν ίσχυε η ψυχολογία εκείνες τς μέρες;

Και ΠΩΣ - κυρίως (όχι, πείτε μου) - θα μπορέσω να το προσεγγίσω το θέμα «εσωτερικά μόνο», και να έχω κάποιο βαθμό σιγουρότητας οτι οι συνειρμοί μου δεν είναι ΜΟΝΟΝ ΒΟΛΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ;..."


Την καλημέρα μου σε όλους τους φίλους...

Αγαπητέ μου Κυνικέ, να ΥΠΟΘΕΣΩ ότι ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ με προσοχή το τι ζήτησα;
Αυτό που ζήτησα και που φυσικά ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να ζητάω ώς μοντέλο και μοτίβο συζήτησης, είναι:

"...Να υπερβούμε εαυτό και να προσεγγίσουμε το θέμα μέσα απο την καθαρά ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΗ...
Να μήν ασχοληθούμε ΚΑΘΟΛΟΥ με γεγονότα ιστορικά, αλλά με βάση αυτά τα ιστορικά γεγονότα να ανακαλύψουμε τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ που στο σύνολό τους έφτιαξαν τα όσα ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ... "


Τόσο απλά, τουλάχιστον για μένα...
Σχετικά τώρα με τις ΦΑΝΑΤΑΣΙΩΣΕΙΣ...
Υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ της ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ και της ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗΣ αγαπητέ μου...
Ερεύνησε και θα το ανακαλύψεις και εσύ...
Επιθυμώ εδώ την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ του καθενός μας και ΟΧΙ τις φαντασιώσεις που τυχόν μπορεί να έχουμε...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Τετ Ιουν 22, 2005 12:52 pm

Αγαπητέ Κέλσο

Χαίρομαι που το θέτεις έτσι!

Ειλικρινά μπορώ να πώ οτι η διαχώριση των έννοιων της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ και της ΒΟΛΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΣ είναι το μόνο σοβαρό θέμα που με απαχολεί εδώ και αρκετά χρόνια... Με οτιδήποτε άλλο κι αν ασχολούμαι, το βρίσκω λίγο-πολυ τετριμένο! Στην ουσία θέλω να με βλέπω σαν Δεισιδαιμονιολόγο!
Για αυτό σε ευχαριστώ για την παρότρυνσή σου: "Ερεύνησε και θα το ανακαλύψεις και εσύ... " θα την εφαρμώσω ακόμα πιο πολύ από ο,τι έχω κάνει μέχρι τώρα!

====

Πάντως πρέπει να σου πώ (ίσως φταίνε τα αδύναμα Ελληνικά μου) οτι η φράση
«Να μήν ασχοληθούμε ΚΑΘΟΛΟΥ με γεγονότα ιστορικά, αλλά με βάση αυτά τα ιστορικά γεγονότα να ανακαλύψουμε τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ»
μου άφησε κάποιο περιθώριο απορίας.

Τώρα που το διευκρινίζεις έτσι, ομολογώ οτι ακούγεται πολύ πιο λογικο (σε εμένα τουλάχιστον).

Από ποια ιστορικά γεγονότα θες να αρχίσεις;
Εγώ βασικά θα ήθελα να δούμε τις σχέσεις του με γονείς και δασκάλους, αλλά θα περιμένω πρώτα την πρότασή σου....

Φιλικά

k

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιουν 22, 2005 2:46 pm

Ο kynikos έγραψε:"...Από ποια ιστορικά γεγονότα θες να αρχίσεις;
Εγώ βασικά θα ήθελα να δούμε τις σχέσεις του με γονείς και δασκάλους, αλλά θα περιμένω πρώτα την πρότασή σου..."


Καλέ μου φίλε Κυνικέ...

Το μαγευτικό στην ΦΑΝΤΑΣΙΑ είναι πώς ΔΕΝ ακολουθεί κατ' ανάγκην την "λογική"...
Απο "κάποιο" στοιχείο ως ερέθισμα ξεκινά και κάνει διαδρομές ΟΧΙ τόσο εγκεφαλικές, ΟΣΟ διαδρομές ΨΥΧΙΚΕΣ δηλαδή με τα εργαλεία της Ψυχής της οποίας και η ίδια είναι ένα "δημιουργικό κομμάτι"...

Αυτές λοιπόν τις αναθυμιάσεις της Ψυχής αναζητώ να ακούσω και να διαβάσω απο όλους μας και αυτό γιατί πιστεύω πώς η Ψυχή είναι ο οδηγός μας σε αυτό που αποκαλούμε ΖΩΗ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιουν 22, 2005 3:13 pm

Α! να σας δώσω ένα "παράδειγμα"...

Ξέρουμε λοιπόν απο την ΙΣΤΟΡΙΑ του Ω! Μέγα αυτού στρατηλάτη ότι ΠΡΙΝ απο την μαθητεία του στα χέρια της Λογικής του Αριστοτέλους, μυήθηκε στα Μεγάλα Μυστήρια...
Τα Καβείρια Μυστήρια...

Προσωπικά απο αυτήν του την μύηση, στα ύψιστα (και άγνωστα στον σημερινό ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ επιστήμονικοφιλόλογο) αυτά Διδακτήρια της Ψυχής, είναι που του αποδίδω τον τίτλο ΜΕΓΑ...
Όπως και σε ΚΑΘΕ μυημένο στα Μυστήρια του Πυρός των Καβείρων...

Ας δούμε με λίγο "εσωτερικό μάτι" πτυχές απο αυτό το γεγονός...
Ας δούμε τον Αλέξανδρο να μπαίνει στο άντρο των Καβείρων, εκεί στο μαγικό νησί της Σαμοθράκης...

Στο άντρο λοιπόν των Καβείριων Μυστηρίων, λατρεύονταν οι θεότητες του Πυρός και σαν θεότητες του Πυρός, ποιόν άλλον θα είχαν ώς πατέρα, παρά τον Μέγα ΗΦΑΙΣΤΟ...
Όμως τους σε ΑΓΝΩΣΤΟ αριθμό Καβείρους τους λάτρευαν ΚΑΙ σε άλλα μέρη, με παρόμοια ονομασία...

Είναι η Κάμπιρι (Kabiri ή Kabeiri) των Φοινίκων και όχι ΜΟΝΟ...
Και οι Εβραίοι τους λάτρευαν...
Ο Θερά, ο πατέρας του Αβραάμ τους λάτρευε κάτω απο το όνομα Τεραφείμ και τους έδωναν την εικόνα του ΟΦΙ...

Στην Χριστιανική ΑΓΓΕΛΟΛΟΓΙΑ έχουν περάσει με το όνομα Σεραφείμ, θα τα βρούμε (αν δεν κάνω λάθος) στο βιβλίο του Ησαϊα να έχουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ μορφή, αλλά με ΤΡΙΑ ζεύγη φτερούγες...

Και τώρα αρχίζουν τα "παράξενα"....
Παράξενα, μα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και θα κατανοήσουμε ίσως το ΓΙΑΤΙ ο Εβραίος ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ του Ναού έστεψε τον Ω!Μέγα ΕΛΛΗΝΑ 'Ανδρα...

Η λέξη Σεραφείμ είναι ΚΑΙ αυτή σημιτική και γράφεται ώς ShRPIM ώς ΟΦΕΙΣ, αλλά έλα που η ρίζα της λέξεως ShRP σημαίνει ΚΑΤΑΚΑΙΩ!!!
Να και ΠΑΛΙ η φωτία, το ΠΥΡ των Καβείρων, το Πύρ του ΗΦΑΙΣΤΟΥ, το Πύρ που ΕΚΛΕΨΕ ο Προμηθέας και τόσο ΑΠΛΟΧΕΡΑ μοιράστηκε μαζί ΜΑΣ!!!

Είναι ο ΟΦΙΣ από χαλκό που ΜΕΣΑ στην έρημο ύψωσε επάνω σε ένα ΣΤΑΥΡΟ ο Μύστης Οσαρσίφ (Μωυσής)...
Και ο ΧΑΛΚΟΣ έιναι κόκκινος όπως ΚΑΙ η ΦΩΤΙΑ....
Η Θεϊκή Φωτιά που έκαιγε ΑΕΝΑΑ μέσα στο Άντρο των Καβείρων...

Τι έμαθε απο ΑΥΤΟΥΣ ο Αλέξανδρος και έγινε ΜΕΤΑ... Ω!Μέγας;;;
Τι ΕΙΔΑΝ επάνω του οι Ιερείς των λαών που ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ και τον καταστήσαν ΙΣΟΘΕΟ;;;
Ακόμα και στην μακρυνή Κίνα, υπάρχει μια ονομασία...
Κίβερ-σάν που είναι το ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΩΜΑ ή αλλιώς το "Σώμα της Σκέψεις"...

Σε σκέψεις πάντως σίγουρα σας έβαλα φίλοι μου...

Κέλσος ο Φιλαλήθης

Χρυσος κλωνος
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2005 5:40 am

Δημοσίευσηαπό Χρυσος κλωνος » Τετ Ιούλ 06, 2005 6:10 am

Χαιρετε!
Επι του θεματος εχω να πω το εξης:
Ενταξει να μην ασχολουμαστε με τα ιστορικα γεγονοτα, αλλα μην τα κακοποιουμε κι ολας!!!
Εξηγουμαι:
Αλφον) Ο Αλεξανδρος δεν πεθανε στην Αιγυπτο, αλλα στην Βαβυλωνα. Στην Αιγυπτο ΠΙΘΑΝΩΣ εταφη.
Βητον) Ουδεποτε εχρισθη απο τον αρχιερεα του ναου.
Γαμον)Ειναι δυνατον να μυηθηκε στα καβειρια σε ηλικια 12 ετων?
Δελτον) το "Αλ" ال στα αραβικα ειναι το οριστικο αρθρο. Ο Θεος αραβιστι ειναι Αλλά (το τελικο "χ" δεν προφερεται)

Gothic
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 12:30 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gothic » Τετ Ιούλ 06, 2005 12:06 pm

Να μας ακούσουν οι αρχαιοελληνόπληκτοι θα μας καρατομίσουν :D

Λοιπόν ας είμαστε λιγάκι προσεκτικοί με τις ερμηνείες των λέξεων ειδικά όταν αυτές είναι ελληνικές.

Κάποιοι άλλοι προσπαθούν να τραβήξουν από τα μαλλιά τις λέξεις των άλλων γλωσσών για να τις κάνουν ελληνικές και εδώ τώρα "αραβοποιούμε" ελληνικότατη λέξη.
Έτσι απλά, για να στηρίξουμε αυτό που λέμε.

Αλέξανδρος= Αυτός που αποκρούει, ανθίσταται των ανδρών.

Ας δούμε τις λέξεις :

Αλεξίσφαιρον
Αλεξικέραυνον
Αλεξήλιον
Αλεξιβρόχιον
Αλεξίπτωτον κ.ο.κ


Με την πιο πάνω ερμηνεία τι θα βγάλουμε;;;

Πολύ σωστά "Αλ" είναι το αραβικό άρθρο και ΔΕΝ σημαίνει ΘΕΟΣ !

"ΕΛ" σημαίνει Θεός αλλά σε άλλη γλώσσα και όχι την αραβική.

Συγγνώμη αν γίνομαι λίγο απόλυτος αλλά όταν γράφουμε κάποια πράγματα να αναφέρουμε και που τα βρίσκουμε... αν θέλουμε να μας βλέπουν και σοβαρά...

Κατά την άποψή μου η παραπάνω ερμηνεία του "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" είναι παντελώς απαράδεκτη και νομίζω συμφωνούν και οι περισσότεροι φιλόλογοι μαζί μου.

Καλή μέρα σε όλους :)
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Ιούλ 06, 2005 1:15 pm

Gothic έγραψε:Πολύ σωστά "Αλ" είναι το αραβικό άρθρο και ΔΕΝ σημαίνει ΘΕΟΣ !

"ΕΛ" σημαίνει Θεός αλλά σε άλλη γλώσσα και όχι την αραβική.


Φίλτατέ μου Gothic,

δηλαδή το "Αλ" δεν προέρχεται από κει που βγήκε και το "Ελ" :?:

Ή για να είμαι πιο ακριβής: το "Ελ" δεν προέκυψε από το "Αλ" των Χαναναίων :?:

Το Eloh και το Allah δεν εκφράζουν την ίδια έννοια :?:

Εν πάσει περιπτώσει, νομίζω ότι σύμφωνα με τα Αραβικά είναι που επιβεβαιώνεται εν μέρει ο συλλογισμός του φιλτάτου Κέλσου, για τον εξής απλούστατο λόγο:

Συνηθίζεται να υποστηρίζεται η άποψη ότι το "Αλ" στη λέξη "Αλλάχ" δίνει έμφαση, καθιστώντας το Θεό "ένα", "μοναδικό", είναι δηλαδή με άλλα λόγια: Ο ΕΝΑΣ.

Σε πολλά αραβικά λεξικά αυτή η ερμηνεία θεωρείται λανθασμένη και λέγεται ότι το "Αλ" δεν είναι άρθρο, αλλά ότι το όνομα του Θεού σημαίνει (και κατά το Κοράνι) "το Ον το οποίο περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά της τελειότητας", δηλαδή το Ον που είναι τέλειο από κάθε άποψη (Σοφία, Ισχύ κλπ.), και κατέχει τις καλύτερες και ευγενικότερες αρετές που θα μπορούσε νους να συλλάβει στον υπέρτατό τους βαθμό.

Ειναι δυνατον να μυηθηκε στα καβειρια σε ηλικια 12 ετων?


Χρυσέ Κλώνε, καλωσήλθες!

Γιατί να μην είναι δυνατόν, αγαπητέ :?:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Gothic
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 12:30 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gothic » Τετ Ιούλ 06, 2005 2:12 pm

δηλαδή το "Αλ" δεν προέρχεται από κει που βγήκε και το "Ελ"

Ή για να είμαι πιο ακριβής: το "Ελ" δεν προέκυψε από το "Αλ" των Χαναναίων

Το Eloh και το Allah δεν εκφράζουν την ίδια έννοια


Αυτό δεν θα το έλεγα με βεβαιότητα με τίποτε !
Μπορείς εσύ; :shock:

Κι αν ακόμη αυτό ισχύει δεν καταλαβαίνω γιατί το όνομα του Αλέξανδρου θα πρέπει να έχει ΚΑΙ αραβική ρίζα.
Νομίζω δεν βαφτίστηκε εκεί....

Άποψή μου...συγγνώμη που τη λέω...
Εικόνα

Gothic
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 12:30 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gothic » Τετ Ιούλ 06, 2005 2:24 pm

Επί τη ευκαιρία σας παραθέτω και τα 99 ονόματα του Θεού σύμφωνα με το Ισλάμ :


"# Allah

* Allah, He who has the Godhood which is the power to create the entities.

# Ar-Rahmaan

* The Compassionate, The Beneficient, The One who has plenty of mercy for the believers and the blasphemers in this world and especially for the believers in the hereafter.

# Ar-Raheem

* The Merciful, The One who has plenty of mercy for the believers.

# Al-Malik

* The King, The Sovereign Lord, The One with the complete Dominion, the One Whose Dominion is clear from imperfection.

# Al-Quddoos

* The Holy, The One who is pure from any imperfection and clear from children and adversaries.

# As-Salaam

* The Source of Peace, The One who is free from every imperfection.

# Al-Mu'min

* Guardian of Faith, The One who witnessed for Himself that no one is God but Him. And He witnessed for His believers that they are truthful in their belief that no one is God but Him.

# Al-Muhaimin

* The Protector, The One who witnesses the saying and deeds of His creatures.

# Al-^Azeez

* The Mighty, The Strong, The Defeater who is not defeated.

# Al-Jabbaar

* The Compeller, The One that nothing happens in His Dominion except that which He willed.

# Al-Mutakabbir

* The Majestic, The One who is clear from the attributes of the creatures and from resembling them.

# Al-Khaaliq

* The Creator, The One who brings everything from non-existence to existence.

# Al-Bari'

* The Evolver, The Maker, The Creator who has the Power to turn the entities.

# Al-Musawwir

* The Fashioner, The One who forms His creatures in different pictures.

# Al-Ghaffaar

* The Great Forgiver, The Forgiver, The One who forgives the sins of His slaves time and time again.

# Al-Qahhaar

* The Subduer, The Dominant, The One who has the perfect Power and is not unable over anything.

# Al-Wahhaab

* The Bestower, The One who is Generous in giving plenty without any return. He is everything that benefits whether Halal or Haram.

# Al-Razzaaq

* The Sustainer, The Provider.

# Al-Fattaah

* The Opener, The Reliever, The Judge, The One who opens for His slaves the closed worldy and religious matters.

# Al-^Aleem

* The All-knowing, The Knowledgeable; The One nothing is absent from His knowledge.

# Al-Qaabid

* The Constricter, The Retainer, The Withholder, The One who constricts the sustenance by His wisdomand expands and widens it with His Generosity and Mercy.

# Al-Baasit

* The Expander, The Englarger, The One who constricts the sustenance by His wisdomand expands and widens it with His Generosity and Mercy.

# Al-Khaafid

* The Abaser, The One who lowers whoever He willed by His Destruction and raises whoever He willed by His Endowment.

# Ar-Raafi^

* The Exalter, The Elevator, The One who lowers whoever He willed by His Destruction and raises whoever He willed by His Endowment.

# Al-Mu^iz

* The Honorer, He gives esteem to whoever He willed, hence there is no one to degrade Him; And He degrades whoever He willed, hence there is no one to give Him esteem.

# Al-Muthil

* The Dishonorer, The Humiliator, He gives esteem to whoever He willed, hence there is no one to degrade Him; And He degrades whoever He willed, hence there is no one to give Him esteem.

# As-Samee^

* The All-Hearing, The Hearer, The One who Hears all things that are heard by His Eternal Hearing without an ear, instrument or organ.

# Al-Baseer

* The All-Seeing, The One who Sees all things that are seen by His Eternal Seeing without a pupil or any other instrument.

# Al-Hakam

* The Judge, He is the Ruler and His judgment is His Word.

# Al-^Adl

* The Just, The One who is entitled to do what He does.

# Al-Lateef

* The Subtle One, The Gracious, The One who is kind to His slaves and endows upon them.

# Al-Khabeer

* The Aware, The One who knows the truth of things.

# Al-Haleem

* The Forebearing, The Clement, The One who delays the punishment for those who deserve it and then He might forgive them.

# Al-^Azeem

* The Great One, The Mighty, The One deserving the attributes of Exaltment, Glory, Extolement,and Purity from all imperfection.

# Al-Ghafoor

* The All-Forgiving, The Forgiving, The One who forgives a lot.

# Ash-Shakoor

* The Grateful, The Appreciative, The One who gives a lot of reward for a little obedience.

# Al-^Aliyy

* The Most High, The Sublime, The One who is clear from the attributes of the creatures.

# Al-Kabeer

* The Most Great, The Great, The One who is greater than everything in status.

# Al-Hafeez

* The Preserver, The Protector, The One who protects whatever and whoever He willed to protect.

# Al-Muqeet

* The Maintainer, The Guardian, The Feeder, The Sustainer, The One who has the Power.

# Al-Haseeb

* The Reckoner, The One who gives the satisfaction.

# Aj-Jaleel

* The Sublime One, The Beneficent, The One who is attributed with greatness of Power and Glory of status.

# Al-Kareem

* The Generous One, The Bountiful, The Gracious, The One who is attributed with greatness of Power and Glory of status.

# Ar-Raqeeb

* The Watcher, The Watchful, The One that nothing is absent from Him. Hence it's meaning is related to the attribute of Knowledge.

# Al-Mujeeb

* The Responsive, The Hearkener, The One who answers the one in need if he asks Him and rescues the yearner if he calls upon Him.

# Al-Wasi^

* The Vast, The All-Embracing, The Knowledgeable.

# Al-Hakeem

* The Wise, The Judge of Judges, The One who is correct in His doings.

# Al-Wadood

* The Loving, The One who loves His believing slaves and His believing slaves love Him. His love to His slaves is His Will to be merciful to them and praise them:Hence it's meaning is related to the attributes of the Will and Kalam (His attribute with which He orders and forbids and spoke to Muhammad and Musa -peace be upon them- . It is not a sound nor a language nor a letter.).

# Al-Majeed

* The Most Glorious One, The Glorious, The One who is with perfect Power, High Status, Compassion, Generosity and Kindness.

# Al-Ba^ith

* The Reserrector, The Raiser (from death), The One who resurrects His slaves after death for reward and/or punishment.

# Ash-Shaheed

* The Witness, The One who nothing is absent from Him.

# Al-Haqq

* The Truth, The True, The One who truly exists.

# Al-Wakeel

* The Trustee, The One who gives the satisfaction and is relied upon.

# Al-Qawiyy

* The Most Strong, The Strong, The One with the complete Power.

# Al-Mateen

* The Firm One, The One with extreme Power which is un-interrupted and He does not get tired.

# Al-Waliyy

* The Protecting Friend, The Supporter.

# Al-Hameed

* The Praiseworthy, The praised One who deserves to be praised.

# Al-Muhsee

* The Counter, The Reckoner, The One who the count of things are known to him.

# Al-Mubdi'

* The Originator, The One who started the human being. That is, He created him.

# Al-Mu^eed

* The Reproducer, The One who brings back the creatures after death.

# Al-Muhyi

* The Restorer, The Giver of Life, The One who took out a living human from semen that does not have a soul. He gives life by giving the souls back to the worn out bodies on the resurrection day and He makes the hearts alive by the light of knowledge.

# Al-Mumeet

* The Creator of Death, The Destroyer, The One who renders the living dead.

# Al-Hayy

* The Alive, The One attributed with a life that is unlike our life and is not that of a combination of soul, flesh or blood.

# Al-Qayyoom

* The Self-Subsisting, The One who remains and does not end.

# Al-Waajid

* The Perceiver, The Finder, The Rich who is never poor. Al-Wajd is Richness.

# Al-Waahid

* The Unique, The One, The One without a partner.

# Al-Ahad

* The One.

# As-Samad

* The Eternal, The Independent, The Master who is relied upon in matters and reverted to in ones needs.

# Al-Qaadir

* The Able, The Capable, The One attributed with Power.

# Al-Muqtadir

* The Powerful, The Dominant, The One with the perfect Power that nothing is withheld from Him.

# Al-Muqaddim

* The Expediter, The Promoter, The One who puts things in their right places. He makes ahead what He wills and delays what He wills.

# Al-Mu'akh-khir

* The Delayer, the Retarder, The One who puts things in their right places. He makes ahead what He wills and delays what He wills.

# Al-'Awwal

* The First, The One whose Existence is without a beginning.

# Al-'Akhir

* The Last, The One whose Existence is without an end.

# Az-Zaahir

* The Manifest, The One that nothing is above Him and nothing is underneath Him, hence He exists without a place. He, The Exalted, His Existence is obvious by proofs and He is clear from the delusions of attributes of bodies.

# Al-Baatin

* The Hidden, The One that nothing is above Him and nothing is underneath Him, hence He exists without a place. He, The Exalted, His Existence is obvious by proofs and He is clear from the delusions of attributes of bodies.

# Al-Walee

* The Governor, The One who owns things and manages them.

# Al-Muta^ali

* The Most Exalted, The High Exalted, The One who is clear from the attributes of the creation.

# Al-Barr

* The Source of All Goodness, The Righteous, The One who is kind to His creatures, who covered them with His sustenance and specified whoever He willed among them by His support, protection, and special mercy.

# At-Tawwaab

* The Acceptor of Repentance, The Relenting, The One who grants repentance to whoever He willed among His creatures and accepts his repentance.

# Al-Muntaqim

* The Avenger, The One who victoriously prevails over His enemies and punishes them for their sins. It may mean the One who destroys them.

# Al-^Afuww

* The Pardoner, The Forgiver, The One with wide forgiveness.

# Ar-Ra'uf

* The Compassionate, The One with extreme Mercy. The Mercy of Allah is His will to endow upon whoever He willed among His creatures.

# Malik Al-Mulk

* The Eternal Owner of Sovereignty, The One who controls the Dominion and gives dominion to whoever He willed.

# Thul-Jalali wal-Ikram

* The Lord of Majesty and Bounty, The One who deserves to be Exalted and not denied.

# Al-Muqsit

* The Equitable, The One who is Just in His judgment.

# Aj-Jaami^

* The Gatherer, The One who gathers the creatures on a day that there is no doubt about, that is the Day of Judgment.

# Al-Ghaniyy

* The Self-Sufficient, The One who does not need the creation.

# Al-Mughni

* The Enricher, The One who satisfies the necessities of the creatures.

# Al-Maani^

* The Preventer, The Withholder.

# Ad-Daarr

* The Distresser, The One who makes harm reach to whoever He willed and benefit to whoever He willed.

# An-Nafi^

* The Propitious, The One who makes harm reach to whoever He willed and benefit to whoever He willed.

# An-Noor

* The Light, The One who guides.

# Al-Haadi

* The Guide, The One whom with His Guidance His belivers were guided, and with His Guidance the living beings have been guided to what is beneficial for them and protected from what is harmful to them.

# Al-Badi^

* The Incomparable, The One who created the creation and formed it without any preceding example.

# Al-Baaqi

* The Everlasting, The One that the state of non-existence is impossible for Him.

# Al-Waarith

* The Supreme Inheritor, The Heir, The One whose Existence remains.

# Ar-Rasheed

* The Guide to the Right Path, The One who guides.

# As-Saboor

* The Patient, The One who does not quickly punish the sinners. "


Στα 98 από αυτά - εκτός του Allah - είναι φανερή η θέση του Al ως άρθρου.

Ίσως διαφέρει το Allah....μπορεί αλλά σίγουρα το Al δεν σημαίνει Θεός σε κανένα από αυτά.
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Ιούλ 06, 2005 2:52 pm

Gothic έγραψε:Αυτό δεν θα το έλεγα με βεβαιότητα με τίποτε !
Μπορείς εσύ; :shock:


Αγαπητέ μου, όποια άποψη έχεις, την έχεις με βεβαιότητα :?:

Αν απαντήσεις καταφατικά, θα είναι σειρά μου να εκπλαγώ.

Εν πάσει περιπτώσει, δε νομίζω ότι μπορεί να υπάρχει βεβαιότητα σε τέτοια ζητήματα.
Λογικούς συνειρμούς κάνουμε...

Αν υπάρχει κάτι το παράλογο στο συνειρμό, εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. :)

Gothic έγραψε:Κι αν ακόμη αυτό ισχύει δεν καταλαβαίνω γιατί το όνομα του Αλέξανδρου θα πρέπει να έχει ΚΑΙ αραβική ρίζα.
Νομίζω δεν βαφτίστηκε εκεί....

Άποψή μου...συγγνώμη που τη λέω...


Δε νομίζω ότι αυτό το οποίο ο Κέλσος προσπαθεί να πει, είναι ότι υπάρχει Αραβική καταγωγή ή προέλευση είτε του ιδίου, είτε του ονόματός του.

Παρ' όλα αυτά, όλοι μπορούμε να καταθέτουμε τις απόψεις μας, δεν χρειάζεται να ζητάμε συγγνώμη γι' αυτό και εκείνος θα δώσει τις δικές του εξηγήσεις...

Σ' ευχαριστούμε για την παράθεση των 98 ονομάτων, αλλά κι εγώ σε αραβικό λεξικό βρήκα την απόδοση την οποία κατέγραψα και μάλιστα, εξηγούσε ότι αν το "Αλ" ήταν άρθρο, τότε σε κάποιες χαρακτηριστικές αραβικές εκφράσεις θα έπρεπε να αφαιρείται, διότι προκύπτουν δύο τύποι άρθρων μαζί και κάτι τέτοιο δε συμβαίνει στην πραγματικότητα.
Ας τα λάβουμε όλα υπ' όψιν, λοιπόν, δεν είναι κακό νομίζω, κι ας δούμε πού θα μας οδηγήσει...
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry


Επιστροφή σε “- ΟΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες