Τάγμα Του Κρίνου Και Του Αετού
Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2005 12:50 pm
Τάγμα Του Κρίνου Και Του Αετού
Τι πραγματικά ξέρετε για αυτό το τάγμα; Έχει σχέσεις με τον ελευθεροτεκτονισμό; (σαν ιδεολογία και σαν τυπικά) πως μπορούμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί τους; Εκτός από τα blind-mails πού έχει η επίσημη σελίδα τους.
Καλώς όρισες, Godfather.
Προφανώς έχεις επισκεφθεί τις ιστοσελίδες του Τάγματος (υπάρχουν δύο ελληνικές, αν δεν απατώμαι) άρα σε γενικές γραμμές γνωρίζεις γι' αυτό από τις επίσημες δηλώσεις.
Δεν έχει άμεση σχέση με τον Τεκτονισμό, αλλά και όλα είναι σχετικά. Όλες οι μυστικιστικές σχολές στοχεύουν στο ίδιο έργο ακολουθώντας η καθεμιά το δικό της δρόμο. Κάπου-κάπου οι δρόμοι όλων των σχολών διασταυρώνονται.
Προφανώς έχεις επισκεφθεί τις ιστοσελίδες του Τάγματος (υπάρχουν δύο ελληνικές, αν δεν απατώμαι) άρα σε γενικές γραμμές γνωρίζεις γι' αυτό από τις επίσημες δηλώσεις.
Δεν έχει άμεση σχέση με τον Τεκτονισμό, αλλά και όλα είναι σχετικά. Όλες οι μυστικιστικές σχολές στοχεύουν στο ίδιο έργο ακολουθώντας η καθεμιά το δικό της δρόμο. Κάπου-κάπου οι δρόμοι όλων των σχολών διασταυρώνονται.
-
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
- Τοποθεσία: Athens
Καλώς ήλθες στην παρέα μας Godfather,
Πιστεύω πως το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις για να μάθεις περισσότερα για το ΤΚ+Α, είναι να έλθεις σε επαφή με τους ίδιους τους υπεύθυνους - για τέτοιου είδους θέματα - του Τάγματος.
Θα σου πρότεινα, λοιπόν, να ρίξεις μια ματιά στην επίσημη ιστοσελίδα του, στο: http://www.krinaetos.gr. Νομίζω ότι τα κείμενα που αφορούν την Ταυτότητα και τις Αρχές του είναι αρκετά κατατοπιστικές και απαντούν ήδη στα ερωτήματα που έθεσες:
Απ' όσο γνωρίζω ο ίδιος, οι μυητικοί βαθμοί του ιδίου του Τάγματος είναι βαθμοί της Ιπποσύνης (γίνονται δεκτοί και άντρες και γυναίκες...άρα Αδελφός/Αδελφή Εταίρος, Ιππότης/Δέσποινα κ.λ.π.), όπως και η Εκπαίδευση, η Ελεημοσύνη και η Επέκταση του Φυσικού Κώδικα Αρχών είναι πιστές στην αρχετυπική δομή των Ιπποτικών Ταγμάτων.
Όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει άμεση σχέση με τον Ελευθεροτεκτονισμό, αλλά ίσως έμμεση - διότι το κάθε μέλος έχει το δικαίωμα να ανήκει και σε άλλα Τάγματα, Εταιρίες και Αδελφότητες και με απόλυτο σεβασμό στις επιλογές των θρησκευτικών του/της αντιλήψεων.
Λόγω του ότι ο συνιδρυτής του ΤΚ+Α (μαζί με την Μαρία Ρουτσίν Ντυπρέ), Δημήτριος Πλάτων Σεμελάς, είχε λάβει την Διαδοχή του Μέγα Αττικού και επίσης, είχε μυηθεί στον Μαρτινισμό, στην Διδασκαλία του Τάγματος συμπεριλαμβάνονται και μέρη που αφορούν την Μαρτινιστική και την ΡοδοΣταυρική Παράδοση.
Αυτά τα ολίγα από εμένα. Όπως και προείπα, θα ήταν καλύτερο να έλθεις σε επαφή με τους ανθρώπους του Τάγματος μεσω mail (δεν είναι τυφλά , κάποιος άνθρωπος απαντάει και νομίζω πως δεν είναι δύσκολο να κανονίσεις μία συνάντηση).
Πιστεύω πως το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις για να μάθεις περισσότερα για το ΤΚ+Α, είναι να έλθεις σε επαφή με τους ίδιους τους υπεύθυνους - για τέτοιου είδους θέματα - του Τάγματος.
Θα σου πρότεινα, λοιπόν, να ρίξεις μια ματιά στην επίσημη ιστοσελίδα του, στο: http://www.krinaetos.gr. Νομίζω ότι τα κείμενα που αφορούν την Ταυτότητα και τις Αρχές του είναι αρκετά κατατοπιστικές και απαντούν ήδη στα ερωτήματα που έθεσες:
Η Διεύθυνση του Τάγματος του Κρίνου και του Αετού δηλώνει κατά τρόπον επίσημο ότι το Τάγμα δεν ευρίσκεται σε σχέση με κανένα άλλο Τάγμα, Εταιρεία, Αδελφότητα ή άλλη μυητική ή κοινωνική ή οιασδήποτε άλλης φύσεως Ομάδα.
Ελεύθερο και ανεξάρτητο, το Τάγμα του Κρίνου και του Αετού απονέμει, μαζί με τους δικούς του μυητικούς βαθμούς, τους ΡοδοΣταυρικούς βαθμούς και δηλώνει ότι οι βαθμοί αυτοί δεν ανήκουν σε κανένα συνεταιρισμό που να υπάρχει επί της γης. Οι βαθμοί αυτοί δεν είναι παρά βαθμοί της εξελίξεως του ανθρωπίνου όντος στην περιοχή της Μυήσεως.
Πράγματι, ένας ΡοδόΣταυρος δεν είναι ένα μέλος που ανήκει σε αυτή ή εκείνη την Αδελφότητα ή Συνεταιρισμό, αλλά είναι το ον το οποίον έφθασε δια της εξελίξεώς του, ηθικής (της Αγάπης) και πνευματικής (της Σοφίας) στην κατάσταση του ΡοδοΣταύρου.
Οι διάφοροι ΡοδοΣταυρικοί βαθμοί, που δίδονται από το Τάγμα, δεν είναι παρά σταθμοί δια μέσου των οποίων ο άνθρωπος φθάνει να ζει την κατάσταση του ΡοδοΣταύρου.
Δανεισθήκαμε τους σταθμούς αυτούς των βαθμών από μίαν αρχαία Αδελφότητα, η οποία έχει πλέον παύσει να ζει, προ πολλού.
Η Διεύθυνση θεώρησε καθήκον της να τα δηλώσει αυτά για να παύσει η αμφιβολία και για να βεβαιώσει μίαν ακόμη φορά την ανεξαρτησία και ελευθερία της προσωπικότητας τόσο της συλλογικής, για το Τάγμα, όσο και ατομικής, για τα μέλη του.
Η Διεύθυνση του Τάγματος του Κρίνου και του Αετού.
Απ' όσο γνωρίζω ο ίδιος, οι μυητικοί βαθμοί του ιδίου του Τάγματος είναι βαθμοί της Ιπποσύνης (γίνονται δεκτοί και άντρες και γυναίκες...άρα Αδελφός/Αδελφή Εταίρος, Ιππότης/Δέσποινα κ.λ.π.), όπως και η Εκπαίδευση, η Ελεημοσύνη και η Επέκταση του Φυσικού Κώδικα Αρχών είναι πιστές στην αρχετυπική δομή των Ιπποτικών Ταγμάτων.
Όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει άμεση σχέση με τον Ελευθεροτεκτονισμό, αλλά ίσως έμμεση - διότι το κάθε μέλος έχει το δικαίωμα να ανήκει και σε άλλα Τάγματα, Εταιρίες και Αδελφότητες και με απόλυτο σεβασμό στις επιλογές των θρησκευτικών του/της αντιλήψεων.
Λόγω του ότι ο συνιδρυτής του ΤΚ+Α (μαζί με την Μαρία Ρουτσίν Ντυπρέ), Δημήτριος Πλάτων Σεμελάς, είχε λάβει την Διαδοχή του Μέγα Αττικού και επίσης, είχε μυηθεί στον Μαρτινισμό, στην Διδασκαλία του Τάγματος συμπεριλαμβάνονται και μέρη που αφορούν την Μαρτινιστική και την ΡοδοΣταυρική Παράδοση.
Αυτά τα ολίγα από εμένα. Όπως και προείπα, θα ήταν καλύτερο να έλθεις σε επαφή με τους ανθρώπους του Τάγματος μεσω mail (δεν είναι τυφλά , κάποιος άνθρωπος απαντάει και νομίζω πως δεν είναι δύσκολο να κανονίσεις μία συνάντηση).
-
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
- Τοποθεσία: Athens
Επίσης, όπως πολύ όμορφα είπε ο Elissaios
Άνθρωποι οι οποίοι είναι ειλικρινείς αναζητητές της Αλήθειας, κάποια στιγμή βρίσκονται σε εκείνα τα πολύ όμορφα 'σταυροδρόμια' που είναι γνωστά ως Αρχέτυπα. Δεν θα λεγα όλες οι σχολές, αλλά οι σοβαροί αναζητητές ή εσωτεριστές αναγνωρίζουν την Αδελφοσύνη στα πρόσωπα όλων των συνανθρώπων τους που αναζητούν και επιθυμούν να πραγματώσουν τις ίδιες Ιδέες. Ασχετα με το αν συμπορεύονται ή όχι επί της ιδίας οδού και σεβόμενοι απεριόριστα τις ενδόμυχες πεποιθήσεις και αντιλήψεις του κάθε ενός - τόσο διαφορετικού με τα άλλα - ανθρώπινου όντος.
Όλες οι μυστικιστικές σχολές στοχεύουν στο ίδιο έργο ακολουθώντας η καθεμιά το δικό της δρόμο. Κάπου-κάπου οι δρόμοι όλων των σχολών διασταυρώνονται.
Άνθρωποι οι οποίοι είναι ειλικρινείς αναζητητές της Αλήθειας, κάποια στιγμή βρίσκονται σε εκείνα τα πολύ όμορφα 'σταυροδρόμια' που είναι γνωστά ως Αρχέτυπα. Δεν θα λεγα όλες οι σχολές, αλλά οι σοβαροί αναζητητές ή εσωτεριστές αναγνωρίζουν την Αδελφοσύνη στα πρόσωπα όλων των συνανθρώπων τους που αναζητούν και επιθυμούν να πραγματώσουν τις ίδιες Ιδέες. Ασχετα με το αν συμπορεύονται ή όχι επί της ιδίας οδού και σεβόμενοι απεριόριστα τις ενδόμυχες πεποιθήσεις και αντιλήψεις του κάθε ενός - τόσο διαφορετικού με τα άλλα - ανθρώπινου όντος.
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2005 12:50 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
- Επικοινωνία:
Περαιτέρω ενημέρωσή σας για την Διδασκαλία του Τ. μπορεί να γίνει
είτε περιμένοντας να αναβάσουμε περισσότερα κείμενα στο site μας,
είτε συναντώμενος με τους αρμόδιους ενημέρωσης του Τ. (τηλ.
6932.**.**.**)
Auτο ειναι το μαιηλ(καλο ε?) που μου στειλανε οταν ζητησα να μου στειλουν καποιες περαιτερω πληροφοριες οσον αφορα το τι διδασκουν
---------------------------
Το μήνυμα έχει υποστεί επεξεργασία
ώστε να αποκρυφθούν στοιχεία τα οποία
ενδεχομένως άπτονται της δεδομένης εχεμυθείας
της ιδιωτικής επικοινωνίας
---------------------------
Πικος Απικος
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ pikos apikos,
να με συγχωρείς, αλλά διαβάζοντας το μήνυμά σου μου γεννήθηκε μία απορία.
Μήπως η απάντηση είναι ανάλογη της ερώτησης
Σε παρακαλώ, μη με παρεξηγήσεις, αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω τί περίμενες να λάβεις ως απάντηση.
να με συγχωρείς, αλλά διαβάζοντας το μήνυμά σου μου γεννήθηκε μία απορία.
Μήπως η απάντηση είναι ανάλογη της ερώτησης
Σε παρακαλώ, μη με παρεξηγήσεις, αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω τί περίμενες να λάβεις ως απάντηση.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
- Τοποθεσία: Athens
Φυσιολογική μου φαίνεται η απάντηση και σίγουρα θα ήταν πιο κατανοητή αν μας παρέθετες και την ακριβή ερώτηση.
Φίλε pikos, τους πήρες τηλέφωνο? τα είπατε? βρεθήκατε από κοντά?
Δε νομίζω να περίμενες να σου στείλουν Διδασκαλία μέσω μέιλ? Αλλά θα μου πεις τώρα, η 'online μύηση' είναι σύνηθες φαινόμενο. Απ' όσο γνωρίζω το ΤΚ+Α δεν ακολουθεί τέτοιες μεθόδους.
Επίσης, το τηλέφωνο που κοινοποίησες απεστάλλει σε εσένα προσωπικά ή είναι κοινοποιημένο από το ίδιο το site προς κοινή χρήση?
Φίλε pikos, τους πήρες τηλέφωνο? τα είπατε? βρεθήκατε από κοντά?
Δε νομίζω να περίμενες να σου στείλουν Διδασκαλία μέσω μέιλ? Αλλά θα μου πεις τώρα, η 'online μύηση' είναι σύνηθες φαινόμενο. Απ' όσο γνωρίζω το ΤΚ+Α δεν ακολουθεί τέτοιες μεθόδους.
Επίσης, το τηλέφωνο που κοινοποίησες απεστάλλει σε εσένα προσωπικά ή είναι κοινοποιημένο από το ίδιο το site προς κοινή χρήση?
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
- Επικοινωνία:
To τηλεφωνο μου το στειλανε ως απαντηση στο μηνημα που τους εστειλα
Δεν περιμενα μυηση online ουτε και ενδιαφερομουνα για μυηση απλα ειμαι περιεργος και ηθελα και θελω να μαθω το δικο τους μονοπατι.Αλλα περιμενα μερικα κειμενα η καποια συσταση για βιβλια του Σεμελα μιας και αφου δεν ξερω τιποτα γιαυτους δεν μπορω να διαβαζω ξεκαρφωτα και χωρις σειρα οτι βρω
Δεν περιμενα μυηση online ουτε και ενδιαφερομουνα για μυηση απλα ειμαι περιεργος και ηθελα και θελω να μαθω το δικο τους μονοπατι.Αλλα περιμενα μερικα κειμενα η καποια συσταση για βιβλια του Σεμελα μιας και αφου δεν ξερω τιποτα γιαυτους δεν μπορω να διαβαζω ξεκαρφωτα και χωρις σειρα οτι βρω
Πικος Απικος
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ pikos apikos,
να με συγχωρείς, αλλά διαβάζοντας το μήνυμά σου μου γεννήθηκε μία απορία.
Μήπως η απάντηση είναι ανάλογη της ερώτησης
Σε παρακαλώ, μη με παρεξηγήσεις, αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω τί περίμενες να λάβεις ως απάντηση.
Εχεις απολυτο δικιο Zadok δεν υπαρχειν θεμα παρεξηγησης! αλλα περιμενα κατι παραπανω που γραφω στο παραπανω μυνημα!
Πικος Απικος
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ μου pikos apikos,
νομίζω ότι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, όμως δεν ξέρω πόσο σαφής ήσουν στο αρχικό μήνυμά σου προς τον αποδέκτη - υπεύθυνο του χώρου αυτού.
Θεωρώ ότι η απάντηση ήταν καλοπροαίρετη και διερευνητική, προφανώς μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας του ατόμου πίσω από τον απρόσωπο υπολογιστή να γίνει πιο ανθρώπινος, άμεσος και συνεπώς, αποτελεσματικότερος με φιλική διάθεση προς κάθε ενδιαφερόμενο, εν προκειμένω εσένα.
Φυσικά, αυτή είναι η δική μου αντίληψη, αλλά ίσως αξίζει να δεις και μία άλλη οπτική...
Αλήθεια, αν δε γίνομαι αδιάκριτη, τελικά συνέχισες αυτή την επικοινωνία
νομίζω ότι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, όμως δεν ξέρω πόσο σαφής ήσουν στο αρχικό μήνυμά σου προς τον αποδέκτη - υπεύθυνο του χώρου αυτού.
Θεωρώ ότι η απάντηση ήταν καλοπροαίρετη και διερευνητική, προφανώς μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας του ατόμου πίσω από τον απρόσωπο υπολογιστή να γίνει πιο ανθρώπινος, άμεσος και συνεπώς, αποτελεσματικότερος με φιλική διάθεση προς κάθε ενδιαφερόμενο, εν προκειμένω εσένα.
Φυσικά, αυτή είναι η δική μου αντίληψη, αλλά ίσως αξίζει να δεις και μία άλλη οπτική...
Αλήθεια, αν δε γίνομαι αδιάκριτη, τελικά συνέχισες αυτή την επικοινωνία
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ μου pikos apikos,
νομίζω ότι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, όμως δεν ξέρω πόσο σαφής ήσουν στο αρχικό μήνυμά σου προς τον αποδέκτη - υπεύθυνο του χώρου αυτού.
Θεωρώ ότι η απάντηση ήταν καλοπροαίρετη και διερευνητική, προφανώς μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας του ατόμου πίσω από τον απρόσωπο υπολογιστή να γίνει πιο ανθρώπινος, άμεσος και συνεπώς, αποτελεσματικότερος με φιλική διάθεση προς κάθε ενδιαφερόμενο, εν προκειμένω εσένα.
Φυσικά, αυτή είναι η δική μου αντίληψη, αλλά ίσως αξίζει να δεις και μία άλλη οπτική...
Αλήθεια, αν δε γίνομαι αδιάκριτη, τελικά συνέχισες αυτή την επικοινωνία
Aγαπητη Zadok
ναι εχεις απολυτο δικιο γιατι και στο μυνημα που τους εστειλα εκανα μια ψυχρη ερωτηση.Αλλα παλι καμια κουβεντα παραπανω δε πιστευω οτι θα τους προκαλουσε υπερκοπωση!!!!
Δε συνεχισα την επικοινωνια γιατι δεν εχω και τοσο ενδιαφερον αλλα στο μελλον ισως το κανω αυτο τον καιρο δεν εχω και πολυ ελευθερο χρονο
Υ.Γ. δε γινεσαι αδιακριτη,κουβεντα κανουμε!
Πικος Απικος
Καλησπέρα φίλοι και αναζητητές,
θέλοντας να βοηθήσω στην ενημέρωση για το Τάγμα του Κρίνου και του Αετού παραθέτω τις δυο διευθύνσεις που, τουλάχιστον, ξέρω με κείμενα του Δ. Σεμελά και της Μ. Ντυπρέ
http://members.fortunecity.es/krinaetos/eon2.html
http://www.ifrance.com/martinismos/
θέλοντας να βοηθήσω στην ενημέρωση για το Τάγμα του Κρίνου και του Αετού παραθέτω τις δυο διευθύνσεις που, τουλάχιστον, ξέρω με κείμενα του Δ. Σεμελά και της Μ. Ντυπρέ
http://members.fortunecity.es/krinaetos/eon2.html
http://www.ifrance.com/martinismos/
ΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΩΘΗΣΕΤΑΙ, ΚΡΟΥΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΗΣΕΤΑΙ
Καλώς ήλθες Eagle 1 και σε ευχαριστούμε για τις διευθύνσεις.
Διευκρινίζω την υποκατηγορία της δεύτερης διεύθυνσης, στην οποία υπάρχουν ορισμένα έργα του Δ. Σεμελά:
http://martinismos.ifrance.com/biblio.html
Διευκρινίζω την υποκατηγορία της δεύτερης διεύθυνσης, στην οποία υπάρχουν ορισμένα έργα του Δ. Σεμελά:
http://martinismos.ifrance.com/biblio.html
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Ένα καλωσόρισμα κι από εμένα στο νέο μέλος EAGLE 1!
Τόσο εκείνος, όσο κι ο φίλος Elissaios μας παρέπεμψαν σε συνδέσμους, οι οποίοι αφορούν στο Μαρτινισμό.
Μήπως θα μπορούσαν να μας διευκρινίσουν αν οι δύο σχολές έχουν κοινή πορεία (σκεπτικό, ιδεολογία, πείτε το όπως θέλετε) και κατά πόσο;
Τόσο εκείνος, όσο κι ο φίλος Elissaios μας παρέπεμψαν σε συνδέσμους, οι οποίοι αφορούν στο Μαρτινισμό.
Μήπως θα μπορούσαν να μας διευκρινίσουν αν οι δύο σχολές έχουν κοινή πορεία (σκεπτικό, ιδεολογία, πείτε το όπως θέλετε) και κατά πόσο;
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
Δεν έχουν σχέση.
Λίγο πριν την εποχή που ιδρύθηκε το Τάγμα του Κρίνου & του Αετού, ιδρύονταν και άλλα στην Ευρώπη, όπως και το Μαρτινιστικό. Κάποιοι από τους ανθρώπους εκείνους τύχαινε να γνωρίζονται και ίσως να αλληλοεπηρεάζονται, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τα Τάγματα συνδέονται μεταξύ τους.
Μπορούμε μόνο να πούμε ότι και τα δύο αντλούν από τη ροδοσταυρική παράδοση.
Εδώ να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στο Μαρτινιστικό Τάγμα του Παπύς, που βασίζεται –χωρίς να συμπίπτει απόλυτα– στις διδασκαλίες του Σαιν-Μαρτέν, που βασίζονται –χωρίς επίσης να συμπίπτουν απόλυτα– στις αντιλήψεις του Μαρτινές ντε Πασκουαλλύ. Ειδικότερα ο Μαρτινιστικός δρόμος έχει σήμερα διάφορες εκδοχές που εκτός από την ίδια κεντρική ιδέα, κατά τα άλλα ακολουθούν παραλλαγμένες προσεγγίσεις.
Λίγο πριν την εποχή που ιδρύθηκε το Τάγμα του Κρίνου & του Αετού, ιδρύονταν και άλλα στην Ευρώπη, όπως και το Μαρτινιστικό. Κάποιοι από τους ανθρώπους εκείνους τύχαινε να γνωρίζονται και ίσως να αλληλοεπηρεάζονται, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τα Τάγματα συνδέονται μεταξύ τους.
Μπορούμε μόνο να πούμε ότι και τα δύο αντλούν από τη ροδοσταυρική παράδοση.
Εδώ να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στο Μαρτινιστικό Τάγμα του Παπύς, που βασίζεται –χωρίς να συμπίπτει απόλυτα– στις διδασκαλίες του Σαιν-Μαρτέν, που βασίζονται –χωρίς επίσης να συμπίπτουν απόλυτα– στις αντιλήψεις του Μαρτινές ντε Πασκουαλλύ. Ειδικότερα ο Μαρτινιστικός δρόμος έχει σήμερα διάφορες εκδοχές που εκτός από την ίδια κεντρική ιδέα, κατά τα άλλα ακολουθούν παραλλαγμένες προσεγγίσεις.
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Σ' ευχαριστώ καλέ μου Ελισσαίε.
Αυτό το οποίο με προβλημάτισε, είναι, ότι παρ' όλες τις διαφορές και την ενδεχομένως παντελώς ασύμβατη καταγωγή ή και ανάπτυξη, η ιστοσελίδα της μίας σχολής προβάλλει κείμενα του ιδρυτή της άλλης.
Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι βρήκαν κοινά στοιχεία στην πορεία ή προκύπτουν ως απόρροια της όποιας συνέχειας με τη ροδοσταυρική παράδοση, την οποία κατά κάποια έννοια διατηρούν και οι δύο;
Αν θυμάμαι καλώς, τα σύγχρονα τμήματα του μαρτινισμού μπορεί να είναι σχεδόν σύγχρονα του Κριναετού, όμως έχουν σαφώς παλαιότερες καταβολές, όπως μας ανέφερες.
Αυτό το οποίο με προβλημάτισε, είναι, ότι παρ' όλες τις διαφορές και την ενδεχομένως παντελώς ασύμβατη καταγωγή ή και ανάπτυξη, η ιστοσελίδα της μίας σχολής προβάλλει κείμενα του ιδρυτή της άλλης.
Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι βρήκαν κοινά στοιχεία στην πορεία ή προκύπτουν ως απόρροια της όποιας συνέχειας με τη ροδοσταυρική παράδοση, την οποία κατά κάποια έννοια διατηρούν και οι δύο;
Αν θυμάμαι καλώς, τα σύγχρονα τμήματα του μαρτινισμού μπορεί να είναι σχεδόν σύγχρονα του Κριναετού, όμως έχουν σαφώς παλαιότερες καταβολές, όπως μας ανέφερες.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
Καλημέρα σε όλους,
{Αυτό το οποίο με προβλημάτισε, είναι, ότι παρ' όλες τις διαφορές και την ενδεχομένως παντελώς ασύμβατη καταγωγή ή και ανάπτυξη, η ιστοσελίδα της μίας σχολής προβάλλει κείμενα του ιδρυτή της άλλης.
Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι βρήκαν κοινά στοιχεία στην πορεία ή προκύπτουν ως απόρροια της όποιας συνέχειας με τη ροδοσταυρική παράδοση, την οποία κατά κάποια έννοια διατηρούν και οι δύο;}
Zadoc the priestess, οπως θα διαπίστωσες στο site του Μαρτινιστικού Τάγματος παρατίθενται κείμενα που έδωσε o Δ. Σεμελάς με την ιδιότητα του σαν Διδάσκαλος (S.I) του Μαρτινισμού στην Αίγυπτο, οπου εμφανιζόταν με το όνομα Selait-Ha. Eπομένως το Μαρτινιστικό αυτό Τάγμα δεν κάνει τίποτε αλλο απο το να παραθέτει κείμενα της παράδοσης του.
Ο Papus είχε μυηθεί απο τον Δ.Σεμελά στην Ροδοσταυρική παράδοση που εκείνος εκπροσωπούσε.
Ο Μαρτινισμός και το Τάγμα του Κρίνου και Αετού μπορούν να θεωρηθούν 'συγκοινωνούντα δοχεία', χωρίς όμως να έχουν την ίδια διδασκαλία. Ομως η εξωτερική όψη μιας διδασκαλίας, σε κάποια τοποχρονική στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν έχει την ιδια Πηγή με κάποια άλλη.
{Αυτό το οποίο με προβλημάτισε, είναι, ότι παρ' όλες τις διαφορές και την ενδεχομένως παντελώς ασύμβατη καταγωγή ή και ανάπτυξη, η ιστοσελίδα της μίας σχολής προβάλλει κείμενα του ιδρυτή της άλλης.
Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι βρήκαν κοινά στοιχεία στην πορεία ή προκύπτουν ως απόρροια της όποιας συνέχειας με τη ροδοσταυρική παράδοση, την οποία κατά κάποια έννοια διατηρούν και οι δύο;}
Zadoc the priestess, οπως θα διαπίστωσες στο site του Μαρτινιστικού Τάγματος παρατίθενται κείμενα που έδωσε o Δ. Σεμελάς με την ιδιότητα του σαν Διδάσκαλος (S.I) του Μαρτινισμού στην Αίγυπτο, οπου εμφανιζόταν με το όνομα Selait-Ha. Eπομένως το Μαρτινιστικό αυτό Τάγμα δεν κάνει τίποτε αλλο απο το να παραθέτει κείμενα της παράδοσης του.
Ο Papus είχε μυηθεί απο τον Δ.Σεμελά στην Ροδοσταυρική παράδοση που εκείνος εκπροσωπούσε.
Ο Μαρτινισμός και το Τάγμα του Κρίνου και Αετού μπορούν να θεωρηθούν 'συγκοινωνούντα δοχεία', χωρίς όμως να έχουν την ίδια διδασκαλία. Ομως η εξωτερική όψη μιας διδασκαλίας, σε κάποια τοποχρονική στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν έχει την ιδια Πηγή με κάποια άλλη.
ΖΗΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΩΘΗΣΕΤΑΙ, ΚΡΟΥΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΗΣΕΤΑΙ
Συμφωνώ πλήρως, αγαπητέ Eagle 1.
Να συμπληρώσω επίσης τα εξής:
Οι άνθρωποι της "Γαλλικής Σχολής" και οι διάδοχοί τους και οι σχετιζόμενοι ήταν -κατά δήλωσή τους- λίγο απ' όλα. Ο Σεμελάς, αν δεν απατώμαι, απέβλεπε και σε ένα είδος αναβίωσης της μαρτινιστικής (υπό Σαιν-Μαρτέν) φιλοσοφίας, μέσα από το δικό του πρίσμα. Η μαρτινιστική προσέγγιση του Παπύς και των άλλων είναι αμφιλεγόμενη, τουλάχιστον για τους δογματικούς, επειδή "εμπλουτίστηκε" και με άλλα στοιχεία.
Για την ιστορία σημειώνω ότι ιδρυτής του Μαρτινιστικού Τάγματος υπήρξε ο Παπύς και όχι ο Σαιν-Μαρτέν. Του Τάγματος, όχι του ρεύματος.
Και κάτι που έχουμε κουβεντιάσει και άλλες φορές: Πέρα από τη γενική ονομασία, τάγματα (ή παρακλάδια) που φαινομενικά ακολουθούν τον ίδιο δρόμο, έχουν διαφορές μεταξύ τους. Η ιστοσελίδα στην οποία αναφερόμαστε προφανώς αναγνωρίζει το έργο του Σεμελά, ο οποίος σε άλλα μαρτινιστικά τάγματα είναι παντελώς άγνωστος.
Κρατώ τα εύγλωττα "συγκοινωνούντα δοχεία" του Eagle 1 και τη διαπίστωσή του ότι "η εξωτερική όψη μιας διδασκαλίας, σε κάποια τοποχρονική στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν έχει την ιδια Πηγή με κάποια άλλη".
Να συμπληρώσω επίσης τα εξής:
Οι άνθρωποι της "Γαλλικής Σχολής" και οι διάδοχοί τους και οι σχετιζόμενοι ήταν -κατά δήλωσή τους- λίγο απ' όλα. Ο Σεμελάς, αν δεν απατώμαι, απέβλεπε και σε ένα είδος αναβίωσης της μαρτινιστικής (υπό Σαιν-Μαρτέν) φιλοσοφίας, μέσα από το δικό του πρίσμα. Η μαρτινιστική προσέγγιση του Παπύς και των άλλων είναι αμφιλεγόμενη, τουλάχιστον για τους δογματικούς, επειδή "εμπλουτίστηκε" και με άλλα στοιχεία.
Για την ιστορία σημειώνω ότι ιδρυτής του Μαρτινιστικού Τάγματος υπήρξε ο Παπύς και όχι ο Σαιν-Μαρτέν. Του Τάγματος, όχι του ρεύματος.
Και κάτι που έχουμε κουβεντιάσει και άλλες φορές: Πέρα από τη γενική ονομασία, τάγματα (ή παρακλάδια) που φαινομενικά ακολουθούν τον ίδιο δρόμο, έχουν διαφορές μεταξύ τους. Η ιστοσελίδα στην οποία αναφερόμαστε προφανώς αναγνωρίζει το έργο του Σεμελά, ο οποίος σε άλλα μαρτινιστικά τάγματα είναι παντελώς άγνωστος.
Κρατώ τα εύγλωττα "συγκοινωνούντα δοχεία" του Eagle 1 και τη διαπίστωσή του ότι "η εξωτερική όψη μιας διδασκαλίας, σε κάποια τοποχρονική στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν έχει την ιδια Πηγή με κάποια άλλη".
Επιστροφή σε “- ΤΑΓΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΕΣ -”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες