Παρασκευή και 13 - Το "τέλος" των Ναϊτών

Μυστικές αδελφότητες, εταιρείες, αποκρυφισμός κ.λ.π.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Παρασκευή και 13 - Το "τέλος" των Ναϊτών

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Μάιος 13, 2005 10:02 pm

Εικόνα

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής 13 Οκτωβρίου 1307, απεσταλμένοι του Βασιλιά της Γαλλίας συνέλαβαν όλους τους Ναΐτες που μπόρεσαν να βρουν στα Διοικητήριά τους, στους πύργους και τις γύρω περιοχές. Όλη η Γαλλία βρέθηκε σε κλοιό – παγίδα, ώστε να συλληφθούν όσο το δυνατό περισσότεροι από αυτούς. Υποτίθεται ότι ο Βασιλιάς τελικά κατάφερε και περικύκλωσε γύρω στους 15,000 Ναΐτες.

Εικόνα

Αυτή η ενέργεια είχε οργανωθεί προσεκτικά κατά τη διάρκεια περίπου ενός έτους. Ο Βασιλιάς Φίλιππος είχε σχετική εμπειρία τέτοιου είδους μεγάλων επιχειρήσεων καθώς νωρίτερα, είχε δώσει εντολή στους αξιωματούχους του να εφορμήσουν κατά των Εβραίων της Γαλλίας, να δημεύσουν τις περιουσίες τους και να τους απελάσουν από τη χώρα.

Εικόνα

Φαίνεται πως οι Ναΐτες ήταν υποψιασμένοι για το τι επρόκειτο να συμβεί, διότι την προηγούμενη ημέρα ο Μέγας Μάγιστρος de Molay τους συγκέντρωσε και κατέστρεψε όσα περισσότερα αρχεία του Τάγματος μπόρεσε. Επίσης, ο ίδιος ή κάποιος κατ’ εντολήν του έστειλε μήνυμα σε όλα τα Διοικητήρια κανέναν μέλος να μην αποκαλύψει ή αναφέρει τα μυστικά, τις συνήθειες ή τα τυπικά του Τάγματος. Ο De Molay τους συμβούλευσε ακόμη, να μην αντισταθούν κατά τη σύλληψη.

Εικόνα

Σκοπός του Φιλίππου ήταν να δημεύσει την περιουσία και τα εδάφη τα οποία κατείχε το Τάγμα, ώστε να πληρώσει τα υπέρογκα χρέη του και αναμφίβολα, να σβήσει κάθε χρέος μπορεί να είχε προς τους ίδιους τους Ναΐτες. Παλιότερα, είχε προσπαθήσει να εισέλθει στο Τάγμα και δεν είχε γίνει δεκτός. Ήθελε να καταστρέψει το Τάγμα.

Εικόνα

Αυτό το οποίο είναι σίγουρο, είναι πως ο Θησαυρός των Ναϊτών πραγματικά ξεγλίστρησε από τα αρπακτικά νύχια του Φιλίππου. Ο στόλος των Ναϊτών είχε φύγει από το λιμάνι τους σαλπάροντας πριν την επιδρομή για τη σύλληψή τους εκείνο το πρωί. Έτσι, δεν υπήρχε τίποτε ιδιαίτερα αξιόλογο για τους ανθρώπους του Βασιλιά στα Διοικητήρια.

Εικόνα

Πιστεύεται, ότι τα μισά από τα δεκαοχτώ πλοία τους κατευθύνθηκαν βόρεια προς την Σκωτία και τα υπόλοιπα νότια προς την Πορτογαλία. Εκείνοι οι Ναΐτες, οι οποίοι συνελήφθησαν στη Γαλλία, υπεβλήθησαν σε οδυνηρά, βασανιστικά και φρικτά μαρτύρια ώστε να τους αποσπάσουν τις απαραίτητες ομολογίες, οι οποίες θα καταδίκαζαν το Τάγμα. Οι ωμότητες οι οποίες διεπράχθησαν εις βάρος τους από την Ιερά Εξέταση, πραγματικά απέδωσαν τις πολυπόθητες ομολογίες και έτσι, και στηρίχθηκε η κατηγορία από το Βασιλιά της Γαλλίας και το Τάγμα αποκηρύχθηκε από τον Πάπα.

Εικόνα

Οι Ναΐτες σε άλλες Ναϊτικές Επαρχίες έτυχαν πολύ πιο δίκαιης μεταχείρισης. Αρκετοί συνελήφθησαν στην Αγγλία, αλλά σε γενικές γραμμές δεν ετέθησαν υπό διωγμό σε καμμία άλλη χώρα. Ουσιαστικά, φαινόταν να έχουν εξαφανισθεί. Στην περίπτωση της Σκωτίας και της Πορτογαλίας οι εκτός νόμου πλέον Ναΐτες ήταν απροκάλυπτα ευπρόσδεκτοι. Πολλά μέλη βασιλικών οίκων της Ευρώπης έγραψαν στον Πάπα, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην αδικία την οποία διέπραξε ο Βασιλιάς της Γαλλίας εναντίον του Τάγματος.

Εικόνα

Αυτό ήταν το τέλος του «ορατού» Τάγματος ως τελικός σκοπός και πρόθεση και με αυτή την πίεση και την επιρροή από πλευράς Φιλίππου, ο Πάπας διέλυσε το Τάγμα και κατήργησε τον Ιερό Κανόνα του.


Το έργο το 'χουμε ξαναδεί, αλλά...

"όποιος δε θυμάται την ιστορία, είναι αναγκασμένος να την ξαναζήσει"

:)
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Παρ Οκτ 13, 2006 1:05 am, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Παρ Μάιος 13, 2005 11:42 pm

Ωωω! Καταπληκτικά, Zadok the Priestess!
Και το θέμα και το τάιμινγκ...
Ανασκουμπωνόμαστε!
Beauseant!

Παδέμιος
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 10:28 pm
Τοποθεσία: Κοιλάδες Ιλισσού

Δημοσίευσηαπό Παδέμιος » Σάβ Μάιος 14, 2005 12:28 am

Τόν στόλο των Ναϊτών που σαλπάρισε για την Σκωτία κατά την άφιξη του, τον υποδέχτηκε ο Βασιλιάς Ρόμπερτ Μπρούς. Οι Ναίτες και ο θησαυρός τους παρέμειναν στην Σκωτία και πολέμησαν στο πλάι του Μπρούς, το 1314 στην περίφημη μάχη του Μπάνοκμπέρν και κέρδισαν την ανεξαρτησία της Σκωτίας. Μετά την Μάχη, ο Μπρούς και οι Ναίτες του Αγίου Αντωνίου, ίδρυσαν την νέα Τάξη των Μεγαλύτερων Αδερφών του Ροδόσταυρου στα 1317, από την οποία οι Βασιλείς των Σκώτων, έγιναν κληρονόμοι του τίτλου Μεγάλοι Δάσκαλοι, με τον κάθε διαδεχθέντα Βασιλιά Στιούαρτ να κρατάει τίτλο του Πρίγκιπα του Σεν-Ζερμαίν. συνεχίζεται...
Εικόνα

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Σάβ Μάιος 14, 2005 8:22 am

Πράγματι, Zadok, συγχαρητήρια για το πληροφορικότατο κείμενο!

=====

Παδέμιος έγραψε:Οι Ναίτες και ο θησαυρός τους παρέμειναν στην Σκωτία και πολέμησαν στο πλάι του Μπρούς, το 1314 στην περίφημη μάχη του Μπάνοκμπέρν και κέρδισαν την ανεξαρτησία της Σκωτίας. Μετά την Μάχη, ο Μπρούς και οι Ναίτες του Αγίου Αντωνίου, ίδρυσαν την νέα Τάξη των Μεγαλύτερων Αδερφών του Ροδόσταυρου στα 1317


Παδέμιε, έχεις κάποια πηγή για όσα παραθέτεις σχετικά με το Bannockburn; Ρωτάω, γιατί είχα την εντύπωση οτι αυτό είναι εικασία.

"Κάποιοι" ιππότες, λένε, εμφανίστηκαν αιφνιδίως την τελευταία στιγμή, και έτρεψαν τις Αγγλικές δυνάμεις σε φυγή.
http://www.ycsi.net/users/reversespins/bannock.html
Και αυτό, πάλι, δεν το λένε όλοι.

Αυτό όμως δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν είναι μύθος (που διέδωσαν οι Σκωτσέζοι Ελευθεροτέκτωνες), η πραγματικότητα. Πάντως φαίνεται οτι οι Άγγλοι είχαν κάνει κάποια σοβαρά λάθη στην εκτίμησή τους για τους Σκωτσέζους, και μάλλον θα χάναν τη μάχη, με ή χωρίς Ναΐτες ιππότες.

k

Όποιος ενδιαφέρεται και για το Bannockburn σε σχέση με τους Stewart, και δεν βαριέται, μπορεί να δεί και εδώ:
http://www.royalhouseofstewart.org.uk/battba.htm

Παδέμιος
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 10:28 pm
Τοποθεσία: Κοιλάδες Ιλισσού

Δημοσίευσηαπό Παδέμιος » Σάβ Μάιος 14, 2005 2:37 pm

Αγαπητέ μου φίλε σου παραθέτω απόσπασμα από το δικό σου λίνκ In a short space of time Bruce built up his army and learned new tactics to fight against the English. New weapons were appearing that were made totally different, and of far superior quality to any the Scots had ever been able to manufacture before. There are some who think that this was due to the influence of the Knights templar who were experts in the production of arms making. Και συνεχίζω με άλλο λίνκ
He said, "My brothers, let us now repay our hosts their due. They took us in, protected us from Catholic cry and hue. They need but our old bodies once again to charge inspired,And if we die this day, we'll never taste the funeral pyre." Tho numb'ring but three hundred knights, they charged the fight in haste, The English thought them ghosts of old, and turned as pale as paste. They pulled their reigns about and headed back for safer land.And when the English van turned tail, the entire army ran. So thick the bodies, bards did sing, Their feet stayed dry despite crossing,
And Scotland chased the English king Across the Bannock Burn.
Οίκοθεν νοείται ότι κανείς Σκώτος δεν θα παραδεχόταν ευθέως την στήριξη των Ιπποτών του Ναού.Απλά να θυμίσω ότι πράγματι από εκεί ξεκίνησε το πρώτο ελευθεροτεκτονικό τάγμα σκωτικού τύπου. Εξάλλου όταν ο ελευθεροτεκτονισμός εμφανίστηκε στη Σκωτία, κινήθηκε αρχικά γύρω από τη Στοά Νο 1 που είχε και το όνομα «Παρεκκλησίου της Μαρίας της Μαγδαληνής». Φαντάζομαι είναι γνωστή η σχέση των Ναϊτών με το "μυστικό της Μαρίας της Μαγδαληνής και τη σχέση της με το Άγιο δισκοπότηρο" Φρόντισε δεόντως γι'αυτό ο Ντάν Μπράουν!!!
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Μάιος 14, 2005 2:58 pm

Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι...

Βλέπω ότι αυτοί οι "άτιμοι" οι Ναΐτες έχουν πολλά να μας πουν ακόμη! :D

Το 1737, ο Α Μ. Ramsay (Σκώτος στην καταγωγή, παιδαγωγός των υιών του Ιακώβου ΙΙΙ Στιούαρτ και Μέγας Διδάσκαλος της Μεγάλης Στοάς του Παρισιού), επηρεασμένος από τους Ιησουίτες του Κλερμόν και τους Ιακωβίτες, υποστήριξε, ενώπιον της Μεγάλης Στοάς της Γαλλίας, την καινοφανή θεωρία περί Ναϊτικής καταγωγής του Ελευθεροτεκτονισμού μέσω του Σκώτου Βασιλέα Ρόμπερτ Μπρους, προστάτη των εξορισθέντων υπό του Πάπα Ναϊτών.

Σύμφωνα με το Ramsay, ο Βασιλέας της Σκωτίας Μπρους ίδρυσε την 24η Ιουνίου 1314, μετά από τη νίκη του στη μάχη του Μπάννοκμπαρν κατά των Άγγλων, το Τάγμα των Χαροντίμ.

Η εβραϊκή λέξη Χαροντίμ αναφέρεται στους "ανώτερους" ή στους "δυνατούς" και συγκεκριμένα, στους επιστάτες των οικοδομών του Ναού του Σολομώντος.

Υποτίθεται ότι το Τάγμα αυτό, αποτελούμενο από τους Ναΐτες, οι οποίοι είχαν καταφύγει στην Σκωτία μετά από το διωγμό τους στη Γαλλία, βοήθησαν τον Μπρους στον πόλεμο κατά των Άγγλων.

Αργότερα, το 1754, ο Ιππότης de Bonneville, βασισμένος στο Ramsay, ίδρυσε τον Τύπο της Τελειοποιήσεως με 25 Βαθμούς, Ναϊτική ιδεολογία και έδρα το Κολλέγιο των Ιησουιτών του Κλερμόν. Ο Τύπος αυτός μεταλαμπαδεύτηκε από τον Σ. Μορίν στις ΗΠΑ και συστηματοποιήθηκε - αναδιοργανώθηκε ως Σκωτικός Τύπος (έχοντας πλέον 33 Βαθμούς) από τον γνωστό μας Albert Pike.

Αυτά για την ιστορία...

Να προσθέσω μόνο, ότι:

Σύμφωνα με την αρκετά δημοφιλή θεωρία, η οποία τεκμαίρεται πως ο Τεκτονισμός είναι σύγχρονος απ' ευθείας απόγονος των μεσαιωνικών Ιπποτών Ναϊτών, μετά από τη διάλυση του Τάγματος των Ιπποτών Ναϊτών από τον Πάπα και την εκτέλεση του τελευταίου Μαγίστρου των Ναϊτών, του Ιακώβου ντε Μολαί, κάποιοι Ιππότες Ναΐτες κατέφυγαν στην Σκωτία και συγκεντρώθηκαν στο μυστηριώδες όρος Χέρεντομ κοντά στο Κιλγουίννινγκ, όπου, για να προστατεύσουν τα μυστικά τους και για να προστατευθούν από τους διωγμούς, μετέβαλλαν τους εαυτούς τους σε Ελευθεροτέκτονες.

Ένα βασικό πρόβλημα με αυτήν τη θεωρία είναι, ότι στην Σκωτία δε διώχθηκαν ποτέ οι Ναΐτες και συνεπώς, δεν είχαν λόγο να κρυφτούν και να επανεμφανισθούν ως κάποια άλλη οργάνωση.
Μάλιστα, ο Ηγούμενος του Τόρπιτσεν, ο πρώτος ιεραρχικώς Ναΐτης της Σκωτίας, παρέμεινε μέλος της Σκωτικής Κυβέρνησης λόγω της Ναϊτικής του ιδιότητας μέχρι την εποχή της Προτεσταντικής Μεταρρύθμισης.

Συνεπώς, ο Τεκτονισμός (ιδίως ο Σκωτικός Τύπος) απλά ενσωμάτωσε Γνωστικές διδασκαλίες, θεματοφύλακες των οποίων υπήρξαν οι Ναΐτες.

Τα ανωτέρω στοιχεία είναι μία περίληψη από την ακόλουθη βιβλιογραφία:

  • Α Χ. Ριζόπουλος, Ελληνικό Τεκτονικό Εγχειρίδιο, Αθήνα: εκδ. Τετρακτύς, 2002,
  • Κ.Β. Jackson, Beyond the Craft, Lewis Masonic Books, 1998,
  • E Saunier, Encyclopedie de la Francmaçonnerie, Paris, 2000,
  • A E Waite, The Secret Tradition of Freemasonry,
  • A E Waite, The New Encyclopedia of Freemasonry, Gramercy Books,
  • Ν.Κ. Λάος, Άνθρωπος - Το Μέγα Σύμβολο του Μυστικισμού, Αθήνα: εκδ. Παρασκήνιο, 2003,
  • W.L. Wilmshurst, The Masonic Initiation, William Rider & Sons Ltd.,
  • W.L. Wilmshurst, The Meaning of Masonry, Gramercy Books,
  • Α Pike, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, Kessinger Publishing, 2002,
  • R.F. Gould, History of Freemasonry, Grand Lodge of Scotland Year Book 1996,
  • J. Hamill, The Craft: A History of English Freemasonry, Inner Traditions International, 1987 & Lewis Masonic, 1994,
  • A Mackey, The History of Freemasonry, Gramercy Books, 1996.


ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ότι σε όλα αυτά χρειάζεται να προσέχουμε ιδιαίτερα τις λέξεις οι οποίες χρησιμοποιούνται, για να μην εξάγουμε λανθασμένα συμπεράσματα.

Η επίδραση των Ναϊτών στον ελευθεροτεκτονισμό είναι αδιαμφισβήτητη.
Αυτό το οποίο δείχνει να είναι τελείως φανταστικό, είναι η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ του μεν από τους δε...

Επί τη ευκαιρία, αξίζει να παραθέσουμε και κάτι ακόμα, πολύ γλαφυρό:

Λέγεται, ότι οι Ναΐτες μετέφεραν από την Ανατολή στη Δύση τους τεχνίτες, οι οποίοι, στα πρότυπα των Διονυσιακών προγόνων τους, περιόδευαν στην Ευρώπη χτίζοντας τους γοτθικούς καθεδρικούς.

Σύμφωνα με μία παράδοση, οι τεχνίτες χάθηκαν όταν οι Ιππότες έπαψαν να υπάρχουν και από τότε, δεν οικοδομήθηκαν πια άλλοι μεγάλοι καθεδρικοί.

Λέει λοιπόν, ο Raoul Vergez στο έργο του "Les Tours Inachevées":

"Λίγο πριν την ημέρα της Αναλήψεως του Χριστού το 1314, κάποιοι μυστηριώδεις ιππείς σταματούσαν δίπλα στους πρόναους των ανεγειρομένων καθεδρικών ναών. Λίγες μέρες μετά από τις επισκέψεις αυτές, οι καλύτεροι εργάτες εξαφανίστηκαν από τις οικοδομές.
Μόνο μερικοί γέροι παρέμειναν για να δουλέψουν, χωρίς όμως ιδιαίτερη διάθεση.
Όλοι εξεπλάγησαν, από τον τρόπο με τον οποίο οι Τέκτονες εγκατέλειψαν το έργο τους χωρίς κάποια φανερή αιτία και έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση παίρνοντας όλα τα εργαλεία τους.
Ταξείδευαν σε μικρές ομάδες. Μερικοί πήγαν προς το Νότο, παίρνοντας μαζί τους όσους συναντούσαν από εκείνους, οι οποίοι δεν είχαν λάβει ακόμη εντολές.
Αυτή η άγνωστη αδελφότητα παρουσίασε με τούτη την ενέργειά της μία άγνωστη σε όλους δύναμη.
Δύσκολα κάποιος θα τολμούσε να αντισταθεί στις διαταγές των αγγελιοφόρων.
Σε λίγες εβδομάδες, οι καλύτεροι εργάτες της πέτρας, του ξύλου και του γυαλιού είχαν εγκαταλείψει τις περιοχές, όπου οικοδομούνταν ναοί.
Όλοι σχεδόν, οι καθεδρικοί και οι άλλες εκκλησίες που χτίζονταν, έγιναν έρημοι τόποι και μόνο ο ήχος του ανέμου, σα μακρόσυρτος θρήνος, είχε μείνει".


Όλες αυτές οι παραδόσεις βρήκαν έδαφος για να επιβιώσουν στην Κεντρική Ευρώπη και τα Βρεταννικά Νησιά, αφήνοντας τον απόηχό τους και στην προφορική τεκτονική παράδοση.

Εν πάσει περιπτώσει...

ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ :?:

Πώς ξεκίνησαν οι Ναΐτες; Ποιός ο ρόλος τους;

Όλοι έχουμε πολλά να θυμηθούμε και ο φίλτατος Παδέμιος σίγουρα θα έχει πολλά να προσθέσει...
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Σάβ Μάιος 14, 2005 3:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Σάβ Μάιος 14, 2005 3:10 pm

Παδέμιος έγραψε:Οίκοθεν νοείται ότι κανείς Σκώτος δεν θα παραδεχόταν ευθέως την στήριξη των Ιπποτών του Ναού.


Γιατί όχι; Κακό θα ήταν;;
Άσε που θα τους έδινε έξτρα εφόδιο στην μάχη κατα των Εγγλέζων.
Δεν βλέπω να είχαν τον παραμικρό λόγο να μην το πούν άν όντως ήταν έτσι. Για εμένα, λοιπόν, παραμένει ένα μεγάλο ερωτηματικό:
Γιατί να μην ήταν όλα αυτά μυθοπλασία που να συνόδεψε την ίδρυση του Ελευθεροτεκτωνισμού; (πόσα, 300; χρόνια αργότερα)

Εξ άλλου οι Σκωτσέζοι κράτησαν την Καθολική διεκδίκηση του θρόνου από τους Stewart μεχρι και την Ιακωβίτικη Ανταρσία (Jacobite Rebellion) του Bonnie Prince Charlie τον 18ο αιώνα!


Φαντάζομαι είναι γνωστή η σχέση των Ναϊτών με το "μυστικό της Μαρίας της Μαγδαληνής


Όχι, δεν είναι! Φρόντισε δεόντως γι'αυτό ο Ντάν Μπράουν!!! :evil: :wink:

Παδέμιος
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 10:28 pm
Τοποθεσία: Κοιλάδες Ιλισσού

Δημοσίευσηαπό Παδέμιος » Σάβ Μάιος 14, 2005 3:20 pm

Φίλτατε Κυνικέ αν κατάλαβα καλά δεν συμφωνείς με την πρόταση μου.
Αν πράγματι συμβαίνει αυτό και σε συνέχεια της πρό(σ)κλησης της αγαπητής μου ιέρειας Ζαντόκ θα γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος.

Η ιστορία αφορά σ’ένα βιβλίο με θέμα Αγιο Αίμα Άγιο Δισκοπότηρο που κυκλοφόρησε το 1982 στο Λονδίνο, από τους Μπέιτζεντ, Λη και Λίνκολν, οι οποίοι ούτε λίγο ούτε πολύ ισχυρίζονται ότι... «το Ιερό Γκράαλ ήταν η γενιά και οι απόγονοι του Ιησού, το "Βασιλικό Αίμα" του οποίου φύλακες ήταν οι Ναϊτες...
Ταυτόχρονα, το Γκράαλ θα πρέπει να ήταν στην κυριολεξία ο κάλυκας που δέχτηκε και φύλαξε το αίμα του Ιησού. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να ήταν η κοιλία της Μαγδαληνής».

Πάνω σ’αυτήν την εκδοχή στηρίχθηκε και ο γνωστός μας «Κωδικας Νταβίντσι»που υπενίχθηκα στο προηγούμενο πόστ μου Για τον Νταν Μπράουν. Η θεωρία αυτή στηρίζεται σε διάφορες αναφορές των λεγόμενων Γνωστικών ή Απόκρυφων Ευαγγελίων της Καινής Διαθήκης και κυρίως αυτό του Φιλίππου.

Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή ο Χριστός και η Μαρία η Μαγδαληνή ήταν δήθεν ανδρόγυνο και είχαν σαρκικές σχέσεις. Καρπός του γάμου τους ήταν μία κόρη, η Σάρα, η οποία κυοφορούταν την εποχή της σταύρωσης του Χριστού. Σύμφωνα με την εν λόγω θεωρία, η έγκυος Μαρία έφυγε από την Παλαιστίνη και ταξίδεψε από την Αρκαδία μέχρι τη Γαλατία.

Ως απευθείας απόγονοι του Χριστού και της Μαρίας φέρονται οι πρώτοι Βασιλιάδες της Γαλλίας, η δυναστεία των Μεροβίγγειων, οι οποίοι έμειναν στην εξουσία από τον 5ο, μέχρι τα μέσα του 8ου αιώνα μΧ, όταν έδωσαν τη θέση τους στη δυναστεία των Καρολιδών. Οι Ναίτες ήταν αφενός προστάτες της γραμμής αίματος του Χριστού, δηλαδή των απογόνων των Μεροβίγγειων και αφετέρου θεματοφύλακες του μυστικού.

Εύλογα λοιπόν, η επιχείρηση εκκαθάρισης των Ναιτών οργανώθηκε από εκείνες τις δύο εξουσίες τις οποίες απειλούσε η γνώση του μυστικού. Τη κοσμική εξουσία του Βασιλιά της Γαλλίας,ο οποίος πιθανώς θα κινδύνευε από κάποιον απόγονο των Μεροβίγγειων και την πνευματική εξουσία του Πάπα καθώς απειλούταν η ίδια η βάση του θρησκευτικού δόγματος. Η θεωρία τελειώνει με την εκτίμηση ότι και τα δύο μυστικά των Ναιτών παρέμειναν ασφαλή, στη φύλαξη κάποιου κλάδου του τάγματος που συνέχισε να υφίσταται, με πολύ λιγότερα μέλη και χωρίς ποτέ να εκδηλώνει την ύπαρξή του.

Αυτή ακριβώς τη θεωρία υιοθέτησε το βιβλίο «Κωδικας Νταβίντσι». Σύμφωνα λοιπόν με την εκδοχή αυτή στις αρχές του 5ου αιώνα οι απόγονοι του Ιησού και της Μαγδαληνής. Οι Ναίτες Ιππότες, είχαν αναπτύξει τον σεβασμό προς το γυναικείο φύλο, που οφείλονταν στην πεποίθηση τους για την Μητέρα του Δισκοπότηρου, την Βασίλισσα Μαρία Μαγδαληνή.

Γιατί όμως όλο αυτό το μένος εναντίον των Μεσσιανικών υποστηρικτών; Ίσως, επειδή οι Ναίτες Ιππότες είχαν γυρίσει από τις Σταυροφορίες στους Άγιους Τόπους, φέρνοντας μαζί τους σημαντικά έγγραφα που υπονόμευαν το έργο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, αλλά και έφτιαξαν τις δικές τους εκκλησίες σε αντίθεση με την Ρώμη. Αυτές δεν ήταν οποιεσδήποτε εκκλησίες, ήταν τα μεγαλύτερα θρησκευτικά μνημεία που χτίστηκαν ποτέ στον Δυτικό κόσμο χαρακτηριστικό δείγμα ο καθεδρικός ναός της Νότρ Ντάμ στο Παρίσι,η Σάρτρ κ.α..

Παρά την σημερινή τους εμφάνιση, αυτοί οι εντυπωσιακοί Γοτθικοί Καθεδρικοί Ναοί δεν είχαν καμία σχέση με την τότε Χριστιανική Εκκλησία, χρηματοδοτήθηκαν και χτίστηκαν από τους Ναίτες Ιππότες και ήταν αφιερωμένοι στην Μαρία Μαγδαληνή-Νότρ Ντάμ, την οποίαν αποκαλούσαν «Δισκοπότηρο του Κόσμου». Αυτό φυσικά, ερχόταν σε αντίθεση με τις αρχές που δίδασκε η εκκλησία, και οι επίσκοποι απάντησαν με αφιερώσεις άλλων ναών στην Μαρία, την Μητέρα του Χριστού. Παρήγγειλαν όμως, όλα τα έργα τέχνης που απεικόνιζαν την Μαρία, να την δείχνουν να φοράει μόνο μπλε και άσπρα χρώματα.

Η Μαρία Μαγδαληνή, από την άλλη απεικονίζονταν πάντα, από τους λαμπρότερους καλλιτέχνες του κόσμου, φορώντας την κόκκινη τήβεννο του Καρδινάλιου η την μαύρη ρόμπα της Ναζαρηνής Ανώτατης Ιέρειας και η Εκκλησία δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γι αυτό. Το μόνο ίσως, που μπορούσαν να κάνουν -όπως και έγινε- ήταν να διακηρύξουν πως αυτή η πρακτική ήταν αμαρτωλή και αιρετική. Ήταν άλλωστε και η εποχή αυτή που διάλεξε το Βατικανό να κηρύξει τον θεσμό του Δισκοπότηρου σαν αιρετικό.

Η αυθεντική Ναζαρηνή Εκκλησία του Ιησού έγινε αυτό που λέμε «υπόγειο ρεύμα», βοηθούμενη από επιφανείς καλλιτέχνες, όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Σάντρο Μποτιτσέλι και άλλοι. Για να αποφύγουν την λογοκρισία της Ιερας Εξέτασης οι πιστοί της παράδοσης του Δισκοπότηρου, έκαναν τα γραπτά τους αλληγορικά, με μυστικούς κώδικες και κρυφά μηνύματα, διανθισμένα με εσωτερικές γραφές, χαρτιά Ταρώ και συμβολικά καλλιτεχνήματα.

Αυτά τα κείμενα χρηματοδοτήθηκαν από τους Ναίτες Ιππότες και σε αυτό το στάδιο, τα Αρθουριανά ρομάντζα έγιναν το δημοφιλές όχημα για την συνέχιση της παράδοσης του Δισκοπότηρου.

--------------------------
Έγινε επέμβαση στο μήνυμα για χωρισμό παραγράφων και συνεπώς, διευκόλυνση στην ανάγνωση.

Zadok the priestess
--------------------------
Εικόνα

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 1:05 pm

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ » Σάβ Μάιος 14, 2005 6:10 pm

Να΄ μαστε λοιπόν και πάλι!!
Ηξερα γιατί εμείς έχουμε για γρουσούζικη την Τρίτη και 13.
Να υποθέσω οτι ο λόγος της Δυτικής Παρασκευής και 13 είναι αυτός;
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Μάιος 14, 2005 8:51 pm

Πολύ σωστά, αγαπητέ ΝΙΚΗΦΟΡΕ.

Ακριβώς έτσι είναι.

Μάλιστα, η φοβία των προληπτικών για τη μέρα αυτή ονομάζεται στα αγγλικά:

paraskevidekatriaphobia :shock:

Αν θέλετε περισσότερα στοιχεία, μπορείτε να δείτε εδώ:

Definition of Friday the 13th in Encyclopedia
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Κυρ Μάιος 15, 2005 3:01 am

Μη φοβάστε τίποτα...μιά στιγμή να σιδερώσω το bauseant κι έρχομαι με ενισχύσεις (γραπτώς)! :D
Εικόνα

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Κυρ Μάιος 15, 2005 12:54 pm

Μεταθέτω το ζητούμενο κατά ένα κλικ: Αντί να λέμε ότι διασταυρώθηκαν Ναΐτες και Τέκτονες, ας πούμε ότι διασταυρώθηκαν οι παραδόσεις που ακολουθούσαν. Συνεπώς, "αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε".

Ωστόσο, μάλλον ξεκινήσαμε από το τέλος και το τι συνέβη μετά την Παρασκευή και 13 ας το δούμε στην ώρα του. Προτείνω, γιατί δεν παίρνουμε την ιστορία από την αρχή- ή τουλάχιστον αυτό που δείχνει αρχή;

Αυτό που δείχνει αρχή, μας πάει στην πρώτη σταυροφορία. Να υποθέσουμε άραγε και λίγο πιο πριν; Όπου, πληροφορίες που έρχονται στην Ευρώπη από την Ιερουσαλήμ (μέσω εμπορικών δρόμων) μιλάνε για ένα τόπο ενδιαφέροντα και σε χρηματικούς αλλά και σε πνευματικούς πόρους.

Ένας καλός συνδυασμός. Η πρώτη σταυροφορία κηρύσσεται για να "απελευθερωθούν οι Άγιοι Τόποι από τους απίστους" και ενδεχομένως να συμμαζευτούν και οι Βυζαντινοί που παρεμβάλλονται γεωγραφικά (και όχι μόνο) και που τι παριστάνουν; Δοθείσης θρησκευτικής ευκαιρίας λοιπόν, ιδού το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Έμφορτοι από αγνή θρησκευτική και λαφυραγωγική πίστη, οι σταυροφόροι προελαύνουν μετά παρρησίας διασχίζοντας την Ευρώπη, πολύ θα ήθελαν να ξεμαλλιάσουν (τουλάχιστον) τον Αλέξιο Κομνηνό αλλά το αφήνουν για άλλη φορά, περνούν από τη Μικρά Ασία και φθάνουν στην Ιερουσαλήμ. Στο μακρύ τους ταξίδι δεν παραλείπουν να αποδίδουν θρησκευτική δικαιοσύνη σφάζοντας απίστους -ιουδαίους και μουσουλμάνους- αλλά συχνότατα και χριστιανούς, ελλείψει χρόνου να κάνουν εξακρίβωση. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ιερουσαλήμ. Ελάχιστοι κάτοικοι γλιτώνουν από τη σφαγή και οι δρόμοι της πόλης μετατρέπονται σε αιμάτινα ποτάμια. Σύνθημα των σταυροφόρων "Ο Θεός το θέλει" και άμα το θέλει ο Θεός, πώς να διαμαρτυρηθούν οι άνθρωποι.

Όχι βέβαια πως και οι σταυροφόροι δεν πληρώνουν -και πολύ ακριβά μάλιστα- το φόρο του αίματος. Κάποιοι όμως που καταφέρνουν να επιβιώσουν, γίνονται στη συνέχεια πρόσωπα-κλειδιά της ναϊτικής ιστορίας. Γιατί φαίνεται ότι επιστρέφουν στην Ευρώπη πλούσιοι όχι μόνο σε λεία, αλλά και σε πληροφόρηση.


ΥΓ. Το "Τρίτη και 13", αγαπητέ Νικηφόρε, ανάγεται στην αποφράδα ημέρα Τρίτη 13 Μαΐου 1453 που αλώθηκε η Κωνσταντινούπολη από τους Τούρκους. Πάντως η ημερομηνία είναι αμφιλεγόμενη (παίζει και η 29 Μαΐου).

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Μάιος 15, 2005 5:31 pm

Ωστόσο, μάλλον ξεκινήσαμε από το τέλος και το τι συνέβη μετά την Παρασκευή και 13 ας το δούμε στην ώρα του. Προτείνω, γιατί δεν παίρνουμε την ιστορία από την αρχή- ή τουλάχιστον αυτό που δείχνει αρχή;


Ακριβώς, αγαπητέ Elissaios!

Είπα να ξεκινήσουμε με ένα σκηνοθετικό flash back (μα πώς το κάνει ο Τζεφιρέλλις;;) :roll:

Είχαμε μείνει στη σύλληψη των Ναϊτών...

Επτά χρόνια μετά, το πρωί της 19ης Μαρτίου 1314, ένας εβδομηντάχρονος άνδρας κι ο σύντροφός του βίαια μεταφέρθηκαν από τους δεσμοφύλακές τους σε ένα μικρό νησί του ποταμού Σηκουάνα. Την προηγούμενη μέρα είχαν καταδικασθεί εις θάνατον με φρικιαστικό τρόπο.

Να καούν στην πυρά αργά και βασανιστικά.

Εικόνα

Αυτός ο άνδρας ήταν μέλος των Ναϊτών Ιπποτών, των μαχητών μοναχών, για σαράντα εννέα χρόνια. Είχε διατελέσει Μέγας Μάγιστρος του Τάγματος από το 1292. Ήταν ο 23ος και τελευταίος Μέγας Μάγιστρος των Ιπποτών του Ναού του Σολωμόντος. Ή μήπως δεν ήταν ο τελευταίος :?: 8)

Από την ίδρυσή του μέχρι τη φαινομενική διάλυσή του το Τάγμα είχε 23 Μεγάλους Μαγίστρους, οι οποίοι ήταν:
  • Hugues de Payen (1118 - 1136)
  • Robert de Craon (1136 - 1146)
  • Everard des Barres (1146 - 1149)
  • Bernard de Tremelai (1149 - 1153)
  • Andre de Montbard (1153 - 1156)
  • Bertrand de Blanquefort (1156 - 1169)
  • Philip de Milly (1169 - 1171)
  • Odo de St. Amand (1171 - 1179)
  • Arnold de Toroga (1179 - 1184)
  • Gerard de Ridefort (1185 - 1189)
  • Robert de Sable (1191 - 1193)
  • Gilbert Erail (1193 - 1200)
  • Philip de Plessiez (1201 - 1208)
  • William de Chartres (1209 - 1219)
  • Pedro de Montaigu (1219 - 1230)
  • Armand de Perigord (1230 - 1244)
  • Richard de Bures (1245 - 1247)
  • William de Sonnac (1247 - 1250)
  • Reynald de Vichiers (1250 - 1256)
  • Thomas Bernard (1256 - 1273)
  • William de Beaujeu (1273 - 1291)
  • Thoebald de Gaudin (1291 - 1293)
  • Jaques de Molay (1293 - 1314)

Ας τα πάρουμε λοιπόν, από την αρχή:

Εικόνα

Ο Hugues de Payen ήταν ένας ευγενής από την περιοχή Champagne της Γαλλίας. Ήταν υποτελής του Hugh, Κόμη της Champagne, όπως ήταν και ο Andre de Montbard. Ο De Montbard ήταν θείος του Bernard του Clairvaux (ο οποίος αργότερα ονομάστηκε Άγιος Bernard), ενός καλόγερου, ο οποίος τους βοήθησε να λάβουν τον Ιερό τους Κανόνα από τον Πάπα.

Εικόνα

Ο Baudouin I, Βασιλεύς της Ιερουσαλήμ μετά την "επιτυχή" κατάληξη της Σταυροφορίας (την οποία γραφυρά μας παρουσίασε ο αγαπητός φίλος), έδωσε στους εννέα ιππότες μία πτέρυγα από το παλάτι του, το οποίο βρισκόταν στο λόφο του Ναού στην Ιερουσαλήμ. Το αρχηγείο τους ήταν πάνω στα ερείπια του αυθεντικού Ιουδαϊκού Ναού, ο οποίος είχε ανεγερθεί την περίοδο βασιλείας του Σολωμόντα. Έτσι, ονομάστηκαν Πτωχοί Σύντροφοι Ιππότες του Χριστού και του Ναού του Σολωμόντος.


Εικόνα
Η στέψη του Baudouin I

Οι εννέα ήταν αρκετά πιστοί στο τάγμα τους και ορκίστηκαν να ζήσουν σα μοναχοί, εφαρμόζοντας μία λιτή διαβίωση, αγνή και ευπειθή. Για εννέα χρόνια κανείς άλλος δεν είχε εισχωρήσει στους κόλπους του τάγματος.
Μετά την περίοδο των εννέα ετών, ο Hugues de Payen επέστρεψε στη Γαλλία, ώστε να βρει περισσότερους αδελφούς για το τάγμα.

Με τη βοήθεια του Αγ. Bernard κατά κύριο λόγο, έλαβαν τον Ιερό τους Κανόνα από τον Πάπα το 1128.

Όμως, τί έκαναν τα πρώτα εννέα χρόνια της ύπαρξής τους;
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Κυρ Απρ 01, 2007 11:42 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Κυρ Μάιος 15, 2005 7:21 pm


Είπα να ξεκινήσουμε με ένα σκηνοθετικό flash back (μα πώς το κάνει ο Τζεφιρέλλις;;) :roll:

...

Όμως, τί έκαναν τα πρώτα εννέα χρόνια της ύπαρξής τους;


Κατ' αρχήν, σφήνα μια τεχνική παρατήρηση: Όταν γράφουμε ελληνικό ερωτηματικό [;] και κλείνουμε παρένθεση [)] το πρόγραμμα μετατρέπει αυτά τα δυο σύμβολα σε "φατσούλα": ;)
Σφήνα τέλος.

O Αντρέ ντε Μονμπάρ πιθανότατα να είχε και άλλο ρόλο πέραν του απλού συγγενή. Έτσι κι αλλιώς, οι 9 πρώτοι Ναΐτες δεν ήταν μόνοι τους- κάποιοι κινούσαν νήματα από τα παρασκήνια. Ας μνημονεύσουμε και τον κόμη της Καμπανίας (Compte de Champagne), φιλαράκι του Υγκ ντε Παιέν, η πρώτη σταυροφορία είχε φέρει μερικούς ανθρώπους πιο κοντά. Ή μήπως είχαν έρθει από πιο πριν;

Ο βασιλιάς Μπωντουέν Ι της Ιερουσαλήμ δεν ήταν όποιος κι όποιος. Πριν εξελιχθεί σε βασιλιά, λεγόταν Baudoin de Boulogne και ήταν ο νεώτερος αδελφός του Γκοντφρουά ντε Μπουγιόν (Godefroy de Bouillion), ο οποίος Γκοντφρουά ήταν από τα πρωτοπαλλήκαρα της πρώτης σταυροφορίας.

Μετά την πτώση της Ιερουσαλήμ, οι κατακτητές αποφάσισαν να ορίσουν ένα βασιλιά. Υποψήφιοι ήταν δύο, ο Γκοντφρουά και ο Ραμόν ντε Τουλούζ (Raymond de Toulouse), διακεκριμένοι και οι δύο στις μάχες. Ο μεν Ραμόν, ιπποτικότατα, είπε ότι στην Ιερουσαλήμ βασιλεύει μόνο ο Κύριος και αποσύρθηκε. Ο Γκοντφρουά είπε το ίδιο με δικά του λόγια (είπε δηλαδή ότι δεν μπορεί να φορέσει χρυσό στέμμα εκεί όπου ο Ιησούς φόρεσε το ακάνθινο στεφάνι) αλλά δεν αποσύρθηκε, ανέλαβε τον τίτλο του Advocatus. Αυτός ο τίτλος ήταν γνωστός στις φραγκικές περιοχές και σήμαινε κάτι σαν διοικητικός επίτροπος.

Αργότερα, ο τίτλος του βασιλιά δόθηκε στον Μπωντουέν.

Λέγεται ότι οι 9 κατάγονταν από το βασιλικό οίκο του Ιούδα και αναφέρονταν ως οι 9 Ringlords. Λέγεται. Πολλά λέγονται. Γιατί, ας πούμε, οι Δυτικοί θυμήθηκαν να ανακαταλάβουν την Ιερουσαλήμ κάπου χίλια χρόνια μετά;

Γιατί ήταν 9 (κι ας ήταν 10); Γιατί ορίστηκε σχέδιο αρχικής δράσης 9 ετών;

Τι σημαίνει ο αριθμός 9;

Και ένα link για το γνωστό μας ευχάριστο εργάκι
http://www.revelation-movie.com/

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Μάιος 15, 2005 7:50 pm

Κατ' αρχήν, σφήνα μια τεχνική παρατήρηση: Όταν γράφουμε ελληνικό ερωτηματικό [;] και κλείνουμε παρένθεση [)] το πρόγραμμα μετατρέπει αυτά τα δυο σύμβολα σε "φατσούλα": Wink
Σφήνα τέλος.


Μα πώς το κάνει ο Elissaios :lol:

Λοιπόν, σοβαρά τώρα... Επέμβαση συντονιστή σε δημοσίευση συντονιστή δεν ξέρω αν έχει ξαναγίνει. Ίσως έχουμε το προνόμιο!

Καλέ μου, σου διόρθωσα το σύνδεσμο με την επίσημη ιστοσελίδα της ταινίας, διότι θα σφηνα-ρω κι εγώ τώρα:

Όταν χρησιμοποιούμε τη λειτουργία Εικόνα, δεν πρέπει να ξεχνούμε να κλικάρουμε πάλι Εικόνα και να μην γράφουμε π.χ. [/quote] με το χέρι, διότι το σύστημα θεωρεί ότι ξεχάσαμε να το κάνουμε και το προσθέτει αυτόματα στο τέλος της δημοσίευσής μας, αλλοιώνοντας τελικά, σε κάποιες περιπτώσεις ("καλή" ώρα), το μήνυμα.

:wink:

Τέλος σφηνα-ρίσματος. :P
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Πέμ Νοέμ 02, 2006 6:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Μάιος 15, 2005 9:55 pm

Τι σημαίνει ο αριθμός 9;


Εν νέο/α...

Για να δούμε πάλι τί μας είχε γράψει ο φίλτατος Παδέμιος πιο πάνω και να θυμηθούμε...

Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι οι εννέα εξετέλεσαν τα καθήκοντά τους ως ιππότες Σταυροφόροι, αλλά υπάρχουν σοβαρές υποψίες ότι για όσο καιρό ήταν εγκατεστημένοι στο Λόφο του Ναού, οι εννέα Ναΐτες έκαναν κάποιες εξερευνήσεις και ανασκαφές κάτω από το Λόφο του Ναού. Περί τα τέλη του 1800, μία ομάδα Μηχανικών του Βρετανικού Στρατού έκαναν τις δικές τους ανασκαφές.
Και πραγματικά, βρήκαν σήραγγες, οι οποίες είχαν δημιουργηθεί πολλούς αιώνες νωρίτερα, μέσα στις σήραγγες αυτές βρήκαν αποδείξεις της παρουσίας των Ναϊτών: ένα σπασμένο Ναϊτικό ξίφος, κομμάτια από λόγχη, ένα Μεσαιωνικό σπιρούνι Ευρωπαϊκού σχεδιασμού και ένα Ναϊτικό σταυρό.

Εικόνα

Τι αναζητούσαν οι εννέα ιππότες και τι βρήκαν ;
Δυστυχώς, έως σήμερα κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά. Εικάζεται ότι μπορεί να βρήκαν την Κιβωτό της Διαθήκης ή και τους Θησαυρούς του Ναού του Σολωμόντος, ο οποίος είχε ανοικοδομηθεί από τον Ηρώδη, ή περγαμηνές, οι οποίες χρονολογούνταν από τις πρώτες μέρες του Χριστιανισμού, τις διδασκαλίες της Χριστιανικής Εκκλησίας των Ιεροσολύμων. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, πως η Κιβωτός της Διαθήκης κρύφτηκε, όπως και άλλα ιερά αντικείμενα κατά τη διάρκεια της Ιουδαϊκής εξέγερσης εναντίον των Ρωμαίων στην Παλαιστίνη (66 - 70 μ.Χ.).

Όταν φάνηκε ότι όλα είχαν χαθεί, οι Ιουδαίοι έκρυψαν όσα περισσότερα από τα Ιερά αντικείμενά τους μπόρεσαν – οτιδήποτε υπήρχε χρόνος να κρυφτεί. Αυτό συμπεριλάμβανε σκηνώματα, περγαμηνές και πιθανά την Κιβωτό. Η Εκκλησία της Ιερουσαλήμ (Ναζηριανή) επίσης έκρυψε τις διδασκαλίες της σε περγαμηνές την ίδια περίοδο. Επικράτησε ολοκληρωτικός αφανισμός στο Ισραήλ, χιλιάδες σκοτώθηκαν, η Κοινότητα των Ναζηραίων εξαλείφθηκε, ο Ναός λεηλατήθηκε ως προς οτιδήποτε πολύτιμο βρισκόταν ακόμη εκεί και ισοπεδώθηκε κυριολεκτικά. Η Γη του Ισραήλ αφανίστηκε.

Ανήκει στη σφαίρα των πιθανοτήτων το εάν οι εννέα αρχικοί Ναΐτες βρήκαν τους θησαυρούς του Ναού. Είναι εξίσου πιθανό οι ιππότες να βρήκαν περγαμηνές από την τότε Εκκλησία του Χριστού και να υιοθέτησαν αυτές τις διδασκαλίες ως μέρος των πεποιθήσεων ή των αντιλήψεών τους.


Άραγε πώς γινόταν κάποιος δεκτός στο Τάγμα :?:
Τελευταία επεξεργασία από Zadok the priestess σε Σάβ Απρ 01, 2006 8:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Secondborn
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2005 10:26 pm
Τοποθεσία: Μέσ΄στις σκέψεις μου...

Δημοσίευσηαπό Secondborn » Κυρ Μάιος 15, 2005 11:09 pm

Το παρακάτω μήνυμα είναι εκτός "ροής" του θέματος. Απλά είναι ένας προβληματισμός που μου ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας τα μηνύματα της Ιέρειας Zadok.


Λέγεται ότι οι 9 κατάγονταν από το βασιλικό οίκο του Ιούδα και αναφέρονταν ως οι 9 Ringlords. Λέγεται. Πολλά λέγονται. Γιατί, ας πούμε, οι Δυτικοί θυμήθηκαν να ανακαταλάβουν την Ιερουσαλήμ κάπου χίλια χρόνια μετά;

Γιατί ήταν 9 (κι ας ήταν 10); Γιατί ορίστηκε σχέδιο αρχικής δράσης 9 ετών;

Τι σημαίνει ο αριθμός 9;


Αντιγράφω από το Lord of the Rings-Fellowship of the Ring του Tolkien:

"Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark lord on his dark throne..."




Και πραγματικά, βρήκαν σήραγγες, οι οποίες είχαν δημιουργηθεί πολλούς αιώνες νωρίτερα, μέσα στις σήραγγες αυτές βρήκαν αποδείξεις της παρουσίας των Ναϊτών: ένα σπασμένο Ναϊτικό ξίφος, κομμάτια από λόγχη, ένα Μεσαιωνικό σπιρούνι Ευρωπαϊκού σχεδιασμού και ένα Ναϊτικό σταυρό.



Μήπως σας θυμίζει το μύθο με το Anduril, το σπαθί του Aragorn?


Ή ο Tolkien ήταν πολύ επηρεασμένος από την Ιστορία των Ναϊτών(για να μην αναφερθώ και στην αγάπη του να χρησιμοποιεί διφορούμενες εκφράσεις και την αγάπη του για τους γρίφους...), ή εγώ διαβάζω πολύ Tolkien! :shock: :lol:
"If you do things and can't explain them that might be okay because they still get done. But if you decide not to, you ought to know why." Stephen King

Εικόνα

Elissaios
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:10 am

Δημοσίευσηαπό Elissaios » Κυρ Μάιος 15, 2005 11:57 pm

Να προβλέψω νέο τόπικ με θέμα "Ο Τόλκιν και η ναϊτική μυθολογία";
Αγαπητέ Secondborn, ευχαριστώ για τη σκέψη σου.
Πάντως δεν έχω καταλάβει περί του 9. Κάποιος με αριθμολογικές γνώσεις;

Αγαπητή συν-συντονίστρια, να φανταστείς ότι έκανα και προεσκόπηση...

Στο θέμα τώρα, πραγματικά πολύ δύσκολο οι Ναΐτες να βρήκαν αντικείμενα υλικής αξίας. Είναι όμως πιθανό να βρήκαν περγαμηνές που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε γι' αυτές (άλλωστε πόσοι θα μπορούσαν και να τις διαβάσουν;)

Όσο για το πώς γίνονταν δεκτοί στο Τάγμα... Πριν πάμε σε αυτό το θέμα, να μείνουμε λίγο στα 9 χρόνια που έκαναν ροντάρισμα;

Ding an Sich
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 12:58 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Ding an Sich » Δευ Μάιος 16, 2005 12:38 am

Πάντως δεν έχω καταλάβει περί του 9. Κάποιος με αριθμολογικές γνώσεις;


Οι παρεμβάσεις μου στο θέμα θα είναι σύντομες, μιάς και τις επόμενες μέρες πρόκειται να εστιαστώ στη δημιουργία ενός σχετικού άρθρου περί των Ταγμάτων των Ναϊτών και των Ιωαννιτών.

Ένας μύθος λέει ότι στο σπίτι του Πυθαγόρα υπήρχε ένας κύκλος με τα αγάλματα των 9 Μουσών, ενώ στο κέντρο του κύκλου υπήρχε ένα δέκατο άγαλμα, αυτό της Θεάς Εστίας.

Ένας άλλος μύθος λέει ότι ο Οίκος των Ναϊτών δομήθηκε από τον κύκλο 9 ανδρών, οι οποίοι έλαβαν βάπτισμα εν πνεύματι αγίω και πυρί από έναν δέκατο άνδρα, τον Godefroy de Bouillon.

Αριθμολογικά, για να κατανοήσεις πλήρως την ουσία του αριθμού 9, θα πρέπει να έχεις φθάσει στον αριθμό 10.

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα με τους παράδοξους συλλογισμούς μου, αγαπητέ Ελισσαίε :D
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Δευ Μάιος 16, 2005 1:05 am

Πολύ ωραία η παρέμβαση του αγαπητού Ding an Sich!
Θα αναμένουμε το άρθρο...

Φίλε Elissaie, σε βλέπω στην ίδια τάξη... :lol:

Αγαπητέ Secondborn,

αυτό το απόσπασμα του κειμένου του "αδιάβαστου" Elissaiou, το άφησα επίτηδες ασχολίαστο, γιατί μάλλον θα το βρούμε παρακάτω...

Πάντως είναι πολύ ορθή η παρατήρησή σου και μάλλον θα φανεί χρήσιμη και στο θέμα J.R.R. Tolkien.

Για να δούμε κάποια άλλα...

Οι ιππότες οι οποίοι γίνονταν δεκτοί στο Τάγμα παραχωρούσαν όλα τα περιουσιακά τους στοιχεία στο Τάγμα, είχαν δικαίωμα να κρατούν στην κατοχή τους μόνον το σπαθί τους. Εισέρχονταν σε ένα μοναστικό τάγμα και ορκίζονταν να ζουν λιτά και να είναι αγνοί και αφιερωμένοι στο Τάγμα. Υπήρχε μία τυπική τελετουργία μύησης και ο νέος αδελφός πλέον ζούσε μία αυστηρά ενάρετη ζωή.

Για να δούμε πώς γινόταν αυτό...
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry


Επιστροφή σε “- ΤΑΓΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΕΣ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης