Η "κατά Παύλον" ουσία του Τεκτονισμού

Μυστικές αδελφότητες, εταιρείες, αποκρυφισμός κ.λ.π.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Η "κατά Παύλον" ουσία του Τεκτονισμού

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:08 am

[mod]Το παρόν θέμα μετονομάστηκε ώστε ο τίτλος του
να ανταποκρίνεται ορθότερα στο περιεχόμενό του.
Αποτελεί δε το "κύκνειο άσμα" του χρήστη στην Αγορά αυτή.
[/mod]


Καλησπέρα σας,

Αρχικά να ευχαριστήσω τους Ramoglou και alet, για την δημόσια αποδοχή της ιδιότητάς τους. Για το mystica.gr είναι η πρώτη φορά που ένα ιδρυτικό μέλος παραδέχεται - χωρίς φόβο και πάθος - πως είναι Τέκτονας, πράγμα που σαφώς τιμά αυτόν τον άνθρωπο και αποδυκνείει πως ο ίδιος σέβεται και εκτιμά αυτό που κάνει αλλά συνάμα τιμά και τον ίδιο τον Τεκτονισμό. (αυτό το τελευταίο, τώρα μπορούν ίσως να το καταλάβουν και όσα υψηλόβαθμα στελέχη του Τεκτονισμού παρακολουθούν αυτήν την "διαμάχη")

Η πρώτη και βασική εργασία που γίνεται σ' αυτό που ονομάζουμε "εσωτερισμός" απαιτεί την παρατήρηση του ιδίου μας του εαυτού και την αποδοχή των παρατηρήσεών μας σε μας τους ίδιους. Και ο Ramoglou αλλά και ο alet, με την αποδοχή της ιδιότητάς τους, αποδυκνείουν πως βρίσκονται στο σωστό δρόμο και ήδη έχουν κάνει το πρώτο βήμα στην ατραπό του εσωτερισμού. Ακόμη και στο ίδιο το τυπικό του Τεκτονισμού γίνεται πολύ συχνά η χρήση της έννοιας της αποδοχής και της παραδοχής με την ερώτηση : "Τις ει;" που σημαίνει πως ο Τέκτονας πρέπει κάθε φορά να παραδέχεται και να αποδέχεται την ιδιότητά του χωρίς φόβο και πάθος.

Προσωπικά, εγώ είμαι υπέρ αυτών που αποδέχονται και παραδέχονται αυτό που είναι ενώ συνάμα υπερασπίζουν και αισθάνονται υπερηφάνεια γι' αυτό που είναι, και δεν έχω κανένα, μα κανένα πρόβλημα μαζί τους, τώρα που από την μεριά του Απόστολου, όλα είναι ξακάθαρα. Επαναλαμβάνω πως ουδέποτε τάχθηκα εναντίον του Τεκτονισμού αλλά τάχθηκα εναντίον του στρουθοκαμηλισμού, ουδέποτε τάχθηκα εναντίον των Τεκτόνων αλλά τάχθηκα εναντίων των υποκριτών και των φοβιτσιάρηδων και όσων εν' ονόματι της Αλήθειας, σοδομούν την Αλήθεια. Από την στιγμή που οι άνθρωποι αυτοί, έχουν το θάρρος, την ανδρεία και την τόλμη να υπερασπίζουν αυτό που τους εκφράζει και αυτό που επέλεξαν να κάνουν στην ζωή τους με σθένος και με υπερηφάνεια, εγώ είμαι μαζί τους και έχω και κάθε φιλική διάθεση να τους βοηθήσω κιόλας, να 'ουμ' :)
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:08 am

Φίλε alet,

Δεν παραμύθιασα κανέναν. Είμαι περισσότερο Τέκτονας απ' όλους σας μαζί εδώ μέσα, παρ' όλο που δεν έχω μπει ποτέ σε καμιά στοά, παρ' όλο που δεν έχω "μυηθεί" με τον τρόπο που εννοείται εσείς την "μύηση", παρ' όλο που δεν έχω ακολουθήσει ποτέ στην ζωή μου κανένα τυπικό πλην του Μέγα Τυπικού της Ζωής. Και αυτό το λέω, εν πλήρη συνειδήσει. Το να είσαι Τέκτονας, μπορεί να σημαίνει τα πάντα για κάποιους, όμως σίγουρα δεν σημαίνει να σε ρωτούν μέσα στην Στοά "τις ει;" και να λες με σιγουριά "Τέκτων!" και όταν σε ρωτήσουν έξω από την Στοά "είσαι Τέκτων ;" να σκύβεις το κεφαλάκι σου σαν σκυλί που βάζει την ουρά στα σκέλια του και να λες "Εμ, χμ, κοίτα, αυτό δεν ενδιαφέρει κανέναν"*. Πάνω απ' όλα, ο Τεκτονισμός και ότι αυτός εκφράζει, διδάσκει την τήρηση αρχών και ηθικών κανόνων, διδάσκει την γνώση του εαυτού μας, διδάσκει την υπακοή στον Νόμο. Ανεξαρτήτως με ποιον τρόπο το κάνει - που μπορεί αυτός ο τρόπος εμένα να μην με βρίσκει σύμφωνο - ο Τεκτονισμός ως έννοια βαθύτερη βρίσκεται μέσα στον καθένα μας, είτε αυτός ενδύεται το παραδοσιακόν μέλαν ένδυμα, είτε ενδύεται μπλου τζιν και t-shirt. Όλα τα υπόλοιπα είναι μια ιδιάζουσα θεατρική παράσταση - που μπορεί να έχει σύμβολα, στα οποία οι ίδιοι οι άνθρωποι απέδωσαν σημασίες και αξίες - αλλά η ουσία διόλου δεν διαφέρει από το ρητό του Ηράκλειτου "Νόμος είναι και να ακολουθεί κάποιος την γνώμη του ενός.", απόφθεγμα το οποίο εγώ προσωπικά κατανοώ, σέβομαι και υπερασπίζομαι ως ένας απλός στρατιώτης. Τα σύμβολα και ο αποσυμβολισμός που διδάσκεστε εντός των Στοών ως "μηυμένοι" δεν έχουν καμία αξία αν δεν μπορείτε να τα μεταστοιχειώσετε και να τα παραδώσετε στον κόσμο εκτός των Στοών με την απλούστερη τους μορφή και με τρόπο που να την καταλαβαίνει και να την εννοεί ακόμη και ο πιο αγράμματος και "αμύητος" άνθρωπος. Όλη αυτήν την μυστηριακή αίσθηση και όλη αυτή την γνώση που λαμβάνετε στις Στοές σας, πρέπει να την κάνετε πράξη - απλή πράξη - αλλά και διδασκαλία - απλή διδασκαλία - συνέχεια, κάθε στιγμή, κάθε ώρα, και να παραδίδετε την γνώση σας με τον πιο απλό τρόπο σε κάθε συνάνθρωπό σας. Γιατί αυτή η Γνώση, δεν είναι δική σας! Δεν είναι μόνο των Τεκτόνων! Είναι όλου του κόσμου! Και ανήκει σε όλη την ανθρωπότητα. Όχι μόνο στις Τεκτονικές Στοές ή στις Ροδοσταυρικές Αδελφότητες. 'Σεις κρύβεστε, εγώ δεν κρύφτηκα ποτέ. 'Σεις όταν έρθει κάποιος να σας ρωτήσει, μιλάτε σαν ειδήμονες. Εγώ ποτέ δεν το έκανα αυτό. Με ρώτησαν "γιατί μπήκες στο φόρουμ κάνοντας μπάχαλο ;" αλλά δεν κατάλαβαν πως η πράξη μου ήταν παρόμοια με την κρούση της Σφύρας. Έκανα αυτό που κάθε μέρα βλέπετε στις Στοές σας, αλλά - τι παράξενο ; - χαμπάρι δεν πήρατε ! 'Σεις λοιπόν, μόνο στο όνομα είσθε Τέκτονες. Συνεπώς, εγώ δεν παραμύθιασα κανέναν. 'Σεις παραμυθιάζεστε από μόνοι σας, γιατί νομίζετε πως έτσι και κάποιος ονομασθεί, χρησθεί, μυηθεί Τέκτονας, είναι κιόλας! Αν είσθε πραγματικοί Τέκτονες πρέπει να είσθε και έτοιμοι να το αποδέχεστε, να το παραδέχεστε και να το υπερασπίζεστε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε σας ζητηθεί, όχι μονάχα μέσα στις Στοές. Ένας Τέκτων, είναι πάνω απ' όλα στρατιώτης και πολεμιστής. Είναι ένας ιππότης που υπερασπίζεται μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός του την Αλήθεια. Ορκίζεσθε με χαρτιά και υπογράφετε Φιλοσοφικές Διαθήκες. Και έχουν μεγάλη σημασία για σας, είναι ιερά. Εγώ ορκίζομαι με αίμα και υπογράφω την ψυχή μου. Νομίζετε πως ο όρκος μας διαφέρει ;

Όλα τα υπόλοιπα που λέτε - όταν κάποιος σας ρωτήσει - είναι μούφες και φύκια.*

*αυτά , δεν αναφέρονται ούτε σε σένα alet, ούτε στον Απόστολο.
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:12 am

Ladyhawk, σε εκτιμώ ως άνθρωπο και το γνωρίζεις, όπως εκτιμώ και όλο το team του mystica.gr. Δεν μπορώ να ασχοληθώ όμως με τα όσα λες - ούτε να ξεκινήσω έναν σοβαρό διάλογο μαζί σου - όσο δεν βρίσκεις το θάρρος να απαντήσεις σε μια απλή, απλούστατη ερώτηση που σου απευθύνω.

Επί της ευκαιρίας, θα ήθελα να πω και κάτι άλλο, απευθυνόμενος και στον Απόστολο και σε όλους τους σεβάσμιους διδάσκαλους που πιθανόν να διαβάζουν αυτές τις γραμμές.

Όλη αυτή η ιστορία, δεν γίνεται απλώς για να παραδεχτείτε εσείς την ιδιότητά σας. Με γεια σας, με χαρά σας! Γίνεται για να μπορέσει να ξεκινήσει - επιτέλους! - ένας σοβαρός διάλογος με ανθρώπους που παρ' όλο που δεν έχουν επισκεφτεί τις Στοές σας, έχουν άποψη και θέση, διάθεση και κουράγιο - προ πάντων λόγο - να συζητήσουν και να κάτσουν μαζί σας στο ίδιο τραπέζι. Το ποιος κερδίζει ή χάνει απ' αυτήν την υπόθεση δεν είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μας ενδιαφέρει. Αυτός που σίγουρα κερδίζει είναι ο απλός και ο αμέτοχος αναγνώστης.

Αν υπάρχουν σήμερα άνθρωποι - πρώην Τέκτονες - που είναι έτοιμοι να μοιράσουν τα τυπικά σας, τα ιερά και όσιά σας και τα βιβλία των Στοών σας σαν να μοιράζουν φεϊγ βολάν σε πολιτική διαδήλωση, δεν θα έπρεπε να σας παραξενεύει ή να σας θυμώνει. Θα έπρεπε να το περιμένατε αυτό. Και θα σας εξηγήσω τους λόγους.

Αν εγώ είχα "μυηθεί" ως Τέκτονας, αν εγώ είχα στα χέρια μου όλα τα "Ιερά Κείμενα" της Στοάς μου, για να μπορέσει να μου τα πάρει κάποιος από τα χέρια, θα έπρεπε να περάσει πάνω από το πτώμα μου. Θα προτιμούσα να τα κάψω, παρά να του τα δώσω. Γνωρίζετε ασφαλώς την σχολή του Πυθαγόρα. Δεν υπάρχει κανένα γραπτό από εκείνη την θαυμαστή μυστηριακή σχολή, όλα έχουν καεί. Δεν υπάρχει τίποτε. Και όλοι οι μαθητές του Πυθαγόρα δολοφονήθηκαν. Μονάχα ένας ξέφυγε και ότι ξέρουμε, το ξέρουμε απ' αυτόν.

Αυτό σημαίνει, πως εσείς δεν επιλέξατε τέτοιους ανθρώπους που να τηρούν τους όρκους τους. Δεν φταίνε αυτοί. 'Σεις κάνατε τις Στοές σας ξέφραγκο αμπέλι για να μπορεί να μπαίνει ο κάθε κατεργάρης, ο κάθε άτιμος και να κάνει ότι θέλει. 'Σεις δεν επισφραγείσατε την στοάν, 'σεις δεν ασφαλίσατε την θύραν. Μην ψάχνετε λοιπόν να βρείτε το σφάλμα σ' αυτούς. Εγώ γνωρίζω πολύ καλά ποιον βάζω στο σπίτι μου. 'Σεις δεν γνωρίζετε. Αυτός που βάζω εγώ στο σπίτι μου, δεν πρόκειτε ποτέ να με κλέψει, δεν πρόκειτε ποτέ να μου αρπάξει αυτά που έχω κρυμμένα στο θησαυροφυλάκιό μου. 'Σεις βάλατε μέσα στο σπίτι σας κλέφτες και απατεώνες. Μην έρχεστε λοιπόν τώρα και λέτε "Nα! αυτός ο προδότης, έδωσε τα ιερά μας βιβλία. Σαν δεν ντρέπεται, o αλήτης!" Θα έπρεπε να ήσασταν πιο προσεχτικοί, πιο συνετοί και πιο αυστηροί με τους ανθρώπους που μπήκαν οικειοθελώς στο σπίτι σας, στις Στοές σας.

Ξεγελαστήκατε από λόγιους και διανοούμενους της εποχής πως δήθεν δεν είσθε ελεύθεροι και άλλες τέτοιες ανοησίες, και ανοίξατε τις Στοές σας για να μπει της κάθε καρυδιάς καρύδι. Αν αυτά που φυλάσετε στις Στοές σας είναι Ιερά, αν η Γνώση που επικαλείσθε είναι μυστική και θαυμαστή, έπρεπε να είχατε φροντίσει να την φρουρείτε σωστά. Έπρεπε να είχατε βάλει φρουρούς με σοφία και διορατικότητα που θα μπορούσαν να διακρίνουν ποιος θα καταπατήσει τους όρκους του και να τον σταματήσουν πρωτού προδώσει. Τίποτε όμως δεν κάνατε και τώρα τα τυπικά σας, μπορούν να γίνουν μέχρι και θεατρικά, μέχρι και επιθεωρήσεις για να γελάει ο κόσμος.

Ο Απόστολος μου είπε στο τηλέφωνο πως δεν λέει, δεν παραδέχεται πως είναι Τέκτονας, γιατί - έτσι μου είπε - δεν θέλει να κάνει διαφήμηση στον Τεκτονισμό. Είναι προτιμότερο να διαφημίζεις κάτι, παρά να το αφήνεις να το δυσφημίζουν άλλοι. Αλλά και πάλι, όλος αυτός ο διάλογος, όλη αυτή η κουβέντα, μήτε για διαφήμιση, μήτε για τίποτε άλλο γίνεται. Όταν είναι κάποιος μέσα σε μια Στοά, δεν βλέπει τι γίνεται στην σκεπή της Στοάς. Πρέπει να βγει από την Στοά. Εγώ όμως δεν είμαι στις Στοές, δεν έχω μπει, αλλά - τι περίεργο ; - ξέρω ακριβώς τι γίνεται μέσα στις Στοές σας. Έτσι, μπορώ να σας πω και κάποια πράγματα που συμβαίνουν στην σκεπή της Στοάς σας, ενώ εσείς είστε ακόμη μέσα. Όχι από κακοήθεια, όχι από φθόνο ούτε από κακία, ούτε επειδή έχω κάτι μαζί σας.

[...]

Το θέμα δεν είναι αν το γνωρίζω εγώ. Το θέμα είναι αν το γνωρίζετε εσείς. Και ούτε θέλω να αποδείξω τίποτε εγώ. Δεν καταλαβαίνετε όμως, πως αν αποδεχτείτε την ιδιότητά σας, αυτό μεμιάς θα σας απελευθερώσει και θα αρχίσετε να μιλάτε στον κόσμο πιο άνετα, πιο ελεύθερα και πιο αληθινά. Αν κάποιος έχει την υπόνοια πως είσαι κάτι, οτιδήποτε, δεν έχει σημασία τι, όλος ο λόγος του, όλη η κουβέντα που θα κάνει μαζί σου, θα είναι επιρρεασμένη από αυτήν την υπόνοιά του. Ποτέ δεν πρόκειτε να είναι ειλικρινής μαζί σου, όπως κι εσύ δεν είσαι ειλικρινής μαζί του. Πάντα θα σε κοιτάει με μισό μάτι που λέμε. Το άλλο μισό, θα βλέπει αυτό που εσύ δεν μπορείς να το παραδεχτείς στα ίσα.

[...]

Προσωπικά, δεν πιστεύω πως ο Ιησούς λέγοντας "Μη δώτε το άγιον τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων" ήθελε να πει, αυτό το οποίο εννοείς εσύ Απόστολε. Κάτι άλλο εννοούσε. Και μάλλον, ο Ιησούς εδώ, σ' αυτό το σημείο έχει κάνει κάποιο λάθος. Αυτή η αναφορά, αυτή η πρόταση θα μπορούσε να ειπωθεί μονάχα σε όσους γνώριζαν ποιο είναι "το άγιον". Πόσοι όμως στην επί του όρους ομιλία γνώριζαν ποιο είναι "το άγιον" ; Αυτό που κι εσύ ρωτάς δηλ. Κανένας, γιατί η ομιλία αυτή είναι σχεδόν από τις πρώτες του Ιησού. Επίσης, ίσως ο πονηρός Ιησούς σκοπίμως να κάνει μια τέτοια αναφορά για να δελεάσει το πλήθος ή και τους μαθητές του. Παρ' ότι κανένας δεν γνωρίζει ακόμη ποιο είναι "το άγιο", αυτός τους γοητεύει. (αυτές είναι κάποιες προσωπικές σκέψεις, που αν θέλεις, μπορούμε να τις κουβεντιάσουμε εδώ ή σε κάποιο άλλο θέμα) Είναι όμως και ένα σημαντικό ερώτημα που αναδύεται από αυτό. Ο Τεκτονισμός, αποδέχεται τον Λόγο του Ιησού καθολικά ή αποδέχεται μονάχα αυτή την ρήση του ; Γιατί αν επιλέγει λόγια του Ιησού κατ' εξαίρεσην, τότε αυτό είναι θέμα. Δεν θέλω να μου απαντήσεις γενικά, έτσι φίλε μου ;

Επίσης, είναι γεγονός πως ότι διαδραματίζεται σε μια Στοά, είναι απολύτως μυστικό και πρέπει να διαφυλαχθεί από τα μέλη της στοάς ως κόρην οφθαλμού. Τα μέλη μιας Στοάς - αλλά και τα μέλη κάθε μυστικιστικής ομάδος ή Τάγματος ή Αδελφότητας - δίνουν όρκους εχεμύθειας πως δεν πρόκειτε να πουν λέξη για τα όσα συμβαίνουν εκεί. Αυτό όμως δεν γίνεται γιατί "Μη δώτε το άγιον τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων" αλλά γιατί οι "αμύητοι" και αυτοί που είναι εκτός των στοών, υποπέπτουν πολύ συχνά στο σφάλμα της παρεξήγησης , της παρερμηνείας και της παρανόησης αυτών των συμβάντων. Και αυτό συμβαίνει ακριβώς επειδή οι "μυημένοι" δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν αυτό που λέω αρχικά :

Τα σύμβολα και ο αποσυμβολισμός που διδάσκεστε εντός των Στοών ως "μηυμένοι" δεν έχουν καμία αξία αν δεν μπορείτε να τα μεταστοιχειώσετε και να τα παραδώσετε στον κόσμο εκτός των Στοών με την απλούστερη τους μορφή και με τρόπο που να την καταλαβαίνει και να την εννοεί ακόμη και ο πιο αγράμματος και "αμύητος" άνθρωπος. Όλη αυτήν την μυστηριακή αίσθηση και όλη αυτή την γνώση που λαμβάνετε στις Στοές σας, πρέπει να την κάνετε πράξη - απλή πράξη - αλλά και διδασκαλία - απλή διδασκαλία - συνέχεια, κάθε στιγμή, κάθε ώρα, και να παραδίδετε την γνώση σας με τον πιο απλό τρόπο σε κάθε συνάνθρωπό σας.


Δηλ. στην ούσια, πάλι δεν φταίνε οι "αμύητοι". Αν υποθέσουμε πως έρχεται ένας "σκύλος" - θες εγώ ; no problem - έρχομαι λοιπόν εγώ και σε ρωτάω ακριβώς γι' αυτά τα Άγια και γι' αυτά τα Ιερά. Κι εσύ, μου λες, μου τα "πετάς". Αν εγώ παρερμηνεύσω τα λόγια σου, αν εγώ παρανοήσω και παρεξηγήσω τα Άγια και τα Ιερά, ποιος φταίει ; Εγώ που δεν τα κατάλαβα ή εσύ που δεν μου τα εξήγησες σωστά ; Εγώ νομίζω πως το σφάλμα είναι δικό σου (στο παράδειγμά μας δηλ) γιατί όλοι οι άνθρωποι μπορούν να κατανοήσουν, όλοι οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν και να εξηγήσουν. Συνεπώς, κάτι στραβό μου είπες και δεν κατάλαβα, κάτι δεν έκανες σωστά και παρεξήγησα εγώ, κάτι, κάπου, σε κάποιο σημείο της παράδοσής σου ήταν ακατανόητο για μένα που είμαι "αμύητος", για μένα που ο νους μου είναι φτωχός.

Αν λοιπόν όλη αυτή η Γνώση, η μυστική Γνώση και η Ιερά Γνώση, είναι όλης της ανθρωπότητας τότε είναι ΚΑΙ δική μου, έτσι δεν είναι ; Γιατί λοιπόν εγώ δεν την καταλαβαίνω ; Γιατί την παρερμηνεύω ; Μήπως οι "μυητές" μου δεν μου την εξηγούν σωστά ; Μήπως οι "τελετουργοί" μου, κάπου, σε κάποιο σημείο, μου δίνουν λάθος εντύπωση ; Ή γιατί εγώ είμαι βλάκας, εγώ είμαι ανόητος και "χοίρος" ; Δεν νομίζω. Μήπως γιατί πρέπει σώνει και ντε να μπω σε μια Στοά, για να βιώσω αυτήν την Γνώση ; Αυτό, να σου πω την αλήθεια, δεν το ξέρω. Ίσως και να 'χεις δίκιο σ' αυτό και δεν αποκλείεται να το κάνω κιόλας κάποια στιγμή αργότερα ίσως.

Το βίωμα και η ερμηνεία του, εξαρτάται από χίλιους δυο παράγοντες. Μπορεί π.χ να ακούσω την σφύρα και να μην "αισθανθώ" αυτό που αισθάνεται κάποιος αδελφός μου εκείνη την στιγμή. Θέλω να πω δηλ. πως μπορεί σε μένα να ακουστεί σαν ένας απλός κρότος, σαν μια φασαρία, δεν ξέρω. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν θα σημαίνει πως είμαι "σκύλος". Το βίωμα μέσα σε μια Στοά έχει άμεση σχέση ΚΑΙ με όσα διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια μου μέσα στην Στοά αλλά ΚΑΙ με όσα διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια μου έξω από την Στοά. Αν εγώ στο σπίτι μου έχω μια άρρωστη και ετοιμοθάνατη μάνα, η Στοά θα είναι - ίσως - το καταφύγιό μου. Αν εγώ περνάω χίλια δυο ψυχολογικά προβλήματα, η Σφύρα θα είναι - ίσως - η αφύπνησή μου. Δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτά δεν θα είναι τίποτε άλλο παρά δικές μου ερμηνείες, δικές μου θεωρήσεις, δικοί μου χαρακτηρισμοί και ονοματολογίες. Και σε κάθε περίπτωση, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το Πραγματικό, με το Θαυμαστό και με το Αντικειμενικό.

Θα ήθελα Απόστολε, να παραθέσεις τις σκέψεις σου πάνω σ' αυτά.
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:12 am

Μάθετε να αγωνίζεσθε γι' αυτήν την εξαίρεση. Τα Τεκτονικά Τάγματα πρέπει κάποια στιγμή να γίνουν εξαίρεση. Να αποτελέσουν εξαίρεση για τον υπόλοιπο κόσμο. Μονάχα έτσι θα αναδειχθεί η αξία τους και μονάχα έτσι θα αναγνωρισθούν ως "μυστηριακά" με ανάλογο τρόπο που έχει αναγνωρισθεί η σχολή π.χ του Πυθαγόρα. Αυτό, το ξέρουν καλά οι σεβάσμιοι διδάσκαλοι, είναι δίκοπο μαχαίρι αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσουν να το φοβούνται ...
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:13 am

Εμάς μας ενδιαφέρει μια πεντακάθαρη σοδειά. Χωρίς ούτε ένα ζιζάνιο. Η δουλειά ενός Επόπτη είναι να εποπτεύει αυτό που αποκαλείς εσύ "σοδειά". Να ελέγχει, να παρατηρεί, να κάνει κόσκινο την σοδειά. Η δουλειά ενός Επόπτη είναι να μην αφήνει κανενός είδους ζιζάνια - ούτε κουνούπι που λέμε - να πλήττουν την σοδειά. Έτσι και ένα μόνο ζιζάνιο πλήξει την σοδειά, ο Επόπτης απέτυχε. Πρέπει να επιστρέψει σ' αυτό που ήταν πριν γίνει Επόπτης. Πρέπει να χάσει έναν βαθμό. Αν άφησε ένα ζιζάνιο, πρέπει να στερηθεί ένα βαθμό. Αν άφησε δύο, πρέπει να στερηθεί δύο βαθμούς κ.ο.κ. Είναι θέμα δικαιοσύνης ...
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:14 am

Και πάλι δεν διαφωνώ και νομίζω πως λέμε το ίδιο πράγμα αδελφέ μου. Εντούτις, είναι κοινώς αποδεχτό από όλους τους αδελφούς πως σ' αυτήν την οικοδομή κάποιοι Επόπτες έβαλαν ακατάλληλους και διαβρωμένους λίθους. Κάποιοι Επόπτες έχτισαν πάνω σε λίθους που αργότερα δεν άντεξαν το βάρος της οικοδομής και διαλύθηκαν, κάνοντας έτσι το χτίσμα να γέρνει προς μια μεριά σαν τον πύργο τις Πίζας. Αυτοί οι Επόπτες, πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν γιατί η δικαιοσύνη μας είναι αμείλικτη. Η δικαιοσύνη ενός πραγματικού Τέκτονα είναι "θεϊκή", είναι πέλεκυς και κεραυνός. Τι σύμβολο έχετε για την δικαιοσύνη, αλήθεια ;

[...]

Ο ακατάλληλος λίθος πρέπει πάση θυσία να απομακρυνθεί. Γιατί αν παραμείνει, έστω και σαν διακοσμητικό στοιχείο, δεν αποκλείεται πάλι κάποιος άλλος Επόπτης - όχι ο ίδιος - να τον ξανα-χρησιμοποιήσει στο χτίσιμο.

Ένας επόπτης κάνει σωστά την δουλειά του. Παίρνει όπως λες όλους αυτούς τους διαβρωμένους λίθους, τους αφήνει στην άκρη. Φεύγει όμως αυτός ο Επόπτης. Έρχεται άλλος. Ο άλλος δεν ξέρει πως αυτοί οι λίθοι που άφησε ο προηγούμενός του είναι διαβρωμένοι. Υπάρχει πιθανότητα να τους ξαναχρησιμοποιήσει. Δουλειά μας είναι να αποκλείουμε κάθε πιθανότητα να συμβούν διαβρώσεις και κακοτεχνίες στο χτίσμα. Αυτό, σημαίνει πρόνοια.
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:15 am

Υπάρχει ένα ερώτημα, παρ' όλο που το τυπικό χρησιμοποιεί το απόλυτα σωστό ρήμα. Το αναγνωρίζω. Αναγνωρίζετε αδελφούς μόνο μέσα στις Στοές ; Έξω από τις στοές ; Δεν μπορείτε να τους αναγνωρίσετε ; Αναγνωρίζετε αδελφούς μόνο στην Ελλάδα ; Στο εξωτερικό ; Δεν μπορείτε ; Κι αν δεν μπορείτε, αναρρωτηθήκατε ποτέ γιατί ; Γιατί άραγε να μην μπορείτε να αναγνωρίσετε κάποιον που δεν μπήκε ποτέ σε καμιά στοά (στην Ελλάδα), που δεν έχει "μυηθεί" με τον τρόπο που εννοείται εσείς την "μύηση" (στην Ελλάδα), που δεν έχει ακολουθήσει ποτέ στην ζωή του κανένα τυπικό (στην Ελλάδα) ; Περίεργο ε;


Εννοείται, πως αυτός ο Τέκτων (για τον οποίον γίνεται λόγος στα παραπάνω ερωτήματα) δεν σας έχει δώσει καμία ένδειξη ως τώρα πως είναι αδελφός σας. Και ούτε πρόκειτε ασφαλώς να σας δώσει, γιατί μάλλον είστε αμύητοι.

Το πρόβλημα με σας, είναι πως ενώ γνωρίζετε απ' έξω κι ανακατωτά το τυπικό και ενώ μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μιλήσετε με την ακριβή ορολογία του και μπορείτε να αποστηθίσετε σχεδόν τα πάντα γύρω από αυτό, δεν έχετε κατανοήσει την ουσία του. Σας έχει διαφύγει το σημαντικότερο. Με το που κλείνετε τις στοές σας και τελειώσει το έργο σας, το "λάβετε θέσεις" γίνεται "προλάβετε θέσεις", το "αναγνωρίζω" γίνεται "παραγνωρίζω" και το "εν τάξει" γίνεται "παρά τάξει". Νομίζετε πως έτσι και κλείσει πίσω σας η πόρτα της στοάς, ό,τι έγινε έγινε, και αϊντε τώρα πάμε να "την βγούμε" σε κάποιον αμύητο. Που είναι η επέκταση της Συντεχνίας ; Ο Τεκτονισμός δεν διδάσκει Αγάπη, Ηθική και τέτοια. Αυτά τα κάνουν και οι Εκκλησίες. Άλλα πράγματα διδάσκει.
Π.Β

Παύλος Βουλουτιάδης
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 6:57 pm

Δημοσίευσηαπό Παύλος Βουλουτιάδης » Πέμ Αύγ 09, 2007 8:17 am

Είναι φανερό πως οι κινήσεις σας είναι σπασμωδικές και φανερώνουν ανθρώπους που μόνο Τέκτονες δεν μπορούν να χρησθούν. Μεταφέρατε μια - ίσως την μόνη ουσιαστική κουβέντα του mystica.gr - σε ένα θέμα που το ονομάσατε αυθαίρετα "Pavlito's play", σε ένα θέμα που δεν είναι δικό μου και εξακολουθείτε να εθελοτυφλείτε.

Αδδ:. μου και Aδδ:. μου,

[center]εγώ θα συνεχίσω να μιλάω για τον Τεκτονισμό και για τα όσα σας έχουν διαφύγει από την ουσία του.[/center]

'Σεις, συνεχίστε απλά να με επιβεβαιώνετε για την σοφή επιλογή που έκανα να μην σας πω εξ' αρχής, τίποτα!
Π.Β


Επιστροφή σε “- ΤΑΓΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΕΣ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης