Άρθρο: ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Άρθρο: ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος
Το άρθρο διερευνά και προσπαθεί να ερμηνεύσει τα δύο ρεύματα του παγκόσμιου εσωτερισμού και της μεταφυσικής. Αναλύει δε, τα χαρακτηριστικά τους, όπως αυτά προκύπτουν μέσα στον ίδιο τον άνθρωπο και στον τρόπο ζωής του.
(clickable)
Το άρθρο διερευνά και προσπαθεί να ερμηνεύσει τα δύο ρεύματα του παγκόσμιου εσωτερισμού και της μεταφυσικής. Αναλύει δε, τα χαρακτηριστικά τους, όπως αυτά προκύπτουν μέσα στον ίδιο τον άνθρωπο και στον τρόπο ζωής του.
(clickable)
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
Καμιά φορά η διαφορά μεταξύ του Μυστικισμού και της Θρησκείας είναι τελείως αόρατη, παρ’ όλο που αυτή είναι υπαρκτή και ουσιώδης.
Η Θρησκεία αρχικά σου δίνει την κατανόηση του κόσμου και στοχεύει κυρίως στην στρατηγική και γι’ αυτόν τον λόγο αυτή επηρεάζει θετικά τον σχηματισμό των πνευματικών δομών του κάθε ανθρώπου.
Ο Μυστικισμός, ο Αποκρυφισμός ξεκινούν από τους πραγματιστικούς σκοπούς : εδώ πολύ μεγάλη σημασία έχει το αποτέλεσμα.
Γι’ αυτό τον λόγο γίνεται η δραστηριοποίηση όχι των ανωτέρων στρατηγικών δομών, αλλά των πιο πυκνών, των προσανατολισμένων στα συμφέροντα του σώματος.
Η δυνατή πλευρά της Θρησκείας :
Είναι η δυνατότητα της μεγίστης επαφής με την Πρώτη Αρχή, συνεπώς εξασφάλισης της καλλίτερης προοπτικής της εξέλιξης στο μέλλον.
Η αδύνατη πλευρά της Θρησκείας :
Αυτό το άλμα είναι δυνατό μόνο στα άτομα, που μετριούνται στα δάκτυλα της χειρός, δηλαδή στους δημιουργούς των θρησκειών.
Η δυνατή πλευρά του Μυστικισμού :
Λόγω του πραγματισμού του, αυτό φέρει μέσα του τον σπόρο του ορθολογισμού.
Ο Μυστικισμός έχει μέσα του τα στοιχεία της Επιστήμης.
Η αδύνατη πλευρά του Μυστικισμού :
Μόλις ο πραγματισμός γίνεται κύριος στόχος, δηλαδή τα συμφέροντα του σώματος υπερτερούν έναντι των συμφερόντων της ψυχής- αρχίζει ο εκφυλισμός των πνευματικών δομών.
Καμιά φορά η διαφορά μεταξύ του Μυστικισμού και της Θρησκείας είναι τελείως αόρατη, παρ’ όλο που αυτή είναι υπαρκτή και ουσιώδης.
Η Θρησκεία αρχικά σου δίνει την κατανόηση του κόσμου και στοχεύει κυρίως στην στρατηγική και γι’ αυτόν τον λόγο αυτή επηρεάζει θετικά τον σχηματισμό των πνευματικών δομών του κάθε ανθρώπου.
Ο Μυστικισμός, ο Αποκρυφισμός ξεκινούν από τους πραγματιστικούς σκοπούς : εδώ πολύ μεγάλη σημασία έχει το αποτέλεσμα.
Γι’ αυτό τον λόγο γίνεται η δραστηριοποίηση όχι των ανωτέρων στρατηγικών δομών, αλλά των πιο πυκνών, των προσανατολισμένων στα συμφέροντα του σώματος.
Η δυνατή πλευρά της Θρησκείας :
Είναι η δυνατότητα της μεγίστης επαφής με την Πρώτη Αρχή, συνεπώς εξασφάλισης της καλλίτερης προοπτικής της εξέλιξης στο μέλλον.
Η αδύνατη πλευρά της Θρησκείας :
Αυτό το άλμα είναι δυνατό μόνο στα άτομα, που μετριούνται στα δάκτυλα της χειρός, δηλαδή στους δημιουργούς των θρησκειών.
Η δυνατή πλευρά του Μυστικισμού :
Λόγω του πραγματισμού του, αυτό φέρει μέσα του τον σπόρο του ορθολογισμού.
Ο Μυστικισμός έχει μέσα του τα στοιχεία της Επιστήμης.
Η αδύνατη πλευρά του Μυστικισμού :
Μόλις ο πραγματισμός γίνεται κύριος στόχος, δηλαδή τα συμφέροντα του σώματος υπερτερούν έναντι των συμφερόντων της ψυχής- αρχίζει ο εκφυλισμός των πνευματικών δομών.
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ Epsylon,
όπως διαπιστώνεις, το θέμα σου "Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" ενώθηκε με το παρόν.
Είναι μία καλή ευκαιρία να συζητήσουμε εκτενέστερα όλους αυτούς τους όρους σε μία ενιαία συζήτηση.
όπως διαπιστώνεις, το θέμα σου "Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" ενώθηκε με το παρόν.
Είναι μία καλή ευκαιρία να συζητήσουμε εκτενέστερα όλους αυτούς τους όρους σε μία ενιαία συζήτηση.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Θα σας παρακαλέσω αμφότερους να κάνετε τον κόπο να κλικάρετε πάνω στην εικόνα της πρώτης δημοσίευσης στο παρόν θέμα και να διαβάσετε το άρθρο "ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ".
Εκεί αναφέρω τόσο τις δικές μου απόψεις, όσο και τις διαφορές των δύο όρων.
Σε αυτήν τη βάση, θα σας περιμένω εδώ να συζητήσουμε ό,τι πιστεύετε ότι χρειάζεται περισσότερη διερεύνηση.
Εκεί αναφέρω τόσο τις δικές μου απόψεις, όσο και τις διαφορές των δύο όρων.
Σε αυτήν τη βάση, θα σας περιμένω εδώ να συζητήσουμε ό,τι πιστεύετε ότι χρειάζεται περισσότερη διερεύνηση.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ μου odysseus_nemo,
θα σε παραπέμψω στη σύνταξη της πρότασής μου.
ΔΕΝ γράφω :
"Για να ερευνηθούν τα αποκρυφιστικά φαινόμενα, χρησιμοποιείται μία μέθοδος, η οποία είναι κάποια επιστημονική μέθοδος".
Αντιθέτως, γράφω (όπως ορθά παρέθεσες):
Για να ερευνηθούν τα αποκρυφιστικά φαινόμενα, χρησιμοποιείται μία μέθοδος, η οποία δεν είναι άλλη από τη μέθοδο της επιστήμης.
Η μέθοδος λοιπόν, είναι Η επιστήμη και όχι ΜΙΑ επιστήμη.
Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.
Και για να γίνω πιο αναλυτική...
Η επιστήμη (εν γένει) είναι η πλήρης και ακριβής γνώση (εκ του αρχ. ρήματος επίσταμαι).
Ο αποκρυφιστής λοιπόν, οφείλει να είναι επιστήμων, δηλαδή να γνωρίζει ακριβώς και πλήρως και για να το επιτύχει αυτό, θα πρέπει να ερευνά ο ίδιος πάντα και προς πάσα κατεύθυνση, γιατί το παν και το όλον ειναι τα αντικείμενα της έρευνάς του, ο μικρόκοσμος και ο μακρόκοσμος.
θα σε παραπέμψω στη σύνταξη της πρότασής μου.
ΔΕΝ γράφω :
"Για να ερευνηθούν τα αποκρυφιστικά φαινόμενα, χρησιμοποιείται μία μέθοδος, η οποία είναι κάποια επιστημονική μέθοδος".
Αντιθέτως, γράφω (όπως ορθά παρέθεσες):
Για να ερευνηθούν τα αποκρυφιστικά φαινόμενα, χρησιμοποιείται μία μέθοδος, η οποία δεν είναι άλλη από τη μέθοδο της επιστήμης.
Η μέθοδος λοιπόν, είναι Η επιστήμη και όχι ΜΙΑ επιστήμη.
Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.
Και για να γίνω πιο αναλυτική...
Η επιστήμη (εν γένει) είναι η πλήρης και ακριβής γνώση (εκ του αρχ. ρήματος επίσταμαι).
Ο αποκρυφιστής λοιπόν, οφείλει να είναι επιστήμων, δηλαδή να γνωρίζει ακριβώς και πλήρως και για να το επιτύχει αυτό, θα πρέπει να ερευνά ο ίδιος πάντα και προς πάσα κατεύθυνση, γιατί το παν και το όλον ειναι τα αντικείμενα της έρευνάς του, ο μικρόκοσμος και ο μακρόκοσμος.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
Ο αποκρυφιστής λοιπόν, οφείλει να είναι επιστήμων, δηλαδή να γνωρίζει ακριβώς και πλήρως
Πως γίνεται να γνωρίζεις κάτι ακριβώς και πλήρως, όταν δεν είσαι σίγουρος για τα πράγματα που σε περιβάλλουν;
Το γεγονός ότι γνωρίζω κάτι ακριβώς και πλήρως δεν σημαίνει ότι έχω αγγίξει την Αλήθεια; Άρα μπορώ να κρίνω. Αυτό δεν είναι κομμάτι δύσκολο;
Να πιστέψω ότι οι αποκρυφιστές είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού;
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΣ Ή ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΤΟΤΕ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Πως γίνεται να γνωρίζεις κάτι ακριβώς και πλήρως, όταν δεν είσαι σίγουρος για τα πράγματα που σε περιβάλλουν;
Μα ακριβώς αυτό λέω. Ο αποκρυφιστής είναι σίγουρος.
Το γεγονός ότι γνωρίζω κάτι ακριβώς και πλήρως δεν σημαίνει ότι έχω αγγίξει την Αλήθεια; Άρα μπορώ να κρίνω. Αυτό δεν είναι κομμάτι δύσκολο;
Να πιστέψω ότι οι αποκρυφιστές είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού;
Φυσικά και είναι δύσκολο και σαφώς οι ολοκληρωμένοι αποκρυφιστές ήταν ή είναι (αν προτιμάς) ελάχιστοι.
Απλά, υπάρχουν κι άλλοι που βρίσκονται σε καλό δρόμο ...
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
- Επικοινωνία:
Εγω εχω την εντυπωση οτι ο αποκρυφισμος ειναι μια επιστημη.Και κατατασεται στις ανθρωπογνοστικες οπως η ψυχολογια.Βασιζεται στην παρατηρηση μαλλον και στην καταγραφη συμπερασματων.Αξιωματα και θεωρηματα δυσκολο να βρεθουν γιατι μελετα κατι ρευστο οπως ο ανθρωπος και η φυση.οπως και στην ψυχολογια διαφορετικες σχολες καταληγουν σε διαφορετικα συμπερασματα το ιδιο συμβαινει και εδω.και οπως και εκει υπαρχουν οι εξαιρεσεις παρομοιως και το αυτο.
Η θρησκεια παλι ειναι ενα κοινωνικο φαινομενο αλλα αποτελει τον προθαλαμο για να ενασχοληθει καποιος με τον μυστικισμο.
Η θρησκεια παλι ειναι ενα κοινωνικο φαινομενο αλλα αποτελει τον προθαλαμο για να ενασχοληθει καποιος με τον μυστικισμο.
Πικος Απικος
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Zadok!
Mήπως με τις απαντήσεις που έχεις δώσει υπάρχει περίπτωσει να δοθεί η εσφαλμένη αντίληψη (αν είναι) ότι ο αποκρυφιστής είναι θεός ή έχει γίνει κάτι προς αυτό;
Γιατί;; Μίλησα εγώ για Θεό;;
Αν κάποιος ταυτίζει την γνώση αποκλειστικά με το Θεό, ενδεχομένως να έχει πρόβλημα, αλλά δεν φταίω εγώ γι' αυτό.
Παρεμπιπτόντως, αν κάποιος έπασχε από μία σοβαρή ασθένεια και μετά από κόπο, πόνο και έξοδα έβρισκε έναν γιατρό που μπορούσε να τον θεραπεύσει, ρώτησέ τον αν τον θεωρεί Θεό.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Κι έτσι καταλήγουμε μοιραία στο ερώτημα "τί είναι Θεός;"
Δεν ξέρω αν με το ερώτημά σου προσδοκάς μία απάντηση σύμφωνη με τη δική μου οπτική ή σύμφωνη με το θέμα, δηλ. αν ρωτάς "Η γνώση (εσένα μυστικιστή ή εσένα αποκρυφιστή) σε κάνει Θεό ή (εσένα μυστικιστή ή εσένα αποκρυφιστή) σε οδηγεί σε αυτόν;"
Στην πρώτη περίπτωση φοβούμαι ότι θα βγούμε εκτός θέματος κι ίσως μπερδέψουμε τους αναγνώστες.
Στη δεύτερη, θα πρέπει να διευκρινίσω τα εξής:
Ο μυστικιστής δεν ενδιαφέρεται για την γνώση. Ενδιαφέρεται μόνον για την επικοινωνία και την τελική ένωση με αυτό το οποίο αποκαλεί θεό.
Ο αποκρυφιστής θεωρεί ότι πρέπει πρώτα να ολοκληρώσει την οντότητά του με κάθε τρόπο και δεν τον απασχολεί ο Θεός ως κάτι διαφοροποιημένο.
Εξάλλου, όταν και εφόσον καταφέρει να προσεγγίσει τον σκοπό του, ο αρχετυπικός άνθρωπος θα έχει αποκατασταθεί κι ο "άσωτος υιός" θα έχει επιστρέψει στην κατοικία του πατρός του (απ' όπου ουσιαστικά δεν έφυγε ποτέ ).
Για περισσότερους "χρησμούς" σε παραπέμπω στο θέμα:
Τελικά τι είναι θεός; Υπάρχει ένας ή πολλοί;
όπου ο συμβολισμός του Ήλιου (αλχημικού χρυσού) αντιστοιχεί στο πρώτο γράμμα της λέξης Θεός (το θήτα στα αρχαία κείμενα ήταν η στιγμή και ο κύκλος γύρω της) και αναφέρω χαρακτηριστικά:
Δεν ξέρω αν με το ερώτημά σου προσδοκάς μία απάντηση σύμφωνη με τη δική μου οπτική ή σύμφωνη με το θέμα, δηλ. αν ρωτάς "Η γνώση (εσένα μυστικιστή ή εσένα αποκρυφιστή) σε κάνει Θεό ή (εσένα μυστικιστή ή εσένα αποκρυφιστή) σε οδηγεί σε αυτόν;"
Στην πρώτη περίπτωση φοβούμαι ότι θα βγούμε εκτός θέματος κι ίσως μπερδέψουμε τους αναγνώστες.
Στη δεύτερη, θα πρέπει να διευκρινίσω τα εξής:
Ο μυστικιστής δεν ενδιαφέρεται για την γνώση. Ενδιαφέρεται μόνον για την επικοινωνία και την τελική ένωση με αυτό το οποίο αποκαλεί θεό.
Ο αποκρυφιστής θεωρεί ότι πρέπει πρώτα να ολοκληρώσει την οντότητά του με κάθε τρόπο και δεν τον απασχολεί ο Θεός ως κάτι διαφοροποιημένο.
Εξάλλου, όταν και εφόσον καταφέρει να προσεγγίσει τον σκοπό του, ο αρχετυπικός άνθρωπος θα έχει αποκατασταθεί κι ο "άσωτος υιός" θα έχει επιστρέψει στην κατοικία του πατρός του (απ' όπου ουσιαστικά δεν έφυγε ποτέ ).
Για περισσότερους "χρησμούς" σε παραπέμπω στο θέμα:
Τελικά τι είναι θεός; Υπάρχει ένας ή πολλοί;
όπου ο συμβολισμός του Ήλιου (αλχημικού χρυσού) αντιστοιχεί στο πρώτο γράμμα της λέξης Θεός (το θήτα στα αρχαία κείμενα ήταν η στιγμή και ο κύκλος γύρω της) και αναφέρω χαρακτηριστικά:
στον Κύκλο του Απείρου το Κέντρο θεωρείται ότι βρίσκεται «παντού» και η Περιφέρεια «πουθενά»• κάθε Σημείο της Περιφέρειας είναι ως εκ τούτου πάντα «ένα Κέντρο», γεγονός μεγάλης σημασίας για την κατανόηση της Διδασκαλίας της Αρχαίας Σοφίας.
Εξάλλου, μόνον όταν ο άνθρωπος ως «Σημείο» της «Περιφέρειας» αντιλαμβάνεται ότι το «Κέντρο» είναι αληθινά παντού και ότι το περιβάλλον του και ο ίδιος του ο εαυτός δεν έχουν ξεχωριστή ύπαρξη, τότε μόνον ελεύθερα αναγνωρίζει ότι το «Κέντρο» είναι πραγματικά «ένα Σημείο» από το οποίο «δεν μπορεί να παραστρατήσει».
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
ΠΕΡΙ ΑΠΟΚΡΥΦΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΠΕΡΙ ΑΠΟΚΡΥΦΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
Για τις ικανότητες του ανθρώπου είναι υπεύθυνη η ψυχή του ανθρώπου, που έχει δυνατότητα πρόσβασης στον πέραν του τάφου κόσμο.
Σ’ αυτόν τον κόσμο ο χρόνος είναι διαφορετικός από τον δικό μας τον υλικό, τα όριά του είναι πολύ μεγαλύτερα, και συνεπώς από κει φαίνεται πολύ καλλίτερα το μέλλον.
Η πνευματικότητα, η ευγένεια, τα ιδανικά εκδηλώνονται μέσα μας δια της επαφής μας με τον πέραν του τάφου κόσμο και προέρχονται από κει.
Ο βαθμός της ικανότητάς μας για επαφή με κείνους τους κόσμους εξαρτάται από τον βαθμό της εσωτερικής μας αρμονίας και από τα αποθέματα της αγάπης μας προς τον Θεό.
Εάν ο άνθρωπος καταφέρνει να αναπτύξει την επαφή του με τον πνευματικό κόσμο, τότε η προσήλωσή του στους στόχους, τις ικανότητες και την νοημοσύνη μπορεί να αυξηθεί απότομα.
Δυστυχώς και η αλαζονεία του επίσης.
Στο τέλος όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν στις ατυχίες, αρρώστιες – σωματικές και ψυχικές.
Και αντιθέτως, αν ο άνθρωπος είναι εσωτερικά καλόψυχος, είναι γεμάτος από Αγάπη , τότε και χωρίς τις ιδιαίτερες τεχνικές αυτός μπορεί να αποκτήσει την ικανότητα επαφής με τους πνευματικούς κόσμους, και σ΄ αυτόν ανοίγονται οι δυνατότητες και οι ικανότητες.
Βασικός κανόνας που πρέπει να τηρείται κατά γράμμα κατά την διάρκεια της επαφής με τους πνευματικούς κόσμους:
Η ΔΥΝΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ Η ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΗ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.
Η ρίζα, η βάση της Αγάπης βρίσκεται στους πνευματικούς κόσμους.
Εδώ στην ύλη εμείς βλέπουμε μόνο το φύλλωμα του δέντρου της Αγάπης, χωρίς να βλέπουμε τις ρίζες της.
Τα παιχνίδια με τους πνευματικούς κόσμους είναι πολύ επικίνδυνα για κείνους, που έστω ταλαντούχοι , διαθέτουν μικρά αποθέματα Αγάπης μέσα στην ψυχή.
Στους αόρατους και παντοδύναμους κόσμους πρέπει να εισέρχεσαι ένοπλος- με πολύ μεγάλη Αγάπη μέσα στην ψυχή.
Τότε όλα θα πάνε καλά.
Για τις ικανότητες του ανθρώπου είναι υπεύθυνη η ψυχή του ανθρώπου, που έχει δυνατότητα πρόσβασης στον πέραν του τάφου κόσμο.
Σ’ αυτόν τον κόσμο ο χρόνος είναι διαφορετικός από τον δικό μας τον υλικό, τα όριά του είναι πολύ μεγαλύτερα, και συνεπώς από κει φαίνεται πολύ καλλίτερα το μέλλον.
Η πνευματικότητα, η ευγένεια, τα ιδανικά εκδηλώνονται μέσα μας δια της επαφής μας με τον πέραν του τάφου κόσμο και προέρχονται από κει.
Ο βαθμός της ικανότητάς μας για επαφή με κείνους τους κόσμους εξαρτάται από τον βαθμό της εσωτερικής μας αρμονίας και από τα αποθέματα της αγάπης μας προς τον Θεό.
Εάν ο άνθρωπος καταφέρνει να αναπτύξει την επαφή του με τον πνευματικό κόσμο, τότε η προσήλωσή του στους στόχους, τις ικανότητες και την νοημοσύνη μπορεί να αυξηθεί απότομα.
Δυστυχώς και η αλαζονεία του επίσης.
Στο τέλος όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν στις ατυχίες, αρρώστιες – σωματικές και ψυχικές.
Και αντιθέτως, αν ο άνθρωπος είναι εσωτερικά καλόψυχος, είναι γεμάτος από Αγάπη , τότε και χωρίς τις ιδιαίτερες τεχνικές αυτός μπορεί να αποκτήσει την ικανότητα επαφής με τους πνευματικούς κόσμους, και σ΄ αυτόν ανοίγονται οι δυνατότητες και οι ικανότητες.
Βασικός κανόνας που πρέπει να τηρείται κατά γράμμα κατά την διάρκεια της επαφής με τους πνευματικούς κόσμους:
Η ΔΥΝΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ Η ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΗ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.
Η ρίζα, η βάση της Αγάπης βρίσκεται στους πνευματικούς κόσμους.
Εδώ στην ύλη εμείς βλέπουμε μόνο το φύλλωμα του δέντρου της Αγάπης, χωρίς να βλέπουμε τις ρίζες της.
Τα παιχνίδια με τους πνευματικούς κόσμους είναι πολύ επικίνδυνα για κείνους, που έστω ταλαντούχοι , διαθέτουν μικρά αποθέματα Αγάπης μέσα στην ψυχή.
Στους αόρατους και παντοδύναμους κόσμους πρέπει να εισέρχεσαι ένοπλος- με πολύ μεγάλη Αγάπη μέσα στην ψυχή.
Τότε όλα θα πάνε καλά.
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Re: ΠΕΡΙ ΑΠΟΚΡΥΦΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
Φίλε Epsylon, το θέμα σου μεταφέρθηκε εδώ ως άμεσα συνδεόμενο με την παρούσα συζήτηση.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν γίνεται κάποιος να συνειδητοποιήσει την πραγματική έννοια της Αγάπης χωρίς τη διερεύνηση όλων των καταστάσεων ύπαρξής του.
Το να προσπαθεί κάποιος να προσεγγίσει μία τεχνική με λάθος μέσα, είναι η μεγαλύτερη απερισκεψία.
Είναι σα να προσπαθείς με ιατρικά εργαλεία να διενεργήσεις ένα χημικό πείραμα σε εργαστήριο.
Το σκεπτικό σου αγαπητέ μου φίλε, αξιοσέβαστο και τρυφερό είναι, αλλά δεν προσεγγίζει την αποκρυφιστική οπτική.
Εδώ στην ύλη εμείς βλέπουμε μόνο το φύλλωμα του δέντρου της Αγάπης, χωρίς να βλέπουμε τις ρίζες της.
Τα παιχνίδια με τους πνευματικούς κόσμους είναι πολύ επικίνδυνα για κείνους, που έστω ταλαντούχοι , διαθέτουν μικρά αποθέματα Αγάπης μέσα στην ψυχή.
Στους αόρατους και παντοδύναμους κόσμους πρέπει να εισέρχεσαι ένοπλος- με πολύ μεγάλη Αγάπη μέσα στην ψυχή.
Τότε όλα θα πάνε καλά.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν γίνεται κάποιος να συνειδητοποιήσει την πραγματική έννοια της Αγάπης χωρίς τη διερεύνηση όλων των καταστάσεων ύπαρξής του.
Το να προσπαθεί κάποιος να προσεγγίσει μία τεχνική με λάθος μέσα, είναι η μεγαλύτερη απερισκεψία.
Είναι σα να προσπαθείς με ιατρικά εργαλεία να διενεργήσεις ένα χημικό πείραμα σε εργαστήριο.
Το σκεπτικό σου αγαπητέ μου φίλε, αξιοσέβαστο και τρυφερό είναι, αλλά δεν προσεγγίζει την αποκρυφιστική οπτική.
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
-
- Mystica.gr
- Δημοσιεύσεις: 1411
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
- Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
- Επικοινωνία:
Έτσι όπως το θέτει ο φίλος Epsylon δεν είναι.
Δεν είναι προϋπόθεση δηλαδή, και τολμώ να πω (προσωπική μου άποψη δλδ.), αλλά μάλλον είναι το αποτέλεσμα.
Δηλαδή διερευνώντας κάποιος τους εσωτερικούς κόσμους οδηγείται στην αγάπη, η οποία είναι συνειδησιακή κατάσταση και όχι συναίσθημα.
Εξ ου και απαιτείται μύηση...
Δεν είναι προϋπόθεση δηλαδή, και τολμώ να πω (προσωπική μου άποψη δλδ.), αλλά μάλλον είναι το αποτέλεσμα.
Δηλαδή διερευνώντας κάποιος τους εσωτερικούς κόσμους οδηγείται στην αγάπη, η οποία είναι συνειδησιακή κατάσταση και όχι συναίσθημα.
Εξ ου και απαιτείται μύηση...
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2006 2:15 am
Επιστροφή σε “- ΠΑΝ - ΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες