Η αναζήτηση του "Φωτός της Αλήθειας"

Φιλοσοφώντας τις επιστήμες του χθες και του σήμερα, θεραπευτική.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Χρήστος
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 15, 2005 5:36 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Χρήστος » Τρί Οκτ 04, 2005 12:59 pm

Ο θεος στον οποιο πιστευουμε δεν εχει καμια σχεση με τον θεο στον οποιο μιλαω


Τι εννοείς λέγοντας "ο θεός στον οποίο πιστεύουμε";

Δύο άτομα τις ίδιας θρησκείας, ακόμα και δύο μοναχοί στο ίδιο μοναστήρι έχουν απόλυτα διαφορετική αντίληψη στην έννοια του θείου.

Μέσα από τις εμπειρίες και την διαφορετικότητα της αντίληψής μας, μπορούμε να νιώσουμε ένα μικρό δείγμα της έννοιας αυτής, οποίο πιθανότατα, τις περισσότερες φορές είναι και υποκειμενικό.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 3:14 pm

Αγαπητέ μου HawkFire,

θα συμφωνήσω με το φίλο Χρήστο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι διαφωνώ (όχι ακριβώς τουλάχιστον) μαζί σου.

Στο παράδειγμα το οποίο έφερα, νομίζω ότι κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος για το πώς ο ίδιος ο Πλούταρχος αντιλαμβάνεται την έννοια του Θεού ή τη δυνατότητά του να κατέχει την απόλυτη αλήθεια.

Απόψεις υπάρχουν και μπορούν να υπάρχουν πολλές...

Συνηθίζεται πάντως, την έννοια του Θεού και την έννοια της αλήθειας (ως α-λήθειας = μη λήθης) να την αποδίδουμε στις υπέρτατες αντιστοιχίες τους και στα υπόλοιπα "φύλλα του κρεμμυδιού" να δίνουμε άλλες ονομασίες, ώστε να αποφεύγουμε τις λεκτικές συγχίσεις.

Τίποτε δεν είναι βεβαιότητα, φυσικά και ίσως, το πιο σημαντικό είναι τί εμείς καταλαβαίνουμε ή νοιώθουμε σε σχέση με όλα αυτά...

Με αφορμή αυτές τις σκέψεις, θυμήθηκα και το περίφημο "Πλατωνικό παράλογο" του Θεού.

Αν και δεν είναι αυτό ακριβώς το θέμα μας, το αναφέρω επιγραμματικά για να μας δώσει μία εικόνα της περιορισμένης και παρεξηγημένης αντίληψης που μπορούμε να έχουμε:

Ο Πλάτων λοιπόν, αναρωτιέται εάν υπάρχει περίπτωση ο Θεός να μπορεί να κατασκευάσει μία πέτρα, την οποία να μην μπορεί να σηκώσει.

Το παράλογο σε αυτόν το συλλογισμό είναι ότι οποιαδήποτε απάντηση (είτε ναι, είτε όχι) αναιρεί τη δεδομένη (εξ ορισμού) παντοδυναμία του Θεού.

Με αυτό, ο Πλάτων ήθελε να δείξει πόσο δύσκολο είναι να οριστούν λεκτικά τέτοιες έννοιες.
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

HawkFire
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 02, 2005 11:54 pm

Δημοσίευσηαπό HawkFire » Τρί Οκτ 04, 2005 4:25 pm

Αγαπητέ Χρηστο,

Καταρχας, τα πάντα ειναι υποκειμενικά. Ακομα και ο θεος.
Παρόλα αυτα, αντιλαμβανομαστε το θείο απο τις γραφές και τα πιστεύω καθε θρησκείας. Στον χριστιανισμό παραδειγματος χαρην χρεισιμοποιουμε το "ΠΙΣΤΕΥΩ" για να περιγράψουμε τον θεό, εκτος των άλλων. Δεν είμαι γνώστης των γραφών αλλά παρόλα αυτα γνωρίζω οτι υπάρχει περιγραφή του θείου.

Κατα εμένα η περιγραφή του θείου μπορεί να γίνει με μια και μονη λεξη.
ΘΕΟΣ = ΑΓΝΩΣΤΟ.

Ο θεος λοιπόν αυτός ο οποίος εξουσιάζει καθε πτυχη της ζώης μας εγω θέλω να τον αποκαλώ την συνήδειση του κόσμου. Ο θεός αυτός ο οποίος έχει εμφανιστεί με οχι και λίγους τρόπους καθόλη την δειάρκεια της ιστορίας είναι η συνήδειση του κόσμου και δεν έχει καμία σχέση με το απόλυτο Ον.

Καταρχας το απόλυτο Ον δεν είναι καν οντότητα. Περικλείει στο ίδιο σχημα τις έννοιες το απόλυτου ΟΛΑ και ΤΙΠΟΤΑ. Αυτό πιστεύω εγω τουλαχιστον.

Εδώ θα ήθελα πολυ να μου παραθέσει η Zadok την έννοια του Πλουταρχου για το θείο μιας και δεν την έχω υπόψη μου.

Και εν κατακλείδι όλα αυτά εννουείτε οτι συμβαίνουν στο ίδιο φύλο του κρεμμυδιού.

Οσο για το Πλατωνικό παράλογο δεν είναι και τόσο παράλογο μιας και για να κατασκευάσει μια τέτοια πετρα θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει την ύλη όλης της ύπαρξης και άρα και του ίδιου του του εαυτού.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 5:42 pm

HawkFire έγραψε:Εδώ θα ήθελα πολυ να μου παραθέσει η Zadok την έννοια του Πλουταρχου για το θείο μιας και δεν την έχω υπόψη μου.


Αγαπητέ φίλε, αναφερόμουν σε όσα παρέθεσα στο προηγούμενο μήνυμά μου με το μύθο του καθρέπτη.
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

HawkFire
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 02, 2005 11:54 pm

Δημοσίευσηαπό HawkFire » Τρί Οκτ 04, 2005 6:14 pm

Αγαπητή Zadok,

θέλω να πιστεύω οτι η θεωρία μου εμπεριεχει ένα μεγάλο μερος της αληθειας. Αυτό δε σημαίνει οτι την γνωρίζω κιόλας. Απλα η δικιά μου αληθεια εμπεριεχει, θελω να πιστευω πολλα απο τα κοματια αυτου του κοσμου.

Κριμα που δεν εχω την δυνατοτητα να γνωριζω πολλα απο τις αποψεις των αλλων. Ετσι θα μπορουσα να συγκρινω αμα αυτα που πιστευω ειναι ρεαλιστικα.

Εσυ μαλλον εχεις διαβάσει αρκετα πανω σε πολλα θεματα, ενω εγω μαλλον εχω φτασει στα συμπερασματα μου με τον φιλοσοφικο τροπο. Γιαυτο δεν γνωριζω που ακριβως τεμνω τα πιστευω του κοσμου.

Παρολα αυτα πιστευω οτι εχω φτασει πολυ κοντα στην αληθεια.

Ειμαι τοσο λαθος ?

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 7:03 pm

... το μόνο που μας χρειάζεται, για να γίνουμε
καλοί φιλόσοφοι, είναι η ικανότητα ν' απορούμε...


...κι ίσως λίγη περισσότερη παρατηρητικότητα. :)

Αν μου επιτρέπεις, φίλε HawkFire, θα σου πρότεινα το βιβλίο του Jostein Gaarder "Ο Κόσμος της Σοφίας" (εκδ. "ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ" - Α Α ΛΙΒΑΝΗ)

Εικόνα

(clickable)

Κυκλοφορεί και μία εκπαιδευτική εκδοχή σε CD-rom από τις εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ.

Εικόνα

(clickable)

Η ιστορία του ανθρώπου είναι η ιστορία της σκέψης.
Ύστερα από χιλιάδες χρόνια μύθων, φαντασίας, ανθρωπόμορφων θεοτήτων και φιλοσοφίας, ο άνθρωπος ανακαλύπτει ξανά την ανάγκη της γνώσης μέσα από την προσέγγιση της αγάπης και του βαθύτερου προσδιορισμού του εαυτού του.

Ο Νορβηγός συγγραφέας Γιοστέιν Γκάαρντερ είναι καθηγητής φιλοσοφίας.
Όντας λάτρης των παιδιών, βέβαιος πως η δίψα τους για γνώση είναι ανεξάντλητη και πως τα ερωτήματά τους παραμένουν τα ίδια με εκείνα, τα οποία ανέκαθεν στοίχειωναν την εφηβεία των ανθρώπων - όπως "Ποιός είμαι;", "Από πού έρχομαι;" - πραγματεύεται την ιστορία της φιλοσοφίας μέσα από ένα καταπληκτικό μυθιστόρημα:

η 14χρονη Σοφία λαμβάνει ανώνυμες επιστολές με θεμελιώδη ερωτήματα για τη ζωή της και σιγά σιγά μυείται στα μυστήρια της σκέψης.

"Ποια είσαι;", "Από πού έρχεσαι;" τη ρωτάει ο άγνωστος αποστολέας.
Κι ενώ η Σοφία προσπαθεί να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά της, οδηγείται τελικά στην αναζήτηση της φυσιογνωμίας του ύστερου 20ού αιώνα.

Το βιβλίο του Γιοστέιν Γκάαρντερ είναι ένα μαγευτικό παιγνίδι φαντασίας και γνώσης, στο οποίο συναντιούνται ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Ντεκάρτ, ο Καντ και ο Χέγκελ με την "Αλίκη" του Λιούις Κάρολ, το θείο Σκρουτζ και το "Λυχνάρι του Αλαντίν".

Ειμαι τοσο λαθος ?


Την απάντηση νομίζω ότι μόνο εσύ ο ίδιος μπορείς και πρέπει να τη δώσεις. :roll:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

HawkFire
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 02, 2005 11:54 pm

Δημοσίευσηαπό HawkFire » Τρί Οκτ 04, 2005 9:20 pm

Αγαπητη Zadok,

ευχαριστώ για το reference.
θα μου αρεσε ενα βιβλιο με μια συλλογη διαφορων φιλοσοφικων θεωριων.
Ελπιζω μονο να μην ειναι πολυ απλοικο.

φιλικά
HawkFire

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 9:49 pm

HawkFire έγραψε:Ελπιζω μονο να μην ειναι πολυ απλοικο.


Επειδή το μυθιστόρημα αναφέρεται στη 14χρονη Σοφία, δε σημαίνει ότι είναι παιδικό. :lol:

Εξάλλου εκτός από όνομα, η λέξη "Σοφία" αναφέρεται και σε κάτι άλλο, που μάλλον έχει περισσότερη σχέση με τη φιλο-ΣΟΦΙΑ.

Αλληγορικά, λοιπόν, ίσως η 14χρονη Σοφία είναι η έφηβη σοφία της ανθρωπότητας... :wink:

Ποιός να 'ναι άραγε ο άγνωστος αποστολέας με βάση την αλληγορία :?:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

HawkFire
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 02, 2005 11:54 pm

Δημοσίευσηαπό HawkFire » Τρί Οκτ 04, 2005 9:57 pm

Μαλλον κανενας πατριος της με το ονομα Θειος?

Δεν ξερω, ποιος ειναι ο αποστολεας?

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Οκτ 04, 2005 10:04 pm

Κράτα το ερώτημα, για όταν με το καλό διαβάσεις το βιβλίο... 8)
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

apollonistis
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 28, 2005 8:06 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό apollonistis » Δευ Νοέμ 28, 2005 8:48 pm

Φιλοι μου καλησπερα
αν και νεος στο χωρο του mystica.gr και οχι του πνευματισμου εχω να προσθεσω οτι η θεια σοφια κραταει κλειστα τα ματια και τα αυτια στα σκυλια γιατι αν μαθουν - γνωρισουν το φως - θα το χρησιμοποιησουν για κακο και οχι για το αγαθο !!!
Ευχαριστω
''Αναζητωντας το φως, προαπαθω να δω με τα ματια της ψυχης μου μια ακτιδα του και να ακουσω με τα αυτια της ψυχης μου μια νοτα της θειας αρμονιας.''

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Νοέμ 29, 2005 5:32 pm

Γειά σου apollonistis!

Καλώς ήλθες στην Αγορά!

Διακρίνω μία βεβαιότητα στα λόγια σου.
Θα ήθελες να μας γράψεις περισσότερα :?:
Πώς ορίζεται το κακό και πώς διαφοροποιείται από το αγαθό :?:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Σάβ Δεκ 03, 2005 5:53 am

apollonistis έγραψε:"...αν και νεος στο χωρο του mystica.gr και οχι του πνευματισμου εχω να προσθεσω οτι η θεια σοφια κραταει κλειστα τα ματια και τα αυτια στα σκυλια γιατι αν μαθουν - γνωρισουν το φως - θα το χρησιμοποιησουν για κακο και οχι για το αγαθο !!! ..."


Nα καλοσωρίσω και εγώ με την σειρά μου το νέο μας μέλος, τον Απολλωνιστή...
Καλή και γόνιμη παραμονή σου εύχομαι φίλε μου :wink:

Το μήνυμά σου, ομολογώ ότι με παραξένεψε :o
Αναρωτιέμαι το ΑΝ η Θεία Σοφία έχει ΚΛΕΙΣΤΑ μάτια και αυτιά, τότε γίνεται ΕΡΜΑΙΟ του καθενός... ή μήπως όχι :?:
Και τότε (με κλειστά τα μάτια και τα αυτιά) ΝΑΙ θα μπορέσουν τα "σκυλιά" (όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις) να την τραβολογούν από δω και εκεί ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ πώς την έχουν κτήμα τους...

ΕΑΝ ΟΜΩΣ η Θεία Σοφία, με ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΑ τόσο τα ματιά όσο και τα αυτιά της (και όχι μόνον), καθίσει και αφουγκραστεί σε ΠΟΙΟΝ θα δοθεί, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα δοθεί σε κανέναν αχρείο που θα θελήσει να την ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ...

Εάν παρελπίδα πράξη αυτό το λάθος, να δοθεί σε κάποιον που ΔΕΝ της αξίζει, τότε είμαι βέβαιος ότι ΔΕΝ ομιλούμε περί της Θείας Σοφίας , αλλά για την απλή και κοινή σοφία του κόσμου...
8)

Αναμένοντας την άποψή σου και πάλι καλώς όρισες,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Leonardo
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 21, 2005 7:41 am
Τοποθεσία: Ανατολή Αθηνών

Δημοσίευσηαπό Leonardo » Κυρ Δεκ 04, 2005 1:24 pm

αγαπητοί φίλοι
να καλοσωρίζω και εγώ τον Apolonistis

θα ήθελα να πω ότι η Θεία Σοφία αποκαλύπτεται μόνο σε όσους την αναζητούν. Για να αντιληφθείς και να απολαύσεις έστω και λίγες ακτίδες από την λάμψης της είναι μια διαδικασία τόσο επίπονη η οποία απαιτεί συνεχή προσπάθεια και επιμονή. Αυτή η διαδικασία μας προετοιμάζει και σμιλεύει τον χαρακτήρα μας ώστε να την χρησιμοποιήσουμε μόνο για καλό. Μιλάω για την διαδικασία της προσωπικής βελτίωσης.

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την γνώση της Θείας Σοφίας για κακό είναι αυτοί που κατέβαλαν ελάχιστο κόπο και νομίζουν ότι την κατέκτησαν. Είναι άνθρωποι κενοί και ημιμαθείς.
Ας θυμηθούμε το ρητό "η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας"

Leonardo

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Κυρ Δεκ 04, 2005 11:58 pm

Leonardo έγραψε:Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την γνώση της Θείας Σοφίας για κακό είναι αυτοί που κατέβαλαν ελάχιστο κόπο και νομίζουν ότι την κατέκτησαν. Είναι άνθρωποι κενοί και ημιμαθείς.
Ας θυμηθούμε το ρητό "η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας"


Φίλτατε Leonardo,

καλώς ήλθες κι εσύ στην Αγορά μας!

Συμπτωματικά, έρχεσαι να μου δώσεις μία πολύ σημαντική απάντηση σε έναν εσωτερικό προβληματισμό μου των τελευταίων ημερών.

Σ' ευχαριστώ και ευελπιστώ σε μία εποικοδομητική συνέχεια στις συζητήσεις μας!
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Δευ Δεκ 05, 2005 10:56 am

Leonardo έγραψε:"...Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την γνώση της Θείας Σοφίας για κακό είναι αυτοί που κατέβαλαν ελάχιστο κόπο και νομίζουν ότι την κατέκτησαν. Είναι άνθρωποι κενοί και ημιμαθείς.
Ας θυμηθούμε το ρητό "η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας" ..."


Πράγματι αγαπητέ μου φίλε Λεονάρντο...
Και συνεπικουρούμενος τα όσα αναφέρεις περί ημιμάθειας και που η αγαπητή μου Φίλη Ζαντόκ συμφωνεί :wink: , να προσθέσω το σημαντικότερό δίδαγμα μέσα από τον βίο του ύψιστου Σωκράτη...

ΕΝ ΟΙΔΑ, ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ,που σημαίνει απλά φίλε μου, ότι υπάρχουν (πέρα από τους ημιμαθείς, που ΟΜΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ την ημιμάθειά τους) και εκείνοι, οι με έπαρση "γνώστες" που ΜΠΟΡΕΙ να είναι γνωρίζουν "πολλά", αλλά που δυστυχώς για αυτούς και τους ομοίους τους φυσικά, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ όσα φυσικά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ...

Πάντα ελλοχεύει λοιπόν η ΔΙΠΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ και ουσιαστικά αυτήν καλούμαστε να πολεμήσουμε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ και όχι την αμάθεια του κόσμου...

Ας κλίνουμε το γόνυ λοιπόν εμπρός στην Θεία Σοφία και ας δεχτούμε ότι απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...
Τότε, πιθανολογώ ότι, η ΙΔΙΑ η Θεϊκή Σοφία θα έρθει και θα μας βοηθήσει να ΜΑΘΟΥΜΕ και να ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ τα Άρρητα και τα Κρύφια...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ramoglou
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ramoglou » Δευ Δεκ 05, 2005 12:38 pm

Δια της Θείας Επιφοίτησης θα του γίνουν γνωστά τα άρρητα και τα κρύφια :?: :?

Καλά τα ευχολόγια και οι εικασίες, αλλά καλύτερη η σιωπή και η εργασία, πρώτιστα και κύρια επί του εαυτού μας. :wink:
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Δεκ 06, 2005 10:37 am

Ramoglou έγραψε:"...Δια της Θείας Επιφοίτησης θα του γίνουν γνωστά τα άρρητα και τα κρύφια :?: :? ..."


Καλημέρα σε όλους...

Αναρωτιέμαι Φίλε Ράμογλου σχετικά με αυτό που ανέφερες, ΕΣΤΩ και δια της "επιφοιτήσεως" κάποιος να λάβει την Θεία Σοφία και ΠΑΛΙ αυτή η Θεία Επιφοίτηση δεν δίνεται σε εκείνον που έχει ΕΡΓΑΣΤΕΙ :?:
Είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να δίδεται σε κάποιον που ΔΕΝ έχει εργαστεί (πρωτίστως) με τον εαυτόν του, καταπολεμώντας την δική του ΔΙΠΛΗΝ ΑΓΝΟΙΑΝ :?: :?: :?:

Άρα καλέ μου και αγαπημένε μου Φίλε, ΚΑΙ η Θεία Επιφοίτηση, ΟΤΑΝ & ΑΜΑ αυτή δίδεται, δίδεται σε εκείνους που είναι ΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΤΕΣ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι


Επιστροφή σε “- ΠΑΝ - ΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες