"ΚΡΑΤΥΛΟΣ" ή Περί Ονομάτων Έρευνα & Ανάλυση

Φιλοσοφώντας τις επιστήμες του χθες και του σήμερα, θεραπευτική.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

"ΚΡΑΤΥΛΟΣ" ή Περί Ονομάτων Έρευνα & Ανάλυση

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Ιούλ 26, 2005 8:29 pm

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του Mystica.gr

Όπως ίσως ήδη να αντιληφθήκατε από τον τίτλο του παρόντος άρθρου, θα ήθελα να ασχοληθούμε με τα ονόματα...
Αφορμή για την δημιουργία του παρόντος θέματος, έχει σταθεί μια καλή μου Φίλη...
Μια Φίλη, που αναρωτήθηκε μετά απο μια συζήτηση που είχαμε, περί της ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ που θα μπορούσε να έχει το όνομά της, αλλά και το όνομα του καθενός από εμάς...
Άραγε φίλοι μου, κρύβεται "κάτι" πίσω από τα ονόματα και γενικά πίσω απο τις λέξεις (όχι πάντως ο Αλέξης :wink: ) :?: :?: :?:

Στο θέμα για τον Μέγα Αλέξανδρο, έγινε μια αναφορά σχετικά με το όνομά του...
Έγινε μια ετυμολογική ερμηνεία αλλά και ένας εσωτερικός αποσυμβολισμός ο οποίος ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή είναι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ, δεν μπορεί να είναι και αποδεκτός απο όλους...

Αυτό λοιπόν θα ήθελα να είναι και το ζητούμενο...
Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ απο όποιον θα συμμετάσχει στο παρόν θέμα, στα ονόματα που ενδιαφέρουν τον καθένα μας...

Ελπίζω το Εσωτερικό Φώς στο καθένα μας να ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ και να φωτήσει το παρόν θέμα με πολλές & διαφορετικές απόψεις...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Τελευταία επεξεργασία από Κέλσος ο Φιλαλήθης σε Τρί Ιούλ 26, 2005 8:45 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Ιούλ 26, 2005 8:42 pm

Και μιας και ανέφερα τον Μέγα Αλέξανδρο, ας θυμηθούμε τι σημειώθηκε για αυτόν:

Τότε λοιπόν, ο Ding an Sich στο θέμα για τον Μέγα Αλέξανδρο, έγραψε:
Αλεξ-ανδρος: ο προφυλάσσων από του άνδρες?
Ο προστάτης των ανδρών?
Ο υπέρμαχος της ανδρείας? η αιγίδα των πολεμιστών?
Μόνο στο όνομα να σταθείς, έχεις τόσα πολλά να πεις και να σκεφτείς.


Αυτή φίλοι μου είναι η ετυμολογία του ονόματος Αλέξανδρος

Μια όμως ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ που εδώθηκε ήταν η κάτωθι:
ΑΛ - ΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ
Όπου στα αραβικά ή στα Εβραϊκά (σημασία δεν έχει), το ΑΛ σημαίνει την Θεότητα, τον Θεό...
Το ΕΞ στην Ελληνική σημαίνει "από" και δηλωνει "προέλευση"...
Και το ΑΝΔΡΟΣ σημαίνει τον γένος, όχι απλά το φύλλο, αλλά το γένος δηλαδή τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...

Συνολικά λοιπόν φίλοι μου, το όνομα ΑΛ - ΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ σημείνει:
Ο Θεός προερχόμενος απο τους ανθρώπους ή Ο άνθρωπος που Θεοποιήθηκε ή Ο σκοπός του ανθρώπου είναι η Θεοποίηση...


Αυτά, έτσι για "αρχή"...
Τον σεβασμό μου σε όλους,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τρί Ιούλ 26, 2005 8:54 pm

Και συνεχίζω, για να σας βάλω ακόμα πιό πολύ στο νόημα του παρόντος θέματος, με την λέξη - όνομα Ελπίδα, όπου αφορμή γι' αυτό στάθηκε ένα μέλος μας που ανέφερε κάτι σε ένα του θέμα για την λέξη αυτή, και το ευχαριστώ πολύ γι' αυτό...

Λοιπόν η λέξη Ελπίδα σημαίνει: η προσδοκία αλλά επίσης και ο φόβος (είτε καλού είτε κακού).
Έλκει δε την καταγωγή της, εκ του ρήματος έλπω που σημαίνει: κάνω κάποιον να ελπίζει (προσδοκά), εμβάλω ελπίδας, αλλά επίσης σημαίνει και σκέπτομαι, πιστεύω.

Η λέξη φανερώνει ποικιλοτρόπως την σχέση με την Θεότητα και ας ΜΗΝ ξεχνούμε ότι στην Χριστιανική Πίστη, η Ελπίδα είναι ΕΝΑ από τα ΤΡΙΑ τέκνα της ΣΟΦΙΑΣ...
(Τα άλλα 2 είναι η Αγάπη και η Πίστη όπου η πίστη ΑΝ παρατεθεί δίπλα στο ΠΙΣΤΕΥΩ, όπου σημαίνει η λέξη Ελπίδα, μας οδηγεί σε ένα συμπέρασμα...
Έχοντας ΑΓΑΠΗ εντός σου και θέλοντας να κατακτήσεις την ΣΟΦΙΑ, η ΕΛΠΙΔΑ δια της ΠΙΣΤΕΩΣ είναι το πρώτο σκαλοπάτι επί της κλίμακος...

Στο ανέβασμα προς την κορυφή (ΣΟΦΙΑ) η ΠΙΣΤΗ μετατρέπεται σε ΓΝΩΣΗ και τότε η προσδοκούμενη ΣΟΦΙΑ θα μας αποκαλύψει ότι κρύβει κάτω από το πέπλο της...

Αν δεν κάνω λάθος και ο Ελληνικός Μύθος του Προμηθέως και του αδελφού του Επιμηθέα, αναφέρει ότι από το κουτί της ΠΑΝΔΩΡΑΣ, αυτή που ΕΜΕΙΝΕ μέσα στο κουτί και δίπλα στον Άνθρωπο ήταν η ΕΛΠΙΔΑ...

Χωρίς αυτήν ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα είχε καταφέρει...
Και εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, η Ελπίδα να μένει ΑΣΒΕΣΤΗ ΦΛΟΓΑ (ζωοποιώ πύρ) ΕΝΤΟΣ ΜΑΣ...
Να μας φωτίζει το δρόμο και να μας οδηγήσει στην Μητέρα της, την Υπεράγια Του Θεού Σοφία

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιούλ 27, 2005 7:20 am

Την καλημέρα μου σε όλους...

Σε κάποιο άλλο θέμα των forums (αγοράς) του Mystica.gr, γίνεται λόγος για τον Έρωτα...
Ας δούμε λοιπόν αυτό το όνομα - λέξη τι κρύβει:

Ετυμολογικά η λέξη Έρως σημαίνει την ένθερμη Αγάπη, τον πόθο, την σφόδρα επιθυμία δια πράγμα τι, και προέρχεται από την λέξη εράω - έραμαι που σημαίνουν αγαπώ, επιθυμώ, ποθώ τι εμμανώς (με μανία)

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, που ο Απόστολος Παύλος επεξηγώντας την Θεότητα ανεφώνησε: "Ο Θεός, ΑΓΑΠΗΝ εστίν" και εννοούσε μάλλον την ετυμολογία της λέξεως Έρως που σημαίνει αυτήν την ίδια την ΕΝΘΕΡΜΗ ΑΓΑΠΗ...

Ο Έρως δεν έχει φύλο, είναι "ασεξουαλικός" και απευθύνεται κατ' επέκταση στην Ψυχή των Όντων, η οποία επίσης ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ.
Εκείνοι που ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ στο φύλου τους, στο γένος τους άνδρας ή γυναίκα, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ μέσα στις ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ, δηλαδή στη ΛΟΓΙΚΗ και κατ' επέκταση στο ΦΥΣΙΚΟΫΛΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ και στις λειτουργίες του...

Εάν λοιπόν κάποιος από εμάς ΑΝΑΖΗΤΕΙ τον Φάνητα Έρωτα, αυτήν την Ύψιστη Αρχή των Πάντων, τον Επουράνιο δίχως φύλο (SEX), και τον ΑΝΑΖΗΤΕΙ μέσω του Φυσικοϋλικού του Σώματος και της "ανάπτυξης" των Σεξουαλικών του λειτουργιών, τότε νομίζω πως αυτόν που θα ανακαλύψει θα είναι ο Πάνδημος Έρως, ο υιός της Πάνδημης Αφροδίτης...

Σύμφωνα λοιπόν με τον Πλάτωνα, η λέξη Έρως εμπεριέχει και την φύση εκείνων που θα τον ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ, ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ...
Και αυτοί δεν είναι άλλοι παρά οι Ήρωες
Το γένος των Ηρώων κατά τον Ησίοδο και τη Θεογονία του, είναι ο καρπός του έρωτα μεταξύ της Θεότητος και του Ανθρώπου...

Νομίζω πώς ήδη ανέφερα πολλά, που μπορούν να μας οδηγήσουν στην ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ της Ύψιστης Δημιουργικής Αρχής του Κόσμου.

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ladyhawk
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:06 am
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ladyhawk » Τετ Ιούλ 27, 2005 12:38 pm

Αγαπητέ Kelso,

Πάρα πολύ όμορφα όλα όσα μας παρέθεσες :)
Εικόνα
Τίποτα δεν χαρίζεται όλα κατακτιούνται ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Τετ Ιούλ 27, 2005 4:31 pm

Σε ευχαριστώ από βάθους ψυχής καλή μου Κυρά των Γερακιών, για τα καλά σου λόγια...
Και με αυτά τα λόγια μου δίνεις αφορμή να σχολιάσω την λέξη ΟΜΟΡΦΙΑ...

Η λέξη αυτή, προέρχεται από την αρχαία λέξη ευμορφία που σημαίνει κάλλος μορφής, συμμετρία η οποία με την σειρά της προέρχεται από το εύμορφος που σημαίνει ο έχων ωραία μορφή, ο κομψός και συνώνυμη λέξη συναντάμε τη λέξη Κάλλος

Δεν γνωρίζω ΑΝ και ΤΙ σας λέει αυτή η λέξη, αλλά είναι μια πολύ σημαντική λέξη στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ :!:
Κάλλος σημαίνει το ωραίο, το εύμορφο και συνήθως αποδίδεται επί τίνος πράγματος ή προσώπου

Ανάφερα την δημιουργία του κόσμου, με το σκεπτικό της "χρυσής φυλακής" ως παραλληλισμό...
Δηλαδή, αναρωτιέμαι, με ποιόν τρόπο θα "πειθόταν" η πνευματοψυχή από τα υπεράγια δώματα της Σοφίας του Πατέρα, να κατέλθει και να εγκλωβιστεί σε δώματα - σώματα τα οποία θα ήταν ΔΙΧΩΣ κάλλος, ΔΙΧΩΣ ομορφιά :?:

Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, η αλληγορική σημασία της βιβλικής παράδοσης περί ενός κήπου, της λεγόμενης Εδέμ, είναι η περιγραφή που δίνεται με τον πλέον ιδανικό τρόπο, της περιγραφής του ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΥ, του ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΥ τόπου επάνω στην γη...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ladyhawk
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:06 am
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ladyhawk » Πέμ Ιούλ 28, 2005 10:25 am

Αγαπητέ μου Kelso,

Διάβασα ξανά όλα αυτά τα πολύ όμορφα που μας παρέθεσες και μου γεννήθηκε μία απορία την οποία και θέλω να εκφράσω.

ΑΛ - ΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ
Όπου στα αραβικά ή στα Εβραϊκά (σημασία δεν έχει), το ΑΛ σημαίνει την Θεότητα, τον Θεό...
Το ΕΞ στην Ελληνική σημαίνει "από" και δηλωνει "προέλευση"...
Και το ΑΝΔΡΟΣ σημαίνει τον γένος, όχι απλά το φύλλο, αλλά το γένος δηλαδή τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...


Όταν προβαίνουμε στην ερμηνεία μίας λέξης πως γίνεται την μισή ερμηνεία να την δίνουμε πχ. στην αραβική ή εβραϊκή γλώσσα και την υπόλοιπη στην ελληνική?

Μήπως θα έπρεπε η εκάστοτε ερμηνεία να στηρίζεται σε μία και μόνο γλώσσα, όποια και αν είναι αυτή ?
Εικόνα

Τίποτα δεν χαρίζεται όλα κατακτιούνται ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιούλ 28, 2005 11:14 am

Kαλή σου μέρα Κυρά των Γερακιών...

Εύλογη η απορία σου.
Λοιπόν πώς έχουν τα πράγματα στην ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ προσέγγιση του ΙΔΙΟΥ του Εσωτερισμού...

Οι διάφορες γλώσσες των διαφόρων λαών, έχουν ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ :!:
Το γνώρισμα αυτό έχει να κάνει με τους ήχους των λέξεων οι οποίες λέξεις (και κατ' επέκταση οι ήχοι τους), είναι ο προσδιορισμός της ιδέας που θέλουν να αποτυπώσουν από το πεδίο των Ιδεών, στο φυσικοϋλικό πεδίο μας

Αυτό σημαίνει (και με δεδομένο την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ και όχι τους διάφορους λαούς που την αποτελούν), ότι ΑΦΟΥ ο Κόσμος των Ιδεών είναι ΚΟΙΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, αλλά αφού υπάρχει μια διαφορετική γλώσσα (ένας γραμματικός κώδικας δηλαδή), θα πρέπει εμείς οι Μεταφυσικοί Ερευνητές και όσοι επιθυμούν να αποκαλούνται Εσωτεριστές, να προσεγγίζουν τις ΙΔΕΕΣ όχι μέσα από το πρίσμα ΜΙΑΣ μόνον γλώσσας, αλλά μέσα από την ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΗΤΑ όλων των γλωσσών και πολλές φορές να ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ τα πράγματα μεταξύ τους...

Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ καλή μου Φίλη, δεν θέτει όριο προ της Αληθείας και η Αλήθεια ΔΕΝ μπορεί να εγκλωβιστεί σε ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΓΛΩΣΣΑ, όποια και αν είναι αυτή.
Ελπίζω να σε κάλυψα, έστω εν μέρη :wink:

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ramoglou
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ramoglou » Πέμ Ιούλ 28, 2005 12:14 pm

Η Ελληνική γλώσσα ως κώδικας επικοινωνίας έχει πάρα πολύ μεγάλη αξία.
Αυτό διότι οι λέξεις της έχουν και αριθμητικό αλλά και γραμματικό (συμβολικό) προσδιορισμό. Όταν λοιπόν ένα όνομα ή μία λέξη αναλύεται, τότε το αποτέλεσμα της ανάλυσης της, πρέπει να γίνει και από τον κώδικα που τη συνέθεσε.

Άλλο είναι να συγκρίνεις ταυτόσημες έννοιες (οι οποίες εκφράζονται μέσα από μια ποικιλία λέξεων) ανάμεσα σε δύο λαούς – θρησκείες – γλώσσες και άλλο να συγκρίνεις γλωσσολογικά μία λέξη.
Η γλωσσολογία αναλύει τη λέξη από τη ρίζα του κώδικα απ’ την οποία προήλθε.

Κατά τη γνώμη μου είναι νοητική ακροβασία η ανάλυση με πολλαπλούς κώδικες μίας λέξεως.

Για παράδειγμα αν υποθέσουμε πως Ε(#) Λ(7) Ε(#) Ν(*) Η(5) τότε το Ελένη θα γραφόταν κωδικοποιημένα ως #7#*5 για να αναλυθεί αυτό θα πρέπει στον αναλύωντα να είναι γνωστός ο κώδικας αυτός.

Εάν όμως κάποιος προσπαθήσει να αναλύσει με διαφορετικό ή ένα επιμικτικό κώδικα, το αποτέλεσμα θα είναι άλλο, π.χ. Ε7ΕΝ5.

Αυτό αντιλαμβάνεται ο δικός μου φυσικοεγκέφαλος επηρεαζόμενος βέβαια και από τις γνώσεις μου περί κωδικοποίησης και αποκρυπτογράφησης.
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιούλ 28, 2005 1:15 pm

Ο Ramoglou έγραψε:"...Η Ελληνική γλώσσα ως κώδικας επικοινωνίας έχει πάρα πολύ μεγάλη αξία
Αυτό διότι οι λέξεις της έχουν και αριθμητικό αλλά και γραμματικό (συμβολικό) προσδιορισμό..."


Καλέ μου Φίλε Ράμογλου,
Σωστά το αναφέρεις, ΑΛΛΑ να σου θυμίζω ότι το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ έχει ισχύει σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Έτσι η Ελληνική Γλώσσα, αυτή η τόσο πλούσια γλώσσα, λειτουργεί ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ με όλες τις υπόλοιπες γλώσσες, τόσο στην ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των γραμμάτων με αριθμούς, όσο και στην ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ κατασκευή των ίδιων των γραμμάτων.

"...Άλλο είναι να συγκρίνεις ταυτόσημες έννοιες (οι οποίες εκφράζονται μέσα από μια ποικιλία λέξεων) ανάμεσα σε δύο λαούς – θρησκείες – γλώσσες και άλλο να συγκρίνεις γλωσσολογικά μία λέξη.
Η γλωσσολογία αναλύει τη λέξη από τη ρίζα του κώδικα απ’ την οποία προήλθε..."
"...Όταν λοιπόν ένα όνομα ή μία λέξη αναλύεται, τότε το αποτέλεσμα της ανάλυσης της, πρέπει να γίνει και από τον κώδικα που τη συνέθεσε..."


Και σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου Φίλε μου και συμφωνώ γιατί σε ότι αναφέρεις άπτεται η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ επιστήμη της ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ η οποία ΦΥΣΙΚΑ καμία σχέση δεν έχει με την ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ και ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ερμηνεία των λέξεων και ονομάτων που επιχειρούμε στο παρόν θέμα μας :wink:

Αναφέρεις όμως φίλε μου ένα παράδειγμα το οποίο μάλλον δεν κατανόησα ορθώς. Λες λοιπόν:
"...Για παράδειγμα αν υποθέσουμε πως Ε(#) Λ(7) Ε(#) Ν(*) Η(5) τότε το Ελένη θα γραφόταν κωδικοποιημένα ως #7#*5 για να αναλυθεί αυτό θα πρέπει στον αναλύωντα να είναι γνωστός ο κώδικας αυτός.

Εάν όμως κάποιος προσπαθήσει να αναλύσει με διαφορετικό ή ένα επιμικτικό κώδικα, το αποτέλεσμα θα είναι άλλο, π.χ. Ε7ΕΝ5.

Αυτό αντιλαμβάνεται ο δικός μου φυσικοεγκέφαλος επηρεαζόμενος βέβαια και από τις γνώσεις μου περί κωδικοποίησης και αποκρυπτογράφησης..."

Νομίζω πώς κάπου, πράγματι μπλέχτηκε ο φυσικοεγκέφαλός σου μέσα στις άπειρες έλικες που τον αποτελούν, σε σχέση με την ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ και με την ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (κοινός αριθμοσοφία) μεταξύ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΑΡΙΘΜΩΝ :shock:

Το μόνο κείμενο που ΙΣΩΣ να μπορούσε να έχει εφαρμογή η οπτική σου είναι σε κείμενα όπως αυτά απεικονίζονται στον περίφημο Δίσκο της Φαιστού :wink:

Εάν πάλι έχω καταλάβει λάθος (καθόλου απίθανο), θα σε παρακαλούσα να μου εξηγήσεις το παράδειγμα που μας έφερες σχετικά με την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ & ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ προσέγγιση.

Με εκτίμηση στον Φίλο μου,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ramoglou
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 2:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ramoglou » Πέμ Ιούλ 28, 2005 3:55 pm

Νομίζω πώς κάπου, πράγματι μπλέχτηκε ο φυσικοεγκέφαλός σου μέσα στις άπειρες έλικες που τον αποτελούν, σε σχέση με την ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ και με την ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (κοινός αριθμοσοφία) μεταξύ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΑΡΙΘΜΩΝ

Το μόνο κείμενο που ΙΣΩΣ να μπορούσε να έχει εφαρμογή η οπτική σου είναι σε κείμενα όπως αυτά απεικονίζονται στον περίφημο Δίσκο της Φαιστού


Καλέ μου φίλε, το παράδειγμα μου ήταν ένα απλό απλούστατο παράδειγμα κωδικοποίησης, όμως, αυτό αφορά όπως είπαμε τα εξωτερικά και πρακτικά θέματα και όχι τα απεριόριστα όρια που μας δίνει η αναζήτηση, με εργαλεία που δεν έχουν να κάνουν με φυσικά ή υλικά ή επιστημονικώς αποδεκτά.

Βέβαια και η αριθμοσοφία, την οποία και αναφέρεις, έχει να κάνει με την επαγωγική συσχέτιση γράμματος-αριθμού, Ε=5 π.χ., αλλιώς δε θα μπορούσε να λειτουργήσει με τυχαίες και κατά το δοκούν θεωρήσεις π.χ. Ε=7 ή Ε=2.
Το να συσχετίσεις την αριθμητική αξία του γράμματος με το συνολικό αποτέλεσμα της λέξης και να καταφέρεις να βγάλεις μία λέξη αφ’ ενός εύηχη, αφ’ ετέρου γραμματικός περιγραφική και αριθμητικός επεξηγηματική, είναι πολύ μεγάλο θέμα και θέλει πολύ μεγάλη γνώση του φυσικοϋλικού ή γνωστικά ορατού πεδίου.

Δέχομαι λοιπόν, πως στη δική σου οπτική, μπορεί να επεξηγήσουμε κάτι που είναι γραμμένο στα Ελληνικά με απεριόριστες γλώσσες. Αρκεί να βγάλουμε αυτό που εσωτερικά θα μας ικανοποιήσει.

Στο μόνο που θα εμμείνω είναι στο θέμα τις Ελληνικής Γλώσσας.
Μέσα απ’ όσα ξέρω και μέσα απ’ όσα η Παγκόσμια Ακαδημαϊκή Κοινότητα έχει παραδεχθεί, η Ελληνική είναι η ποιο πλήρης γλώσσα – κώδιξ που υπάρχει. Αυτό την κάνει να διαφέρει παρασάγκας από τις άλλες γλώσσες.

Με αγάπη ο φίλος σου.
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Πέμ Ιούλ 28, 2005 8:18 pm

Ο Ramoglou έγραψε:"...Στο μόνο που θα εμμείνω είναι στο θέμα τις Ελληνικής Γλώσσας.
Μέσα απ’ όσα ξέρω και μέσα απ’ όσα η Παγκόσμια Ακαδημαϊκή Κοινότητα έχει παραδεχθεί, η Ελληνική είναι η ποιο πλήρης γλώσσα – κώδιξ που υπάρχει. Αυτό την κάνει να διαφέρει παρασάγκας από τις άλλες γλώσσες..."


Καλησπέρα Φίλε μου Ράμογλου
Με το απόσπασμα που παρέθεσα από τον Λόγο σου, πράγματι ΚΑΙ εγώ συμφωνώ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

Απλά εγώ δεν θα ενέμενα σε τίποτα, γνωρίζοντας από τον ίδιο τον Δημιουργό του πρωτότυπου "Κρατύλου ή περί ορθότητος ονομάτων, λογικός" που δεν είναι άλλος από τον θεϊκό Πλάτωνα, τα εξής σημαντικά γεγονότα:

Α) Ότι τα ονόματα (κατ' επέκταση και οι λέξεις), είναι μια πράξη μιμήσεως με την βοήθεια της φωνής. Αλλά ότι η μίμηση αυτή δεν πρέπει να είναι η μίμηση της φωνής ή του ήχου ή του χρώματος του πράγματος που θέλουμε να προσδιορίσουμε, αλλά πρέπει να είναι μίμηση με γράμματα και συλλαβές από την ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ! (Κρατύλος 423b)

Β) Ότι ο καλός νομοθέτης - δημιουργός των ονομάτων / λέξεων πρέπει να γνωρίζει να κατασκευάζει το όνομα με τα γράμματα και τις συλλαβές κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να ταιριάζει στην ΟΥΣΙΑ και στην ΦΥΣΗ εκάστοτε πράγματος! (Κρατύλος 389d)

Σχετικά λοιπόν με την Ελληνική γλώσσα και τις λοιπές γλώσσες του κόσμου, τις οποίες ο ίδιος ο Πλάτωνας τις αποκαλεί βαρβαρικές, το κείμενο του αναφέρει τα εξής ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ:

"...ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Άραγε λοιπόν φίλε μου, κι ο νομοθέτης εκείνος το όνομα που από την φύση κάθε πράγματος αρμόζει, δεν πρέπει να γνωρίζει να το αποτυπώνει στα γράμματα και στις συλλαβές και προσέχοντας μόνο στο φυσικό εκείνο, που είναι η Ιδέα του ονόματος, δεν πρέπει να το κατασκευάζει και να καθορίζει τα ονόματα, αν πρέπει να είναι αξιόλογος νομοθέτης;

Αν όμως συμβαίνει κάθε νομοθέτης να μην αποτυπώνει στις ίδιες συλλαβές τα ονόματα, δεν πρέπει ούτε αυτό να ξεχνάμε, δηλαδή ότι ο κάθε σιδηρουργός δεν αποτυπώνει στο ίδιο κομμάτι σίδερου, ενώ το ίδιο το όργανο για τον αυτό σκοπό κατασκευάζει.

Εν τούτοις όμως, εφ' όσων του δίδει την ίδια μορφή, αν και αποτυπώνει σε άλλο κομμάτι σίδερου, όμως το όργανο είναι καλό, είτε το κατασκευάζει στην Ελλάδα εδώ κανείς, είτε και στους βαρβάρους.

Έτσι δεν είναι;

ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Βεβαιότατα.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Λοιπόν κατά τον ίδιο τρόπο δεν θα κρίνεις και σχετικά με τον νομοθέτη, δηλαδή ότι κάθε νομοθέτης ΚΑΙ εδώ στην Ελλάδα ΚΑΙ ο έξω στους βάρβαρους, εφ' όσων καθένας αποδίδει τη μορφή του ονόματος που στο κάθε πράγμα αρμόζει, με οποιεσδήποτε συλλαβές, καθόλου δεν είναι κατώτερος νομοθέτης από τον άλλον, δηλαδή ο εδώ από τον οπουδήποτε αλλού;

ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Βεβαιότατα..."


Με το παραπάνω απόσπασμα από τον Κρατύλο, ο Σωκράτης δια της μαιευτικής μεθόδου του, δηλαδή δια της ερωτήσεως και απαντήσεως, έρχεται να μας γνωστοποιήσει ότι ΠΑΝΤΟΥ σε όλες τις ΧΩΡΕΣ και σε όλες τις ΓΛΩΣΣΕΣ, όταν αυτός ο νομοθέτης που κατασκευάζει, δομεί, ΧΤΙΖΕΙ μια λέξη, όταν είναι γνώστης, τότε και σε εκείνη την οποιαδήποτε ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ διάλεκτο, η Ιδέα θα μεταφέρεται σωστά σε Λέξεις - Λόγο...

Κατ' επέκταση όταν ο ερευνητής είναι και αυτός γνώστης, μπορεί ευκόλως να ανακαλύψει την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ που υπάρχει μεταξύ δύο ή και περισσοτέρων λέξεων - εννοιών σε οποιαδήποτε γλώσσα ερευνά και συγκρίνει...

Τώρα νομίζω πώς δίνεται και μια διαφορετική οπτική στον περίφημο ΑΠΩΛΕΣΘΕΝΤΑ ΛΟΓΟ που χρησιμοποιούν οι Ελεύθεροι και Αποδεδεγμένοι Τέκτονες στην Φιλοσοφία τους...

Με αγάπη και σεβασμό στο διαφορετικό,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Knight MIXAHΛ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Τρί Μάιος 03, 2005 3:49 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Knight MIXAHΛ » Παρ Ιούλ 29, 2005 12:08 am

Το θεμα που ανοιξες φιλε Kelso προσφερει ενα ευρυτατο πεδιο ερευνας και συζητησης. Πολυ ενδιαφερον

Ο νομοθετης λοιπον με τους συγκεκριμενους κανονες ονομαζει μια Ιδεα η ενα πραγμα
Οσο ομως αφορα τους ανθρωπους, ποσο αυτοι επιρεαζονται απο το ονομα που τους δινους αλλοι, οχι κατ αναγκη νομοθετες και πολλες φορες μαλιστα κατω απο το κρατος μονο κοινωνικων συνθηκων?

Αν αναλυοντας το ονομα του Α η του Β ηρωα οδηγουμεθα σε καλυτερη κατανοηση του μυθου αλλα και ετσι μεσω του μυθου του εσωτερικου μας δραματος, ολα καλα
Πως ομως κατανοουμε η ταξιδευουμε βαθυτερα στον εαυτο μας, απο την εσωτερικη ερμηνεια του ονοματος, που καποιος αλλος μας εδωσε ?

Εδω μηπως μπορουμε να δουμε και το μυητικο ονομα που αποκτα καποιος, οπως πχ οι μοναχοι, ειτε το ονομα αυτο του το δινει ο εκαστοτε μυητης ειτε το λαμβανει μονος του ο μυουμενος, στο τελος της τελετης, συμφωνα με την εως τοτε κατανοηση της εσωτερικης πορειας που εχει διανυσει ?
LOVE IS THE LAW
HARMONY THE EFFECT
Knight ΜΙΧΑΗΛ
Εικόνα

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Ιούλ 29, 2005 8:19 am

Καλή σου ημέρα αγαπητέ μου Ιππότη...

Πολύ σωστή η παρατήρησή σου σχετικά με το όνομα που λαμβάνει ο υποψήφιος μυούμενος σε κάποιο τάγμα, θρησκευτικό ή μη.

Η σκέψη μου με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ΕΙΤΕ κάποιο όνομα (που είναι δηλωτικό προσώπου - τόπου κλπ.) ΕΙΤΕ μια λέξη (που είναι δηλωτικό πράγματος), θα πρέπει να ακολουθεί τον ΚΑΝΟΝΑ / ΝΟΜΟ.
Κανόνα ή νόμο που θεσπίστηκε από το φωτισμένο εκείνο όν, που ο Πλατών αποκαλεί "Νομοθέτη".

Την απόδοση τώρα του ονόματος, είναι ένα θέμα που σε μένα θα με βοηθούσε στη σκέψεις μου να το αναπτύσσαμε στο τόπικ για την ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ, γιατί θεωρώ πώς εκεί βρίσκεται το ΚΛΕΙΔΙ για το πώς κάποιος ή γιατί λαμβάνει την ονοματοθεσία του και ας φαίνεται πώς κάποιος τυχαίος, τυχαία του έδωσε ένα όνομα...

Φυσικά το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τον μυημένο, μπορεί να φαίνεται ότι λαμβάνει το όνομά του από αγάπη και σεβασμό ως προς εκείνο που τον ενέπνευσε για να λάβει την ονοματοθεσία του, αλλά και εδώ οι λόγοι είναι βαθύτεροι από τους φαινομενικούς...

Α! και πριν κλείσω, να πω πως ο Νομοθέτης, απλά (όσο απλό είναι :wink: ) μας μεταφέρει από τον Κόσμο των Ιδεών, τις Ιδέες.
Αυτές οι Ιδέες, είναι ΑΡΧΕΤΥΠΙΚΕΣ (κάτι σαν το αρνητικό του φίλμ) και χωρίς αυτές, τίποτα δεν θα υπήρχε στον φυσικοϋλικό μας κόσμο, στον Κόσμο της Μορφής.
Τα πράγματα λοιπόν, είναι τα αντίγραφα των πρωτοτύπων από τα ΑΡΧΕΤΥΠΑ.

Την καλημέρα μου σε όλους,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Ladyhawk
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:06 am
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ladyhawk » Παρ Ιούλ 29, 2005 12:52 pm

Η ερμηνεία των λέξεων δεν είναι κάτι απλό. Θα έλεγα πως είναι πολυδιάστατο και πολύμορφο.

Μέσα στα λεξικά μπορούμε να συναντήσουμε συνθετικά τα οποία χρησιμοποιούνται με ποικίλους τρόπους. Μέσα από συνδυασμούς και «παιχνίδια της φαντασίας» μπορούμε να κάνουμε ένα «ταξίδι» στο κόσμο των αντικειμένων και των καταστάσεων.

Ένα ερώτημα γεννιέται όμως μέσα από όλα αυτά. Μήπως τελικά η ερμηνεία που εμείς δίνουμε κάθε φορά μπορεί να μας οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα ?
Εικόνα

Τίποτα δεν χαρίζεται όλα κατακτιούνται ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Ιούλ 29, 2005 1:21 pm

H Ladyhawk έγραψε:Η ερμηνεία των λέξεων δεν είναι κάτι απλό. Θα έλεγα πως είναι πολυδιάστατο και πολύμορφο.

Μέσα στα λεξικά μπορούμε να συναντήσουμε συνθετικά τα οποία χρησιμοποιούνται με ποικίλους τρόπους. Μέσα από συνδυασμούς και «παιχνίδια της φαντασίας» μπορούμε να κάνουμε ένα «ταξίδι» στο κόσμο των αντικειμένων και των καταστάσεων.

Ένα ερώτημα γεννιέται όμως μέσα από όλα αυτά. Μήπως τελικά η ερμηνεία που εμείς δίνουμε κάθε φορά μπορεί να μας οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα ?


Καλή μου Κυρά των Γερακιών...

Και το δικό μου ερώτημα που γεννιέται είναι:
Μήπως να εργαστούμε και να παραθέσουμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ (με στοιχεία και επιχειρήματα) και να ΜΗΝ καθόμαστε εκ του ασφαλούς στην παραλία και να ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ το "ΑΝ" το νερό είναι κρύο...
ΑΝ η θάλασσα είναι βαθειά...
ΑΝ υπάρχουν ψάρια...
ΑΝ υπάρχουν φύκια...
ΑΝ...
ΑΝ...
ΑΝ...

Προσωπικά παραθέτω την ομορφιά του βυθού από τον Ωκεανό της Γνώσης που με ΙΔΙΑΝ ΜΕΣΑ προσπαθώ να ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ...
Απλά παρουσιάζω το αποτέλεσμα των ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝ, δίχως ευχολόγια και προπαντός, δίχως "ΑΝ"...

Υπάρχουν πολλά λεξικά που μπορεί ο καθένας να ψάξει και να καλύψει τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ οι οποίες ΦΥΣΙΚΑ και είναι ανάγκες που απορρέουν από το ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ...

Άλλος, είναι στη παραλία και αγναντεύει το γαλάζιο της θάλασσας αναρωτώμενος για τα παραπάνω "ΑΝ"...
Άλλος είναι στην επιφάνεια της θάλασσας και πολλά από τα "ΑΝ" του προηγούμενου τα έχει ΗΔΗ απαντήσει, αλλά που έχει κάποια ακόμα "ΑΝ"...
Και κάποιος άλλος είναι απασχολημένος με των βυθό της Σοφίας και της Γνώσης, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ή ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ τα "ΑΝ" των δύο προηγούμενων...

Που βρίσκεται ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ;;;
Η επιλογή, είναι στα ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ και όχι στα "ΑΝ" μας...

Με σεβασμό στα "ΑΝ" του καθενός μας,

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

sofia
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Μάιος 11, 2005 12:39 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sofia » Παρ Ιούλ 29, 2005 2:06 pm

Την καλησπέρα μου σε όλους τους καλούς μου φίλους
και ζητώ συν-χώρεση για τη πολύχρονη απουσία μου

Λόγω ελλείψεως χρόνου σας παραθέτω το ακόλουθο άρθρο
που μου στάλθηκε μόλις χθές ( σύμ-πτωση !!) από τη γνωστή
στους περισσότερους ΤΕΤΡΑΚΤΥ, Μαρία Βασιλοπούλου και έχει
λίγο διάστημα που αρχίζω και ψιλα-φίζω αυτήν την πράγματι
νοηματική γλώσσα.
Λόγω δια-κοπών που αφορούν κυρίως τον νου και το σώμα
ίσως να λείπω αλλά θα σας παρακολουθώ με το πνεύμα


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρβάϊν της Καλιφόρνια
να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του
προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι
καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ "Ίβυκο"
αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει
συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς όρους δηλαδή ως γλώσσα
είναι μόλις το 1/100 της δικής μας. Στον "Ίβυκο" ταξινομήθηκαν 8.000
συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται.

Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: "Σε όποιον απορεί γιατί
τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής
απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας
μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας".

Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί
τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής.
Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των
επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας
δέχονται ως "νοηματική" γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες
γλώσσες τις χαρακτήρισαν "σημειολογικές".

"Νοηματική γλώσσα" θεωρείται η γλώσσα στην οποία το "σημαίνον" δηλαδή η
λέξη και "το σημαινόμενο" δηλαδή αυτό που η λέξη εκφράζει,(πράγμα,
ιδέα, κατάσταση) έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ "σημειολογική"
είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α "πράγμα"
(σημαινόμενο) εννοείται με το α (σημαίνον).

Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι
λέξεις έχουν "πρωτογένεια", ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι
συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που
την χρησιμοποιούν. Π.χ στην Ελληνική, η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ,
γεωμετρία = γη + μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο
αρθρώνων λόγο).

Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο
στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα "Ίβυκος", "Γνώσεις" και
"Νεύτων" αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε
ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν
για τις άλλες γλώσσες. Και τούτο διότι η Ελληνική έχει μαθηματική δομή
που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση.

Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα όπως: τηλέ, λάνδη
=...LAND, ΓΕΩ..., νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό, ...ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ....,
κυκλο...., ΦΩΝΟ...., ΜΑΚΡΟ...., ΜΙΚΡΟ...., ΔΙΣΚΟ.... , ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ...,
ΣΥΝ..., ΣΥΜ..., κ.λ.π.



ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ CD = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα "μη οριακή",
δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία
στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και
άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις
νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη
αδυνατεί να προχωρήσει.

Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η
Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διότι το να μιλά κανείς
για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική, είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό
για χρώματα.

Ladyhawk
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 11:06 am
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Ladyhawk » Παρ Ιούλ 29, 2005 3:01 pm

Αγαπητέ μου Kelso,

Αρχικά θα ομολογήσω πως δεν μου είναι πολύ κατανοητό το post σου και δεν αντιλαμβάνομαι το σκοπό αυτών που προαναφέρεις.

Θα σταθώ λοιπόν μόνο σε ένα κομμάτι αυτού.

Και το δικό μου ερώτημα που γεννιέται είναι:
Μήπως να εργαστούμε και να παραθέσουμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ (με στοιχεία και επιχειρήματα) και να ΜΗΝ καθόμαστε εκ του ασφαλούς στην παραλία και να ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ το "ΑΝ" το νερό είναι κρύο...


Δεν διαφωνώ στο ότι η παράθεση απόψεων με στοιχεία είναι το ζητούμενο σε ένα «διάλογο».
Από εκεί και πέρα όμως τα εύλογα ερωτήματα είναι και αυτά ζητούμενα ακόμα και αναγκαία προκειμένου να διευρύνουμε το μονοπάτι της σκέψης μας.

Το να έχουμε μία άποψη – έστω και τεκμηριωμένη – και να μην αναρωτιόμαστε τίποτα περαιτέρω, να μην υποθέτουμε και κάτι άλλο από αυτό που έχουμε υιοθετήσει, νομίζω ότι οδηγεί σε έναν δογματισμό που δεν επιτρέπει την εξέλιξη και ταυτόχρονα στενεύει την σκέψη μας.

Η γέννηση λοιπόν του «ΑΝ» είναι αυτό που σε παροτρύνει να εργαστείς, πράγμα που όπως ανέφερες είναι το ζητούμενο.

Μιλάμε για έναν κόσμο ιδεών και μέσα σε αυτόν μπορούμε να αναπτύξουμε πολλά ΑΝ τα οποία θα αποφέρουν καρπούς.

Η οπτική που ο καθένας μας προσεγγίζει ένα θέμα μία κατάσταση είναι γνωστό πως ποικίλλει και κανείς δεν μπορεί να πει πως η δική του οπτική είναι η καλύτερη.
Έτσι είτε είσαι μέσα στο βυθό είτε είσαι απέξω δεν έχει καμία σημασία αρκεί να εργάζεσαι για αυτό που η δική σου ψυχή έχει ανάγκη, αδιαφορώντας για τον τρόπο που ο διπλανός σου εργάζεται προκειμένου να καλύψει τις δικές του ανάγκες.

Ας καθίσουμε λοιπόν στην παραλία ας αναρωτηθούμε εάν το νερό είναι κρύο ή ζεστό, ας εργαστούμε πάνω σε αυτήν την σκέψη και τέλος ας αποφασίσουμε τελικά εάν θα βουτήξουμε ή όχι...
Εικόνα

Τίποτα δεν χαρίζεται όλα κατακτιούνται ...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Ιούλ 29, 2005 4:44 pm

Η Ladyhawk έγραψε:"...Από εκεί και πέρα όμως τα εύλογα ερωτήματα είναι και αυτά ζητούμενα ακόμα και αναγκαία προκειμένου να διευρύνουμε το μονοπάτι της σκέψης μας..."


Αγαπημένη Κυρά των Γερακιών, καλησπέρα...
Αναρωτιέμαι ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ κάποιος να διεξάγει ερωτήματα, όταν ΒΑΣΙΚΗ προϋπόθεση για αυτά, είναι να έχει ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ο ίδιος μια ίδιαν άποψη.

Και για να έχεις άποψη πρέπει να έχεις εργαστεί ως προς την απόκτησή της :!:
Θέλω να πω πώς χωρίς να βρέξει κάποιος τα πόδια του, ψάρια δεν μπορεί να πιάσει όπως μας λέει ο θυμόσοφος λαός.
Αν προσπαθήσει ΧΩΡΙΣ να έχει την ίδιαν άποψη, τότε πολύ φοβούμαι πως θα καταλήξει να πελαγοδρομεί στα "ΑΝ" των ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ...

Η Ladyhawk έγραψε:"...Το να έχουμε μία άποψη – έστω και τεκμηριωμένη – και να μην αναρωτιόμαστε τίποτα περαιτέρω, να μην υποθέτουμε και κάτι άλλο από αυτό που έχουμε υιοθετήσει, νομίζω ότι οδηγεί σε έναν δογματισμό που δεν επιτρέπει την εξέλιξη και ταυτόχρονα στενεύει την σκέψη μας..."

Καταρχάς, όταν έχουμε άποψη, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να την έχουμε τεκμηριωμένη.
Το "έστω" που αναφέρεις, αφήνει ΚΕΝΑ που ΜΟΝΟ οι διαφόρων ειδών ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, μπορούν να γεμίσουν.

Σε ότι όμως αναφέρεις σχετικά με το ΕΥΡΟΣ της οπτικής, που ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ (λέω εγώ) να έχουμε ως υγιείς Αναζητητές, νομίζω πώς εκείνος που έχει εκείνη την Χ τεκμηριωμένη άποψη, οφείλει να μας ενημερώσει ΑΝ και ΠΟΣΟ ευρύς είναι στο να αναζητά περισσότερα ακόμα στοιχεία πληροφόρησης (για το Χ συγκεκριμένο θέμα που ερευνά) και όχι εμείς που απλά ακόμα ίσως δεν έχουμε κατανοήσει τον τρόπο δράσης και ενεργειών του (δηλαδή αν απλά κάθετε στην παραλία, ή βρίσκεται απλά στην επιφάνεια της θάλασσας ή αν επιχειρεί μακροβούτια στον Ωκεανό της Άχρονης Γνώσης και Σοφίας :wink: )

Η Ladyhawk έγραψε:"...Η γέννηση λοιπόν του «ΑΝ» είναι αυτό που σε παροτρύνει να εργαστείς, πράγμα που όπως ανέφερες είναι το ζητούμενο.

Μιλάμε για έναν κόσμο ιδεών και μέσα σε αυτόν μπορούμε να αναπτύξουμε πολλά ΑΝ τα οποία θα αποφέρουν καρπούς..."

Σωστά αναφέρεις ότι αυτό το "ΑΝ" σε παροτρύνει να ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ, αλλά όταν αυτό ΔΕΝ γίνεται, γιατί είναι πολύ πιο ασφαλές να ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ και να πελαγοδρομεί κανείς μέσα στα διάφορα "ΑΝ", τότε μάλλον χάνουμε την κάθε πολύτιμη ευκαιρία να ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΜΕ, χάνουμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε αυτό που η Τεκτονική Παράδοση αποκαλεί ΛΑΞΕΥΣΗ ΤΗΣ ΛΙΘΟΥ ΜΑΣ...
Η λάξευση, πονάει και ο άνθρωπος κάνει το ΠΑΝ για να ΜΗΝ πονέσει...

Η Ladyhawk έγραψε:"...Η οπτική που ο καθένας μας προσεγγίζει ένα θέμα μία κατάσταση είναι γνωστό πως ποικίλλει και κανείς δεν μπορεί να πει πως η δική του οπτική είναι η καλύτερη.
Έτσι είτε είσαι μέσα στο βυθό είτε είσαι απέξω δεν έχει καμία σημασία αρκεί να εργάζεσαι για αυτό που η δική σου ψυχή έχει ανάγκη, αδιαφορώντας για τον τρόπο που ο διπλανός σου εργάζεται προκειμένου να καλύψει τις δικές του ανάγκες..."

Σίγουρα αυτό που λες είναι ορθό και φυσικά κανείς δεν προσπαθεί να ΕΠΙΒΑΛΕΙ την γνώμη του (τεκμηριωμένη ή μη).
Όμως μια σοφιστεία κρύβεται πίσω από την φράση σου: "...είτε είσαι μέσα στο βυθό είτε είσαι απ' έξω δεν έχει καμία σημασία..."
Γιατί το ζητούμενο είναι αυτή η εικόνα του ΒΥΘΟΥ, ΤΗΣ ΑΧΡΟΝΗΣ ΣΟΦΙΑΣ και όχι η ασφάλεια που μπορεί (ενδεχομένως) να προσφέρει η παραλία :roll:

Η Ladyhawk έγραψε:"...Ας καθίσουμε λοιπόν στην παραλία ας αναρωτηθούμε εάν το νερό είναι κρύο ή ζεστό, ας εργαστούμε πάνω σε αυτήν την σκέψη και τέλος ας αποφασίσουμε τελικά εάν θα βουτήξουμε ή όχι..."

Καλή μου Κυρά των γερακιών, να συμφωνώ με την περίσκεψη, αλλά για αυτόν που ΘΕΛΕΙ να βουτήξει...
Αυτός δικαιούται αν θέλει να βρίσκεται σε περίσκεψη...
Οι υπόλοιποι ας αρκεστούν στην ρομαντική εικόνα που μπορεί να τους προσφέρει ο Ήλιος που δύει και που πάει να συναντήσει το ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΗΛΙΟΥ - ΠΑΤΕΡΑ...
Βλέπεις, και Εκείνος σε εκείνο το βάθος ΣΥΝΑΝΤΑ τον Εσώτερό του Εαυτό.
Στην επιφάνεια, απλά συναντά την αντανάκλασή του... :wink:

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 6:08 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Κέλσος ο Φιλαλήθης » Παρ Ιούλ 29, 2005 4:55 pm

Η sofia έγραψε:"...Την καλησπέρα μου σε όλους τους καλούς μου φίλους
και ζητώ συν-χώρεση για τη πολύχρονη απουσία μου

Λόγω ελλείψεως χρόνου σας παραθέτω το ακόλουθο άρθρο
που μου στάλθηκε μόλις χθές ( σύμ-πτωση !!) από τη γνωστή
στους περισσότερους ΤΕΤΡΑΚΤΥ, Μαρία Βασιλοπούλου και έχει
λίγο διάστημα που αρχίζω και ψιλα-φίζω αυτήν την πράγματι
νοηματική γλώσσα.
Λόγω δια-κοπών που αφορούν κυρίως τον νου και το σώμα
ίσως να λείπω αλλά θα σας παρακολουθώ με το πνεύμα..."

Καλησπέρα και απο μένα αγαπημένη Φίλη ΣΟΦΙΑ...
Σε ευχαριστούμε που αν και σε διακοπές, μας θυμήθηκες και που μας παράθεσες αυτό το πραγματικά ενδιαφέρον κείμενο απο τις αξιόλογες εκδόσεις ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ...

Ήδη αναδερθήκαμε στην Ελπίδα, καιρός είναι να αναφερθούμε τώρα και στην μητέρα της Σοφία :wink:

Εν αναμονή λοιπόν...

Κέλσος ο Φιλαλήθης
Ο Σωκράτης, για την εύρεση της αλήθειας μεταχειριζόταν το: ερωτάν και αποκρίνεσθαι


Επιστροφή σε “- ΠΑΝ - ΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες