|<
>QBB<Ramoglou έγραψε: Για να τελειώνουμε με τα "βασικά", τους "ορισμούς" δηλαδή, για μένα υπάρχουν δύο και μόνον γενικές κατηγορίες ανθρώπων.
Οι "Εξελιγμένοι" και οι "Ανεξέλικτοι".
Για σένα.
Για άλλους υπάρχουν περισσότερες κατηγορίες, ενώ για κάποιους δεν υπάρχουν κατηγορίες παρά μόνο ο άνθρωπος.
Ακριβώς, επειδή πρόβλεψα τέτοιο σχόλιο ανέφερα τον προσδιορισμό «γενικές κατηγορίες» ανθρώπων.
Απλά, σου διέφυγε επειδή το έθεσα εσκεμμένα εκτός εισαγωγικών (ακριβώς για να δω εάν και πότε θα γίνει αντιληπτό).
Η κάθε επιμέρους "Γενική κατηγορία" σαφώς και διακρίνεται σε αρκετές άλλες.
Όσο για το σχόλιο «παρά μόνο ο άνθρωπος»…τι να πω….προφανώς ο Πάππας και ο Φίλιππος είχαν την ίδια αξία με τον Ιάκωβο του Μολαί και τους χιλιάδες Ναϊτες που έσφαξαν. Ή ας πούμε ο Τορκεμάδα με τα 10,000 θύματά του. Ή ο Ιγνάτιο Λογιόλα με τα εκατομμύρια θύματα των Ιησουϊτών.
Η εξέλιξη της κοινωνίας έρχεται πάντοτε απο τα "εξαιρετικά μυαλά". Κι αυτά βρίσκονται πάντοτε στην κορυφή της πυραμίδας. Και όχι στον "πάτο". Εαν κυριαρχεί ο "πάτος" πως θα "εξελιχθεί" η κοινωνία? Απλά πράγματα.
Αν ενθυμούμε καλά κάποιο «εξαιρετικό» μυαλό έφτιαξε την ατομική βόμβα, όπως βέβαια και την πυρηνική, όπως και διάφορα άλλα, βιολογικά και χημικά π.χ. όπλα.
Και την φράση «εξαιρετικά μυαλά» την χρησιμοποίησα επίτηδες για να προκαλέσω αυτό το σχόλιο φίλε μου….
Επειδή ακριβώς αφήνουν τα «εξαιρετικά μυαλά» των «ανεξέλικτων ανθρώπων» ανεξέλεγκτα από «ορθό δημιουργικό έλεγχο» συνέβησαν τα όσα ιστορικά δραματικά συνέβησαν.
Μα μπορεί ένας «ανεξέλικτος γραφειοκράτης» (και ενίοτε στρατοκράτης) να ελέγξει «δημιουργικά» έναν «εφευρέτη πυρηνικής τεχνολογίας»?
Είναι σαν να βάλεις ένα «παιδί» να «επιληφθεί» (μόνο του χωρίς Ανώτερη Επιστασία) τον έλεγχο της παραγωγής «εκρηκτικών ουσιών» στο χημείο του Σχολείου.
Θέλει ιδιαίτερη φαντασία για να προβλέψουμε το αποτέλεσμα?
Μια ομάδα ανεγκέφαλων χούλιγκανς τι βουλευτή θα εκλέξει? Τι ποιότητα ατόμου?
Θέλει ιδιαίτερες ικανότητες για να μαντέψουμε?
Τι αξία έχει ένας τέτοιος βουλευτής για την πολιτιστική πρόοδο της κοινωνίας?
Αυτόν που θα αρμόζει στο κράτος του.
Δεν θεωρώ ότι συμφωνείς με την ποιότητα που έχουν οι σημερινοί 300. Κι όμως, αυτούς κάποιος τους ψήφισε.
Τι θα έπρεπε δηλαδή να κάνουμε ; Να εκτελούμε όσους τους ψήφισαν, ή να επιτρέπουμε μόνο σε όσους μας αρέσουν να εκλέγονται ;
Όχι…αλλά να μην έχουν όλοι το δικαίωμα του «εκλέγειν» …για αρχή…
Οι παραπάνω χούλιγκανς πχ δεν θάπρεπε να έχουν δικαίωμα «εκλέγειν και εκλέγεσθαι»….
Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να μην είχαν γίνει η Αμερικανική , η Γαλλική και η Ελληνική επανάσταση. Μην ξεχνάς τον τίτλο "ελέω Θεού Μοναρχία".
Ακόμα και Αυτός έχει δικαίωμα να αίρει κατά περίπτωση το έλεος του και να το αποδίδει σε άλλους.
Αυτό είναι χιούμορ.
Η ψυχρή αλήθεια είναι άλλη. Ότι το «Τα του Θεού τω Θεώ» μπορεί να ισχύει «έτσι» σήμερα και «κάπως αλλιώς» «αύριο». Ανάλογα «ποιος» το «ερμηνεύει» και ποιοι είναι οι «εκάστοτε συσχετισμοί δυνάμεων».
Άντε πάλι...Δεν διέταξα κανέναν...ούτε έχω τέτοια δύναμη άλλωστε...
Από τα γραπτά σου κείμενα προκύπτει το εντελώς αντίθετο και αυτό σου λένε όλοι.
Δεν θέλεις όμως να το καταλάβεις.
Τι προκύπτει από τα γραπτά μου που δε θέλω να το καταλάβω?
Εάν εννοείς ότι «διατάσσω», σου θυμίζω πως είμαι ένας άνθρωπος όπως όλοι που μιλάω με ανθρώπους με τους οποίους δεν ανήκουμε σε μια Ομάδα όπου έχω την δυνατότητα να «διατάξω».
Άρα, δεν το κάνω.
Απλώς υποστηρίζω την άποψή μου όπως κάνεις κι εσύ και η Zadok και οποιοσδήποτε άλλος.
Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.
Το πόσο σθεναρά υποστηρίζετε εσείς την άποψή σας, δεν το έχετε συνειδητοποιήσει?
Άρα, δεν σε ενδιαφέρει να συμβάλλεις ενεργητικά στην Πολιτιστική εξέλιξη της κοινωνίας.
Εσύ που ενδιαφέρεσαι να συμβάλεις σε αυτήν μήπως προσπάθησες δια μέσου του συλλόγου γονέων να αλλάξεις τα δεδομένα στην εκπαίδευση ;
Μήπως έκανες κάτι άλλο, σαν άτομο, που να είναι μια δραστική κίνηση υπέρ αυτής της κατεύθυνσης ;
Ναι….για πολλά χρόνια ήμουν συνδικαλιστής στο χώρο της Παιδείας…μέχρι που αηδίασα και αποχώρησα…τίποτα καλό δεν μπορεί να βγει από εκεί…γιατί στην Κρατική Ηγεσία κυριαρχούν άνθρωποι χωρίς «έμπνευση» και «όραμα»….δηλαδή, «ανεξέλικτοι»…..
Και σε πολιτιστικούς συλλόγους συμμετείχα και δημιούργησα σχήματα (πχ θεατρικά).
Νάσαι σίγουρος πως έχω μια πλούσια και πολύπλοκη δραστηριότητα πίσω μου στην πράξη, προτού καταθέσω αυτές τις ομολογουμένως ακραίες απόψεις.
Και εν τέλει, αν κάποιο παιδί δεν είναι «εξελιγμένο», τι θα πρέπει να το κάνουμε, μήπως να το πετάμε στον καιάδα ;
Διαφορετικά «Εκπαιδευτικά Κέντρα» αγαπητέ….και όχι όπως σήμερα που τα πιο ικανά παιδιά (μεταξύ αυτών και τα «εξελιγμένα») είναι υποχρεωμένα να υφίστανται τον «δραματικό μέσο όρο» που διαμορφώνει η πλατιά βάση των «λιγότερο ικανών παιδιών».
….Και που δυστυχώς, αυτά τα «λιγότερο ικανά παιδιά» , επειδή ακριβώς είναι πλειοψηφία, διαμορφώνουν και τον «τύπο της κοινωνίας».
…..αυτήν δηλαδή, την «αυτοκαταστροφική κοινωνία» που αναφερόμαστε…
Νάσαι σίγουρη πως την "Θούλη" θα την αντιμετωπίσεις εαν συνεχίσεις να μην θέλεις να πάρεις τα πράγματα στα χέρια σου ενεργητικά.
Και αν τα πάρει μπορεί και να φτιάξει μια νέα «Θούλη».
Ναι φίλε μου …αυτός είναι ένας «υπαρκτός κίνδυνος», που θα «εξομαλυνθεί» (και θα αντιμετωπιστεί) μόνον εάν αποφασίσουν οι «εξελιγμένοι» να δούνε σοβαρά και έγκαιρα τέτοιες «προοπτικές»…..
….και να δημιουργήσουν τις «αντίστοιχες δικλείδες ασφαλείας»….
Πράγματι, τα παιδιά (και κανείς άλλος) δεν έχουν "πρόβλημα συγκέντρωσης" όταν ασχολείται με κάτι ευχάριστο. Ο σκοπός όμως είναι να μπορούν να "αυτοπειθαρχούν" και να "συγκεντρώνονται" ακόμη και όταν διαβάζουν κάτι που δεν τους αρέσει. Και αυτό "διδάσκεται".
Μα ούτως ή άλλως αυτό διδάσκονται, δε νομίζω να αρέσει σε όλους το ίδιο μάθημα, όμως μέσα στην τάξη αυτοπειθαρχούν και συγκεντρώνονται, μετά ο καθένας αποδίδει ανάλογα το IQ του. Αυτό δεν εμφυτεύεται όμως.
Λάθος!
Αυτό είναι το «τσουβάλιασμα» που λες κι εσύ…..
Αλλά προφανώς δεν έχεις εικόνα για το τι σημαίνει «Ασκήσεις Αυτοσυγκέντρωσης», «Διαδικασία ελέγχου των σκέψεων», «διαχείριση φαντασίας», «οραματισμός» και «τεχνικές ταχείας ανάγνωσης».
Αυτά δεν τα διδάσκονται φίλε μου στα σχολεία. Ρίχνουν τα παιδιά σε έναν κήπο με άγονο χώμα και τους λένε «σκάψτε με τα χέρια». Είναι επιεικώς οικτρό! Για να μην πω εγκληματικό.
Και για του λόγου το αληθές, διάβασε το παρακάτω (προσωπικό βίωμα):
Στα δεκαεπτά μου είχα πάει αδιάβαστος στο σχολείο σε ένα πολύ δύσκολο τεχνικό μάθημα με πολλές εξειδικευμένες λεπτομέρειες. Το κεφάλαιο ήταν 4 σελίδες. Ξαφνικά διαπίστωσα την ώρα της εξέτασης πως ήταν «ζωτικής σημασίας» η συγκεκριμένη εξέταση. Καθόμουν στο πρώτο θρανίο. Μέχρι να πάει η καθηγήτρια στα πίσω θρανία και να κάνει τον κύκλο της τάξης, σύνολο περίπου 3 λεπτά, είχα διαβάσει και αποτυπώσει κάθε λεπτομέρεια του μαθήματος και μάλιστα έκανα και σχόλια. Ενώ η «δυνατότητα συγκέντρωσής μου» συνήθως δεν ήταν «ικανοποιητική». Υπο κανονικές συνθήκες, το μάθημα αυτό ήθελε περίπου 2 ώρες διάβασμα για να εμπεδωθεί (από εμένα τουλάχιστον). .Λίγες φορές κατόρθωσα να το επαναλάβω κατόπιν. Ήταν μια από τις πρώτες μου «εμπειρίες» όμως, που με «παρακίνησαν» να «ψάξω περισσότερο» τις «εσωτερικές δυνατότητες». Αργότερα «διαπίστωσα» πως αυτό είναι «κάτι που διδάσκεται». Και φυσικά, «εξαγριώθηκα» γιατί χρειάστηκε να το ανακαλύψω μόνος μου μετά από χρόνια και με «τυχαία εμπειρία» αντί να το έχω διδαχτεί από το Δημοτικό.
Ο «υποδηματοποιός» μπορεί να είναι όντως άριστος στην δουλειά του. Αυτό δεν τον κάνει όμως ικανό να δικάσει έναν Σωκράτη.
Ο «καθείς στην θέση του λοιπόν». Ανάλογα με τις «ικανότητες» και τις «δεξιότητές» του.
Γιατί όχι ;;;
Διότι θα έπρεπε να έχουν τη φρόνηση να τιμήσουν το Σωκράτη και όχι να τον εκτελέσουν. Ήταν προίκα για την κοινωνία τους και όχι βάρος. Ήταν εγγύηση «εξέλιξης» και όχι «πισωγυρίσματος». Αλλά αυτό θα μπορούσε να το «δει» μόνον ένας «εξελιγμένος» και όχι άνθρωποι «ανεξέλικτοι» όπως αυτοί οι 260 που έστειλαν τον Σωκράτη στην εκτέλεση.
Και ποιος θα «έπρεπε» να έχει το δικαίωμα να δικάσει ένα Σωκράτη ;
Αυτός μήπως που ο ίδιος ο Σωκράτης θα επέλεγε ;
Άξιοι , «εξελιγμένοι» άνθρωποι που θα «τιμούσαν» το ρόλο τους ως «δημιουργικά τμήματα» της κοινωνίας.
Κατά τον Αριστοτέλη και τον Διόδωρο , ο Άνυτος – πλούσιος βυρσοδέψης και ο κυριότερος από τους τρεις κατήγορους του Σωκράτη - είχε κινδυνεύσει κάποτε να καταδικαστεί, αλλά γλίτωσε δωροδοκώντας τους δικαστές. Σε αυτό το ανυπόληπτο Δικαστήριο επέδειξε σεβασμό ο Σωκράτης.
Πώς να το σεβαστώ λοιπόν?
Βλέπεις, δεν είμαι Σωκράτης. Ο νους μου φτάνει μόνον μέχρι του σημείου να θέλω να προστατέψω τον Σωκράτη από τους εκάστοτε εκτελεστές.
Ανησυχώ όταν βλέπω πως με το Πολιτειακό Σύστημα που έχουμε, η «Ανεγκέφαλη Μάζα» αναδεικνύει τις Ηγεσίες που της «αξίζουν». (Κυριαρχεί ο Πάτος δηλ.)
Και αυτές σίγουρα δεν είναι οι «Άξιες» εκείνες Ηγεσίες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν την κοινωνική πρόοδο μπροστά αντί για πίσω. (Ενώ θα έπρεπε να κυριαρχεί ο «Αφρός», τα «πλέον εξελιγμένα μυαλά»).
Δηλαδή.
Αν σταματήσει να κυριαρχεί η «ανεγκέφαλη μάζα» και τη διοίκηση την αναλάβουν οι «εξελιγμένοι» τότε.
1) Θα σταματήσουν άμεσα χιλιάδες ρυπογόνα εργοστάσια τη λειτουργία τους.
2) Θα απαγορευτεί η παραγωγή τροφών που δεν είναι θρεπτικές για τον ανθρώπινο οργανισμό και που παράγονται με επέμβαση στο γενετικό τους κώδικα.
3) Θα αποσυρθούν αυτόματα χιλιάδες πλοίων από τη θάλασσα για να μη ρυπαίνονται οι Ωκεανοί.
4) Θα απαγορευτεί η χρήση του αυτοκινήτου για να μη ρυπαίνεται ο αέρας που αναπνέουμε.
5) Θα σταματήσει η κοπή δένδρων στον Αμαζόνιο και όποιος μη εξελιγμένος κόβει έστω και ένα κορμό θα εκτελείτε επιτόπου.
6) Θα δημιουργηθούν ομάδες επιστασίας της επιβολής των κανονισμών της «επιτροπής εξελιγμένων ανθρώπων», οι οποίες δια μέσου της τηλεπαθητικής τους ικανότητας θα μπορούν να διαπιστώνουν την όποια παράβαση.
7) Θα απαγορευτούν οι πόλεμοι όπως και οι τσακωμοί μεταξύ των ανθρώπων, ενδέχεται να επεκταθεί το μέτρο και στα ζώα για να αποφευχθεί η αφάνιση ορισμένων ειδών.
Θα τρέφεται ο καθένας με συγκεκριμένη ποσότητα τροφής για να φτάνει η τροφή για όλους.
9) Θα γίνουν στην Αφρική ειδικά σχολεία εντατικών μαθημάτων για την γρήγορη εξέλιξη και των εκεί ανθρώπων.
10) Θα απαγορευτούν οι λειτουργίες όλων των πυρηνικών εργοστασίων και βέβαια θα απαγορευτούν και όλες οι πυρηνικές δοκιμές.
Αυτό δεν εννοείς ;
Έτσι δε θα σωθεί η ανθρωπότης ;
Αυτή δεν είναι η δουλειά ενός «εξελιγμένου» ;
Μάλλον έχουμε τσουβαλιάσει πολλά πράγματα μαζί.
Κρίμα.
[/quote]
Κατ’ αρχήν αποπειράσαι να διακωμωδήσεις το θέμα. Γιατί?
Νοιώθεις καλά με τον εαυτό σου με αυτό που κάνεις?
Όλα αυτά που ανέφερες (πλην κωμικών εξαιρέσεων) μαζί με εκατομμύρια άλλα είναι «διοικητικά θέματα» που έχουν να κάνουν με την γενικότερη οργάνωση, δομή και διαχείριση της Ανθρώπινης κοινωνίας και των πόρων του πλανήτη.
Το «πως» θα τα «διαχειριστεί» κάποιος έχει να κάνει με την «φιλοσοφία» και τις «αρχές» που κουβαλάει στο «κεφάλι» του.
Άλλες Ηθικές Αρχές ακολουθεί ένας «ανεξέλικτος» και άλλες ένας «εξελιγμένος».
Συνεπώς, με «διαφορετικό τρόπο» θα διαχειριστεί ο καθένας τα πράγματα.
Άλλωστε, είναι κάτι που «ήδη συμβαίνει». (Εννοώ την «ειρωνία» σου: «αυτή δεν είναι η δουλειά ενός εξελιγμένου?»).
Ξεχνάς πόσες χιλιάδες «Αδελφοί» σου – από διάφορα Τάγματα παγκοσμίως – είναι ήδη στην (κατά τόπους και στην Παγκόσμια) «Διοίκηση» και προσπαθούν να περάσουν ένα «διαφορετικό (θετικό – δημιουργικό) πνεύμα» στην «διαχείριση των πραγμάτων» ο καθένας από το πόστο του?
Γιατί σου κάνει έκπληξη?
Αυτό που εγώ είπα, είναι :
«Ναι, κάνουν σοβαρή δουλειά – κι ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτοί - , πλήν όμως δεν είναι αρκετή αυτή η δουλειά, διότι δεν είναι «αρκετοί αυτοί» - αριθμητικά εννοώ – χρειάζονται σοβαρή ενίσχυση – μέχρι να γίνουν κυρίαρχη δύναμη στην κοινωνία».
Που είναι το παράλογο και προσπαθείς να διακωμωδήσεις το θέμα?