Εις Θάνατον!

Ζητήματα εσωτερικού προβληματισμού, τα οποία αναζητούν το μίτο της Αριάδνης μέσα στους δαιδάλους του νου και τις ανεξερεύνητες δυνατότητες της ψυχής.

Συντονιστές: Ramoglou, Ladyhawk, Zadok the priestess

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Εις Θάνατον!

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τετ Δεκ 14, 2005 12:54 am

Απερρίφθη η αίτηση χάριτος
Εκτελέστηκε στις ΗΠΑ ο θανατοποινίτης και επικεφαλής συμμορίας «Τούκι» Ουίλιαμς

Εικόνα
ΑΠΕ

Έξω από τη φυλακή του Σαν Κουέντιν είχαν συγκεντρωθεί μερικές εκατοντάδες υποστηρικτές του

Ουάσινγκτον

Ένας ακόμα θανατοποινίτης εκτελέστηκε στην Πολιτεία της Καλιφόρνια. Πρόκειται για τον Στάνλεϊ «Τούκι» Ουίλιαμς, ο οποίος είχε καταδικαστεί πριν από 24 χρόνια για τη δολοφονία τεσσάρων ανθρώπων.

Στις φυλακές ο «Τούκι» είχε δείξει μεταμέλεια, γράφοντας βιβλία για τα παιδιά και καταγγέλλοντας τη βία. Επίσης είχε πρωτοστατήσει στον αγώνα ενάντια στις συμμορίες. Ειχε προταθεί μάλιστα αρκετές φορές για Νόμπελ Ειρήνης.

Έξω από τη φυλακή του Σαν Κουέντιν είχαν συγκεντρωθεί μερικές εκατοντάδες υποστηρικτών του, οι οποίοι ζητούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή την αναστολή εκτέλεσης της ποινής.

Ωστόσο, ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια, Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ αρνήθηκε την τελευταία στιγμή να του απονείμει χάρη. Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Αφού μελέτησα τα στοιχεία και την ιστορία της υπόθεσης και αφού άκουσα τα επιχειρήματα και των δύο πλευρών, διαπίστωσα ότι δεν μπορώ να δώσω χάρη».

Μόλις ανακοινώθηκε η είδηση της εκτέλεσης, οι χιλιάδες διαδηλωτές που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το κτίριο των φυλακών ξέσπασαν σε οργισμένα συνθήματα. «Τελείωσε, αλλά δεν τελείωσε» δήλωσε συμβολικά ο αγωνιστής για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αιδεσιμότατος Τζέσε Τζάκσον.

Ο Στάνλεϊ Ουίλιαμς είχε ιδρύσει το 1971 μία από τις εγκληματικότερες συμμορίες του Λος Αντζελες. Βάσει του κατηγορητηρίου με το οποίο καταδικάστηκε, το 1979 δολοφόνησε έναν ιδιοκτήτη καταστήματος, ένα ζευγάρι Ταϊβανών και την κόρη τους.

Ο ίδιος αρνήθηκε μέχρι την τελευταία στιγμή τις κατηγορίες.

news.in.gr
Εικόνα
Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir
André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:40 pm

Δημοσίευσηαπό Ευθύμης » Τετ Δεκ 14, 2005 1:58 am

Με θάνατο "σωφρονίζεται" ο κατηγορούμενος και με φόβο "θεραπεύεται" η ψυχή του επιδόξου..

Πού 'ναι το παράλογο Ο Ε Ο :?:

siren
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Απρ 26, 2005 8:19 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό siren » Πέμ Δεκ 15, 2005 5:22 pm

το να πεθανει καποιος δεν σημαινει οτι θα λειτουργησει παντα σαν ανασταλτικος παραγοντας στο να παοτρεψει καποια αξιοποινη πραξη στο μελλον ... τοπεριστατικο ακουστηκε πριν λιγες μερες στα μεσα ενημερωσης σημερα θα εχει ξεχαστει ..
ειναι σοφρωνισμος του κρατουμενου ο θανατος του?? (λιγο παραλογο σαν σκεψη αυτο)
η μηπως με τον θανατο των ενοχων θα ερθουν πισω τα θυματα?
ειμαι κατα της θανατικης ποινης οπως καταλαβατε ...
και επισης μην ξεχναμε και τις περιπτωσεις δικαστικης πλανης.. εκει ειναι δικαιος ο θανατος??
the truth is out there

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Πέμ Δεκ 15, 2005 6:26 pm

Αγαπητή μου siren,

καιρό είχαμε να σε δούμε και μας έλειψες... :)

Ο φίλος Ευθύμης με το σαρκαστικό και πετυχημένο του χιούμορ, παραλίγο να μας ξεγελάσει. :lol:

Προχθές το βράδυ, όταν άνοιξα αυτό το θέμα συζήτησης, παρακολουθούσα μία τηλεοπτική εκπομπή, όπου ο δημοσιογράφος Αλέξης Παπαχελάς είχε πάρει συνεντεύξεις τόσο από υπέρμαχους της απονομής χάριτος, όσο και από υπέρμαχους της θανατικής καταδίκης του συγκεκριμένου κρατούμενου στις ΗΠΑ.

Θα ήθελα να επισημάνω κάποια στοιχεία, τα οποία θεωρώ σημαντικά:

Ο άνθρωπος αυτός ήταν αρχηγός μίας πανίσχυρης συμμορίας, η οποία είχε κάνει πολλά εγκλήματα.
Κάποια στιγμή συνελήφθη και κατηγορήθηκε για το φόνο 4 ανθρώπων κι έτσι, σταμάτησε και η δράση της συμμορίας του η οποία τότε ήταν πανίσχυρη και έφτανε να δραστηριοποιείται και εκτός ΗΠΑ.
Ο ίδιος ουδέποτε αποδέχθηκε την κατηγορία και το κυριότερο, υπάρχουν σαφείς υπόνοιες ή και ενδείξεις, ότι η ενοχή του δεν αποδείχθηκε στο δικαστήριο.
Παρ' όλα αυτά, καταδικάστηκε εις θάνατον.
Στα χρόνια που πέρασε στη φυλακή, ξεκίνησε να γράφει βιβλία για τη ζωή του, εμφανώς μετανοιωμένος για τον τρόπο διαβίωσής του πριν τη σύλληψή του.
Μέσα από τα βιβλία του συμβούλευε τους νέους πώς να αποφύγουν τις κακές παρέες και τα ναρκωτικά.
Γι' αυτό του το έργο προτάθηκε πέντε φορές για το νόμπελ ειρήνης.
Δεν ζήτησε να αφεθεί ελεύθερος ή να αθωωθεί για το έγκλημα το οποίο ισχυρίζεται ότι δεν έκανε, αλλά απλά να μετατραπεί η εις θάνατον καταδίκη του σε ισόβια δεσμά, τα οποία θα του επέτρεπαν να συνεχίσει το έργο του.

Οι συγγενείς των φερόμενων ως θυμάτων του επέμεναν στη θανατική καταδίκη του, επειδή πίστευαν ότι υποκρίνεται το μεταμελημένο κι επειδή με την δράση του βοηθούσε μεν την κοινωνία, αλλά δε βοηθούσε τις οικογένειες των θυμάτων του προσωπικά :!: :!: :!: :!:
Αν αυτό δε λέγεται στείρα εκδίκηση και μάλιστα με τις πλάτες του νόμου, δεν ξέρω τί λέγεται... :( :(
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:40 pm

Δημοσίευσηαπό Ευθύμης » Πέμ Δεκ 15, 2005 8:29 pm

Οι συγγενείς των φερόμενων ως θυμάτων του επέμεναν στη θανατική καταδίκη του, επειδή πίστευαν ότι υποκρίνεται το μεταμελημένο κι επειδή με την δράση του βοηθούσε μεν την κοινωνία, αλλά δε βοηθούσε τις οικογένειες των θυμάτων του προσωπικά
Αν αυτό δε λέγεται στείρα εκδίκηση και μάλιστα με τις πλάτες του νόμου, δεν ξέρω τί λέγεται...


Σα διαπίστωση μπορεί να φανεί ξύλινη, αλλά ο άνθρωπος που ζητά την εκδίκηση είναι ο δυσαρεστημένος από την αγάπη που εισπράττει από το περιβάλλον του. Ως συνέπεια αποφεύγει να παρατηρήσει, να παραδεχτεί και να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες του, και καταλήγει ο ίδιος υπεύθυνος για το πώς νομίζει ότι η μοίρα 'τού 'τά φέρνει..

Υπάρχει άλλη βοήθεια από το να 'τόν αγαπήσει κάποιος;

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Παρ Δεκ 16, 2005 1:38 am

Ψιτ, να σου πω... :rambo:

Μην μαρτυράς το παρακάτω ... :D :D

Ο Ε Ο
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:40 pm

Δημοσίευσηαπό Ευθύμης » Σάβ Δεκ 17, 2005 12:44 am

Ψιτ, να σου πω...

Μην μαρτυράς το παρακάτω ...

Ο Ε Ο


Να 'σαι καλά Zadok, λόγω του απροβλέπτου της απάντησής σου, γέλασα με την ψυχή μου :lol:

Στους πόσους συντονισμούς καίγομαι (ή κρεμάζομαι);

Δράσσομαι της ευκαιρίας να αναφέρω τα εξής:

Πρώτον:

Υπάρχει ένας τύπος έξυπνων προφορικών παιχνιδιών όπου ο "οικοδεσπότης" και γνώστης της λύσης αφηγείται εικόνες στους παίκτες, σκοπός των οποίων είναι να συνθέσουν την ιστορία, μέσα από πληροφορίες που αντλούν από αυτές και από τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που υποβάλλουν στον αφηγητή.

Εικόνα: Άνθρωπος εισέρχεται σε ένα μεγάλο κτίριο ασθμαίνοντας. Ελάχιστα δευτερόλεπτα αργότερα μια στιγμιαία διακοπή ρεύματος 'τόν οδηγεί στο να εγκαταλείψει το κτίριο με βήμα βαρύ.

Στη συγκεκριμένη ιστορία οι παίκτες ανταγωνίζονται για το ποιός θα βρει πρώτος ότι ο άνθρωπος ήταν ένας κουστουμάτος δικηγόρος, ο οποίος κρατούσε φάκελο με απενοχοποιητικά στοιχεία και έτρεχε να προλάβει την εκτέλεση του πελάτη του στην ηλεκτρική καρέκλα, η οποία προκάλεσε τη στιγμιαία διακοπή ρεύματος. Για λίγο δεν πρόλαβε, και αποχώρησε απογητευμένος.


Δεύτερον και δυστυχές:

Νά τι ψάρεψα:

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N06&aa=2

http://tovima.dolnet.gr/print_article.p ... m=A15&aa=2

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Σάβ Δεκ 17, 2005 1:32 am

Ευθύμη μου, έχεις καιρό για κρέμασμα...
Ακόμα μαζεύουμε ξύλα για τη φωτιά... :lol: :lol: 8)

Αυτό το σκηνικό με το δικηγόρο μου θύμισε κάποια γνωστή ταινία καταστροφολογίας, αλλά δε θυμάμαι τον τίτλο τώρα. Τεσπα.

Ενδιαφέροντα τα άρθρα των "Νέων" και του "Βήματος" από το 1997 που είχε συζητηθεί στη χώρα μας το ζήτημα της θανατικής καταδίκης.

Μου έκανε εντύπωση η κατάληξη του κ. Λιανού:

Θα ήθελα όμως κάποιος από εκείνους που υποστηρίζουν τη μη επαναφορά να εξηγήσει με λεπτομέρεια γιατί η κοινωνία μας πρέπει να σέβεται τη ζωή στυγερών φονιάδων όταν οι ίδιοι δολοφονούν εν ψυχρώ αθώα, αδύναμα και ανυποψίαστα μέλη της.


Γιατί ο πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει να σέβεται τη ζωή χωρίς προϋποθέσεις.
Γιατί ο πολιτισμένος άνθρωπος έχει τη σοφία να μη διαιωνίζει το κακό (την έχει άραγε; ) και να μην δρα κατ' αντανάκλασιν των πράξεων των άλλων εις βάρος του ή εις βάρος της κοινωνίας, αλλά να γίνεται εκείνος το παράδειγμα της μεγαλοθυμίας αναγνωρίζοντας την ατέλεια της φύσης μας.
Γιατί αν είναι να επανέλθει η θανατική καταδίκη, θα πρότεινα να επανέλθει και το εξής:
Κάποτε, όπως την περίοδο της βασιλείας του Όθωνα, η βεντέτα λειτουργούσε ως ποινική ρήτρα του αστικού δικαίου.
Υπάρχουν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία εκείνη την εποχή μεταξύ δύο οικογενειών υπογράφονταν συμβάσεις αστικού δικαίου σε θέματα όπως η μεταβίβαση ακινήτων και αν η μία πλευρά αθετούσε την υποχρέωση της, τότε η άλλη είχε δικαίωμα (νομίμως) να εκδικηθεί, σκοτώνοντας δύο μέλη της οικογένειας εκείνης, χωρίς αντεκδίκηση.

Όσο πολιτισμένο είναι το μεν, είναι και το δε. Τί λέτε; :twisted:
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:40 pm

Δημοσίευσηαπό Ευθύμης » Κυρ Δεκ 18, 2005 4:57 pm

Γενικά, η επιχειρηματολογία που αποβλέπει στη συναισθηματική φόρτιση εγείρει υποψίες τόσο για την άποψη που τεκμηριώνει όσο για το ήθος του εκφραστή της. Χαρακτηριστικά, στις γραμμές του συγκεκριμένου επιλόγου οι λέξεις "στυγερών", "εν ψυχρώ", "αδύναμα", "ανυποψίαστα", "αθώα" χρησιμοποιούνται για διακόσμηση.

Ο καθ' ένας έχει το δικαίωμα να στηρίζει όποια άποψη επιθυμεί. Το να προσπαθείς όπως να εξαπατήσεις συνειδήσεις με δόλια μέσα (ερεθίζοντας το συναίσθημα) όταν είσαι "δάσκαλος" στην γ' βαθμίδα της Παιδείας στη χώρα είναι μάλλον..απολίτιστο.

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Δευ Δεκ 19, 2005 1:14 am

Ευθύμης έγραψε:Το να προσπαθείς όπως να εξαπατήσεις συνειδήσεις με δόλια μέσα (ερεθίζοντας το συναίσθημα) όταν είσαι "δάσκαλος" στην γ' βαθμίδα της Παιδείας στη χώρα είναι μάλλον..απολίτιστο.


:roll: :(
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

kynikos
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Δευ Απρ 25, 2005 9:04 pm
Τοποθεσία: Midgard

Δημοσίευσηαπό kynikos » Σάβ Δεκ 24, 2005 7:55 am

Γειά σου Zadok (και Ευθυμη κλπ παρέα)

Βλέπω στα καυτά θέματα είσαι ακόμα πρώτη, όπως πάντα!
Εγώ διάβασα το εξής σχετικά με την υπόθεση του Tookie, που μου φάνηκε συνάμα πικρό και διαολεμένο...

Πριν καμμιά τριανταριά χρόνια, λέει, όταν και ο Tookie και ο Arnold ήταν bodybuilders, και σύχναζαν σε κάποια παραλοία της συντεχνίας (Muscle Beach, λεγόταν!!) ο Άρνι θαυμαζε τους δεκέφαλους του Τούκι, που τότε φαίνεται θα ήταν πιο ανεπυτγμένοι από του Άρνι. « Man, your biceps are like thighs » του είπε...

Που να φανταστούνε το πικρό παιγνίδι της μοίρας μετά από 30 χρόνια.

Πάντως μου φαίνεται ολοφάνερο οτι ο Άρνι έπαιξε το χαρτί του χατηριού των υπερσυντηρητικών. Ότι κουμάσι και να ήταν ο Τούκι, εφόσον είχε καλό όνομα (nominations για Nobel, την υποστήριξη του Αρχιεπίσκοπου Tutu, σωρό βιβλία οπού αποθάρυνε τους νέους από την βία, κλπ - έ, δεν είναι ακριβώς αμελητέα όλα αυτά!), ακόμα και ψεύτης να ήταν, δεν υπήρχε λόγος να τον φάνε, εφόσον πιο πολύ καλό έκανε ζωντανός παρα νεκρός. Και μάλιστα μετά από 28 χρόνια στο κελί των θανατοποινήτων!!!

Η όλη υπόθεση μου άφησε μια γευση αηδίας. Ίσως ήταν και το μεγάλο λάθος του Άρνι. Έδειξε παντελή έλλειψη χαρακτήρα, και απεδείχθει 1000% μαριονέτα. Ποιος ξέρει, ίσως κάπου βαθειά μέσα του ακόμα να ζήλευε τους βραχίωνες του Τούκι... έστω με την εσωτερική έννοια...

=====

Κατα τα άλλα, χαιρετίσματα από εμένα και τις καλύτερές μου ευχές για τις Εορτινές Μέρες.

k

ΥΓ. Αυτό με τις βεντέττες μου αρέσει. Καμμία αντίρρηση να επαναφέρουν αυτήν την νομοθεσία του Όθωνα. Έχω και κάτι εκκρεμείς λογαριασμούς, επιτέλους βρε παιδί μου, ευκαιρία να βρώ το δίκιο μου

:D

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 1:05 pm

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ » Τρί Δεκ 27, 2005 12:30 am

Γεια σας και χρόνια πολλά σε όλους.
Εμένα μου θυμίσατε μια άλλη εκπομπή προχθές, για έναν πόλεμο εκεί κάτω στην Αφρική όπου ένας μαύρος πολύ ψυχρά διηγούνταν πώς (στρατιώτης αυτός) σκότωσαν μια έγκυο, και πώς βγάλαν το μωρό και ζωντανό ακόμα το σούβλισαν και το έφαγαν, γιατί λέει πεινούσαν.
Δεν ξέρω αλλά εκείνη την στιγμή εγώ δεν θα αισθανόμουν ικανοποίηση να του φύτευα μια σφαίρα ή να τον έβαζα σε θάλαμο αερίων.
Κάτι απο ινδιάνικο (να του πάρω το σκάλπ και να του το δείχνω ενώ του βάζω αλάτι στο κεφάλι) ή κάτι απο μεσαιωνικό (στυλ Βουλγαροκτόνου) μου ξύπνησε.
Προς Θεού δεν υποστηρίζω την θανατική καταδίκη αλλά μερικές φορές...θυμάμαι τον Λύντς.
Καλή πρωτοχρονία σε όλους.
Εικόνα

Zadok the priestess
Mystica.gr
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 1:32 am
Τοποθεσία: Sanctum Sanctorum
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Zadok the priestess » Τρί Δεκ 27, 2005 9:53 pm

Χαίρομαι που ξαναβλέπω και το φίλο kyniko αλλά και το ΝΙΚΗΦΟΡΟ.

kynikos έγραψε:Βλέπω στα καυτά θέματα είσαι ακόμα πρώτη, όπως πάντα!


Είναι αυτά τα άτιμα τα "καυτά" θέματα που έρχονται και ξανάρχονται για να μας θυμίζουν πόσο άνθρωποι είμαστε...

Μάλλον ο Άρνι έβαλε ισχυρή υποψηφιότητα για πρόεδρος. :evil:

Να δούμε κι ένα άλλο θέμα, που θα το παρακολουθήσουμε απόψε στην ελληνική τηλεόραση;

Εκεί να δείτε "Βουλγαροκτονικό" πνεύμα που θα μας ξυπνήσει...

Τί μου λέτε για ανθρώπινα δικαιώματα κι αντιρατσιστικά κινήματα.
Εδώ το καλό απαρτχάιντ επί 3000 χρόνια.

ΙΝΔΙΑ: οι Ανέγγιχτοι (ντοκυμανταίρ στη ΝΕΤ) <------- Κάνε κλικ!
Εικόνα

Le bonheur de l'homme n'est pas dans la liberté, mais dans l'acceptation d'un devoir

André Gide, Préface de Vol de nuit (1930), de Saint-Exupéry

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Κυρ Φεβ 26, 2006 5:59 pm

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

Γεια σας!
Έχω διαβάσει προ ημερών αν θυμάμαι καλά περί της απόρριψης από τον νυν κυβερνήτη και ηθοποιό Σβατζενέγκερ της αίτησης για την μη εκτέλεση της θανατικής ποινής. Προσωπικά πιστεύω ότι η εκτέλεση ούτε θα αποκαταστήσει την δικαιοσύνη, ούτε θα συμβάλλει στην εξαφάνιση των εγκλημάτων. Το πολύ θα καταστέλλει τις ροπές, οι οποίες με την πρώτη ευκαιρία θα εκδηλωθούν πάλι.
Όλα τα σωφρονιστικά συστήματα βασίζονται στην αρχή: τιμωρία για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης. Τα μεν συστήματα προχωρούν στην θανατική ποινή, τα δε- στην ισόβια κάθειρξη.
Η θανατική ποινή είναι ανώφελη. Και το λέω αυτό όχι από την αγάπη προς τον εγκληματία, αλλά λόγω της πεποίθησης, ότι η ψυχή με τα μέτρα αυτά δεν συνετίζεται. Στην επόμενη ενσάρκωσή της αυτή θα επανέλθει δριμύτερη και κακιωμένη και θα επαναλάβει τις αποτρόπαιες πράξεις της. Έτσι εξηγείται γιατί ποτέ δεν εξαφανίζεται αυτό το είδος των ανθρώπων.
Ο εγκληματίας. που αφαίρεσε μια ζωή του συνανθρώπου πρέπει οπωσδήποτε να τιμωρηθεί.
Να τιμωρηθεί με τέτοιον τρόπο, που θα διαπαιδαγωγήσει την ψυχή του. Ώστε στην επόμενη ενσάρκωση αυτή η ψυχή να μην είναι εγκληματική. Η τιμωρία της ψυχής πρέπει να συμπεριλαμβάνει και το παρόν και το μέλλον.
Πρέπει να δημιουργηθούν οι καλλίτερες συνθήκες για την εγκληματική ψυχή ώστε να συμβεί μέσα της η διαδικασία της Θείας Δίκης, να λειτουργήσει η Νέμεση. Ο καλλίτερος τρόπος –είναι η απόλυτη απομόνωση στην φυλακή. Η ψυχή να βρεθεί ενώπιόν της, να αποκλειστεί πάσα δυνατότητα επικοινωνίας της με οποιονδήποτε. Παράλληλα, να της επιβληθεί η εργασία πάλι σε απόλυτη μοναξιά, χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας με κανέναν. Δεν υπάρχει η καλλίτερη ευλογία από το γνώθι σεαυτόν και η χειρότερη τιμωρία πάλι από το γνώθι σεαυτόν. Όλα τα βιώματα του πόνου και της απελπισίας η ψυχή θα τα αποτυπώσει μέσα της (στα αρχεία της), τα οποία στην επόμενη ενσάρκωση θα είναι δίκην στίγματος μέσα της= ένστικτα, που, λόγω της υποσυνείδητης μνήμης από το παρελθόν- θα την αποτρέπουν από τις παρόμοιες πράξεις.
Αντί να σκοτώνεις κάποιον υλικά- απομόνωσέ τον δια βίου, για να έχει παρέα μόνον τον εαυτόν του.
Δυο πράγματα θα συμβούν: η φώτιση, η πλήρης εξαφάνιση.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 01, 2005 1:03 pm
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό ΑΦΡΟΔΙΤΗ » Κυρ Μαρ 05, 2006 12:33 pm

Είναι αβάσταχτη η ξαφνική φώτιση.
Αλλά σαφώς δεν οδηγεί, δεν πρέπει να οδηγήσει στην πλήρη εξαφάνιση...
Θέμα βούλησης.
Ποιός αντέχει;
Από το σκότος στο απόλυτο Φως!!!
[*Οι Θεοί και οι άνθρωποι, έχουν σχεδόν την ίδια καταγωγή, -διαθέτουν, άλλοι πολύ, κι άλλοι, λιγότερο- θεικό πνεύμα]...
Εικόνα

pikos apikos
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
Επικοινωνία:

ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ?

Δημοσίευσηαπό pikos apikos » Δευ Μαρ 06, 2006 12:00 am

Καλησπερα σε ολους.
Το θεμα αυτο ειναι εξαιρετικα δυσκολο.
Ειναι αναμφησβητητι γεγονος οτι η θανατικη ποινη δν αποτελει ανασταλτικο παραγοντα.Το εγκλημα δεν οφειλεται μονο στον δραστη αλλα κυριως στις κοινωνικες συνθηκες που ζει.Απο τη στιγμη που τα περισοτερα εγκληματα οφειλονται σε οικονομικα αιτια η αρχη των εγκληματων ειναι κυριως η οικονομικη οργανωση της κοινωνιας.Και φυσικα οταν δεν ειναι αυτη η αιτια τοτε οφειλονται στην ψυχοσυνθεση του δραστη(εξαιρετικα μικρη μειοψηφια εγκληματων στο συνολο μιας και δεν αναφερομαστε μονο σε φονο αλλα και σε διαφορα "εμπορια", ληστειες,κατασκοπιες κλπ) οποτε και παλι ως κοινωνια οφειλουμε να τεινουμε χειρα βοηθειας σε αρωστα ατομα.
Πως λοιπον η κοινωνια αυτη που ως υψιστο αγαθο προβαλει την ιδιοκτησια περιμενει απο τους αποκλεισμενους αλλα και οχι μονο απο αυτους να μην εγκληματισουν?Επισης η υποκρισια οπου τιμωρειται με θανατο ενας τετοιος ανθρωποσ αλλα αθωωνονται τυποι που προκαλεσαν ατυχηματα οπως αυτο στην ινδια σκοτωνοντας χιλιαδες ανθρωπους η οι υπευθυνοι του Σαμιανα αθωωνονται?
Νομιζω οτι ειναι αχρηστη εως επικινδυνη η θανατικη καταδικη.Το ζητουμενο ειναι ο σωφρονισμος.
Ειμαστε ανθρωποι και πανω απο ολα τι θα πουμε στα παιδια μας?Μησκοτωσεις γιατι πρεπει να σεβεσαι τη ζωη του αλλου η` μη σκοτωσεις για να μην σε σκοτωσουν.Ακουω πολυ κουφια τη δευτερη προταση ενω η πρωτη θα δωση και μια σταση ζωης.
Αυτα φιλοι μου.Οσον αφορα τον συγκεκριμενο ειχα υποψι την περιπτωση.Αν και σκοτωσε το εργο του ηταν προς κατευθηνση σωστη οσον αφορα τα βιβλια.Αλλα μη ξεχναμε οτι στα γκετο οπου ζει αυτος ο κοσμος οι συνθηκες ειναι αλλες.Και τισ δημιουργησε το ιδιο συστημα που αναγκαζει τους Τουκι να γινονται μελη συμοριων και αφου τους εκμεταλευτει τους καταδικαζει σε θανατο
Ευχαριστω αν το διαβασετε
Πικος Απικος
Πικος Απικος

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Δευ Μαρ 06, 2006 6:13 pm

Αγαπητή Αφροδίτη!
Γεια σου,
Όταν είπα: Δυο πράγματα θα συμβούν: η φώτιση, η πλήρης εξαφάνιση, σαφώς υπονοούσα αυτό, που εσύ το είπες καλύτερα από μένα:

« Είναι αβάσταχτη η ξαφνική φώτιση.
Αλλά σαφώς δεν οδηγεί, δεν πρέπει να οδηγήσει στην πλήρη εξαφάνιση...
Θέμα βούλησης.
Ποιός αντέχει;
Από το σκότος στο απόλυτο Φως!!!»

Η ψυχή είναι αθάνατη- συνεπώς κανείς δεν την εξαφανίζει. Πήρα φόρα φαίνεται και πέταξα και « μαργαριτάρια» . :oops:
Δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο, εκτός από το ότι συμφωνώ μαζί σου.
Και σ’ ευχαριστώ και για την διόρθωση. :)

Να είσαι παντού και πάντοτε καλά!

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Δευ Μαρ 06, 2006 8:05 pm



Γεια σου φίλε Πίκος Απικος!
Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα σχετικά με το θέμα του εγκλήματος.

Γράφεις:

>QBB< «Το έγκλημα δεν οφείλεται μόνο στον δράστη αλλά κυρίως στις κοινωνικές συνθήκες που ζει.»

Τότε γιατί οι υπόλοιποι, που ζούμε στις ίδιες κοινωνικές συνθήκες δεν καταφεύγουμε στην ίδια πράξη? Η πρακτική δείχνει, ότι οι κοινωνικές συνθήκες δεν έχουν την ισχύν τους πάνω σε όλα ανεξαιρέτως μέλη της κοινωνίας.

>QBB< «Από τη στιγμή που τα περισσότερα εγκλήματα οφείλονται σε οικονομικά αίτια η αρχή των εγκλημάτων είναι κυρίως η οικονομική οργάνωση της κοινωνίας»


Όλες οι μορφές της κοινωνίας που γνωρίζουμε, έχουν την οικονομική
τους οργάνωση- διαφορετικές μορφές- και όμως το έγκλημα παραμένει, αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο. Δεν πιστεύω, πως είμαστε Homo economicus, είμαστε ακόμη Homo sapiens, ένα ατελές μεν, με χίλια στραβά και ανάποδα, αλλά Homo sapiens. Κάτι άλλο, ισχυρότερο της οικονομίας μας κυβερνά. Για παράδειγμα, κανείς δεν θα πάει να σκοτωθεί για τον τραπεζικό του λογαριασμό, η για τις καταθέσεις του στο χρηματιστήριο, αλλά σχεδόν όλοι μπορούν να πεθάνουν για μια ιδέα, ιδεολογία, θρησκεία, πίστη… Βέβαια, κάποιοι μπορούν, ωθούμενοι απ’ τα οικονομικά τους συμφέροντα να στείλουν κάποιους να πολεμήσουν, -θα το κάνουν όμως με πολύ «τακτ»- θα προβάλλουν έναν τελείως διαφορετικό σκοπό- πνευματικότερο από το αληθές, αλλιώς καμιά μάζα δεν κινητοποιείται. Οι άνθρωποι είναι ικανοί να κάνουν πράξεις μεγίστης αυτοθυσίας και με την πιο άδικη μορφή κοινωνίας, αν προβληθεί κατάλληλα και έξυπνα ο κατάλληλος στην ψυχοσύνθεσή της σκοπός-εγερτήριο.


>QBB< «Και φυσικά όταν δεν είναι αυτή η αιτία τότε οφείλονται στην ψυχοσύνθεση του δράστη…»

Πιστεύω, πως εδώ πλησιάζεις στην ουσία του προβλήματος. Πιστεύω, πως το έγκλημα είναι αποτέλεσμα της αποχαλίνωσης των επιθυμιών. Της υπέρμετρης προσκόλλησης στην άνετη υλική και αισθηματική ζωή. Της απαίτησης της ψυχής « μέλι και γάλα και πληρωμή –μηδέν». Της δίψας επιβολής της «δικής σου τάξης πραγμάτων»- πράγμα που μαρτυρεί ακριβώς την αποχαλίνωση και την εξάρτηση της ψυχής από την όποια επιθυμία. Πίσω από τα οικονομικά και άλλα αίτια - κρύβεται κάποια αντίληψη, πολύ σταθερότερη από την ίδια την οικονομία. Και η οικονομία σε τελική ανάλυση τι είναι?
Είναι ο δείκτης της ψυχικής διάθεσης και των επιθυμιών του εν λόγω πληθυσμού.





>QBB< «Πως λοιπόν η κοινωνία αυτή που ως ύψιστο αγαθό προβάλει την ιδιοκτησία περιμένει από τους αποκλεισμένους αλλά και όχι μόνο από αυτούς να μην εγκληματήσουν»?


Όπως περιμένει και από τους υπολοίπους να μην εγκληματήσουν…Ουδείς έχει το δικαίωμα αφαίρεσης ζωής κανενός, απ’ την στιγμή που δεν είναι ικανός να δημιουργήσει όχι αυτήν, αλλά και την υποδεέστερη μορφή ζωής.


>QBB< " Επίσης η υποκρισία όπου τιμωρείται με θάνατο ένας τέτοιος άνθρωπος αλλά αθωώνονται τύποι που προκάλεσαν ατυχήματα όπως αυτό στην Ινδία σκοτώνοντας χιλιάδες ανθρώπους η οι υπεύθυνοι του Σαμιανα αθωώνονται?"


Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον δείκτη ευαισθησίας της κοινωνίας και την ψυχοσύνθεσή της. Αν γίνονται τέτοια πράγματα, που πολύ σωστά τα κατακρίνεις- πρέπει να κατακρίνεις και τα μέλη της εν λόγω κοινωνίας. Νοοτροπία- είναι η κοινή συνιστώσα όλων των μελών της κοινωνίας, το αλγεβρικό άθροισμα όλων των ψυχικών της διαθέσεων. Η εσωτερική της θρησκεία, πολύ ισχυρότερη της κάθε επίσημης. Διότι αν ήταν αλλιώς τα πράγματα- η σωστή και ευσεβής κοινωνία θα είχε ξεσηκωθεί και θα έσπαγε τα κεφάλια των υπευθύνων. Δεν αντιδρούν, διότι δεν τους έπληξε άμεσα. Έχεις ακούσει το τραγούδι του Μπιθυκώτση: «Τον καημό του αλλουνού ποιος τον εννοεί»? η «το δικό μου το πουκάμισο είναι πιο κοντά στο σώμα»? η « η καλύβα μου είναι στην άκρη και γω δεν ξέρω τίποτε»?



>QBB< «Είμαστε άνθρωποι και πάνω από όλα τι θα πούμε στα παιδία μας? Μη σκοτώσεις γιατί πρέπει να σέβεσαι τη ζωή του αλλού η` μη σκοτώσεις για να μην σε σκοτώσουν.»


Στα παιδιά μας θα πούμε: μη βλάψεις κανέναν ούτε με λέξεις, ούτε με σκέψεις, ούτε με πράξεις. Να εύχεσαι όλα τα όντα να είναι ευτυχισμένα. Αυτά πρέπει να πούμε στα παιδιά μας. Και να πούμε το κυριότερο- δικαιούσαι να θέλεις και να επιθυμείς. Δεν δικαιούσαι όμως εν ονόματι της θέλησης και της επιθυμίας να προσκολληθείς στα γήινα. Και για να αποκτήσεις κάτι- πρέπει να πάψεις να το επιθυμείς, δηλ. να ανεξαρτητοποιηθείς απ’ αυτό. Τότε αυτό θα σου δοθεί.


>QBB< «… στα γκέτο όπου ζει αυτός ο κόσμος οι συνθήκες είναι άλλες.»


Κάρμα… Ειμαρμένη…. Κανείς δεν γνωρίζει σε ποια ομάδα θα γεννηθεί βάσει των πεπραγμένων του παρελθόντος στην επόμενη ζωή. Η νοοτροπία στα γκέτο σε τίποτε εν γένει δεν διαφέρει από την νοοτροπία των υπολοίπων, δήθεν προνομιούχων υλικά. Η ίδια κακία, ίδια δίψα υλικού πλουτισμού, το ίδιο μίσος, ίδια ασέβεια στην ζωή του άλλου…Οι πτωχοί όταν ληστεύουν και σκοτώνουν –το κάνουν διαφορετικά? Το κάνουν όχι για να πληρώσουν το νοίκι, αλλά για να πλουτίσουν και να γίνουν σαν τους άλλους. Για να μπορούν να αλωνίζουν σαν τους άλλους. Ο αγώνας είναι για την ταΐστρα και όχι για την εξέλιξη της ψυχής όλων ανεξαιρέτως. Ο προλετάριος δεν παλεύει για να έχει το δικαίωμα να μείνει προλετάριος. Αυτός πολεμάει για να απόκτηση το δικαίωμα να γίνει αστός και να πάψει να είναι προλετάριος. Πάλι το κίνητρο είναι η αφαίρεση, η κατάσχεση, η αμαρτία. Δεν υπάρχουν πλούσιοι και πτωχοί αμαρτωλοί. Υπάρχουν μόνον οι αμαρτωλοί, λόγω του Κάρμα, τοποθετημένοι σε διαφορετικές θέσεις.





>QBB< «Και τις δημιούργησε το ίδιο σύστημα που αναγκάζει τους Τούλι να γίνονται μέλη συμμοριών και αφού τους εκμεταλλευτεί τους καταδικάζει σε θάνατο»

Όλοι ανεξαιρέτως ζουν μέσα στο σύστημα. :trau39: Και το σύστημα είναι το άθροισμα της πνευματικής προόδου και ψυχικής καλλιέργειας του υπό συζήτηση πληθυσμού.
Το κάθε σύστημα καθρεπτίζει την γενική ποιότητα ψυχών, που το συγκροτούν, το διατηρούν και το επεκτείνουν. Κοινωνικό σύστημα- είναι η πλέον αληθινή, ανεπίσημη και πανίσχυρη ενδόμυχη θρησκεία. Η επίσημη τούτη έρχεται στην δεύτερη μοίρα.

Συγνώμη αν σε στεναχώρησα με τις αντιλογίες μου. :salut:

Να είσαι παντού και πάντοτε καλά!







pikos apikos
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 09, 2005 11:55 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pikos apikos » Τρί Μαρ 07, 2006 12:22 am

Aγαπητε Εψιλον,
τα επιχειραματα σου ειναι αστεια,χωρις να θελω να σε προσβαλω.Αντιμετωπιζεις το θεμα με λογικη πολυ ρηχη.Κατ αρχην εφοσον ειμαστε ολοι διαφορετικοι ειναι λογικο να μην αντιδραμε ολοι το ιδιο αλλοιως θα ειμασταν υπολογιστες και οχι ανθρωποι.αυτο ομως δεν αθωωνει το προτσες για τα οσα προκαλει.
Επισης ολες οι κοινωνιες ειχαν οικονομικη βαση αλλα και τα αναλογα εγκληματα.Αυτο οφειλεται στις αδικιες των καθε συστηματων γιαυτο και τα εγκληματα ειναι διαφορετικα,εξεταζοντας το εγκλημα απο τη συληψη εως την εκτελεση.
Θα σου συστησω μερικα βιβλια που ισως σε κανουν να δεις διαφορετικα καποια πραγματα 1)Ο ΦΟΒΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ(ΕΡΙΧ ΦΡΟΜ) 2)Ο ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟς ΑΝΘΡΩΠΟΣ(ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΚΟΥΖΕ) 3)Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ (ΓΚΥ ΝΤΕΜΠΟΡ) καθως και βιβλια των ΛΟΥΚΑΤΣ και ΑΝΤΟΡΝΟ.Εκει ισως καταλαβεις την αμφιδρομη σχεση ατομου-κοινωνιας.
Πικος Απικος

Epsylon
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2006 11:41 pm

Δημοσίευσηαπό Epsylon » Τρί Μαρ 07, 2006 1:36 am

Αγαπητέ φίλε Ρikos Αpikos!

τα βιβλία, που ανέφερες, τα έχω διαβάσει. Έχω κατεβάσει απο το Internet και πολλά άλλα. Κανένα δεν σου εξηγεί τίποτε με τους οικονομικο-κοινωνικούς όρους. Τι να γίνει, δεν πιστεύω εκείνους, που έχουν ως πιξίδα την όποια ιδεολογία. Την προσπάθεια εισαγωγής σε καλούπια των φαινομένων, που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα. Οι ιδεολογίες απέτυχαν. Τα κοινωνικά συστήματα απέτυχαν. Τα πάντα απέτυχαν. Πιστεύω μόνον σε ένα πράγμα- στον πολιτισμό της ψυχής.
Επιμένω για άλλη μια φορά- ΤΑ ΠΑΝΤΑ εξαρτώνται μόνο απο την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. Ούτε η πάλη των τάξεων υπάρχει- υπάρχει η πάλη των αμαρτωλών ψυχών, οργανωμένων κατά επίπεδο εναντίον άλλων ομάδων ψυχών και εναντίον μεταξύ τους σε ατομικό επίπεδο. Πολλές φορές συγγενικές ψυχές για άγνωστους ημιν λόγους βρίσκονται σε αντίθετα στρατόπεδα και να τα βρίσκουν θαυμάσια μεταξύ τους-ακριβώς λόγω της συγγένειάς τους. Η συγγένεια πνεύματος είναι ισχυρότερη της συγγένειας αίματος η της συγγένειας τάξεως. Σε τίποτε δεν με προσβάλλεις. Δεν είμαι προσκολλημένος σ' αυτά- άρα δεν εξαρτιέμαι από το τι θα πουν οι άλλοι. Και τέλος θέλω να πω το εξής:
Ό,ΤΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΨΥΧΉ- Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
Φίλε! ο άνθρωπος σκέπτεται με τα αισθήματα και αυτό, που εμείς ονομάζουμε λογική- είναι το εργαλείο των κάθε αισθημάτων. Υπάρχουν αισθήματα και αισθήματα, όπως υπάρχουν οι λογικές και οι λογικές. Αν δεν συμφωνήσουν τα αισθήματα- οι λογικές δεν θα ταιριάξουν στον αιώνα τον άπαντα! Ασχέτως της δήθεν δύναμής τους.
Να είσαι παντού και πάντοτε καλά! :)


Επιστροφή σε “- ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΣΚΕΨΕΩΝ -”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης